mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

gerarda

09 apr 2012, 15:33

Dag Rudy ge hebt gelijk dat ge u bezig houd met uw hobby. het schijnt dat mijn man dat ook nog gedaan heeft in zijn jeugd. Mijn zoon heeft he took gedaan maar met een boot. En we hebben proefvaren gedaan in ons bad :wink: :roll: om te zien of hij waterdicht was en dan heeft hij met radiobesturing naar een vijver geweest in het park en daar moest moeder ook mee want hij mocht nog niet met de auto rijden .
Mijn weekend is een beetje triest want de kinderen kwamen neit zaterdag maar ze zijn gisteren dan geweest maar intussen zit ik met rugpijn. Waarschijnlijk omdat ik teveel in mijn zetel gezetn heb.Ik kon vandaag ook niet gaan wandelen met de hond want het is hier erg koud en regen doet het ook.
Het schijnt dat het donderdag zal beteren ik hoop het.

Groetjes voor u en Veertje

Gerarda

falcon1

09 apr 2012, 19:45

Lieve Gerarda,

ik denk dat iedereen nu wat pijn heeft in zijn knoken (ook de mijne :wink:)

Ook bij Helena las ik dat er deze hoogdagen weinig of geen bezoek was... hier trouwens ook niet. eigenaardig, maar het zij zo... Het is een andere generatie denk ik... Wij waren ietske anders opgevoed hé...

Met die toestellen op afstandbediening vloog ik vroeger ook. Nu is het op PC... moderne tijd hé....
Maar het mocht vandaag weer niet zijn... Ik was weer volop met project bezig om me nuttig te maken tot er een alarmerend bericht kwam van Veertje... de berging met wasmachine onder water. Afloop verstopt :? . Daar ging mijne vrije tijd weer... Morgen de "ontstopper" vragen :roll: .

Laat ons hopen dat het weer snel omslaat!!! Iedereen zal er zich een stuk beter bij voelen!

We wensen je nog een rustige avond en nacht...

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

gerarda

09 apr 2012, 20:08

Rudy ik vind het erg voor jullie hoor die waterproblemen . Is er nog geen water genoeg in De Panne.
Ik hoop dat het snel opgelost is. Veertje zal ook niet blij zijn.En met die dagen niemand te vinden om te herstellen vreselijk.

Hoeijk spoedit een oplossing

Groetjes Gerarda

Hugie12

10 apr 2012, 01:54

gerarda ,blij te horen dat het al wat beter word,die dagen en dan dat weer ! We moeten zon hebben he zoals al de mooie bloemmekes hmhmhm

En ik lees hier niemand bezoek ?Hier ook niet ze zitten in holland ;morgen komen ze terug!
Heb het niet aan mijn hart ;wel aan mijn lijn laten komen :mmmmmmmchocolade eitjes ;Dat is eigenlijk het enige dat ik snoep;maar zet hier 1 kilo Hugie werkt ze wel weg :lol: :lol:

Regine hoe zit het met jou ;pijn wat beter ?

Oma C jij hebt toch voor iedereen een schouder om uit te huilen ;bedankt

En nu vertrek ik richting bed ,tot morgen lieve schatten allemaal
knuffel
Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

gerarda

10 apr 2012, 07:28

Hugie12 schreef:gerarda ,blij te horen dat het al wat beter word,die dagen en dan dat weer ! We moeten zon hebben he zoals al de mooie bloemmekes hmhmhm

En ik lees hier niemand bezoek ?Hier ook niet ze zitten in holland ;morgen komen ze terug!
Heb het niet aan mijn hart ;wel aan mijn lijn laten komen :mmmmmmmchocolade eitjes ;Dat is eigenlijk het enige dat ik snoep;maar zet hier 1 kilo Hugie werkt ze wel weg :lol: :lol:

Regine hoe zit het met jou ;pijn wat beter ?

Oma C jij hebt toch voor iedereen een schouder om uit te huilen ;bedankt

En nu vertrek ik richting bed ,tot morgen lieve schatten allemaal
knuffel
Hugie

Ja Hugie , gij u te goed gedaan aan de chocolade en ik aan de flexium voor de pijn in mijn rug; Ik ga vandaag eens te voet naar stad (als het niet regent :roll: ) het zal wel beteren. Ik heb dit soms als ik teveel in mijn zetel zit.

Groetjes Gerarda

Oma-C

10 apr 2012, 08:39

Goeie morgen alle forumvrienden :wink:

Donker grijs en nat weer, maar niks aan te veranderen; jammer
maar het kan er beter in april uitvallen dan de hele zomer
dat gezever... :?

gerarda, pijn in de rug?; 't is elke dag wel iets anders hé
Ik wens je beterschap toe :)

Hugie goed gesnoept? je kan er maar plezier van gehad hebben
en je hebt maar wat je zelf pakt :wink:
Beterschap en sterkte...
En die schouder...? ja die is voor iedereen die het moeilijk heeft :)

falcon, aiaiai, en water is dun hé, en als het overal loopt
waar het niet moet :oops: de filter van de wasmachine was
toch niet verstopt??? dat kan ook overlast geven hé :roll: :oops:
Veertje zal geen fijne pasen gehad hebben op die manier :roll:
groetjes bij jullie.

Hier zouden de werkmannen vandaag de afwerking van de
ramen doen :? en de voordeur placeren. Hebben ze afgebeld
vanmorgen, wegens ziekte :roll:
Natuurlijk: ziek is ziek OK, maar ik blijf wel in de opgestapelde
rommel zitten natuurlijk :oops: morgen komt waarschinlijk
een andere ploeg om verder te werken, als de zieke niet genezen is... :? Hoop doet leven zegt men!! :oops:

Nog lieve groetjes...
Oma-C.
Laatst gewijzigd door Oma-C op 11 apr 2012, 07:15, 2 keer totaal gewijzigd.

gerarda

10 apr 2012, 10:14

Oma-C Niet leuk voor u zo in de rommel zitten . Ik denk dat die mensen toch niets goed zouden kunnen doen met die regen.
Nog een dagje geduld en het zal beteren.
Mijn rug is ook weer beter. Met de sodatenstap naar stad gegaan en het is beter.

groetjes aan iedereen.
Gerarda

falcon1

10 apr 2012, 12:28

Lieve Gerarda,

allé, het is al beter met je rug en met een soldatenstap naar stad geweest... dat klinkt goed.
Hopelijk valt het nu de rest van de week ook nog allemaal een beetje mee.

Oma C... het kan verkeren zei Bredero... Niet fijn als alles weer een dag wordt uitgesteld... een mens hoopt en rekent er op dat alles volgens plan verloopt hé... Hopelijk morgen dan toch nieuwe werkmannen...

Hier is het ook geen haar beter. De algemene afvoer van ons appartement is verstopt. (niet simpel in een appartement wie daar moet voor opdraaien) Feit is dat al water van de aflopen van keuken, vaatwasser, wasmachine en wasbakje enkel nog een uitweg vinden in... het bad. Gelukkig, dat het toilet een aparte afloop heeft :lol:
Ondertussen zit zoon met wat problemen en moeten we tot het weekend kleindochterje bijhouden... morgenvroeg gaan halen...

Wens jullie allemaal nog een fijne dag...

Liefs,

Veertje & Rudy

falcon1

10 apr 2012, 15:09

Beste Hoshinkindo,

bedankt voor uw medeleven :lol:
Maar iets van producten in de afvoer kieperen is wat ze ten stelligste verbieden! Dat zou de buizen aantasten en voor nog meer problemen zorgen. Ze beginnen zelfs niet aan ontstoppingen als je er producten hebt in gekieperd.
Dus, ikke braaf zijn en gewoon de loodgieter vragen....

Dit doet me weer denken aan het probleem van Gerarda met haar stoppeke waar ooit hier het ganse verhaal begon....

Pas op..; ik blijf inh alle omstandigheden kalm hoor :evil: :twisted: :evil:

Nogmaals bedankt voor je medeleven :lol:

reline

10 apr 2012, 16:25

Lieve allemaal..

Wat heb ik moeten bijlezen!!!

Gerarda.....naar de markt met jou berlijnse bollen!!! Van hieruit ook een bestelling!! Dan moeten ze nu zeker goed gelukt zijn!! Recept op punt!..
En een ook een beetje trieste momente gehad deze dagen....ik las het bij meerderen...
Gelukkig wordt nu alles weer normaal!
En wou jij ook solidair zijn met mij? Ik heb hier ook zo onze jongste zoon....Op Paasdag met een verschot in rug naar de dokter!
Gelukkig dat het bij jou vlug over is!!
Onthouden:: "Rust Roest" Op tijd bewegen....flexiumgel...onmisbaar en op stap...liefst met een soldatenpas....
Gerarda...Ik ben blij voor jou dat het beter is!

Falcon...lijkt me een serieuze verstopping!! Waarschijnlijk iemand iets in de WC gedropt dat te groot is en zo problemen geeft!
Hopelijk vlug opgelost!!
En vanaf morgen jullie kleindochtertje als logéétje...zal ze heel fijn vinden!!
Of het hier beter is? Ik denk niet teveel....voorlopig moet eerst rug terug oke.....dus regelmatig plat en zoals nu...ben aan het tikken al zittend voor een butagasvuur...heel warm...zo dicht mogelijke ertegen!!

Oma-C...Frans heeft me vanmiddag allemaal bijgebracht wat nieuwe ramen allemaal met zich meebrengt...we zullen de onze maar heel goed blijven soigneren...in dat vervangen heb ik voorlopig geen zin!
Ik hoop dat je vlug door alle raam-plaatsmiserie doorgeraakt!!

Hugie....ik heb een enorm respect voor jou!!! Dat je dat allemaal aankan!!!
Kan niet anders dan dat je af en toe de moed even verliest!
Is Yunna ook op reis geweest?
En hoe oud is haar broertje?
Jij bent ook een zoetebek!!!
En hoe het hier gaat....ik schreef het hierboven....
En het lukt hier hoor....ik lig aan het venster met zicht op een aantal hoge bomen, berken, wilde kerselaars, een onbekende boom en sparren....ik heb die nog nooit zo goed bekeken als nu...ik wist niet dat er zoveel kleine vogeltjes in rondvlogen...normaal vallen alleen de grote op....en ik zie de lente langzaam maar zeker zijn werk doen!!

En nu trek ik naar dat plaatske....

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe!!

Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

Oma-C

11 apr 2012, 07:23

Reline schreef:
Oma-C...Frans heeft me vanmiddag allemaal bijgebracht wat nieuwe ramen allemaal met zich meebrengt...we zullen de onze maar heel goed blijven soigneren...in dat vervangen heb ik voorlopig geen zin!

Ja reline, hier was na 40jaar het hout versleten :?
en ik had nog 'enkel glas', nu wordt het 'Hr glas' en kunststof,
geen schilderwerk meer, en meer warmte (of koelte in de zomer)
Het was nodig, scheelt ook veel aan geluid..
En ja het is nu eenmaal een vuil werk :roll:
maar als 't klaar is zal ik content zijn. :)
Met een beetje geduld, en vandaag komen ze verder doen...

Aan allen en aangename dag ondanks de regen... :oops:

Groetjes, Oma-C.

gerarda

11 apr 2012, 09:07

falcon1 schreef: Lieve Gerarda,

allé, het is al beter met je rug en met een soldatenstap naar stad geweest... dat klinkt goed.
Hopelijk valt het nu de rest van de week ook nog allemaal een beetje mee.

Oma C... het kan verkeren zei Bredero... Niet fijn als alles weer een dag wordt uitgesteld... een mens hoopt en rekent er op dat alles volgens plan verloopt hé... Hopelijk morgen dan toch nieuwe werkmannen...

Hier is het ook geen haar beter. De algemene afvoer van ons appartement is verstopt. (niet simpel in een appartement wie daar moet voor opdraaien) Feit is dat al water van de aflopen van keuken, vaatwasser, wasmachine en wasbakje enkel nog een uitweg vinden in... het bad. Gelukkig, dat het toilet een aparte afloop heeft :lol:
Ondertussen zit zoon met wat problemen en moeten we tot het weekend kleindochterje bijhouden... morgenvroeg gaan halen...

Wens jullie allemaal nog een fijne dag...

Liefs,

Veertje & Rudy
Ge gaat nooit anders zien hé dat ge problemen hebt met iets en dat ge dan nog voor de kinderen moet zorgen ook. Ik bedoel dit niet negatief hoor, wij hebben dat ook nog gehad dat we ons programma moesten veranderen, maar op die manier voelt ge dan dat ge er nog wel moet zijn hé. Als we jongzer waren moesten we ons ook soms in duizend stukjes plooien :wink:
Ik hoop dat uw probleem snel opgelost is.
Deze namiddag ga ik mee met de kinderen naar de bowling. Zelf zal ik niet spelen omdat ik toch nog een beetje mijn rug wil laten rusten.
En Oostende zal ook in het water vallen,toch nog wat weinig graden 11° ????? volgens het laatste dat ik hoorde. De zomer komt nog we zullen dan maar later gaan.

groetjes Voor u en veertje

Gerarda
:wink:

gerarda

11 apr 2012, 09:15

Oma-C schreef:Reline schreef:

Ja reline, hier was na 40jaar het hout versleten :?
en ik had nog 'enkel glas', nu wordt het 'Hr glas' en kunststof,
geen schilderwerk meer, en meer warmte (of koelte in de zomer)
Het was nodig, scheelt ook veel aan geluid..
En ja het is nu eenmaal een vuil werk :roll:
maar als 't klaar is zal ik content zijn. :)
Met een beetje geduld, en vandaag komen ze verder doen...
Aan allen en aangename dag ondanks de regen... :oops:

Groetjes, Oma-C.[/quote

Oma-C ge zult nog al blij zijn met uw nieuwe ramen hoor. Het scheelt inderdaad in de warmte. Maar ja als er nog niets aan was doet ge dat niet weg.Wij hadden dat ook nog als we ons huis kochten en we hebben maar veel later nieuwe gestoken.
Spijtig van de rommel maar ze zeggen het moet eerst lelijk gemaakt worden en dan is het nadien nog schoner.:wink:; Dat is om u een beetje te troosten

groetjes gerarda

:wink:

reline

11 apr 2012, 09:29

Goeiemorgen Oma-C en Gerarda,

Onze ramen zijn van 1972, dus ook net 40 jaar...ze zijn nog allemaal in prima staat op twee waterplanken na die we elk jaar goed in het oog houden.
Gelukkig hebben we er toen thermopane in laten plaatsen.
Maar ook dat glas heeft sleet.....hier en daar is een ruit waar kleine mistachtige plekjes te zien zijn...we weten dus dat ze op termijn moeten vervangen worden ...dan ook HR-glas....
Door glasgordijnen zien we die plekes helemaal niet en het is maar op enkel ramen!

Maar nu weet ik wat ons ooit nog te wachten staat!

Oma-C...je bent er bijna door!! Gaat een heel fijn gevoel geven en je gaat heel wat eurokes in je portemonnéé houden!!

Gerarda.....leuk om te gaan supporteren bij de bowling!! Maar goed dat je zelf nu niet meedoet...geen risico nemen!!

Een fijne dag voor iedereen!

Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

Helena van Troje

11 apr 2012, 12:00

reline, even terzijde: je kan mits een kleine franchise te laten vallen die"aangedampte" ruiten laten vervangen via de verzekering.