mijn man is overleden
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
ik sat echt versteld van het verhaal dat je hier brengt! Ik heb het misschien al eens gezegd... maatr ik heb een immense bewondering voor jou (en voor Arnold!).
Spijtig dat mensen je niet negrijpen wat je nu allemaal meemaakt..; maar als je zo leest bij Helena en Gerarda... jullie maken allemaal hetzelfde mee hoor. Het is niet dat ze je echt in de steek laten, maar iedereen heeft zo zijn eigen leven en men verliest wel eens de mensen uit het oog die het écht moeilijk hebben!
Maar nogmaals, we bewonderen jou hoor! Alleen... toch even onze bezorgheid uiten... zorg ook voor jezelf hé! Dat is nu ook wel belangrijk.
Zoals ik het nu lees, en met jou zorgen zal Misty het wel halen hoor! Dat poesje voelt echt wel jou beorgdheid aan en zal er alles aan doen om te herstellen! En Arnold zal ook wel zijn aandeel hebben in haar/zijn herstel!
Lieve Tina, zorg goed voor Mysti, maar ook voor jezelf!!!!
Liefs,
Veertje & Rudy
ik sat echt versteld van het verhaal dat je hier brengt! Ik heb het misschien al eens gezegd... maatr ik heb een immense bewondering voor jou (en voor Arnold!).
Spijtig dat mensen je niet negrijpen wat je nu allemaal meemaakt..; maar als je zo leest bij Helena en Gerarda... jullie maken allemaal hetzelfde mee hoor. Het is niet dat ze je echt in de steek laten, maar iedereen heeft zo zijn eigen leven en men verliest wel eens de mensen uit het oog die het écht moeilijk hebben!
Maar nogmaals, we bewonderen jou hoor! Alleen... toch even onze bezorgheid uiten... zorg ook voor jezelf hé! Dat is nu ook wel belangrijk.
Zoals ik het nu lees, en met jou zorgen zal Misty het wel halen hoor! Dat poesje voelt echt wel jou beorgdheid aan en zal er alles aan doen om te herstellen! En Arnold zal ook wel zijn aandeel hebben in haar/zijn herstel!
Lieve Tina, zorg goed voor Mysti, maar ook voor jezelf!!!!
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
ik hoop het toch zo rudy dat ze weer helemaal hersteld
ik vind het zo zielig voor haar dat ik haar in een kooi moet steken
mijn hart breekt soms als ik haar zo zie ,ze is ook soms heel nerveus en dan gromt ze als een hondje en zwiept zo met haar staartje
alleen afwachten nu dat is alles wat ik kan doen
bedankt rudy voor je steun
groetjes tina
ik vind het zo zielig voor haar dat ik haar in een kooi moet steken
mijn hart breekt soms als ik haar zo zie ,ze is ook soms heel nerveus en dan gromt ze als een hondje en zwiept zo met haar staartje
alleen afwachten nu dat is alles wat ik kan doen
bedankt rudy voor je steun
groetjes tina
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Tina ge doet dat heel goed door misty in een bench te steken . Ik ben ook geen voorstander om dieren in een bench te steken zo gezegt om het huis proper te houden of om rust te hebben . maar in zo een geval met Misty is dat zeer interessant.
Ik hoop dat het toch goed komt na al wat ge doet. En ik weet zeker dat ze het aanvoelt.De dierenarts zegt wel dat ze geenpijn heeft hopelijk heeft hij gelijk ,maar ze voelt wel dat ze niet alles kan en dat lichaam reageert daar natuuelijk op.
Ik heb ook ooit eens een hond gehad die ziek was en ik kwam s'nachts bij hem liggen op zijn matras ( het was een bobtail) en ge had die blik moeten zien in zijn ogen als hij zich tegen mij kon nestelen. Al wat ge doet Tina weet ze . En ze is ook aan het vechten om er door te geraken.
Ge bent zeker niet alleen Arnold daarboven helpt u wel en wij leven hiet allemaal mee .
Groetjes Gerarda
Ik hoop dat het toch goed komt na al wat ge doet. En ik weet zeker dat ze het aanvoelt.De dierenarts zegt wel dat ze geenpijn heeft hopelijk heeft hij gelijk ,maar ze voelt wel dat ze niet alles kan en dat lichaam reageert daar natuuelijk op.
Ik heb ook ooit eens een hond gehad die ziek was en ik kwam s'nachts bij hem liggen op zijn matras ( het was een bobtail) en ge had die blik moeten zien in zijn ogen als hij zich tegen mij kon nestelen. Al wat ge doet Tina weet ze . En ze is ook aan het vechten om er door te geraken.
Ge bent zeker niet alleen Arnold daarboven helpt u wel en wij leven hiet allemaal mee .
Groetjes Gerarda
-
Hallo Rudy
Ik zou bijna moeten vragen bent ge op uw pensioen misschien
Of is dit de stilte voor de storm.
Al iets gehoord van uw jongens in de Limburg?
Met mij gaat het weer goed hoor.Alleen spijtig dat we voor de winter staan hé. Vroeger donker is belemmering om ergens naartoe te gaan.Ik ben dinsdag naar Oostende geweest en dan om 19 uur daar vertokken ,ik kwam rond 20 uur in Aalst en het begon al duister te worden.
Groetjes voor u en Veertje
Gerarda
Ik zou bijna moeten vragen bent ge op uw pensioen misschien
Al iets gehoord van uw jongens in de Limburg?
Met mij gaat het weer goed hoor.Alleen spijtig dat we voor de winter staan hé. Vroeger donker is belemmering om ergens naartoe te gaan.Ik ben dinsdag naar Oostende geweest en dan om 19 uur daar vertokken ,ik kwam rond 20 uur in Aalst en het begon al duister te worden.
Groetjes voor u en Veertje
Gerarda
-
Reline en oma-c jullie beginnen ook al een beetje aan de voorbereidingen voor de winter zeker. Het stalen ros op stal zetten ?
Nu mijn kleine probleempjes nu van de baan zijn en ik zou willen uitvliegen begint het dan vroeg donker te worden .
Ik ben deze week gaan zien om franse les te volgen . Ik hou van talen. Ik ben toen ik nog naar de lagere school ging uit mezelf nog franse les gaan volgen de zondagmorgen. Ik was dan natuurlijk de beste van de klas ( ik ga eens met mezelf stoefen
) Maar dat interesseerde mij. Engels kon ik toen al redelijk goed omdat dit thuis veel gesproken werd. Mijn moeder had in een engels pensionaat geweest en met vriendinnen en familie sprak ze veel engels.En aan de kust hoorden wij dat dus ook veel hé. maar nu ondervind ik met de kinderen van mijn zuster die franssprekend zijn dat ik het moeilijk begin te hebben.
Ik ben een testje gaan doen en ik had 26 op30 voor de uitslag, maar ik durf er niet aan te beginnen omdat ik het gevoel heb dat ik niet meer in staat ben om zo een cursus vol te houden.En dat is iets dat mij niet gaat . Als ik aan iets begin wil ik vohouden tot het einde.
Ik ging ooit eens naar een avondles voor dactylo met een groepje van 8 meisjes van mijn werk en op het einde van het jaar was het maar ik alleen van ons groepje die het volgehouden had.
Dus zal ik maar in mijn schulp kruipen en iets anders doen om de winter te trotseren
Ook voor Helena verder beterschap
Hugie hou u kloek He
Groetjes van mij en een knuffel voor iedereen
Gerarda
Nu mijn kleine probleempjes nu van de baan zijn en ik zou willen uitvliegen begint het dan vroeg donker te worden .
Ik ben deze week gaan zien om franse les te volgen . Ik hou van talen. Ik ben toen ik nog naar de lagere school ging uit mezelf nog franse les gaan volgen de zondagmorgen. Ik was dan natuurlijk de beste van de klas ( ik ga eens met mezelf stoefen
Ik ben een testje gaan doen en ik had 26 op30 voor de uitslag, maar ik durf er niet aan te beginnen omdat ik het gevoel heb dat ik niet meer in staat ben om zo een cursus vol te houden.En dat is iets dat mij niet gaat . Als ik aan iets begin wil ik vohouden tot het einde.
Ik ging ooit eens naar een avondles voor dactylo met een groepje van 8 meisjes van mijn werk en op het einde van het jaar was het maar ik alleen van ons groepje die het volgehouden had.
Dus zal ik maar in mijn schulp kruipen en iets anders doen om de winter te trotseren
Ook voor Helena verder beterschap
Hugie hou u kloek He
Groetjes van mij en een knuffel voor iedereen
Gerarda
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
allez gerarda vooruit naar die franse les komaan, ik put veel voldoening uit mijn engelse lessen hoor!!!! al acht jaar, maar ik kom niet echt meer vooruit maar dat vind ik geen ramp
-
Helena van Troje schreef:allez gerarda vooruit naar die franse les komaan, ik put veel voldoening uit mijn engelse lessen hoor!!!! al acht jaar, maar ik kom niet echt meer vooruit maar dat vind ik geen ramp
Ja Helena ik weet het ik denk er veel over na.Maar ik ben de laatste jaren bang ommij te binden vooriets; Dat is ook een reden dat ik geen dieren meer heb omdat ik niet weet of ik daar elke dag mee zal kunnen wandelen.
Het is vriendelijk om mij te stimuleren.
Groetjes gerarda
-
Lieve Tina,
het is zoals hier gezegd wordt... Misty voelt je lieve zorgen voor haar maar al te best aan! Hier is dat ook zo... Als ik een mindere dag heb gaan ze geen meter uit mijn buurt!
Maar we hebben hier ook een probleemgevalletje... onze Tygro... Hij laat niet toe dat je aan hem komt. Het is zelfs zo erg dat als we naar Limburg gaan hij zelf in zijn bench kruipt..
Ik kan me heel goed voorstellen dat het erg is om Misty in de bench te zetten. Maar het kan nu helaas niet anders... het is voor zijn eigen veiligheid. En je mag er zeker van zijn dat ze aan het vechten is om terug te genezen... zeker met jou goede zorgen!
@Gerarda, ja ben op pensioen met al de gevolgen van dien... heb geen tijd meer... Twee weken geleden ben ik mijn collega's nog gaan bezoeken maar de jongens waren er helaas niet. Zal voor binnen enkele weken zijn...
Spijtig dat je zo ver woont anders ging ik zeker mee naar de franse les! En nog een tweede voordeel... je leert er nieuwe mensen kennen!
Ben er nu vandoor... naar Ikea om enkele boekenrekken. Ik heb al mijn naslagwerken over vliegtuigen van Limburg meegebracht maar raak ze nergens kwijt
We wensen jullie allemaal nog een fijne dag.
Liefs,
Veertje & Rudy
het is zoals hier gezegd wordt... Misty voelt je lieve zorgen voor haar maar al te best aan! Hier is dat ook zo... Als ik een mindere dag heb gaan ze geen meter uit mijn buurt!
Maar we hebben hier ook een probleemgevalletje... onze Tygro... Hij laat niet toe dat je aan hem komt. Het is zelfs zo erg dat als we naar Limburg gaan hij zelf in zijn bench kruipt..
Ik kan me heel goed voorstellen dat het erg is om Misty in de bench te zetten. Maar het kan nu helaas niet anders... het is voor zijn eigen veiligheid. En je mag er zeker van zijn dat ze aan het vechten is om terug te genezen... zeker met jou goede zorgen!
@Gerarda, ja ben op pensioen met al de gevolgen van dien... heb geen tijd meer... Twee weken geleden ben ik mijn collega's nog gaan bezoeken maar de jongens waren er helaas niet. Zal voor binnen enkele weken zijn...
Spijtig dat je zo ver woont anders ging ik zeker mee naar de franse les! En nog een tweede voordeel... je leert er nieuwe mensen kennen!
Ben er nu vandoor... naar Ikea om enkele boekenrekken. Ik heb al mijn naslagwerken over vliegtuigen van Limburg meegebracht maar raak ze nergens kwijt
We wensen jullie allemaal nog een fijne dag.
Liefs,
Veertje & Rudy
-
dit is nu hoe mijn kleine meisje moet leven inplaats van vrolijk rond te huppelen zit ze nu voor haar veiligheid in een kooi ze ziet nog altijd niet
ze zouden beter degene die dit heeft gedaan voor de rest van zijn leven in een kooi opsluiten
ik word soms zo boos
tina
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
och arme, mijn gemoed schiet vol, ja, wie doet nu zoiets
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo tina
ik kan heel goed begrijpen dat je boos word
je zou van minder
en zo'n dierenbeul zouden ze in de vergeetput moeten dumpen zoals in de middeleeuwen , want wat hij met jou misty gedaan heeft zijn ook middeleeuwse praktijken
ik weet dat je met een bang hart wacht of misty nog zal kunnen zien en bij mij zou dat juist hetzelfde zijn want ik hou ook héél veel van katten
dus hoop ik uit de grond van mijn hart dat misty toch nog een beetje zou kunnen zien , dan zou jij je waarschijnlijk toch ook een beetje geruster voelen
ik wens je nog héél véél sterkte
groetjes
daaaaag
ik kan heel goed begrijpen dat je boos word
je zou van minder
en zo'n dierenbeul zouden ze in de vergeetput moeten dumpen zoals in de middeleeuwen , want wat hij met jou misty gedaan heeft zijn ook middeleeuwse praktijken
ik weet dat je met een bang hart wacht of misty nog zal kunnen zien en bij mij zou dat juist hetzelfde zijn want ik hou ook héél veel van katten
dus hoop ik uit de grond van mijn hart dat misty toch nog een beetje zou kunnen zien , dan zou jij je waarschijnlijk toch ook een beetje geruster voelen
ik wens je nog héél véél sterkte
groetjes
daaaaag
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Lieve Tina,
ja, als ik die foto's zo zie is het echt wel zielig voor Misty. Maar voorlopig kan het niet anders hé.
Hopelijk kan er toch iets ondernomen worden tegen die dierenbeul! Je doet mensen zoiets niet aan maar dieren ook niet!!!
Bovendien moet ik zeggen dat Misty inderdaad wel een hele mooie poes is!!!
We hopen echt heel hard met jou mee dat ze terug beter mag worden!!!
En vergeet jezelf ook niet hé... je hebt het al zo moeilijk... verzorg je goed hé!
Liefs,
Veertje & Rudy
ja, als ik die foto's zo zie is het echt wel zielig voor Misty. Maar voorlopig kan het niet anders hé.
Hopelijk kan er toch iets ondernomen worden tegen die dierenbeul! Je doet mensen zoiets niet aan maar dieren ook niet!!!
Bovendien moet ik zeggen dat Misty inderdaad wel een hele mooie poes is!!!
We hopen echt heel hard met jou mee dat ze terug beter mag worden!!!
En vergeet jezelf ook niet hé... je hebt het al zo moeilijk... verzorg je goed hé!
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Hallo lieve Tina
Nog een late goede avond en veel sterkte voor jou en Misty
ik kan me volledig aansluiten bij jouw boosheid..
een "mens" doet ziets niet!! een dier doet zelfs zoiets niet...
Ik zend jullie een knuffelke en hopelijk een goede nacht...
Morgen lees ik alles bij...
Mijn bezoek is weg en goed thuis aangekomen...
en nu is te tijd voor mijn kofferke , slaapwel...
Nog een late goede avond en veel sterkte voor jou en Misty
ik kan me volledig aansluiten bij jouw boosheid..
een "mens" doet ziets niet!! een dier doet zelfs zoiets niet...
Ik zend jullie een knuffelke en hopelijk een goede nacht...
Morgen lees ik alles bij...
Mijn bezoek is weg en goed thuis aangekomen...
en nu is te tijd voor mijn kofferke , slaapwel...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
ik ben heel moe rudy als je voor alles alleen staat en nu ook nog de zorgen voor misty word het heel moeilijk
veel geslapen heb ik nog niet sinds de dag dat ze verdween
ze ziet nog altijd niet en ik denk niet dat het nog zal beteren ik ben ten einde raad ,niemand die me iets kan zeggen hoe het zal aflopen met haar
van de politie heb ik ook nog niets gehoord ze gingen contact opnemen vandaag
ik denk dat omdat het om katjes gaat ze er niets verder aan zullen doen
ik mis arnold steeds erger en nu meer dan ooit hij kon het tenminste wat overnemen van mij als ik wat wou rusten nu moet ik dag en nacht klaar staan voor misty ik durf haar niet lang alleen laten , ze doet ook niets anders dan miauwen de laatste 2 dagen uit frustratie dat ze niets ziet en opgesloten zit in een kooi
ik zie het allemaal niet meer zo zitten eerst het verlies van arnold ,nu de zorgen met misty
mijn verdriet word altijd erger en ik weet niet meer wat gedaan
groetjes tina

veel geslapen heb ik nog niet sinds de dag dat ze verdween
ze ziet nog altijd niet en ik denk niet dat het nog zal beteren ik ben ten einde raad ,niemand die me iets kan zeggen hoe het zal aflopen met haar
van de politie heb ik ook nog niets gehoord ze gingen contact opnemen vandaag
ik denk dat omdat het om katjes gaat ze er niets verder aan zullen doen
ik mis arnold steeds erger en nu meer dan ooit hij kon het tenminste wat overnemen van mij als ik wat wou rusten nu moet ik dag en nacht klaar staan voor misty ik durf haar niet lang alleen laten , ze doet ook niets anders dan miauwen de laatste 2 dagen uit frustratie dat ze niets ziet en opgesloten zit in een kooi
ik zie het allemaal niet meer zo zitten eerst het verlies van arnold ,nu de zorgen met misty
mijn verdriet word altijd erger en ik weet niet meer wat gedaan
groetjes tina
-
Lieve Tina,
je hebt het momenteel wel heel erg moeilijk blijkbaar.
Konden we maar iets voor je doen...
We willen je nog heel veel sterkte wensen en hopen dat je de draad terug kan opnemen want dat zal echt wel nodig zijn.
Laat nu zeker de moed niet zakken! Zorg er voor dat je voldoende rust hebt anders wordt het nog moeilijker.
En kom regelmatig hier je nood maar klagen, misschien dat het toch een beetje kan opluchten...
Liefs,
Veertje & Rudy
je hebt het momenteel wel heel erg moeilijk blijkbaar.
Konden we maar iets voor je doen...
We willen je nog heel veel sterkte wensen en hopen dat je de draad terug kan opnemen want dat zal echt wel nodig zijn.
Laat nu zeker de moed niet zakken! Zorg er voor dat je voldoende rust hebt anders wordt het nog moeilijker.
En kom regelmatig hier je nood maar klagen, misschien dat het toch een beetje kan opluchten...
Liefs,
Veertje & Rudy