mijn man verloren
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerada,
je dag was wel mooi begonnen... dat hondje zal zeker een heel goede band krijgen met jou, daar ben ik wel zeker van... Het begint allemaal met... vertrouwen... de rest volgt vanzelf.
Spijtig dat je dag toch anders verlopen is. Inderdaad die 4e van de maand zal je voorlopig nog wel even parten blijven spelen. Zeker nu je benaderd werd door familie van Marc die met een stamboom bezig zijn. Waarschijnlijk wel goed bedoeld van hen hoor, maar voor jou weer even een moeilijk moment hé.
Je moet er zeker niet mee inzitten om het te vertellen! We begrijpen je volkomen! Na verloop van tijd zal het wel een beetje slijten..; maar verdwijnen zal het nooit. Je zal het in de toekomst een plaatsje kunnen geven zodat het wat minder erg over komt. Belangrijk is dat je morgen aan een nieuwe dag begint en weer nieuwe uitdagingen zal kunnen aangaan.
Probeer toch even je zinnen te verzetten en er voor te zorgen dat je toch een rustige nacht hebt.
Ik heb nog een vraagje. Ik weet dat je zorgt voor de hond van je kinderen, maar zou hij niet een of twee dagen per week 's nachts ook bij jou mogen blijven? Het zou wel leuk gezelschap zijn. En ik kan me voorstellen dat je voor jezelf geen hondje meer wil....
We wensen je nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
je dag was wel mooi begonnen... dat hondje zal zeker een heel goede band krijgen met jou, daar ben ik wel zeker van... Het begint allemaal met... vertrouwen... de rest volgt vanzelf.
Spijtig dat je dag toch anders verlopen is. Inderdaad die 4e van de maand zal je voorlopig nog wel even parten blijven spelen. Zeker nu je benaderd werd door familie van Marc die met een stamboom bezig zijn. Waarschijnlijk wel goed bedoeld van hen hoor, maar voor jou weer even een moeilijk moment hé.
Je moet er zeker niet mee inzitten om het te vertellen! We begrijpen je volkomen! Na verloop van tijd zal het wel een beetje slijten..; maar verdwijnen zal het nooit. Je zal het in de toekomst een plaatsje kunnen geven zodat het wat minder erg over komt. Belangrijk is dat je morgen aan een nieuwe dag begint en weer nieuwe uitdagingen zal kunnen aangaan.
Probeer toch even je zinnen te verzetten en er voor te zorgen dat je toch een rustige nacht hebt.
Ik heb nog een vraagje. Ik weet dat je zorgt voor de hond van je kinderen, maar zou hij niet een of twee dagen per week 's nachts ook bij jou mogen blijven? Het zou wel leuk gezelschap zijn. En ik kan me voorstellen dat je voor jezelf geen hondje meer wil....
We wensen je nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
ik ook niet gerarda en ik kan volgen en we zijn inderdaad niet alleenik heb niet gedacht dat het zo erg zou zijn.
-
Lieve Gerarda en Helena,
het hangt precies ergens in de lucht... waarom jullie beiden opeens een moeilijke dag hebben...
We hopen dat jullie er snel overheen komen...
We vinden het verschrikkelijk erg voor jullie...
Dikke troostknuff voor jullie beiden...
Veertje & Rudy
het hangt precies ergens in de lucht... waarom jullie beiden opeens een moeilijke dag hebben...
We hopen dat jullie er snel overheen komen...
We vinden het verschrikkelijk erg voor jullie...
Dikke troostknuff voor jullie beiden...
Veertje & Rudy
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Rudy bedankt voor uw medeleven en begrip.
wat de hond betrefd ,ze is zeker altijd blij met mij en als ze hier eens moet blijven omdat de kinderen ergens naartoe gaan loopt ze toch tegen de avond lastig omdat ze naar huis wil. En haar meenemen naar boven wil ze niet. Ik heb het vroeger nog geprobeert als ze op reis gingen en ze kon niet mee was ze ook bij mij en ik dacht ik ga ze meenemen naar boven voor het geval ze blaft kan ik haar doen zwijgen ,maar ze wilde naar beneden.maar feitelijk is het niet goed voor mij. Bij he toverlijden van mijn laatste hond in 2004 hebben we besloten geen meer te nemen en als we een in huis hebben voor enkelr dagen van de kinderen en van vrienden ,doe ik het voor hen plezier te doen , maar ik ben blij als ze naar huis gaan.
Ikzal het wel moeten verwerken zoals jullie he took gedaan hebben en zoals Helena het nu ook weer zal doen
groetjes voor u beiden gerarda
Helena moed houden hé we moeten er door voor onze familie hé. Het zal zeker wel weer passeren..
groetjes gerarda
wat de hond betrefd ,ze is zeker altijd blij met mij en als ze hier eens moet blijven omdat de kinderen ergens naartoe gaan loopt ze toch tegen de avond lastig omdat ze naar huis wil. En haar meenemen naar boven wil ze niet. Ik heb het vroeger nog geprobeert als ze op reis gingen en ze kon niet mee was ze ook bij mij en ik dacht ik ga ze meenemen naar boven voor het geval ze blaft kan ik haar doen zwijgen ,maar ze wilde naar beneden.maar feitelijk is het niet goed voor mij. Bij he toverlijden van mijn laatste hond in 2004 hebben we besloten geen meer te nemen en als we een in huis hebben voor enkelr dagen van de kinderen en van vrienden ,doe ik het voor hen plezier te doen , maar ik ben blij als ze naar huis gaan.
Ikzal het wel moeten verwerken zoals jullie he took gedaan hebben en zoals Helena het nu ook weer zal doen
groetjes voor u beiden gerarda
Helena moed houden hé we moeten er door voor onze familie hé. Het zal zeker wel weer passeren..
groetjes gerarda
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goeie middag gerarda en alle anderen hier,
Hier ook al een dip?
ligt zeker aan de tijd van 't jaar...
Het botten van de bomen??
Ik heb net bij Helena, (die het ook niet zag zitten) een heel
epistel weggeschreven ik heb nu niet echt de tijd om het
hier te herhalen, sorry mssn wil je daar even gaan lezen?
sorry hoor en dank voor de moeite
Een lieve knuffel en hou je sterk Je kan het!!!
Ik moet nu dringend weg.
Allemaal de groetjes,
Oma-C.
Hier ook al een dip?
Het botten van de bomen??
Ik heb net bij Helena, (die het ook niet zag zitten) een heel
epistel weggeschreven ik heb nu niet echt de tijd om het
hier te herhalen, sorry mssn wil je daar even gaan lezen?
sorry hoor en dank voor de moeite
Een lieve knuffel en hou je sterk Je kan het!!!
Ik moet nu dringend weg.
Allemaal de groetjes,
Oma-C.
-
Lieve Gerarda en Helena,
ik ben eens op zoek gegaan wat een "dipje" eigenlijk inhoudt en ik vond het volgende...
Een dipje is de ziel die verkouden is
Altijd gelukkig zijn? Altijd kunnen lachen? Dat is onbegonnen werk. Een traan hoort evenzeer bij het leven als een lach. Een leven zonder tegenslagen bestaat gewoon niet. Iedereen ziet het wel eens niet meer zitten. Niemand kijkt er nog echt van op als iemand zegt: “ik heb een dipje”.
Zich treurig voelen na een tegenslag, na het verlies van een dierbare is dus normaal. Treurige gevoelens kunnen ook zomaar opkomen. Ook dat is niet raar. Iemand kan dan gewoon eerder dromerig of melancholisch van aard zijn. Meestal trekt zo’n sombere bui vanzelf weg. Een dipje is dus tijdelijk van aard. Het komt en gaat.
Dus niet wanhopen als je geregeld overvallen wordt door zo'n dipje...
Nog een dikke knuff van ons...
Liefs,
Veertje & Rudy
ik ben eens op zoek gegaan wat een "dipje" eigenlijk inhoudt en ik vond het volgende...
Een dipje is de ziel die verkouden is
Altijd gelukkig zijn? Altijd kunnen lachen? Dat is onbegonnen werk. Een traan hoort evenzeer bij het leven als een lach. Een leven zonder tegenslagen bestaat gewoon niet. Iedereen ziet het wel eens niet meer zitten. Niemand kijkt er nog echt van op als iemand zegt: “ik heb een dipje”.
Zich treurig voelen na een tegenslag, na het verlies van een dierbare is dus normaal. Treurige gevoelens kunnen ook zomaar opkomen. Ook dat is niet raar. Iemand kan dan gewoon eerder dromerig of melancholisch van aard zijn. Meestal trekt zo’n sombere bui vanzelf weg. Een dipje is dus tijdelijk van aard. Het komt en gaat.
Dus niet wanhopen als je geregeld overvallen wordt door zo'n dipje...
Nog een dikke knuff van ons...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Hallo allemaal,
Ik was er een tijdje niet.....hier heel druk gehad en de gezondheid die niet helemaal meewil...........
Ik las o.a. dit...
Ik wou jullie uitleggen wat er aan de hand is, maar ik vertel het later wel eens....nu geen extra trieste dingen erbij!! Maar hier geen dipje hoor....ik sla me er wel door!
Wat dipjes betreft wou ik ook nog wat kwijt....
Als je met veel emoties zit vergt het heel veel energie en kan het belangrijk zijn om vitaminen te laten voorschrijven.....is hier gebeurd op aanraden van de dokter en ik neem ze nu nog, maar ga ze binnenkort afbouwen!!
Gerarda.....ik was zo blij toen ik las dat het met jou maag weer heel wat beter ging, en het wandelen...het trimmen van de hond...het wandelen en vandaag plots even een terugval.....plots allemaal dingen die het je nu zo moeilijk maken......vind het zo erg voor jou, maar plots moest ik denken aan wat Oma-C schreef.....de koe en de horens!!! Ga er tegenaan!! Proberen!!
Het lukt je wel!!
Helena.....ook voor jou.....de koe en de horens....proberen!!! Je kan het!!
Spijtig dat het weer voorlopig niet mee zit...de zon kan zo'n wonderen doen!!
Hugie....vooruit kijken hé...je geraakt uit dat diepe plaatske..je doet het goed...langzaam maar zeker!
Je moet dus pas volgende week je oog laten behandelen...
Oma-C en Falcon....ik bewonder jullie voor de manier dat jullie hier iedereen bijstaan.....ik steek er altijd iets van op!!
Ik hoop dat jullie deze moeilijke periode heel vlug achter jullie kunnen laten en dan volle kracht vooruit!!
Momenteel zijn we hier wel met grote werken bezig.....onze living was te donker en we willen die licht maken...
Het plafond is al gestoken en het vervolg kunnen jullie je wel indenken.....we begonnen bovenaan en eindigen onderaan.....dus nog een hele weg te gaan.
Maar wees gerust!! Ik hou het rustig!
Nu enkele dagen rustig tot ergens volgende week...we krijgen vanaf vrijdag een bruine labrador als logé tot maandag....
Ik wens jullie nog een fijne avond toe!!
Een dikke knuffel!!
Liefs, Reline
Ik was er een tijdje niet.....hier heel druk gehad en de gezondheid die niet helemaal meewil...........
Ik las o.a. dit...
Falcon...het heeft helemaal niet met het weer te maken, helemaal niet overbelast door de werken en rust neem ik al zolang.....helpt ook niet....Oei, Reline, dat klinkt niet zo goed!
Zou het met het weer kunnen te maken hebben, of misschien iets te veel belast tijdens de werken. Nu je zoveel last hebt van je heup is het natuurlijk niet fijn op vanaf de zijlijn toe te kijkien naar alles wat er in huis gebeurt.
Ik wou jullie uitleggen wat er aan de hand is, maar ik vertel het later wel eens....nu geen extra trieste dingen erbij!! Maar hier geen dipje hoor....ik sla me er wel door!
Wat dipjes betreft wou ik ook nog wat kwijt....
Als je met veel emoties zit vergt het heel veel energie en kan het belangrijk zijn om vitaminen te laten voorschrijven.....is hier gebeurd op aanraden van de dokter en ik neem ze nu nog, maar ga ze binnenkort afbouwen!!
Gerarda.....ik was zo blij toen ik las dat het met jou maag weer heel wat beter ging, en het wandelen...het trimmen van de hond...het wandelen en vandaag plots even een terugval.....plots allemaal dingen die het je nu zo moeilijk maken......vind het zo erg voor jou, maar plots moest ik denken aan wat Oma-C schreef.....de koe en de horens!!! Ga er tegenaan!! Proberen!!
Het lukt je wel!!
Helena.....ook voor jou.....de koe en de horens....proberen!!! Je kan het!!
Spijtig dat het weer voorlopig niet mee zit...de zon kan zo'n wonderen doen!!
Hugie....vooruit kijken hé...je geraakt uit dat diepe plaatske..je doet het goed...langzaam maar zeker!
Je moet dus pas volgende week je oog laten behandelen...
Oma-C en Falcon....ik bewonder jullie voor de manier dat jullie hier iedereen bijstaan.....ik steek er altijd iets van op!!
Ik hoop dat jullie deze moeilijke periode heel vlug achter jullie kunnen laten en dan volle kracht vooruit!!
Momenteel zijn we hier wel met grote werken bezig.....onze living was te donker en we willen die licht maken...
Het plafond is al gestoken en het vervolg kunnen jullie je wel indenken.....we begonnen bovenaan en eindigen onderaan.....dus nog een hele weg te gaan.
Maar wees gerust!! Ik hou het rustig!
Nu enkele dagen rustig tot ergens volgende week...we krijgen vanaf vrijdag een bruine labrador als logé tot maandag....
Ik wens jullie nog een fijne avond toe!!
Een dikke knuffel!!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Goeie middag iedereen,
Reline, hopelijk komt er toch snel beterschap met je heup.
De werken zullen ondertussen wel goed opgeschoten zijn. Zal zeker mooi zijn!
Gerarda? Heb je het een beetje druk? Hoe is de gemoedstoestand vandaag?
We wensen je nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
Reline, hopelijk komt er toch snel beterschap met je heup.
De werken zullen ondertussen wel goed opgeschoten zijn. Zal zeker mooi zijn!
Gerarda? Heb je het een beetje druk? Hoe is de gemoedstoestand vandaag?
We wensen je nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Voor alle lieve forumvrienden een fijn paasweekend,
voor sommigen begint dat morgen al
Geniet ervan! 
Hier zijn de grote raamwerken vandaag gestart.
Ramen staan erin maar de afwerking en aansluiting van
de electrische rolluiken moet wachten tot dinsdag:
morgen = verlof en dan een lang weekend,
Maar geduld is een mooie deugd zegt men
Iedereen nog een knuffelke, veel moed en beterschap.
Sterkte wie het kan gebruiken. tot later...
Groetjes, Oma-C.
voor sommigen begint dat morgen al
Hier zijn de grote raamwerken vandaag gestart.
Ramen staan erin maar de afwerking en aansluiting van
de electrische rolluiken moet wachten tot dinsdag:
morgen = verlof en dan een lang weekend,
Maar geduld is een mooie deugd zegt men
Iedereen nog een knuffelke, veel moed en beterschap.
Sterkte wie het kan gebruiken. tot later...
Groetjes, Oma-C.
-
oei oei iedereen begint aan de renovatie werken .Ik zal ook eens moeten verder doen met mijn deuren.
maar ik begin er weer bovenop te geraken en het zal wel gaan binnenkort;
Ik ben bij een vriendin geweest om wat lachpillen en heb er een grote zak gehad. Dat moest ik hebben.at lachen en babbelen .
Het zal haar ook deugd gedaan hebben , want ze zei dat ik snel moest terg komen
Nu ga ik slapen.
groetjes voor iedereen
gerarda
maar ik begin er weer bovenop te geraken en het zal wel gaan binnenkort;
Ik ben bij een vriendin geweest om wat lachpillen en heb er een grote zak gehad. Dat moest ik hebben.at lachen en babbelen .
Het zal haar ook deugd gedaan hebben , want ze zei dat ik snel moest terg komen
Nu ga ik slapen.
groetjes voor iedereen
gerarda

-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Gerarda,
Het doet me deugd te horen dat je weer op stap was naar een vriendin!
En je werd er nogal onthaald!!! Lachen en babbelen!!
En op de koop toe nog een pracht van een cadeau!! Een grote zak lachpillen!!
Fijn dat die donkere winter met zijn donkere dagen voorbij is!
En zo te lezen begint het bij jou ook te kriebelen om wat aan deuren te doen....op 't gemakske....is heel leuk!
Oma-C....bij jou ook grote werken...moet bij ons ook nog eens gebeuren...maar ik kan me een beetje voorstellen hoe het bij jou nu is...ook alle meubels afgedekt?
Net als hier...maar bij jou waarschijnlijk in alle kamers!
Falcon.....hier schieten de werken goed op....de juiste beslissingen nemen was efkes moeilijk en het plafond steken was een hele drukke periode....met twee energieke mannen in de fleur van hun leven..(zoon en schoonzoon.)..maar Frans kon nog goed zijn mannetje staan...
Vanaf nu gaat het veel rustiger....
En wat die heup betreft....ik hoop heel erg dat alles in orde komt....blijft voorlopig afwachten....
Dag Hugie en Helena.....hopelijk positief!!
Ik wens jullie allen ook een fijn paasweekend toe en voor nu een fijne nacht!!
Liefs, Reline
Het doet me deugd te horen dat je weer op stap was naar een vriendin!
En je werd er nogal onthaald!!! Lachen en babbelen!!
En op de koop toe nog een pracht van een cadeau!! Een grote zak lachpillen!!
Fijn dat die donkere winter met zijn donkere dagen voorbij is!
En zo te lezen begint het bij jou ook te kriebelen om wat aan deuren te doen....op 't gemakske....is heel leuk!
Oma-C....bij jou ook grote werken...moet bij ons ook nog eens gebeuren...maar ik kan me een beetje voorstellen hoe het bij jou nu is...ook alle meubels afgedekt?
Net als hier...maar bij jou waarschijnlijk in alle kamers!
Falcon.....hier schieten de werken goed op....de juiste beslissingen nemen was efkes moeilijk en het plafond steken was een hele drukke periode....met twee energieke mannen in de fleur van hun leven..(zoon en schoonzoon.)..maar Frans kon nog goed zijn mannetje staan...
Vanaf nu gaat het veel rustiger....
En wat die heup betreft....ik hoop heel erg dat alles in orde komt....blijft voorlopig afwachten....
Dag Hugie en Helena.....hopelijk positief!!
Ik wens jullie allen ook een fijn paasweekend toe en voor nu een fijne nacht!!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
-
Goeie middag Dames, en Heer
Hier een stralende zon, heerlijk maar wel een frisse wind
Heb gisteren nog met de stofzuiger rondgezwierd want
het was echt niet bekwaam ik zo naar m'n bed te gaan.
De slaapkamer de badkamer en de overloop vandaag dan
met nat wat proper gemaakt want anders krijgje dat
fijne stof niet weg, en ik wil toch deftig kunnen slapen
Ja, reline, alles afgedekt en dan nog zoveel stof
als ze kappen en breken dan heb je dat hé
En dinsdag gaan ze weer verder... da's opnieuw alles vies en vuil
Maar na een weekje poetsen is het weer vergeten
Ik maak er geen probleem van, het hoort erbij natuurlijk.
Dag Gerarda, ik hoop dat je nog veelmag lachen want dat
is echt gezond.
Eens goed huilen is even gezond, maar niet zo leuk
Maar het hoort evengoed bij het leven; alles is niet altijd even plezant.
alles op z'n tijd, en moeilijke dagen blijven er wel...
Ik ga nog wat verder doen, en wens iedereen een fijne vrijdag
prettige paasdagen en hopelijk nog wat zon
groetjes Oma-C
Hier een stralende zon, heerlijk maar wel een frisse wind
Heb gisteren nog met de stofzuiger rondgezwierd want
het was echt niet bekwaam ik zo naar m'n bed te gaan.
De slaapkamer de badkamer en de overloop vandaag dan
met nat wat proper gemaakt want anders krijgje dat
fijne stof niet weg, en ik wil toch deftig kunnen slapen
Ja, reline, alles afgedekt en dan nog zoveel stof
als ze kappen en breken dan heb je dat hé
En dinsdag gaan ze weer verder... da's opnieuw alles vies en vuil
Maar na een weekje poetsen is het weer vergeten
Ik maak er geen probleem van, het hoort erbij natuurlijk.
Dag Gerarda, ik hoop dat je nog veelmag lachen want dat
is echt gezond.
Eens goed huilen is even gezond, maar niet zo leuk
Maar het hoort evengoed bij het leven; alles is niet altijd even plezant.
alles op z'n tijd, en moeilijke dagen blijven er wel...
Ik ga nog wat verder doen, en wens iedereen een fijne vrijdag
prettige paasdagen en hopelijk nog wat zon
groetjes Oma-C
-
Lieve Gerarda,
plezant om te lezen dat je je zo vermaakt hebt bij je vriendin!
Niks zo gezond als eens goed kunnen lachen hé. Hopelijk kan je er regelmatig eens naar toe.
Reline en Gerarda... grote werkzaamheden met alle ongemakken van dien...
Maar je moet maar denken... je zal er binnenkort van kunnen genieten! Alles netjes en proper...
Hier vandaag stralend zonnetje en ben daarstraks een grote wandeling gaan doen met Amberke in het natuurreservaat...
We wensen jullie nog een fijne avond.
Liefs,
Veertje & Rudy
plezant om te lezen dat je je zo vermaakt hebt bij je vriendin!
Niks zo gezond als eens goed kunnen lachen hé. Hopelijk kan je er regelmatig eens naar toe.
Reline en Gerarda... grote werkzaamheden met alle ongemakken van dien...
Maar je moet maar denken... je zal er binnenkort van kunnen genieten! Alles netjes en proper...
Hier vandaag stralend zonnetje en ben daarstraks een grote wandeling gaan doen met Amberke in het natuurreservaat...
We wensen jullie nog een fijne avond.
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Ja Rudy ik hebme laten beinvloeden van reline die zo hard aan het werken is en dan het zonnetje zodat ik weer verder gewerkt heb aan deur . dat afschuren is feitelijk het zwaarste. Ik heb wel een electrisch schuurmachientje maar de deurpost moet ik wel met de hand doen.
Maar ik zal er eens aan door werken want mijn tijd om weer uit te vliegen is gekomen en ik heb dit dan graag achter de rug.
binnenkort hebben we verjaardagsfeestje van mijn kleinzoon en ik ga naar een andere vriendin voor een dagje ,die ook van die lachpillen heeft
Oma-C ik denk dat die feestdagen ook wel een beetje op u zullen werken.
Voor mensen die gaan werken is dit een verzetje maar voor ons is dat dagen waar we ons moeten schikken voor onze boodschappen te doen en we hebben graag alles op een lijnte hé.
Ik hoop dat ge er snel weer bovenop komt.
De andere mensen die zullen moeten voor de paasklokken zorgen zullen moeten regenmanteltjes hebben voor de paaseitjes
Rudy en Veertje Oma-C Hugie Reline Helena
Ik wens jullie een aangenaam paasfeest met kleinkinderen die weer zullen blij zijn met de eitjes.
Groetjes Gerarda
Maar ik zal er eens aan door werken want mijn tijd om weer uit te vliegen is gekomen en ik heb dit dan graag achter de rug.
binnenkort hebben we verjaardagsfeestje van mijn kleinzoon en ik ga naar een andere vriendin voor een dagje ,die ook van die lachpillen heeft
Oma-C ik denk dat die feestdagen ook wel een beetje op u zullen werken.
Voor mensen die gaan werken is dit een verzetje maar voor ons is dat dagen waar we ons moeten schikken voor onze boodschappen te doen en we hebben graag alles op een lijnte hé.
Ik hoop dat ge er snel weer bovenop komt.
De andere mensen die zullen moeten voor de paasklokken zorgen zullen moeten regenmanteltjes hebben voor de paaseitjes
Rudy en Veertje Oma-C Hugie Reline Helena
Ik wens jullie een aangenaam paasfeest met kleinkinderen die weer zullen blij zijn met de eitjes.
Groetjes Gerarda