mijn man is overleden

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

RIEKSKE

10 sep 2012, 21:14

sterkte met misty lieve tina
ik denk aan jou liefs riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

tina316

11 sep 2012, 00:38

ik heb haar nog altijd niet gevonden gerarda bij het verdriet dat ik al heb voor arnold komt nu ook nog dit
ik ben kapot

tina

gerarda

11 sep 2012, 06:49

Tina de moed nog niet opgeven hoor, het kan wel nog een tijdje duren en ge ziet ze toch nog terug en wie weet krijgt ge er dan geen stuk of zes bij. :roll: het zou niet de eerste keer zijn dat dit gebeurt.

Groetjes Gerarda

Oma-C

11 sep 2012, 07:39

Goedemorgen Tina,

Niet de hoop opgeven.. tot je zeker bent...
een lieve knuffel en sterkte...

Afbeelding
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

falcon1

11 sep 2012, 18:58

Lieve Tina,

wat erg... Misty niet thuis gekomen!
Ik kan me heel goed voorstellen dan je er kapot van bent!
Maar een kat is iets speciaal hoor! Ik zou zeker nog niet wanhopen! Ons Betty is ooit bijna 14 dagen achter gebleven. Ik weet hier nog iemand op troost die haar katje verloren was en na meer dan een week was ze terug... weleens waar uitgehongerd, maar ze was terug...

Ik zit nu echt met je in hoor! Ik weet hoe belangrijk die katjes zijn en hoeveel steun je er aan hebt!
De laatste dagen ben ik door een bepaalde zaak ook enorm van streek en ik kan nergens gaan of staan of ze komen me achterna... ze voelen dat gewoon aan!

Nog even dit... onze Plush komt ook van het Blauw Kruis in Oostende... we noemen hem dan soms ook de "zeeman". De rest is uit Limburg...

Veertje heeft ook even nagekeken op internet en je hebt dus echt wel enorm veel moeite gedaan om Misty terug te krijgen... Trouwens een heel mooie lapjeskat!

Echt lieve Tina, we hopen met je mee dat ze snel terug komt en ik zal eens een kaarsje branden voor de H. Antonius....

Hopelijk komt ze toch weer trug opdagen...

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

tina316

12 sep 2012, 00:34

neen hoor gerarda ze is gesteriliseerd onze kleine misty
ze is dus nog steeds niet terug en nu heb ik al gehoord dat er nog 3 andere katjes verdwenen zijn in dezelfde blok hier ze ging altijd weg via de asterlaan hier om de hoek maar nu hebben ze daar een grote poort gezet en kan ze niet meer terug langs daar
nu heb ik al helemaal geen hoop meer om haar nog terug te zien ,ik ga nog elke dag overal zoeken naar haar
en snacht zit ik op het muurtje van de school in de violierenlaan om te kijken of ze terug komt omdat ze normaal langs daar veel gezien werd

tygro miauwt de hele nacht omdat ze niet thuis is en ik heb bijna geen stem meer van het roepen om haar
mijn lieve kleine misty was arnold zijn lievelingetje en nu ben ik haar ook kwijt
ze betekenen inderdaad heel veel voor mij rudy en ik ben er kapot van

groetjes tina

RIEKSKE

12 sep 2012, 05:43

Afbeelding
lieve tina kom je sterkte wensen
knuf riekske
en hele dikke traan

Oma-C

12 sep 2012, 07:50

Goeie morgen Tina en de vrienden..

Ik kom je nog een emmerke moed en sterkte brengen...
ik kan niet méér zeggen dan wat al gezegd is..
moed huden en niet wanhopen...
Lieve groet...

reline

12 sep 2012, 10:06

Lieve Tina,

Ik heb met verslagenheid gelezen wat er nu gebeurd is.....Mysti verdwenen...
Ik heb zo met je te doen, maar ik vrees dat er maar één ding is dat je kan doen...je er bij neerleggen....
Als ze nog ergens is gaat ze uit zichzelf wel naar jou toekomen...een poes vergeet haar thuis niet...

Lieve Tina.....dacht je er al eens aan om te zorgen voor een nieuw poesje.....of misschien wel twee.....maar het kan wel voor heel wat extra werk zorgen....

Ik hoop zo dat je vandaag een betere dag hebt.....even proberen aan niks te denken....is een onmogelijk iets dat ik je vraag, maar misschien de tuin in...de natuur bekijken...even niet denken.....

Ik wens je veel heel sterkte toe!!

Een dikke troostknuffel,

Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

tina316

12 sep 2012, 11:56

iemand heeft vanmorgen gebeld ze is verpleegster en denk dat ze misty gisteren heeft gevonden ze is naar het blauw kruis gebracht in ik mag gaan kijken om 14 uur ik denk dat het misty zal zijn omdat ze zegt dat ze een bruin streepje op haar neus heeft en witte teentjes ik hoop het zo dat de kaarsjes die jullie voor me gebrand hebben geholpen hebben
ze is gevonden in de straat achter de gb volledig uitgeput
ik heb altijd op de verkeerde plaats gezocht en nooit gedacht dat ze de nieuwpoortsesteenweg zou oversteken omdat ze nooit langs daar ging
maar door die poort is ze waarschijnlijk op zoek gegaan naar haar huis en van iets geschrokken en zo de baan over gelopen en dan was ze helemaal haar weg kwijt
ik hoop dat het misty is maar denk het wel want er zijn nu ook niet zoveel tricolors met een streepje op haar neusje

riekske ik ben je niet vergeten hoor maar ben al 4 nachten en dagen op zoek naar haar en ben doodop
hopelijk is alles goed bij jullie

groetjes tina

reline

12 sep 2012, 12:35

Lieve Tina,

Ik ben zo blij voor jou....
Ik hoop zo dat ze het is.
Je ziet....mensen waren bezorgd en keken mee uit naar haar zonder dat je het wist....
Is hartverwarmend....

Groetjes, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

RIEKSKE

12 sep 2012, 16:27

sterkte tina ik hoop het zo voor jou dat ze het is
liefs riekske
en hele dikke traan

gerarda

12 sep 2012, 20:23

Tina hoewel het nog niet helemaal zeker is ben ik toch blij voor u en ook voor Misty dat ze morgen misschien weer thuis zal zijn.
Stuur ons dan maar eens een foto van haar en tracht haar binnen te houden . Kunt ge de tuin niet afmaken met gaatjes draad ? Ja ik weet dat het niet gemakkelijk is? maar dat moet geen duur zijn als ze maar veilig zit.

Good luck morgen en laat snel weten hé

Groetjes gerarda

falcon1

12 sep 2012, 21:38

Lieve Tina,

alhoewel we nog niet zeker zijn hopen we van ganser harte dat je je lieve Misty terug hebt!
Moest het zo zijn zal ik zeker den H Antonius daar uitvoerig voor bedanken!

Hopelijk krijgen we snel nieuws...

Nog een fijne avond en rustige nacht.

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Oma-C

12 sep 2012, 23:27

Tina, ik hoop het ook dat het goedkomt
Nog even een hele late sterkteknuffel en tot morgen.. :?
Laatst gewijzigd door Oma-C op 14 sep 2012, 07:52, 1 keer totaal gewijzigd.