Nieuw hoekje voor Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel,
ik denk wel dat gevoel te kennen hoor... het kleine druppeltje dat de kan doet overlopen!En dan ook typerend voor jou (en misschien ook Ed) dat dan opeens die ganse kan wordt leeggekieperd... met al de frustraties die zich hebben opgestapeld...
Denk nu niet dat het abnormaal is hoor! Maar je kan dan wel enorm schrikken van jezelf... je bent zo niet... en toch...
Eigenlijk zou je moeten kunnen zorgen dat die kan niet volgeraakt hé en ze regelmatig eens leeggieten voor ze overloopt...
Nu ik hoop uit de grond van mijn hart dat het terug goed komt tussen jullie beiden... geef het wat tijd om het te verwerken...
Het klinkt misschien raar, maar ik denk dat jullie elkaar ook nodig hebben...
Ik las ook dat je hulp gaat zoeken en ik hoop dat het je lukt. Gewoon iemand die je tot rust kan brengen en alles eens op een rijtje kan zetten.
We wensen je heel veel sterkte... en vergeet niet... je kan veel meer dan jezelf denkt... maar blijf er vooral in geloven!
We wensen jullie nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Falcon
ik denk wel dat gevoel te kennen hoor... het kleine druppeltje dat de kan doet overlopen!En dan ook typerend voor jou (en misschien ook Ed) dat dan opeens die ganse kan wordt leeggekieperd... met al de frustraties die zich hebben opgestapeld...
Denk nu niet dat het abnormaal is hoor! Maar je kan dan wel enorm schrikken van jezelf... je bent zo niet... en toch...
Eigenlijk zou je moeten kunnen zorgen dat die kan niet volgeraakt hé en ze regelmatig eens leeggieten voor ze overloopt...
Nu ik hoop uit de grond van mijn hart dat het terug goed komt tussen jullie beiden... geef het wat tijd om het te verwerken...
Het klinkt misschien raar, maar ik denk dat jullie elkaar ook nodig hebben...
Ik las ook dat je hulp gaat zoeken en ik hoop dat het je lukt. Gewoon iemand die je tot rust kan brengen en alles eens op een rijtje kan zetten.
We wensen je heel veel sterkte... en vergeet niet... je kan veel meer dan jezelf denkt... maar blijf er vooral in geloven!
We wensen jullie nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen Angel.......wens je een fijne rustige dag.......
hier bewolkt en wat regen........
hopelijk helpen de gesprekken met iemand.....
en kunnen ze je helpen.......
tot laterrrrrrrrrrrrrrr
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Lieve Angel,
ondanks alles komen we je toch nog een rustige dag wensen.
En als er nood toe is vertel het hier dan gewoon, misschien dat het je een beetje kan helpen...
Liefs,
Veertje & Falcon
ondanks alles komen we je toch nog een rustige dag wensen.
En als er nood toe is vertel het hier dan gewoon, misschien dat het je een beetje kan helpen...
Liefs,
Veertje & Falcon
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Lieve allemaal,
Ik lees af en toe ook berichten van andere verdrietige/ongelukkige mensen hier op het hoekje van troost en dan voel ik me (ook nu weer) zo nederig en tegelijk ondankbaar omdat deze mensen een reden hebben hier te schrijven, om hulp te vragen en bij mezelf zie ik dan een weegschaal die op en neer gaat ..... lijkt alsof ik niet kan beslissen of zo, weet niet hoe ik het uit kan leggen.
Ik kan mezelf niet ophalen aan de topics van de andere mensen hier want deze zijn zo schrijnend, zo verdrietig.
Maar schamen voor mezelf doe ik wel.
Ik moet gewoon wachten op een telefoontje van de maatschappelijk werk instelling om met hen te praten op de koele manier want op de "echte" manier, de warmte voelend moet ik toch hier zijn.
Liefs,
Zou het zo graag kunnen, net als een tijdje terug maar het voelt als leeg, verdrietig en leeg.En als er nood toe is vertel het hier dan gewoon, misschien dat het je een beetje kan helpen...
Ik lees af en toe ook berichten van andere verdrietige/ongelukkige mensen hier op het hoekje van troost en dan voel ik me (ook nu weer) zo nederig en tegelijk ondankbaar omdat deze mensen een reden hebben hier te schrijven, om hulp te vragen en bij mezelf zie ik dan een weegschaal die op en neer gaat ..... lijkt alsof ik niet kan beslissen of zo, weet niet hoe ik het uit kan leggen.
Ik kan mezelf niet ophalen aan de topics van de andere mensen hier want deze zijn zo schrijnend, zo verdrietig.
Maar schamen voor mezelf doe ik wel.
Ik moet gewoon wachten op een telefoontje van de maatschappelijk werk instelling om met hen te praten op de koele manier want op de "echte" manier, de warmte voelend moet ik toch hier zijn.
Liefs,
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59

Goede middag Angel.
Hoop dat de gesprekken je helpen uit de duisternis te komen.
Maar weet, denk aan je meis.
Liefs xxx
-
Lieve Angel,
ik kan wel begrijpen dat je je triest en leeg voelt.
Maar.... je spiegelen aan anderen mag je niet doen! Niks is vergelijkbaar.
Trouwens wat jij meemaakt is voor jou verschrikkelijk en iedereen heeft een andere persoonlijkheid en gaat anders met het leven om!
Dus u zeker niet minderwaardig voelen en denken dat jou probleem niet van tel is tegenover andere mensen die het zeker ook moeilijk hebben.
Eerst en vooral voor jezelf zorgen!
Gelukkig ga je toch naar een maatschappelijk werkster MW, maar doe dat nu zeker niet met de ingesteldheid dat ze je toch niet kan helpen. Die mensen hebben daar evaring mee. Ikzelf heb op mijn werk vele MW's en ze weten wel wat ze doen, al merk je daar in het begin niet veel van. Toen mijn vrouw ernstig ziek was en ook na haar overlijden heb ik in het ziekenhuis een psychologisch assistente gehad, ze was amper 24 jaar. En toch heeft ze me enorm geholpen, al besefte ik dat eerst niet!
Lieve Angel, ik hoop dat je er nu echt uit geraakt... veel sterkte alvast.
Liefs,
Veertje & Falcon
ik kan wel begrijpen dat je je triest en leeg voelt.
Maar.... je spiegelen aan anderen mag je niet doen! Niks is vergelijkbaar.
Trouwens wat jij meemaakt is voor jou verschrikkelijk en iedereen heeft een andere persoonlijkheid en gaat anders met het leven om!
Dus u zeker niet minderwaardig voelen en denken dat jou probleem niet van tel is tegenover andere mensen die het zeker ook moeilijk hebben.
Eerst en vooral voor jezelf zorgen!
Gelukkig ga je toch naar een maatschappelijk werkster MW, maar doe dat nu zeker niet met de ingesteldheid dat ze je toch niet kan helpen. Die mensen hebben daar evaring mee. Ikzelf heb op mijn werk vele MW's en ze weten wel wat ze doen, al merk je daar in het begin niet veel van. Toen mijn vrouw ernstig ziek was en ook na haar overlijden heb ik in het ziekenhuis een psychologisch assistente gehad, ze was amper 24 jaar. En toch heeft ze me enorm geholpen, al besefte ik dat eerst niet!
Lieve Angel, ik hoop dat je er nu echt uit geraakt... veel sterkte alvast.
Liefs,
Veertje & Falcon
Laatst gewijzigd door falcon1 op 26 jul 2011, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59
-

goede morgen Angel,hopelijk voel je wat beter......
het weer werkt ook niet mee......anders kon je mss ff naar de camping
ff andere omgeving.......
hier nu dik bewolkt....en donker weer.....
wens je alle sterkte,kracht en licht toe.....
een rustige dag....tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
groetjes GHYRA
-

hallo angel......hopelijk alles goed met je?
of wat beter~~!!
rustige avond......een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen........
tot morgen,,,,,,,,
groetjes GHYRA
-

goede morgen Angel..........hopelijk gaat het goed met je??
ik mis je hier!!!!!!ligt het weer aan de pc???
een goede dag........meid ik denk aan je......
tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrr......knuffieeeeeeeeeeeee
groetjes GHYRA