Nieuw hoekje voor Angel4

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

RIEKSKE

07 jul 2011, 18:26

Afbeelding
kom je fijne avond wensen angelique

is alles oke met jullie mateke
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

ghyra

07 jul 2011, 19:35

Afbeelding

fijne avond angel///laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen......
hier mooi weer geweest......zon en wolken..
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

RIEKSKE

08 jul 2011, 06:18

Afbeelding

goede morgen angelique
wens je fijne vrijdag vandaag
en hele dikke traan

ghyra

08 jul 2011, 08:34

Afbeelding

goede morgen angel.....
een fijne zonnige vrijdag...hier wel met wolken :wink:
tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...... :wink:
groetjes GHYRA

Angel4

08 jul 2011, 10:04

Goedemorgen lieve allemaal,

Ja Veertje en Falcon, zo'n wagentje is heerlijk en veel mensen gaan er zelfs mee met vakantie.
Alleen moet je dan een route aanvragen zodat je via ventwegen kan want je mag ook niet op paden rijden waar scooters wel mogen.
Beetje ingewikkeld he :-)

Riekske, ik zou willen dat jij en Gerhard ook zo'n wagentje hadden want op de scooter is idd zo nat en koud.
Maar toch, ik was altijd heel gelukkig dat ik mijn scooter had.

Ghyra, alles goed?

Gisteren ben ik heel ziek opgestaan, Ed denkt door de stress (van de caravan).
Vandaag (ik ga niet mee, ben nog steeds niet lekker en kan het niet aan denk ik) gaat Ed om pl.m. 16.00 uur naar de camping omdat er dan mensen komen die op zoek zijn.
Wel kreeg ik al menig mail van mensen die met een dubbeltje op de eerste rang willen zitten maar toe maar, ik vind zoiets niet getuigen van karakter en geef er nauwelijks antwoord op.

Als er binnen deze advertentie tijd (in het totaal 12 weken) niemand is die de door ons betaalde prijs (zonder gezeur) wil betalen dan houden we hem zelf, gooien er nog € 500.00 tegen aan voor coniferen (50 stuks a 2.20 meter) en dan zitten we beschut, lekker privé en de rest zien we dan wel.

Lieverds, wens jullie allen een hele fijne dag toe en tot later.

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4

falcon1

08 jul 2011, 11:23

Lieve Angel en Ed,

tja, zo'n verkoop is niet gemakkelijk, heb dat met mijn huis ook meegemaakt... Ze willen het allemaal hebben voor een "habbekrats". Dan wachten ze af of je het niet verkocht krijgt en proberen terug om onder de prijs te kopen.
Maar misschien is er vroeg of laat toch iemand die écht geïnteresseerd is... en dat hopen we voor jullie... dus nog even geduld...

Maar probeer het je vooral niet te hard aan te trekken... je weet het, hoe dan ook het leven staat niet stil en voor alles is er een oplossing!!!!

We wensen jullie nog een fijne dag toe...

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Angel4

08 jul 2011, 11:34

We weten er alles van Rudy.
Wij hadden dat ook met ons vorige huis maar ik ben wat dat betreft niet te vermurven.
Die caravan heeft zoveel gekost, ik ga daar maar 500 boven zitten (een beetje adem) maar voor minder gaat ie echt niet naar een andere eigenaar.
Nee, het is geen sta in de weg en het liefst zouden we willen dat honden aan de lijn en geen herrie enz. ook voor de camping eigenaars goldt.
Het zou fijn geweest zijn als de camping eigenaar zich als een normaal mens gedroeg en wat hij van zijn gasten verwacht ook zelf zou doen, dan gingen we daar never en nooit weg.
Nee, we gaan ons er verder niet druk om maken en plakken er zo nog een jaar aan vast hoor maar dan met een haag van coniferen waardoor we dan echt helemaal privé zitten (dat is toch waar we ergens over na zitten te denken want op iedere camping heb je wel wat hebben we inmiddels vernomen).

Fijne dag nog en thx allemaal.

.
Groetjes,
Angel4

RIEKSKE

08 jul 2011, 14:27

lieve angelique
ik wens je sterkte
weet ff niet goed wat ik moet zeggen
ik vind het zo erg voor jullie met de caravan :?
en hele dikke traan

Angel4

08 jul 2011, 15:14

Ed is er nu heen en zoals hij is zegt hij ook nu weer "het komt allemaal wel goed moppie, doe jij nu maar rustig aan en denk aan je gezondheid" en dan staan de tranen stiekem in mijn ogen van ontroering.
Ik hoop stiekem (Ed ook) dat we hem niet verkopen (raar he) en Ed gaat met de beheerder praten over de gang van zaken.
De beheerder heeft problemen met het praten met vrouwen maar met mannen gaat het hem waarschijnlijk gemakkelijker af.
We zien het wel.
Ja Riekske, sinds 3 dagen heb ik weer pijn in de hartstreek en slaap bijna niet.
Die pijn is stress en dat kan ik nu echt niet hebben want ik had me zo goed voorbereid op mijn bezoek binnenkort aan het ziekenhuis .... mijn streven was rustig te blijven zodat de cardioloog blij met me zou zijn (tevreden dus) maar zoals het nu weer gaat ..... pffffffft.
Jij en ik zijn van die paniek mensjes he en toch ...... we bedoelen het goed met iedereen, alleen begrijpen ze dat niet altijd helaas.
Het worden een paar spannende uurtjes en dan hoor ik het wel en zal het aan jullie vertellen.

Tot later :-)

.
Groetjes,
Angel4

ghyra

08 jul 2011, 16:10

Afbeelding

hoi angel ,ja hier alles ok hoor :wink:
en jij doe maar rustig aan.......komt allemaal wel goed
wat ed zegt.....hopelijk is het gesprek met eigenaar positief :wink:
en zeker er zal overal wat zijn......gewoon jezelf zijn,
en samen fijn genieten......
fijne middag/avond.........tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
groetjes GHYRA

RIEKSKE

08 jul 2011, 20:05

lieve angelique
jeetje meisje ik hoop zo dat jullie de caravan mogen houden
ik zal voor jullie bidden je weet nooit waar het goed voor is :?
vind het zo erg fijn dat ed je zo hoop geeft
hopelijk heeft ie niet al het werk voor niks gedaan al die uren die hij er aan gewerkt heeft
hopelijk heeft die man van de camping een hart
ik hoop zo erg voor jullie
ik zit er steeds aan te denken
en hoop op goed bericht van jou meid
knuffie riekske

Afbeelding
en hele dikke traan

Angel4

08 jul 2011, 20:45

Hallo lieve allemaal,

Nou, niet dus, de beheerder was woest omdat er een bord "te koop" op stond zonder zijn toestemming (slaat nergens op want dat mag overal).
Ons telefoonnummer stond er bij dus had hij erover kunnen bellen maar nee hoor, hij heeft gewacht tot Ed er was om tegen Ed tekeer te gaan.

De mensen zijn wezen kijken, vonden het een pracht caravan maar moesten er nog over nadenken.
Nou, dan weet je het al ...... als mensen ergens over na moeten denken is het een dikke nee.

Nu maar af gaan wachten op meer gegadigde.
Die zijn er wel maar willen hem voor de helft en dat doen we echt niet, we hebben er niet alleen alles wat we hadden ingestoken (de volle vraagprijs) maar Ed heeft er ook nog eens maanden aan gewerkt en dat in de vries kou.
Ik moet gewoon proberen rustig te blijven .... te denken dat het wel goed gaat komen want anders gaat mijn gezondheid er aan onderdoor en die van Ed volgens mij ook.

Nou ..... jullie zijn enorm lief en bedoelen het ook allemaal heel goed maar geloof me, de eigenaar is echt zo wispelturig dat het te voorspellen is dat die camping niet lang meer zal bestaan (er zijn de afgelopen half jaar veel mensen vertrokken om diezelfde reden).

Wens iedereen nog een hele fijne avond toe en tot later.

.
Groetjes,
Angel4

falcon1

08 jul 2011, 21:19

Lieve Angel en Ed,

wat erg wat sommige mensen toch bezielt!!!
Zij zijn op dat vlak blijkbaar keihard... tegenovergestelde van wat wij zijn, en dan valt dat zeker moeilijk te begrijpen!
Ik begrijp je volledig hoor want binnen één jaar willen we ons appartement in Limburg ook verkopen, maar zoals het er nu uitziet doet de eigenaar van het domein ook moeilijk zodat kopers allemaal afhaken... En hier gaat het dan wel om heel veel geld...

Maar toch proberen we ergens te relativeren omdat we samen gelukkig zijn en hoe dan ook onze plan zullen trekken.

En let vooral op je gezondheid!!! Die is niet te koop!!! Daar moet je zelf voor zorgen... Zoals het nu is maken we ons echt wel zorgen!
Tracht toch dingen te doen die je kunnen ontspannen... samen met Ed...
Het zal misschien je zinnen kunnen verzetten...

We wensen jullie alsnog een fijne avond en een rustige nacht...

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

ghyra

08 jul 2011, 21:47

Afbeelding

hallo Angel......dat is weer ff een tegenvaller.....
maar bij ons mag je ook zomaar geen bord eropzetten....
je moet het wel in overleg doen,met de camping beheerder....
en zeker niet onder de prijs verkopen........hoor,
zoveel werk..dan geniet er zelf maar van.....
denk maar ook een beetje aan jullie zelf,
en de gezondheid...die is zeker nergens tekoop.......
hopelijk een rustige nacht voor jullie,
zonder spoken,
geen pijn en nare dromen.....
liefs en knuf.......doeiiiiiiiiiiiiiiiii :wink:
groetjes GHYRA

Angel4

09 jul 2011, 08:07

Goedemorgen lieve allemaal,

Ghyra toch, wij hadden al 2x tegen hem gezegd dat we de caravan zouden gaan verkopen omdat we het niet ontspannen vonden op deze manier en toen antwoorde hij beide keren "nou, dan rotten jullie toch op"!
We hebben het dus wel degelijk laten weten maar ze zitten gewoon dwars.
Maar oké, ik slaap weer al bijna 2 weken heel slecht, voel me rot en dat allemaal vanwegen zulke wispulturigen mensen.
Falcon en Veertje ook in het zelfde schuitje en dat voor huisjes (stenen neem ik aan) .... ja, dat gaat idd om heel veel geld en is ook buiten het geld om deprimerend.
Wat doen mensen elkaar aan he :?
Ed heeft het "te koop" bord weggehaald om de beheerder niet nog kwader te maken en ik wordt daar echt doodziek van want ik hou niet van hielenlikken ....... maar ja, Ed is mij niet en gelukkig andersom ook niet. 8O

Ga nu aan de koffie verder en tv kijken (ik hou van die natuur programma's op discovery enz.) en wens iedereen nog een hele fijne dag.
Tot later en Veertje en Falcon ..... sterkte.

.
Groetjes,
Angel4