Gisteren overleden

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

12 aug 2011, 20:38

Dag fabieke,

Ik wens je veel sterkte voor de komende nieuwe werkweek,
Het zal niet eenvoudig zijn, maar hopelijk vind je steun
en een beetje troost bij de collega's :?
Ik stuur je een pakketje moed :)
Groetjes
Oma-C
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

12 aug 2011, 20:51

Fabieke,

je bent er nu even niet geweest... lukt het je een beetje?
Ik weet niet of ik me ongerust moet maken omdat je niet meer langskwam...
Maar ik denk wel dat het goed zal zijn dat je volgende week terug gaat werken. Enfin, voor mij was dat wel zo, alhoewel ik meer dan een maand thuis was gebleven.... dat had ik misschien beter niet gedaan...
Zou je nog even kunnen vertellen hoe je je momenteel voelt?

Voor jou, en ook de andere mee-lezers... veel sterkte...
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

fabieke
Lid geworden op: 03 jan 2006, 10:30
Locatie: antwerpen

14 aug 2011, 23:10

Dag lieve mensen, hier ben ik dan terug. Het ging helemaal niet goed de laatste dagen. Ik geniet niet van de tripkes die ik deed. Veel mensen hadden me gezegd, de klop zal nog komen nadat je alles belopen en beredderd hebt en ik denk dat dat waar is. Vandaag de hele avond geweend. Mijn man en ik hadden nooit ruzie, wel eens kibbelen zoals dat overal gebeurt en ja, dan denk ik nu, we hadden nooit mogen kibbelen. Hoewel ik alles heb gedaan wat mogelijk was, begin ik nu nog schuldgevoelens te krijgen. Dan denk ik, ik had op dat moment geen zuur gezicht moeten trekken of ik had dat niet moeten zeggen. We hadden zo'n mooie relatie en dan begint ne mens nu aan het negatieve van vroeger te denken, ik begrijp het niet. Misschien dat iemand dat herkent ? Ik denk dat ik nog een zware periode in het verschiet heb. Mensen, wat is het moeilijk om dit te verwerken wanneer je zo van iemand hebt gehouden. De dokters zeiden gedurende zes maanden dat het de slechte kant opging en ik bleef alles positief zien. Mijn man had altijd een schitterende fysiek en ik dacht, hij zal die dokters wel eens laten zien dat ze verkeerd zijn. Men houdt zichzelf zo voor de gek. Mijn kast staat vol foto's van hem. Is het wel goed voor mij dat ik die heel de dag zie als ik thuis ben ? het doet me heel de tijd wenen.
Het gaat niet goed nu daar ben ik zeker van. Hopelijk zal dat ooit eens beteren.
Lieve groeten,
Fabieke
als iedereen een ander een beetje helpt dan wordt de wereld mooi

fabieke
Lid geworden op: 03 jan 2006, 10:30
Locatie: antwerpen

14 aug 2011, 23:14

mammie 48, dat is een hele mooie tekst, ik ga hem printen en aandachtig lezen en bewaren, bedankt
Fabieke
als iedereen een ander een beetje helpt dan wordt de wereld mooi

labores
Lid geworden op: 21 nov 2005, 19:17
Locatie: moerbeke-waas

16 aug 2011, 06:12

Fabieke heel veel sterkte, ik weet dat het verdomd pijn doet... en of die weg gaat ! weet je Fabieke we kunnen ons optrekken alleen al door het feit, dat ze geen pijn meer hebben.
dag lieve vriendin dikke knuf...
Labores

mammie 48
Lid geworden op: 19 sep 2009, 11:18
Locatie: zuid west vlaanderen

16 aug 2011, 06:25

Dag Fabieke,

Ik hoop dat je nog niet vertrokken bent naar het werk, ik kom je eventjes een schouderklopke geven!
Hou je sterk meisje, op het werk heb je ook vrienden die je zullen steunen.
Lieve groetjes, Nicole
je begint dingen pas te missen als ze er niet meer zijn

mammie 48
Lid geworden op: 19 sep 2009, 11:18
Locatie: zuid west vlaanderen

16 aug 2011, 06:37

Dag Fabieke,

Ik hoop dat je nog niet vertrokken bent naar het werk, ik kom je eventjes een schouderklopke geven!
Hou je sterk meisje, op het werk heb je ook vrienden die je zullen steunen.
Lieve groetjes, Nicole
je begint dingen pas te missen als ze er niet meer zijn

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

16 aug 2011, 20:49

Fabieke,

ik wil mij bij deze verontschuldigen... ik denk dat er iets verkeerd is overgekomen met wat ik geschreven heb.
Ik wens je enorm heel veel sterkte in de toekomst. Je zal nog veel moeilijke momenten tegenkomen... maar je zal het wel maken... met vallen en opstaan...
Je lieve man zal je van bovenuit wel steunen...
Hopelijk is je eerste werkdag wat meegevallen.
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

fabieke
Lid geworden op: 03 jan 2006, 10:30
Locatie: antwerpen

16 aug 2011, 22:07

Dag lieve mensen,
Werkdag viel mee, wel veel geweend want velen kwamen me hun deelneming betuigen en dat ontroert.
Falcon, denk niet dat er iets is verkeerd overgekomen, hoor. Ik wens je veel liefde en mooie herinneringen toe.
Ga nu eens vroeg slapen, want wel wat moe ...
Dag,
Fabieke
als iedereen een ander een beetje helpt dan wordt de wereld mooi

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

17 aug 2011, 00:32

Bedankt Fabieke, want ik zat er toch wel effe mee...
mijn enige bedoeling is om jou door een moeilijke rouwperiode heen te helpen...
Ik weet het, ik schrijf het soms nogal cru maar hoe kan ik je anders uitleggen waar je aan toe bent.
Rouwen kost enorm veel energie!!!! Veel mensen om je heen zullen je wel begrijpen en je steunen maar wat als je 's avonds alleen bent... met al dat verdriet...
Ik weet wat het is om iemand te verliezen die je dierbaar is... en wat ik al die tijd heb moeten doormaken... hoe verlossend het was als je met iemand dat verdriet even kan delen...
Je lieve man is er nog om je daar doorheen te helpen... geloof me... En je zal ook aan kleine dingen zien en voelen dat hij er nog is voor jou!
Probeer vooral met hem te praten... het zal je opluchten... Ga hem misschien morgen eens opzoeken... hij zal dat fijn vinden...
Ik ben blij dat je eerste werkdag is meegevallen... daar ben je terug in een vertrouwde omgeving en ze begrijpen je wel...

Hopelijk heb je toch een rustige nacht gehad....
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

mammie 48
Lid geworden op: 19 sep 2009, 11:18
Locatie: zuid west vlaanderen

19 aug 2011, 18:42

Dag Fabieke,

Ik kom even vragen hoe het met jou geweest is deze week. Heb je het redelijk goed doorstaan?
Ik hoop dat je in het week end wat tot rust kan komen.
Ze beloven mooi weer, ga misschien wandelen, 't zal jou deugd doen.

Hou je goed,

Nicole
je begint dingen pas te missen als ze er niet meer zijn

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

20 aug 2011, 22:31

Fabieke,

hopelijk geen al te moeilijke dag gehad vandaag.

We wensen je nog een rustige nacht...

(mooi geschreven Mammie...)

Veertje &n Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

21 aug 2011, 20:32

Dag fabieke,

Het weekend een beetje goed doorgekomen?
Ik wil je even nog een beetje moed sturen
op deze zondagavond.
Ik hoop dat je troost vindt in je bezigheden.
De ene dag is de andere niet natuurijk,
ik wens je veel sterkte :?
Groetjes,
Oma-C
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

fabieke
Lid geworden op: 03 jan 2006, 10:30
Locatie: antwerpen

21 aug 2011, 22:29

Dag allemaal, Het weekend was niet prettig. Ik heb zijn valies van het ziekenhuis eindelijk uitgeladen, ik kon het niet daarvoor en wenen natuurlijk. Gisteren een dagje rondgedwaald in de stad en triestig wanneer je de echtparen hand in hand ziet wandelen. Maandag moet ik nooit werken want ik werk 80% en die dag moet ik weer wat administratief belopen mbt het overlijden. Mijn collega op het werk had vorige week vakantie en nu nog de week die komt. Dus ik zit daar enkele weken alleen. We hebben samen een groot gevoel voor humor dus ik weet dat wanneer ze terug is uit vakantie, we kunnen praten en er wordt altijd gelachen dat geeft me moed. Want lachen is iets wat ik al weken niet meer gedaan heb. Dit vooruitzicht geeft me moed want ik denk dat alleen de humor en het gaan werken er me zal door helpen.
Lieve groeten,
Fabieke
als iedereen een ander een beetje helpt dan wordt de wereld mooi

fabieke
Lid geworden op: 03 jan 2006, 10:30
Locatie: antwerpen

21 aug 2011, 22:30

Dag Oma-C,
Onder jouw berichtjes staat : Humor lost je problemen niet op,
maar het helpt je er wel overheen!
en dat is waar. Het schijnt dat ik een groot gevoel voor humor heb dus ik denk dat dat er me moet overheen helpen in de toekomst.
Groetjes,
Fabieke
als iedereen een ander een beetje helpt dan wordt de wereld mooi