Mijn Papsje....
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Angel,
Ik ben super vroeg hé......maar ben al een tijdje wakker en kan beter er even uitkomen dan te wachten op de slaap die nog niet lijkt te willen komen!
Hoe was je dag gisteren?
Is jullie tuin in orde gekomen?
Jullie hadden er schitterend weer voor!
Ik vind het fijn dat je steeds beter weet welke toekomst je voor jou en Ed wil!
Ga ervoor hé......hou dit voor ogen...er kan altijd een dag komen die terug veel moeilijker is!
Ik hoop dat je nu nog volop aan het slapen bent en anders....hopelijk rustig vanalles zit te overdenken.
Ik ga nu ook nog proberen om enkele uurtjes te slapen!
Regent het bij jullie ook zo erg? Het lijkt een natte dag te worden.
Ik wens jullie ondanks de nattigheid, een hele fijne dag toe!
Liefs Reline
Ik ben super vroeg hé......maar ben al een tijdje wakker en kan beter er even uitkomen dan te wachten op de slaap die nog niet lijkt te willen komen!
Hoe was je dag gisteren?
Is jullie tuin in orde gekomen?
Jullie hadden er schitterend weer voor!
Ik vind het fijn dat je steeds beter weet welke toekomst je voor jou en Ed wil!
Ga ervoor hé......hou dit voor ogen...er kan altijd een dag komen die terug veel moeilijker is!
Ik hoop dat je nu nog volop aan het slapen bent en anders....hopelijk rustig vanalles zit te overdenken.
Ik ga nu ook nog proberen om enkele uurtjes te slapen!
Regent het bij jullie ook zo erg? Het lijkt een natte dag te worden.
Ik wens jullie ondanks de nattigheid, een hele fijne dag toe!
Liefs Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
goede morgen angel ben ook vroeg in de ochtend
kon ook niet slapen
ik wens je voor vandaag een fyne dag
elke dag een stapje voorwaarst angel
en elke dag samen met ed is een geschenk
ik kom straks nog wel eens langs geniet van elkaar
dag angel maak er een goede dag van
liefs van therie
liefde haalt het beste uit de mens
groetjes therie
groetjes therie
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59

Goede morgen Angel.
Hoop dat je goed kunnen slapen hebt.
En wens je voor vandaag een rustige dag toe.
Hier is het ook aan het regenen.
Ben eens terug gaan lezen,en zie dat je gisteren niet meer geweest bent.
Gaat het Angel, maak me een beetje zorgen.
Hoop dat alles OK is.
Knuffel van dolfijntje.
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
Hebben jullie een goede nacht gehad?
Ik mag echt niet klagen want buiten zenuwen die door je lichaam gieren om heb ik heerlijk geslapen, wel regelmatig wakker gelegen maar piekeren heb ik van me af geschoven dus sliep ik zo weer.
Gisteren de tuin afgemaakt en wat vinden Ed en ik het mooi!
Indien mogelijk zullen we er wat foto's van maken en hier plaatsen.
Stel je voor, een blokhutje of zo midden in een bos met een klein watervalletje en een klein langwerpig meertje die van achterin de tuin naar je hutje loopt en zowel links als rechts ervan groeien bosplanten (wintergroenblijvers).
Absoluut niet op een rijtje maar lekker door elkaar, net als in een bos.
De bestrating is verdwenen dus net als in het bos hebben we bosgrond in de vorm van boomschors, helemaal!
Dan door de hele verdere tuin heen (winterblijvend) groene elementen .... bodembedekkers, boompjes, dode boomtakken vol mos, enz. ...... prachtig!
Toen ik vanmorgen beneden kwam raakte ik er echt blij van zoals ik eigenlijk altijd al blij met deze tuin geweest ben.
De tuin is zo'n 20 meter lang en achterin staat een idyllisch blokhutje (roodbruin met een deurtje met ramen en wat raampjes ernaast) en daar hebben we lampjes gerealiseerd.
Ik hoop echt foto's te kunnen nemen voordat de hoge volle bomen die hier rondom ons staan kaal zijn door de herfst/winter.
Ja Falcon, het zit in je karakter ..... helaas.
Helaas omdat men zo altijd weer terug kan vallen op je en jij kunt daar niet veel tegen doen want het is gewoon zo ... je bent nu eenmaal zo.
Toch jammer dat ik nu pas voor mezelf begin op te komen maar tja, beter laat dan helemaal niet want mijn zus heeft haar verdriet (om mijn ouders) meegenomen in haar dood en ik vind dat heel erg.
Ik ga zo een eigen (Pandora's Animaties) plaatje op de Babbel plaatsen, dit om daar weer te gaan wennen.
Maar ik hou me (als jullie het niet erg vinden) mezelf nog even aan jullie vast (hier dus).
Straks boodschappen doen en wat gaan "lopen" in het bos want ik heb heel wat in te halen en wil de sportschool stopzetten omdat ik nu al een paar maal voor niets betaald heb (geen tijd, mijn hoofd stond er niet naar enz.) en we hebben hier toch een prachtig bos waar je (al wordt je nat met de regen ..... je moet toch douchen) kunt lopen/rennen en hier thuis heb ik een hometrainer en nog wat van dat spul.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en knuffeltjes voor iedereen.
Hebben jullie een goede nacht gehad?
Ik mag echt niet klagen want buiten zenuwen die door je lichaam gieren om heb ik heerlijk geslapen, wel regelmatig wakker gelegen maar piekeren heb ik van me af geschoven dus sliep ik zo weer.
Gisteren de tuin afgemaakt en wat vinden Ed en ik het mooi!
Indien mogelijk zullen we er wat foto's van maken en hier plaatsen.
Stel je voor, een blokhutje of zo midden in een bos met een klein watervalletje en een klein langwerpig meertje die van achterin de tuin naar je hutje loopt en zowel links als rechts ervan groeien bosplanten (wintergroenblijvers).
Absoluut niet op een rijtje maar lekker door elkaar, net als in een bos.
De bestrating is verdwenen dus net als in het bos hebben we bosgrond in de vorm van boomschors, helemaal!
Dan door de hele verdere tuin heen (winterblijvend) groene elementen .... bodembedekkers, boompjes, dode boomtakken vol mos, enz. ...... prachtig!
Toen ik vanmorgen beneden kwam raakte ik er echt blij van zoals ik eigenlijk altijd al blij met deze tuin geweest ben.
De tuin is zo'n 20 meter lang en achterin staat een idyllisch blokhutje (roodbruin met een deurtje met ramen en wat raampjes ernaast) en daar hebben we lampjes gerealiseerd.
Ik hoop echt foto's te kunnen nemen voordat de hoge volle bomen die hier rondom ons staan kaal zijn door de herfst/winter.
Ja Falcon, het zit in je karakter ..... helaas.
Helaas omdat men zo altijd weer terug kan vallen op je en jij kunt daar niet veel tegen doen want het is gewoon zo ... je bent nu eenmaal zo.
Toch jammer dat ik nu pas voor mezelf begin op te komen maar tja, beter laat dan helemaal niet want mijn zus heeft haar verdriet (om mijn ouders) meegenomen in haar dood en ik vind dat heel erg.
Ik ga zo een eigen (Pandora's Animaties) plaatje op de Babbel plaatsen, dit om daar weer te gaan wennen.
Maar ik hou me (als jullie het niet erg vinden) mezelf nog even aan jullie vast (hier dus).
Straks boodschappen doen en wat gaan "lopen" in het bos want ik heb heel wat in te halen en wil de sportschool stopzetten omdat ik nu al een paar maal voor niets betaald heb (geen tijd, mijn hoofd stond er niet naar enz.) en we hebben hier toch een prachtig bos waar je (al wordt je nat met de regen ..... je moet toch douchen) kunt lopen/rennen en hier thuis heb ik een hometrainer en nog wat van dat spul.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en knuffeltjes voor iedereen.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel, dat klinkt goed hé!!!!
Ik wordt er zelf blijgezind van als ik dat zo lees... zou precies met jou willen ruilen... grapje hoor...
Maar ik denk wel dat je het einde van het dal gezien hebt, en dat was even héél diep! Daarom ook dat ik niet te veel meer over het "verleden" ga beginnen dat moet je maar eens uitspinnen als je je echt beter voelt.
Nu even naar de toekomst kijken en dat ziet er ook goed uit.
Maar,zoals hier reeds gezegd is zal je af en toe nog wel eens een moeilijke periode meemaken, maar je zal niet meer zo diep vallen.
Tja, dat tuintje wil ik wel eens zien! Zoals je het beschrijft moet het prachtig zijn... en je zal er nog veel en lang van kunnen genieten!
En wat dat lopen betreft, dat zou je wel enorm kunnen helpen! Sporten kan enorm ontstressen! Je hoeft het niet altijd te doen (alhoewel het goed zou zijn) maar je zal wel ondervinden dat je je lichamelijk, maar ook en vooral geestelijk sterker gaat voelen!!!! Ik heb dat soms ook nog nodig!
Ik hoop dat je vandaag ook nog een fijne dag gaat beleven en straks weer een rustige nacht.
Ik moet je wel vertellen dat ik deze week misschien een beetje minder kan langskomen omdat ik terug in Limburg ben voor mijn werk... maar er zijn hier nog lieve mensen die je opvolgen....
Groetjes aan Ed...
Liefs,
Veertje & Falcon
Ik wordt er zelf blijgezind van als ik dat zo lees... zou precies met jou willen ruilen... grapje hoor...
Maar ik denk wel dat je het einde van het dal gezien hebt, en dat was even héél diep! Daarom ook dat ik niet te veel meer over het "verleden" ga beginnen dat moet je maar eens uitspinnen als je je echt beter voelt.
Nu even naar de toekomst kijken en dat ziet er ook goed uit.
Maar,zoals hier reeds gezegd is zal je af en toe nog wel eens een moeilijke periode meemaken, maar je zal niet meer zo diep vallen.
Tja, dat tuintje wil ik wel eens zien! Zoals je het beschrijft moet het prachtig zijn... en je zal er nog veel en lang van kunnen genieten!
En wat dat lopen betreft, dat zou je wel enorm kunnen helpen! Sporten kan enorm ontstressen! Je hoeft het niet altijd te doen (alhoewel het goed zou zijn) maar je zal wel ondervinden dat je je lichamelijk, maar ook en vooral geestelijk sterker gaat voelen!!!! Ik heb dat soms ook nog nodig!
Ik hoop dat je vandaag ook nog een fijne dag gaat beleven en straks weer een rustige nacht.
Ik moet je wel vertellen dat ik deze week misschien een beetje minder kan langskomen omdat ik terug in Limburg ben voor mijn werk... maar er zijn hier nog lieve mensen die je opvolgen....
Groetjes aan Ed...
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen Angel ,meid ik ben blij met jou hoor....
je klinkt zo heerlijk,lekker positief.....en geniet fijn van je bos,
in de achtertuin........ja heerlijk wandelen......
kom je ook begroeten met een molen,hij staat in bokrijk,
waar wij waren met de babbels,beetje symbolisch,
de wieken draaien rond,en jou wereld begint nu ook de draaien
maar ten goede
ga zo door je pakt elke dag wat meer energie......
hier nu ook wat regen....was gister aan zee,bloemendaal,
hebben nog mooi weer gehad,,,,,,
en ik zag je op de babbel,met het lieve plaatje van de dieren,
had hem ook nog steeds
maar hij staat op de andere pc,die is nu stuk...harde schijf.....
tuuurlijk hou je aan ons vast zolang nodig...hoor....
ben blij dat we je zo toch kunnen helpen...
meid ik ga ervandoor...fijne middag....en knuffffff..ook aan ed
tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 43-290.jpg
Heb maar even de link geplaatst (zie hierboven) want het is nogal een grote foto.
Als je de link geopend hebt en je ziet de foto klik je er nog 1x op om het te vergroten.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden want ik hou echt zoveel van de natuur.
O ja, ik kon niet de hele tuin fotograferen want ik moest ook plek hebben om te staan (niet in het water) dus heb ik ongeveer iets meer dan de helft gedaan.
Ben niet zo'n kei in het nemen van foto's.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 43-290.jpg
Heb maar even de link geplaatst (zie hierboven) want het is nogal een grote foto.
Als je de link geopend hebt en je ziet de foto klik je er nog 1x op om het te vergroten.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden want ik hou echt zoveel van de natuur.
O ja, ik kon niet de hele tuin fotograferen want ik moest ook plek hebben om te staan (niet in het water) dus heb ik ongeveer iets meer dan de helft gedaan.
Ben niet zo'n kei in het nemen van foto's.
.
Groetjes,
Angel4
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
hallo angelique
wat een gaaf apart tuintje
daar kan je in vertoeven
ik heb met vreugde gelezen meid
je gaat vooruit
kijk niet meer achterom
laat die boel uit je hoofd lieverd
en ga leven
zet je radio aan en luister vrolijke muziek
daar fleurt een mens van op
en de rot gedachten vallen weg
wij blijven lekker nog komen todat wij jou los kunnen laten
heel erg fijn dat je op babbel was
dat doet goed lieverd
jij gaat straks op eigen benen staan
ook al denk je er vaak aan
maar dat wordt wel minder straks ,geloof mij
kijk vooruit lieverd
knuffeltje riekske
ik denk aan jou liefs riekske
wat een gaaf apart tuintje
daar kan je in vertoeven
ik heb met vreugde gelezen meid
je gaat vooruit
kijk niet meer achterom
laat die boel uit je hoofd lieverd
en ga leven
zet je radio aan en luister vrolijke muziek
daar fleurt een mens van op
en de rot gedachten vallen weg
wij blijven lekker nog komen todat wij jou los kunnen laten
heel erg fijn dat je op babbel was
dat doet goed lieverd
jij gaat straks op eigen benen staan
ook al denk je er vaak aan
maar dat wordt wel minder straks ,geloof mij
kijk vooruit lieverd
knuffeltje riekske
ik denk aan jou liefs riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Lieve Angel,
Ik heb net heel veel deugd beleefd aan jou schrijven van vanmorgen.
Je bent met rasse schreden de 'oude' aan het worden!
Je straalt energie uit!!!!
En die kan je volop kwijt in je tuin en in het bos!!! En zelfs als het regent!!!!! Het was ooit anders!
Ik heb met veel plezier jou beschrijving van je tuin gelezen en er me een voorstelling van gemaakt!
En dan was er de foto.....jullie tuin is een juweeltje, ongelooflijk mooi en heel romantisch!
Het is omdat we het weten, maar je kan amper geloven dat het nog maar zo recent gecreëerd werd! Het lijkt zo heerlijk rustiek!
Die vind je niet makkelijk. Ik moet jullie bewonderen voor wat jullie gerealiseerd hebben.....ik zie ook varens, een stuk bemoste boom, een doodgewone tak, en helemaal links achteraan ook lelies? Jullie hebben daar vast ook vogels!
Angel...ik zag al vele plaatjes van jou en heb ze opgeslagen...maar die hondjes op Babbel....die zijn super!
Fijn dat je er even was!
En geen kei in het foto's nemen.....deze is toch al fantastisch gelukt! Oefenen!! Misschien krijgen we het bos in jou buurt eens te zien!!
Ik vind dit alles zo fijn voor jou en Ed!
Ik wens jullie verder nog een hele fijne dag toe!
Liefs, Reline
Ik heb net heel veel deugd beleefd aan jou schrijven van vanmorgen.
Je bent met rasse schreden de 'oude' aan het worden!
Je straalt energie uit!!!!
En die kan je volop kwijt in je tuin en in het bos!!! En zelfs als het regent!!!!! Het was ooit anders!
Ik heb met veel plezier jou beschrijving van je tuin gelezen en er me een voorstelling van gemaakt!
En dan was er de foto.....jullie tuin is een juweeltje, ongelooflijk mooi en heel romantisch!
Het is omdat we het weten, maar je kan amper geloven dat het nog maar zo recent gecreëerd werd! Het lijkt zo heerlijk rustiek!
Die vind je niet makkelijk. Ik moet jullie bewonderen voor wat jullie gerealiseerd hebben.....ik zie ook varens, een stuk bemoste boom, een doodgewone tak, en helemaal links achteraan ook lelies? Jullie hebben daar vast ook vogels!
Angel...ik zag al vele plaatjes van jou en heb ze opgeslagen...maar die hondjes op Babbel....die zijn super!
Fijn dat je er even was!
En geen kei in het foto's nemen.....deze is toch al fantastisch gelukt! Oefenen!! Misschien krijgen we het bos in jou buurt eens te zien!!
Ik vind dit alles zo fijn voor jou en Ed!
Ik wens jullie verder nog een hele fijne dag toe!
Liefs, Reline
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59
Goede avond Angel.
Wat een prachtige tuin, meer natuur kan je niet hebben.
Het is echt prachtig.
En je klink ook positiever, da's goed.
Ben blij voor jou en ook voor Ed.
Je hoeft geen dure sportschool in je omgeving.
Beweging genoeg als ik zo hoor, met een bos om je heen.
Da's zeer fijn.
En we blijven komen hoor, we laten je niet in de steek.
Zolang als je het nodig vind, staan we klaar voor jou.
Nog een rustige avond Angel, en voor later een goede nachtrust.
Wat een prachtige tuin, meer natuur kan je niet hebben.
Het is echt prachtig.
En je klink ook positiever, da's goed.
Ben blij voor jou en ook voor Ed.
Je hoeft geen dure sportschool in je omgeving.
Beweging genoeg als ik zo hoor, met een bos om je heen.
Da's zeer fijn.
En we blijven komen hoor, we laten je niet in de steek.
Zolang als je het nodig vind, staan we klaar voor jou.
Nog een rustige avond Angel, en voor later een goede nachtrust.
-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
goede avond angel
hoe was jou dag vandaag hoop dat je een fyne dag had
ik heb je tuin gezien vind dat heel mooi werk echt geniet er maar van
nu de herfst voor de deur staat
ik zit hier kan myn werk niet doen denk voordurend aan jullie
wens je een rustige avond samen en voor straks slaapwel
knufje van therie
hoe was jou dag vandaag hoop dat je een fyne dag had
ik heb je tuin gezien vind dat heel mooi werk echt geniet er maar van
nu de herfst voor de deur staat
ik zit hier kan myn werk niet doen denk voordurend aan jullie
wens je een rustige avond samen en voor straks slaapwel
knufje van therie
liefde haalt het beste uit de mens
groetjes therie
groetjes therie
-
Goede avond lieve allemaal,
Het is bijna helemaal donker en de lichtjes in de tuin branden en het is net alsof je in een sprookjeswereldje leeft, zo mooi.
Lief van jullie, al die goede raad waar ik werkelijk veel aan heb, thx.
Ik ga de pc uitzetten en wens iedereen een hele fijne avond toe en voor straks een hele goede nacht.

Het is bijna helemaal donker en de lichtjes in de tuin branden en het is net alsof je in een sprookjeswereldje leeft, zo mooi.
Lief van jullie, al die goede raad waar ik werkelijk veel aan heb, thx.
Ik ga de pc uitzetten en wens iedereen een hele fijne avond toe en voor straks een hele goede nacht.

.
Groetjes,
Angel4
-
Hey Angel,
Ik wens jullie een hele fijne avond en nacht toe....
Ik probeer me nu jullie tuin voor te stellen, zachtjes verlicht door de lantaarntjes en misschien ook nog andere lichtjes!
Dat kan niet anders dan mooi zijn!
Slaap lekker!
Ik wens jullie een hele fijne avond en nacht toe....
Ik probeer me nu jullie tuin voor te stellen, zachtjes verlicht door de lantaarntjes en misschien ook nog andere lichtjes!
Dat kan niet anders dan mooi zijn!
Slaap lekker!