mijn man is overleden
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Tina misschien kunt ge nog eens vragen aan de dierenarts of het goed is zoals ge bezig bent of er kans is dat misty nog zal kunnen zien?
Haar nutteloos in die situatie houden is voor jullie beiden niet positief.
Het is al triestig genoeg en op de duur zult ge zelf er onder uit gaan.
Maar neem zelf geen beslissing vraag het nog eens aan de dierenarts.
groetjes gerarda
Haar nutteloos in die situatie houden is voor jullie beiden niet positief.
Het is al triestig genoeg en op de duur zult ge zelf er onder uit gaan.
Maar neem zelf geen beslissing vraag het nog eens aan de dierenarts.
groetjes gerarda
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
ik laat maandag een andere dierenarts komen gerarda want zo kan het niet verder het beestje is heel gefrustreerd omdat ze niets ziet maar ze is zo lief als ik haar tegen mijn borst hou likt ze zelfs aan mijn gezicht ,mijn hart breekt soms als ik denk dat ik haar een spuitje zal moeten geven
ik ween heel veel en ze voelt het ze legt dan haar kopje in mijn hals en miauwt heel zacht het is bijna piepen dat ze doet
eerst heb ik arnold verloren en nu zou ik afscheid moeten nemen van zijn liefste kleine schat
ik denk dat ik dan helemaal in zal storten
de ene na de andere tegenslag heb ik sinds arnold is gestorven en het stopt maar niet
waarom moet dit allemaal gebeuren ik heb nooit iemand kwaad gedaan en hielp altijd iedereen waar ik kon
misty houd me nu nog recht ,maar ik zie meer en meer op tegen het leven dat ik nu moet lijden
het is een hel geworden sinds arnold er niet meer is
tina
ik ween heel veel en ze voelt het ze legt dan haar kopje in mijn hals en miauwt heel zacht het is bijna piepen dat ze doet
eerst heb ik arnold verloren en nu zou ik afscheid moeten nemen van zijn liefste kleine schat
ik denk dat ik dan helemaal in zal storten
de ene na de andere tegenslag heb ik sinds arnold is gestorven en het stopt maar niet
waarom moet dit allemaal gebeuren ik heb nooit iemand kwaad gedaan en hielp altijd iedereen waar ik kon
misty houd me nu nog recht ,maar ik zie meer en meer op tegen het leven dat ik nu moet lijden
het is een hel geworden sinds arnold er niet meer is
tina
-
Tina ik begrijp u hoor. Het is inderdaad wat veel wat ge moet verwerken.
We willen het allemaal dat het altijd goed gaat. Helaas komt die harde werkelijkheid. Maar je mag niet laten om hulp te halen bij de dokter als ge het niet meer aan kunt. Ge moet er door meisje. Dat is nu een kwade periode in uw leven. Ik weet het we ondervinden het hier allemaal als ge iemand verloren hebt waar ge zoveel liefde van kreeg is dit nu het einde , maar ge kunt het niet tegen houden.
Troost u als ge mitsy moet laten gaan zal ze bij Arnold zijn
Ik wens u veel sterkte en denk wel dat er hier veel mensen zijn die met u meeleven.
groetjes Gerarda
We willen het allemaal dat het altijd goed gaat. Helaas komt die harde werkelijkheid. Maar je mag niet laten om hulp te halen bij de dokter als ge het niet meer aan kunt. Ge moet er door meisje. Dat is nu een kwade periode in uw leven. Ik weet het we ondervinden het hier allemaal als ge iemand verloren hebt waar ge zoveel liefde van kreeg is dit nu het einde , maar ge kunt het niet tegen houden.
Troost u als ge mitsy moet laten gaan zal ze bij Arnold zijn
Ik wens u veel sterkte en denk wel dat er hier veel mensen zijn die met u meeleven.
groetjes Gerarda
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede morgen lieve Tina,
Ik vind het ook vreslijk wat je allemaal te verduren krijgt .
En kan alleen mar beamen wat hier allemaal gezegd
en geschreven is..Jammer dat we niet daadwerkelijk kunnen helpen...
Maar zorg zeker goed voor jezelf, eten slapen...
als jij helemaal instort is misty nog verder verloren...
kom hier je hart maar uitstorten,
het kan jou mssn een klein beetje verlichten..
Veel moed en sterkte..want je kan helemaal niks forceren..
een knuffeltje....
Ik vind het ook vreslijk wat je allemaal te verduren krijgt .
En kan alleen mar beamen wat hier allemaal gezegd
en geschreven is..Jammer dat we niet daadwerkelijk kunnen helpen...
Maar zorg zeker goed voor jezelf, eten slapen...
als jij helemaal instort is misty nog verder verloren...
kom hier je hart maar uitstorten,
het kan jou mssn een klein beetje verlichten..
Veel moed en sterkte..want je kan helemaal niks forceren..
een knuffeltje....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
we vinden het zo verschrikkelijk erg wat je allemaal moet doorstaan!
Hopelijk kan de dierenarts Misty toch helpen. Kan hij niet een foto maken van het hoofd van Misty. Ik dacht wel dat een dierenarts zoiets kan.
Laat ons hopen dat hij toch raad kan geven!
Maar ook zoals iedereen hier zegt... zorg ook voor jezelf. Je moet toch zorgen dat je op krachten blijft.
We hopen dat je je zondag toch goed door komt...
Liefs,
Veertje & Rudy
we vinden het zo verschrikkelijk erg wat je allemaal moet doorstaan!
Hopelijk kan de dierenarts Misty toch helpen. Kan hij niet een foto maken van het hoofd van Misty. Ik dacht wel dat een dierenarts zoiets kan.
Laat ons hopen dat hij toch raad kan geven!
Maar ook zoals iedereen hier zegt... zorg ook voor jezelf. Je moet toch zorgen dat je op krachten blijft.
We hopen dat je je zondag toch goed door komt...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
ik weet het gerarda er zijn hier inderdaad veel mensen met een goed hart
ik ben doodmoe heb vandaag vlug een warm bad genomen terwijl misty sliep ,als ze wakker is doet ze niets anders dan miauwen niet van de pijn want die heeft ze niet gewoon uit frustratie dat ze niets ziet
morgen laat ik een andere dierenarts komen om te horen wat zij vind
riekske ik ben je niet vergeten hoor ik volg nog altijd je forum
groetjes tina
ik ben doodmoe heb vandaag vlug een warm bad genomen terwijl misty sliep ,als ze wakker is doet ze niets anders dan miauwen niet van de pijn want die heeft ze niet gewoon uit frustratie dat ze niets ziet
morgen laat ik een andere dierenarts komen om te horen wat zij vind
riekske ik ben je niet vergeten hoor ik volg nog altijd je forum
groetjes tina
-
bedankt oma-c
misty begint zich al aan te passen ook al ziet ze niet ,ze volgt mijn voetstappen op het geluid en ik laat haar nu ook al wat rondlopen zodat ze alles kan in schatten waar het staat
ik wil haar geen spuitje geven alleen omdat ze blind is verder is ze gezond en heeft geen pijn
morgen komt er iemand van het nieuwsblad om mijn verhaal te vertellen over misty
groetjes tina
misty begint zich al aan te passen ook al ziet ze niet ,ze volgt mijn voetstappen op het geluid en ik laat haar nu ook al wat rondlopen zodat ze alles kan in schatten waar het staat
ik wil haar geen spuitje geven alleen omdat ze blind is verder is ze gezond en heeft geen pijn
morgen komt er iemand van het nieuwsblad om mijn verhaal te vertellen over misty
groetjes tina
-
Heel goed Tina dat het in de krant komt.Als er anders niets kan aan gedaan worden zal die kerel toch geen rust hebben.
Als ge toch beslist om haar niet te laten inslapen , zoudt ge haar niet leren aan een lijntje meelopen en eens mee naar buiten gaan. Dat zou haar zeker goed doen. En dan zal ze misschien leren buiten haar behoefte doen?
groetjes gerarda
Als ge toch beslist om haar niet te laten inslapen , zoudt ge haar niet leren aan een lijntje meelopen en eens mee naar buiten gaan. Dat zou haar zeker goed doen. En dan zal ze misschien leren buiten haar behoefte doen?
groetjes gerarda
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo tina
het is toch al een beetje positief dat misty zich begint te verzoenen met haar lot , hoe triestig het ook is en dan nog allemaal de schuld van een ander die zich vergrepen heeft aan dierenmishandeling
ik vind het echt een goed initiatief om je verhaal via de krant naar buiten te brengen
ik had je dit ook al willen voorstellen , maar mijn man ( scorpio ) had je dit vorige week ook al aangeraden
voor jou zal het natuurlijk ook niet gemakkelijk zijn om misty zo te zien , en het ergste is dat je er zelf niets aan kan doen , maar het is al een grote stap vooruit als misty verder niets mankeert en dat ze zich aanpast aan haar situatie , en in dat geval zou ik haar ook niet laten inslapen en ik denk dat ze in de nabije toekomst afgaande op de geur ook nog wel zal leren om in haar kattebak te gaan
ik wens je nog héél véél sterkte en geluk met misty en laat vooral de moed niet zakken
groetjes
daaaaaag
het is toch al een beetje positief dat misty zich begint te verzoenen met haar lot , hoe triestig het ook is en dan nog allemaal de schuld van een ander die zich vergrepen heeft aan dierenmishandeling
ik vind het echt een goed initiatief om je verhaal via de krant naar buiten te brengen
ik had je dit ook al willen voorstellen , maar mijn man ( scorpio ) had je dit vorige week ook al aangeraden
voor jou zal het natuurlijk ook niet gemakkelijk zijn om misty zo te zien , en het ergste is dat je er zelf niets aan kan doen , maar het is al een grote stap vooruit als misty verder niets mankeert en dat ze zich aanpast aan haar situatie , en in dat geval zou ik haar ook niet laten inslapen en ik denk dat ze in de nabije toekomst afgaande op de geur ook nog wel zal leren om in haar kattebak te gaan
ik wens je nog héél véél sterkte en geluk met misty en laat vooral de moed niet zakken
groetjes
daaaaaag
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dat is eigenlijk goed nieuws Tina..
Goed dat het bekend zal worden.. en dat misty zich
aanpast aan de droeve situatie.. poezen zijn inderdaad heel sterk..
Een knuffeltje en veel sterkte...
Groetjes...
Goed dat het bekend zal worden.. en dat misty zich
aanpast aan de droeve situatie.. poezen zijn inderdaad heel sterk..
Een knuffeltje en veel sterkte...
Groetjes...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
dat heb je wel heel goed gedaan... de krant er bij halen! Niet alleen voor Misty maar voor alle andere mishandelde dieren! Je wordt nog een echte activist!
Maar ook zoals anderen hier zeggen, ik denk dat Misty zich langzaam moet aanpassen aan haar nieuwe leven. Ik denk wel dat ze het echt gaat halen, al moest ze zelfs niks meer kunnen zien. Trouwens je hebt nooit 100% zekerheid dat ze écht niks meer ziet hé!
Tina, na alles wat er de afgelopen weken gebeurd is moeten we je toch bewonderen hoor!!!En jou lieve Arnold zal ook wel een handje toesteken... vertrouw daar maar op!
Ik heb, net als iedereen hier, wat compassie met jou Misty. Als ze zich echt begint goed te voelen met jou en de situatie, waarom zou je ze dan laten inslapen? Ik ben er zeker van dat ze na een tijdje wel haar plan zal trekken! Dieren kunnen zich aan alles aanpassen!
Maar toch nog een vraagje? Hoe is het nu met jou? Lukt het allemaal nog? Want gisteren hadden we echt wel met jou te doen!
Let ook goed op jezelf hé!
We wensen je alsnog een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
dat heb je wel heel goed gedaan... de krant er bij halen! Niet alleen voor Misty maar voor alle andere mishandelde dieren! Je wordt nog een echte activist!
Maar ook zoals anderen hier zeggen, ik denk dat Misty zich langzaam moet aanpassen aan haar nieuwe leven. Ik denk wel dat ze het echt gaat halen, al moest ze zelfs niks meer kunnen zien. Trouwens je hebt nooit 100% zekerheid dat ze écht niks meer ziet hé!
Tina, na alles wat er de afgelopen weken gebeurd is moeten we je toch bewonderen hoor!!!En jou lieve Arnold zal ook wel een handje toesteken... vertrouw daar maar op!
Ik heb, net als iedereen hier, wat compassie met jou Misty. Als ze zich echt begint goed te voelen met jou en de situatie, waarom zou je ze dan laten inslapen? Ik ben er zeker van dat ze na een tijdje wel haar plan zal trekken! Dieren kunnen zich aan alles aanpassen!
Maar toch nog een vraagje? Hoe is het nu met jou? Lukt het allemaal nog? Want gisteren hadden we echt wel met jou te doen!
Let ook goed op jezelf hé!
We wensen je alsnog een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...