Mijn Papsje....
-
Gast

Angel,
heb je tekst gelezen, heel erg mooi,
morgen een hele zware dag voor jullie,
maar denk eraan papske kijk naar jullie van hier boven,
en zal jullie helpen om je verdriet een plaats te geven,
heel veel sterkte, alsook voor de ganse familie,
liefs knuffel Dannoontje, alsook van Therie die hier nu bij mij is,
-
nefertari - Lid geworden op: 08 feb 2007, 13:25

Angel en familie, sterkte met het verlies van je papsje.
Sterkte morgen met het afscheid en de tekst die je leest is heel mooi.
Nefertari en Pierreke.
Innerlijke stilte is moeilijk te bereiken, maar we kunnen er wel naar streven.
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Angel...
Ik las jou net op babbel, maar kom hier even voor jou....
Ik vind het heel fijn dat je zo geniet van die foto's op babbel....die maken je warm hé....ze helpen jou!
Je hebt nu waarschijnlijk ook allerlei beelden in je hoofd...ook hele fijne van met je paps...hou ze vast!
Ik wens jou, Ed , jou moeder en jou familie ondanks alles een fijne dag toe! Het zal heel dubbel zijn.....droevige momenten wisselen zich waarschijnlijk af met andere, met hoopvolle en dankbaarheid om wat jullie paps voor jullie is en was.
Ik denk aan jullie..
Liefs, Reline
Ik las jou net op babbel, maar kom hier even voor jou....
Ik vind het heel fijn dat je zo geniet van die foto's op babbel....die maken je warm hé....ze helpen jou!
Je hebt nu waarschijnlijk ook allerlei beelden in je hoofd...ook hele fijne van met je paps...hou ze vast!
Ik wens jou, Ed , jou moeder en jou familie ondanks alles een fijne dag toe! Het zal heel dubbel zijn.....droevige momenten wisselen zich waarschijnlijk af met andere, met hoopvolle en dankbaarheid om wat jullie paps voor jullie is en was.
Ik denk aan jullie..
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

lieve Angel
als je iemand die je lief hebt verliezen moet ,
...de lege plek, het doet zo'n pijn ,
maar in gedachten zal hij ,
altijd bij je zijn
alle steun en warmte gewenst , die nodig zijn ,
in deze moeilijke tijd
met oprechte deelneming
marietteke
geluk vind je onverwacht
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
je weet dat jullie ons nauw aan het hart liggen!
We weten inderdaad dat we "ooit" onze dierbaren moeten laten gaan... en als dat moment dan komt ga je dood van verdriet... Maar toch... het is onze voorbestemdheid iets wat we allemaal moeten ondergaan... Ik weet het ook wel dat het soms op een héél oneerlijke wijze kan gebeuren... Maar je papsje heeft in de liefde van zijn gezinnetje kunnen afscheid nemen... hij zal gelukkig zijn dat jullie er bij waren!
En het is inderdaad zo, daar kan je van op aan... hij is er nog een tijdje voor jullie... Hij heeft momenteel nog een taak te volbrengen... jullie door het verlies heenhelpen, want ze willen niet dat jullie verdrietig zijn...
Iedereen zal het op zijn manier verwerken... verdriet, pijn, boosheid... alle gevoelens die vroeger op een rijtje stonden worden nu door elkaar gehaald! Praten met hem zal je wat tot rust kunnen brengen, maar ook je gevoelens naar hem neerschrijven... en dat heb je prachtig gedaan... iedereen en ook jijzelf mag weten wie je papsje was! Ikzelf kreeg er de tranen van in mijn ogen... echt heel treffend!
Je zal nu nog moeilijke dagen tegemoet gaan, maar weet dat je papsje nog dicht bij je is, en tracht daar ook nog van te genieten...
Angel, Ed, mamsje en allen die je papsje dierbaar waren... veel sterkte, we leven met je mee...

je weet dat jullie ons nauw aan het hart liggen!
We weten inderdaad dat we "ooit" onze dierbaren moeten laten gaan... en als dat moment dan komt ga je dood van verdriet... Maar toch... het is onze voorbestemdheid iets wat we allemaal moeten ondergaan... Ik weet het ook wel dat het soms op een héél oneerlijke wijze kan gebeuren... Maar je papsje heeft in de liefde van zijn gezinnetje kunnen afscheid nemen... hij zal gelukkig zijn dat jullie er bij waren!
En het is inderdaad zo, daar kan je van op aan... hij is er nog een tijdje voor jullie... Hij heeft momenteel nog een taak te volbrengen... jullie door het verlies heenhelpen, want ze willen niet dat jullie verdrietig zijn...
Iedereen zal het op zijn manier verwerken... verdriet, pijn, boosheid... alle gevoelens die vroeger op een rijtje stonden worden nu door elkaar gehaald! Praten met hem zal je wat tot rust kunnen brengen, maar ook je gevoelens naar hem neerschrijven... en dat heb je prachtig gedaan... iedereen en ook jijzelf mag weten wie je papsje was! Ikzelf kreeg er de tranen van in mijn ogen... echt heel treffend!
Je zal nu nog moeilijke dagen tegemoet gaan, maar weet dat je papsje nog dicht bij je is, en tracht daar ook nog van te genieten...
Angel, Ed, mamsje en allen die je papsje dierbaar waren... veel sterkte, we leven met je mee...
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

De ogen vertellen heel het verhaal,
wat er gebeurd is allemaal.
In een flits zie je het allemaal weer, al die herinneringen keer op keer.
Met al de gevoelens die je kent,
en de emoties van het moment.
Je glimlacht weer voordat je het weet,
om de momenten die je nooit meer vergeet.
Angel je tekst heel mooi.....wens je veel kracht,licht en liefde
voor morgen.......denk aan de mooie herinneringen...
die zullen je helpen,door het grootste verdriet te komen......
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Angel, Ed, en gans de familie,
Sterkte voor vandaag, en neem in liefde afscheid van je papsje
We branden speciaal voor jullie een kaarsje, en zullen aan je denken...

Sterkte voor vandaag, en neem in liefde afscheid van je papsje
We branden speciaal voor jullie een kaarsje, en zullen aan je denken...

Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Angel, Ed en Mams,
Het wordt een hele moeilijke dag voor jullie.....afscheid nemen van jullie papsje......het lijkt een afscheid......het is een afscheid van het aardse, maar hij blijft voor altijd in jullie denken, in jullie hart bestaan.
En hij begrijpt dat jullie nu zo verdrietig zijn.....maar hij zou vast willen dat het anders was....
Angel.....ik vind hetgeen je schreef zo fijn.....voor jullie....voor hem....
We denken aan jullie...
Het wordt een hele moeilijke dag voor jullie.....afscheid nemen van jullie papsje......het lijkt een afscheid......het is een afscheid van het aardse, maar hij blijft voor altijd in jullie denken, in jullie hart bestaan.
En hij begrijpt dat jullie nu zo verdrietig zijn.....maar hij zou vast willen dat het anders was....
Angel.....ik vind hetgeen je schreef zo fijn.....voor jullie....voor hem....
Laat dit het lichtpunt in de duisternis zijn.....Ik hoop dat we elkaar straks weer terug zullen zien,
……. zoals ik me dat voorstel ….. gelukkig en met een stralende glimlach elkaar tegemoet zullen lopen, daar waar al onze dierbare en geliefde die ons zijn voorgegaan op ons wachten
We denken aan jullie...
Zomaar voor iemand aardig zijn

LIEVE ANGEL -ED EN MOEDERKE