mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

reline

06 apr 2012, 20:39

Goeienavond allemaal,

Oma-C....zo'n stof is niet te onderschatten hé...wij hadden vandaag weer prijs.....normaal met nieuwe vlakschuurmachine alles stofvrij...maar het liep fout.....bleek dat het stofzuigsysteem niet 100% goed bevestigd was met alle gevolgen vandien!

Gerarda....heb je vandaag van de zon geprofiteerd?
En al verder plannen gemaakt?

Falcon.....daar in dat natuurreservaat moet genieten geweest zijn....en kon je meteen Amberke de eerste natuurstappen bijbrengen!!

Hugie....lukt het met jou?

Helena..alles goed? En hoe doet jou hand het?

Maar hier...Hier is het de lappenmand....
Ik lig strijk....nu even hier komen tikken terwijl Frans een hoge luchtmatras opblaast....is een goeie hoor....ons salon staan in de garage achter in de tuin wegens de werken
Ben uiteindelijk naar de dokter moeten gaan...loop helemaal krom...is de rug...spieren ...oorzaak niet ver te zoeken....foute houding wegens heupproblemen om pijn te vermijden...
Dan bloeddruk gecontroleerd.....komt maar niet in orde na die cortisoneaffaire...nu nog zwaardere medicijnen.....moet onder controle komen!

Ben in gedachten al aan het regelen....
Op tweede paasdag komen alle kinderen en kleinkinderen hier o.a. paaseierenraap voor groot en klein...we laten het doorgaan...als ik nog strijk lig springen de kinderen wel in!

Ik wens jullie allemaal een heel fijn paasweekend toe! Geniet ervan al zal het weer niet helemaal zijn zoals we het graag willen!!

Nu ga ik horizontaal!!

Een dikke knuffel en veel liefs, Reline

Tussen haakjes...de werjken liggen stil tot ergen volgende week! :oops: :lol:
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

falcon1

06 apr 2012, 21:12

Oei, Reline, dat ziet er niet goed uit...
Hopelijk dat het toch snel terug in orde komt... zeker op deze momenten is het erg vervelend.

Lieve Gerarda, alles ok? Toch weer eens naar buiten gekunnen?

Hugie, niet meer gezien? Alles ok met jou?

Hier ook slaaptijd...

Dikke nachtknuff,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

gerarda

06 apr 2012, 22:32

Reline hopelijk zal dat nu helpen met die nieuwe medicamenten , het is een beetje zoeken hé en dat werk en de spanning zal er ook een rol in gespeeld hebben.

Het zal wel een leuk weekend zijn met die blijde kindergezichtjes voor de paasklokken.De kinderen zullen u ookwel vertroetelen en sparen.
Binnenkort horen we graag dat het beter gaat.

groetjes Gerarda

Oma-C

07 apr 2012, 08:37

Goeie paaszaterdag alle furumvrienden,

Ai reline, dat ziet er niet te best uit, hou het zo rustig
mogelijk, en doe het kalm aan met het lange weekend
anders geraak je helemaal omver.
Dat kan je met de werken best missen :roll: :oops:
Maar ja de mens wikt en....'t gaat niet altijd zoals we wensen.
Knuffel voor beterschap

Ook aan Hugie en gerarda. sterkte en beterschap :?

falcon en Veertje lieve groetjes
en hou jullie allemaal goed

Paas Groetjes van Oma-C. :wink:

falcon1

07 apr 2012, 18:24

Lieve Gerarda, we wensen jou en alle andere forumvrienden nog fijne Paasdagen..

Afbeelding

Veertje & Rudy

Hugie12

08 apr 2012, 00:54

gerarda,
fijn re lezen dat je naar de vrindiinnen gaat ;lach er maar op los zodat Marc ziet dat je je doorslaat zonder hem ;dat zou hij gewild hebben hoor
Renilde ;
Heup nog niet oke ? Moet er geen operatie aan te pas komen ?
Falcon ;
Wat schreef je ? Dat de mannen de taak overnemen ? Opperhoofd neemt niets over hoor ............zou hij van de andere kant zijn ?
Hij heeft al twee dagen hoofdpijn en heeft al alle pillenn geprobeerd en mijn bed (staat beneden ) is goed beslapen geweest in de dag ! :lol: :lol:

Maar ik ben bijna boven ,bij mij is het geen dipje maar een diepe put :oops: he dat is lelijk van mij ; julie treuren ,ik niet ,of niet zoals julie
oma c welke koe moet ik bij de horens pakken ?Opperhoofd is een stier he! :lol:
En ik ben een ezelin ;mr wou rijstpap en maak ze ..........ze was niet goed ;TE DROOG!
Heb ze gemaakt zoals op de doos stond!!!!!!

Verstaan julie nu hoe diep ik kan vallen?

Slaap wel en een dikke knuffel voor iedereen
Hugie

Afbeelding
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

gerarda

08 apr 2012, 09:19

Eerst en vooral EEN VROLIJK PAASFEEST voor iedereen.

Gisteren zijn de kinderen niet geweest omdat ze ergens naartoe moesten.
ik heb mij voor de zoveelste keer beziggehouden met Berlijnse bollen te maken. Het begint jullie zeker te vervelen over die Berlijnse bollen . Geen probleem ge zult mij niet meer horen Ze zijn gelukt .Ik heb ze nu gemaakt met patisseriebloem inplaats van de bloem dat ik gebruikte voor mijn brood.Ik heb ze dan in de kenwood gemaakt inplaats van met de hand. Alles was dus in orde , want toen ik ze met de hand gemaakt had stond alles klaar ,maar ja ik had nog wat vergeten en moest dan nog iets uit de kast halen en zo was er het een en ander bekletst met deeg. Ik mocht dan nadien nog mijn kast kuisen.
In elk geval eind goed al goed :wink:

Ik zal ze nu maar meegeven met de kinderen,want ik heb er een tweetal gegeten en mijn maag is toch nog dat niet.
de mensen die nu kleinkinderen hebben zullen vandaag ook wel genieten van het paaseieren zoeken hé . Hier is het gedaan. Als de oudste het wist kreeg hij er ook nog maar waar hij wel van genoot was dat hij met mij de eieren mocht helpen leggen. Hij was dan ook zo lief voor zijn broer dat hij hem op zijn gemak liet zoeken. Heerlijk om dit als grootouder mee te maken.Nu weet de jongste het ook al en krijgen ze voor die gelegenheid nu geld. Ze moeten nu leren om dingen te kopen en eerst voor te sparen.
De jongste kan toch niet tegen chocolade. Voor de nieuwjaar zijn het wel nog pakjes aan de kerstboom met verassingen dat blijft zo.

Ik wens jullie verder een heel gezellige dag.

groetjes gerarda Een dikke knuffel en paas eieren die ge zelf zult moeten kopen :wink: Afbeelding
Laatst gewijzigd door gerarda op 08 apr 2012, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.

reline

08 apr 2012, 10:38

Ik wens jullie allemaal een zalige Pasen toe!!!

Fijn om jullie allemaal gehoord te hebben!

Hier is het een........morgen geweest (vind het juiste woord niet).

Morgen komen alle kinderen en kleinkinderen.maar het ging er nu om...alles afgelasten of niet.....
Alsof den duvel er mee gemoeid is zit onze jongste zoon sinds gisteren ook met zijn rug, bij hem een verschot....voor het eerst.

Was vanmorgen nog verergerd, maar dan na een douche et massageknop...plots heel wat beter....nu nog even afwachten voor de beslissing valt!

Gerarda.....komen de kleinkinderen vandaag bij jou?
Het lijkt me dat je een teveel aan vet gaat moeten vermijden....dat jou maag het niet meer kan verwerken...tenminste...ik dacht dat in Berlijnse bollen veel vet zat.
Ben benieuwd wat de kinderen van de bollen gaan vinden!

Oma-C....ik weet niet of de werken er mee te maken hebben.....ik heb haast niks gedaan...is mannenwerk...

Hugie.....ik zit op een hele andere manier in de miserie.....momenteel de rug er bovenop + nog als extraatje de bloeddruk....
Wat de heup betreft wordt er nu nog geprobeerd met hoge dosis ontstekingsremmers om het in orde te krijgen en anders wordt het een operatie....mag geen cortisone meer hebben...
De scan wees slijmbeursontsteking uit en een botontsteking...vooral van dat laatste ben ik bang....hoop dat het in orde komt!
Hugie....ik dacht dat jou put in die bepaalde richting zat!
Ik wens je heel veel sterkte toe!!!!!!!
En ik denk...heel belangrijk voor jou....probeer het telkens te vertellen aan iemand...hoeft hier niet hoor...is kwestie dat je er niet alleen mee blijft zitten!!

Falcon...snel in orde...het is hier roeien met de riemen die we hebben en hopen....

Ik wens iedereen een hele fijne Paasdag toe

Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

Oma-C

08 apr 2012, 12:01

Dag gerarda, ik wens je een Zalig Paasweekend :)
goed dat je ontspanning zoekt bij de vriendin,
je weet lachen is gezond, geniet er maar van...
En ja (warm)gebak en de maag dat is
niet altijd te verenigen :? :roll: hier ook niet... :oops:
Ik heb daar ook last van ik ben geen gebak-vrouw
ik hou niet zo van zoete dingen en snoep :roll: :?
Amuseer je maar en tot later... :wink:
Afbeelding
Alle andere topic-vrienden ook een aangenaam paasweekend
Maak er het beste van en hopelijk blijven jullie gezond...
Dat is wel het allerbelangrijkste in 't leven :?

Lieve groetjes aan jullie allen, en tot later.
Oma-C. :wink:

falcon1

08 apr 2012, 14:38

Een fijne Paasdag voor iedereen,

Gerarda, nog eens aan het bakken geslagen? Je begint stilaan een experte te worden in smoutebollen hé! De kinderen zullen er van genieten.
Hier zijn de kleinkinderen nog wat te klein om eitjes te rapen. En als ik ze moet wegsteken in het appartement zullen de katten wel verraden waar ze liggen...
Komen de kinderen op bezoek bij Pasen?

Hugie, lijkt wel een serieuze put te zijn waar je in zit/zat. Hopelijk er snel weer uit... Verzorg je goed!

Reline, precies dat alles een beetje uit de hand aan het lopen is. Hopelijk komt alles snel terug op zijn pootjes terecht... Maar in de ze periode is het zeker niet fijn!

OmaC, hier ook geen snoep of gebakjes.... Maar jij zal vooral op mooi weer aan het wachten zijn om je fietsje weer van stal te halen hé!

Nog een dikke paasknuff voor iedereen,

Veertje & Rudy

gerarda

08 apr 2012, 17:19

De kinderen zijn deze morgen hier dan geweest. Voor hen is het een beetje delen. Ze hebben gelukkig nog een oma en daar zullen ze dan deze namiddag naartoe gaan.
En als de economie zo verder doet, en mijn pensioen niet voldoet ga ik met de bollen op de markt gaan staan :wink:

groetjes gerarda

falcon1

08 apr 2012, 22:45

Hahaha, Gerarda, ik zal dan uwe eerste klant zijn! Dat beloof ik!!!!

Hugie12

08 apr 2012, 23:25

Gerarda op de markt???????
Hou de eerste bol voor mij he ;ben ik lekker de eerste voor Falcon. :lol:
Voila je hebt al twee klanten.

Renilde zat in de put om verschillende dingen hoor ;gezondheid ;klein kinderen :opperhoofd ; en pasen !
Een vrouw in de buurt verstaat niet dat ik nog kan lachen!

Oma C bij jou alles oke zeker

Falcon jij zit nu wel goed hoor ik

Voor mij waren het vandaag geen eieren zoeken ;kinderen zijn op verlof.
Maar heb er wel drie geverft ,maar hun eieren ge ik eerst uitblazen.
Yunna lust geen chocolade en Sven is te sloeker.
Yunna deelt ;maar hij niet ! Hij eet bv een pakje tux op zonder aan de klein te vragen ;wil je een koekje ?
Als zij alleen hier is en we gaan bakken( cup cakes ) ;mogen er mee naar mama en papa en broer ;nu kwam er nog meme bij ; amo is aan de lijn =geen koekjes meer over ! :(

Ben er weer van door;opperhoofd zit te wachten
knuffel en tot morgen
Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

falcon1

08 apr 2012, 23:35

Hugie12 schreef:Renilde zat in de put om verschillende dingen hoor ;gezondheid ;klein kinderen :opperhoofd ; en pasen !
Een vrouw in de buurt verstaat niet dat ik nog kan lachen!
Hugie, misschien de enige manier om te overleven? Maar ik moet je wel bewonderen om dat vol te houden!

Groetjes,

Rudy

falcon1

09 apr 2012, 13:23

Lieve Gerarda,

we komen je nog een fijne 2e paasdag wensen...
Lukken die feestdagen zo een beetje?
Hier ook rustig hoor... kan zelfs niet in de zetel want die ligt vol poezen...
Zelf ben ik de laatste dagen terug bezig op mijn vliegtuigsimulator... hier kan ik alles mee doen zoals met een echt vliegtuig...
Tja, wat moet een mens anders doen bij zo'n weer hé...

We wensen je nog een fijne dag.

Liefs,

Veertje & Rudy