radeloze moeder
-
aisha - Lid geworden op: 07 apr 2006, 21:04
Dikke knuffels van aisha
Iedereen is zijn
we zijn allemaal één
Ieder zijn talent
We hebben mekaar nodig
Vergeet dit niet
Jaloezie is niet nodig
We hebben elkaar nodig
ik jou en jij mij
Ik kan niet alles alleen
Help mekaar en wees vreugdevol
We zijn er voor elkaar
Ook al beseffen we dat niet
Zonder elkaar zijn we niets
Dus vecht niet en kijk naar mekaar
Jij bent jij en ik ben ik
Wees niet boos
Want veranderen zal het niet
Sta dus open met je armen en omarm de andere
Zoek niet naar fouten
maar naar elkaar
zodat we samen kunnen zijn
geschreven door Ingrid Van Dael
Iedereen is zijn
we zijn allemaal één
Ieder zijn talent
We hebben mekaar nodig
Vergeet dit niet
Jaloezie is niet nodig
We hebben elkaar nodig
ik jou en jij mij
Ik kan niet alles alleen
Help mekaar en wees vreugdevol
We zijn er voor elkaar
Ook al beseffen we dat niet
Zonder elkaar zijn we niets
Dus vecht niet en kijk naar mekaar
Jij bent jij en ik ben ik
Wees niet boos
Want veranderen zal het niet
Sta dus open met je armen en omarm de andere
Zoek niet naar fouten
maar naar elkaar
zodat we samen kunnen zijn
geschreven door Ingrid Van Dael
Achter elke wolk schuilt een blije verrassing
-
bedelgravin - Lid geworden op: 21 nov 2007, 15:04

woordjes van troost voor een radeloze moeder ik kan goed begrijpen wat jij meemaakte ik heb zelf ook een zeer moeilijke tijd gehad maar daar praten wij nog wel eens uigebreider over veel sterkte
groetjes bedelgravin
hallo iedereen ik ben bedelgravin ik ben voor de eerste keer op het seniorennet ik hoop op een klein beetje hulp indien nodig alvast bedankt en veel groetjes de bedelgravin
-
bedelgravin - Lid geworden op: 21 nov 2007, 15:04

hallo beste mevrouw ik kan heel goed begrijpen wat jij nu doormaakt we hebben een dochter van 35 jaar over 10 jaar terug had ze een slechte relatie met een jongen die met drugs bezig was al onze smeekbedes om er mee te stoppen losten niets op tot ze in geldnood zaten en die jongen ging lopen met haar spaarcenten maar ze nam hem toch weer terug want ze zag hem graag door de geldnood en de spanningen kreeg ze slaag en hij gooide haar van de trap ze brak haar arm maar nog was ze niet geleerd ze was zo in de miserie geraakt dat ze het niet meer zag zitten en sneed haar polsen door gelukkig waren we op tijd dank zij onze huisdokter en zijn vrouw en veel gesprekken is het langzaam de goede kant uitgegaan maar het heeft wel veel tijd en tranen gekost ze heeft misschien ingezien door te praten dat het zo iet meer kon soms heeft ze het nog moeilijk maar door veel te praten lukt het nu wel en is ze eindelijk terug gelukkig ze is er wel veel harder door geworden maar wij zijn opgelucht en gelukkig dat het voorbij is en ik ben er bijna zeker van dat ze er niet meer terug aan zal beginnen daarom kan ik u deze goede raad geven heel veel praten en ik hoop voor jou dat alles dan weer goed komt veel sterkte en groetjes bedelgravin
hallo iedereen ik ben bedelgravin ik ben voor de eerste keer op het seniorennet ik hoop op een klein beetje hulp indien nodig alvast bedankt en veel groetjes de bedelgravin
-
tjolder - Lid geworden op: 08 nov 2004, 15:37
hallo allen
ja is allmaal heel moeilijk zal er niks van zeggen maar weet heel zeker als ze heel alleen een test doen bij dokter en er is niemand bij voor in het potje mag je er donder op zeggen dat ze zout gebruiken want dat breekt onmiddelijk af en kan niet meer gecontroleerd worden.
en Rebecca - Aisha en RIEKSKE jullie gedichten zijn heel mooi echt wel geven heel veel steun.
groeten tjolder
ja is allmaal heel moeilijk zal er niks van zeggen maar weet heel zeker als ze heel alleen een test doen bij dokter en er is niemand bij voor in het potje mag je er donder op zeggen dat ze zout gebruiken want dat breekt onmiddelijk af en kan niet meer gecontroleerd worden.
en Rebecca - Aisha en RIEKSKE jullie gedichten zijn heel mooi echt wel geven heel veel steun.
groeten tjolder
Als je steeds naar de grond kijkt weet je niet hoe groot de lucht wel is!
als je van t'huis vertrekt laat nooit na te zeggen ik heb je lief!
een mens is pas mens als hij/zij mens is
als je van t'huis vertrekt laat nooit na te zeggen ik heb je lief!
een mens is pas mens als hij/zij mens is
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21

LIEVE KITTYKE
JA IK WEET HOE ZWAAR HET IS
IK ZAL JE BLIJVEN STEUNEN MEISKE
JA TJOLDER HET DOET PIJN ALS JE DAT ALLES LEEST
MAAR IK KEN EEN BEETJE DE WEG
DAG LIEVE MEID ,KNUFFIE RIEKSKE
IK BEN NIET ZO GOED IN GEDICHTEN
MAAR DAT DOET ONS AISHA WEL ,HEEL ERG FIJN
GEEFT KRACHT EN MOED OM VERDER TE GAAN
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
kittyken - Lid geworden op: 25 apr 2006, 10:11
hallo iedereen,
ik ben er voor een paar dagen niet
nog eens bedankt aan allen voor de blijvende steun, zal het denk ik nog hard nodig hebben.
Bedankt bedelgravin voor uw verhaal hier neer te schrijven. Het geeft mij weer wat moed dat ik de hoop niet volledig mag opgeven.
groetjes kittyken
ik ben er voor een paar dagen niet

nog eens bedankt aan allen voor de blijvende steun, zal het denk ik nog hard nodig hebben.
Bedankt bedelgravin voor uw verhaal hier neer te schrijven. Het geeft mij weer wat moed dat ik de hoop niet volledig mag opgeven.
groetjes kittyken
begin de dag met een lach , vriendschap kost niets
-
rebecca - Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Hello lieve Kittyken,
Inderdaad,de woorden van Bedelgravin waren héél mooi en geven je moed.
Praten is het beste wat men kan doen,maar dit moet natuurlijk lukken ook,hé.
Aan het prentje te zien,hoop ik toch niet dat je ziek bent bent,zowel,van harte beterschap.
Verzorg je goed en veel sterkte,lieverd.
Warme dikke knuffels van Rebecca.

P.S. : Dank je wel voor je complimenten over onze gedichten die Aisha en ik schrijven,beste Tjolder.
Inderdaad,de woorden van Bedelgravin waren héél mooi en geven je moed.
Praten is het beste wat men kan doen,maar dit moet natuurlijk lukken ook,hé.
Aan het prentje te zien,hoop ik toch niet dat je ziek bent bent,zowel,van harte beterschap.
Verzorg je goed en veel sterkte,lieverd.
Warme dikke knuffels van Rebecca.

P.S. : Dank je wel voor je complimenten over onze gedichten die Aisha en ik schrijven,beste Tjolder.
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.
Malware-byte's.