Halloo Gerarda en de vrienden;
Ben het land niet uit hoor maar heb wel last van de adem
mag me ook niet zenuwachtig maken en dat is bij mij niet het geval........zou meer moeten leren foert te zeggen.
De smoutebollen waren er eindelijk en smaakte heerlijk zeker?
Ik heb frietjes gebakken met KIP voor opperhoofd zijn colesterol ;sla en tomat Voor mij een zakje champions erbij brrrrrrrrrrrr ge moet het gewoon zijn ,gebruik dat anders om mijn saus van de champions te dikken. Enn daar een verbrande handdoek bij EEN AANRADER ! Opperhoofd had nog sla bij gesneden en met de handdoek afgedroogt,Hugie had vergeten de gas af te zetten en hij heeft de handdoek erop gegooit........in plaats de handdoek buiten te gooien roept hij mij;een geluk want de frietketel staat er naast.
Durf niet te lachen he!!!!!
Morgen word de Duck gewassen en gekamt ben cerieus of hij flink gaat zijn!
Nu ga ik de deur weer toedoen en tot morgen
slaap wel allemaal en gij zeker he Gerarda!
Ben het land niet uit hoor maar heb wel last van de adem
De smoutebollen waren er eindelijk en smaakte heerlijk zeker?
Ik heb frietjes gebakken met KIP voor opperhoofd zijn colesterol ;sla en tomat Voor mij een zakje champions erbij brrrrrrrrrrrr ge moet het gewoon zijn ,gebruik dat anders om mijn saus van de champions te dikken. Enn daar een verbrande handdoek bij EEN AANRADER ! Opperhoofd had nog sla bij gesneden en met de handdoek afgedroogt,Hugie had vergeten de gas af te zetten en hij heeft de handdoek erop gegooit........in plaats de handdoek buiten te gooien roept hij mij;een geluk want de frietketel staat er naast.
Durf niet te lachen he!!!!!
Morgen word de Duck gewassen en gekamt ben cerieus of hij flink gaat zijn!
Nu ga ik de deur weer toedoen en tot morgen
slaap wel allemaal en gij zeker he Gerarda!
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen