mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

falcon1

22 okt 2011, 22:44

Lieve Gerarda,

we komen je een fijn weekend wensen... hopelijk zit het wat mee...

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Oma-C

23 okt 2011, 13:16

Dag Gerarda,

Van mij ook nog even een troostknuffel
en een fijn weekend.

Groetjes
Oma-C :wink:
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

gerarda

23 okt 2011, 15:58

Dag Oma-C en Falcon

Met mij gaat het vandaag heel goed. Ik heb me wat op koken toegelegd en ben deze namiddag met de hond van de kinderen gaan wandelen. En nu ben ik bezig met een nieuw beeldscherm voor mijn pc te maken van pps beelden dat ik soms krijg. Ik verander graag eens de achtergrond volgens de seizoenen.In de winter zet ik er een sneeuwlandschap op.Maar daarvoor is het nog te vroeg.
Nu had ik een probleempje. Ik heb rond nieuwjaar een nieuwe pc gekocht en ik gebruik power point niet meer zoveel als vroeger maar ik ontdekte dat ik hem alleen kan lezen wat natuurlijk jammer was ,maar gelukkig heb ik de laptop van Marc en daar heb ik powerpoint wel. Ik heb dus druk bezig geweest om zijn scherm eens te veranderen en dat dan bij mij over te brengen en ik ben blij dat het goed gelukt is.Ik kan altijd hulp krijgen van mijn zoon of van een vriendin, maar ik ben altijd blij als ik hetzelf gevonden heb. hahaha
Als de kinderen dan komen zeggen ze altijd o mooi bomma.

Groetjes en voor jullie ook nog een aangename dag Gerarda

falcon1

23 okt 2011, 20:03

Hey Gerarda,

knap gedaan van jou... Natuurlijk is zelf dingen uitvinden op PC de beste leerschool. Bovendien is het ook een goed middel om de tijd te verdrijven want die vliegt als je er aan bezig bent!

Maar het voornaamste is dat je vandaag toch een goede dag gehad hebt. Ik denk dat je alles op je eigen tempo hebt kunnen doen.
Gaan wandelen met de hond van de kinderen en ook terug beginnen koken... das toch fijn! Je hebt je dag goed gevuld!
Voor u misschien kleine stapjes, maar het gaat zeker de goede richting uit!
Volhouden zo... Marc zal fier zijn over jou!

We wensen jou dan ook nog een fijne avond en rustige nacht.

Liefs,

Veertje & Falcon

Oma-C

27 okt 2011, 15:44

Hi Gerarda,
Alweer donderdag vandaag, ben een paar dagen niet langs geweest,
ik hoop dat het leven een klein beetje draaglijker wordt?
Moeilijke dagen komen en gaan, da's normaal
maar we kunnen proberen om het te aanvaarden,
terug kan niet dus moeten we vooruit hé. :oops:
Da's makkelijk gezegd ik weet het maar het is wel zo.
Ik ben nu bijna 20j alleen, en ik heb nog af en toe
een kwaaie dag. Vooral de lange donkere avonden
rond Allerheiligen en de feestdagen op 't eind van het jaar.
De kinderen maken veel goed maar ook zij denken
dan weer terug aan wat is geweest :roll:

Een warme knuffel en veel sterkte van hieruit :wink:
Groetjes,
Oma-C

gerarda

27 okt 2011, 16:16

Oma-C schreef:Hi Gerarda,
Alweer donderdag vandaag, ben een paar dagen niet langs geweest,
ik hoop dat het leven een klein beetje draaglijker wordt?
Moeilijke dagen komen en gaan, da's normaal
maar we kunnen proberen om het te aanvaarden,
terug kan niet dus moeten we vooruit hé. :oops:
Da's makkelijk gezegd ik weet het maar het is wel zo.
Ik ben nu bijna 20j alleen, en ik heb nog af en toe
een kwaaie dag. Vooral de lange donkere avonden
rond Allerheiligen en de feestdagen op 't eind van het jaar.
De kinderen maken veel goed maar ook zij denken
dan weer terug aan wat is geweest :roll:

Een warme knuffel en veel sterkte van hieruit :wink:
Groetjes,

Oma-C
Oma-C bedankt met uw bezoekje hier , een gezellige babbel doet plezier.
Ik heb al hard gewerkt vandaag, want morgen komt er een vriendin op bezoek met haar man.
Het is een vriendin van toen ik nog maar een zeven of acht jaar was en we kunnen nog al vertellen over vroeger hoor :lol: ja dat zal me ook deugd doen;
maar daarom heb ik vandaag veel gekookt zodat ik morgen dan alleen maar moet opwarmen en de saus maken

groetjes en voor u ook veel sterkte hoor.Ik begin het nu te geloven dat dit voor de rest van ons leven is dat we dat verdriet zullen meedragen.

Een grote knuffel van mij gerarda

Oma-C

27 okt 2011, 16:38

Ja, Gerarda, w

We dragen het voor de rest van ons leven mee, da's waar :roll:
Maar de jaren verzachten de pijn en je leert ermee te leven.
De ene mens heeft er langer tijd voor nodig dan de andere,
maar het wordt draaglijker, dat is écht waar zo.
Natuurlijk zij er de verjaardagen en de feestdagen....
Dan is het weer even terugdenken en even op de tanden bijten
maar we moeten erdoor, hoe moeilijk het ook is.
Onze geliefden zouden niet willen dat we eeuwig blijven treuren
Neem de tijd om te rouwen, en zonder dat je 't merkt
komt er een tijd dat het wat minder pijn doet :?
Ik geloofde het ook nooit, maar ik heb het ondervonden.

Heel veel groetjes en moed :)
Oma-C

falcon1

27 okt 2011, 19:01

Lieve Gerarda,

net zoals je zegt Oma C die feestdagen mogen gerust aan mij voorbij gaan! Da echt genieten zit er nog niet in...

Gerarda, het is een plezier om te lezen hoe je bezig bent en er naar uitkijkt dat je vriendin morgen op bezoek komt. Zal ook wel een beetje emotioneel zijn.
En alles al klaargemaakt voor morgen... klinkt er best lekker uit! Als je iemand nodig hebt om te proeven... ben altijd kandidaat :wink:

Nog een fijne avond, en geniet er morgen van...

Liefs,

Veertje & Falcon

gerarda

27 okt 2011, 19:31

falcon1 schreef: Lieve Gerarda,

net zoals je zegt Oma C die feestdagen mogen gerust aan mij voorbij gaan! Da echt genieten zit er nog niet in...

Gerarda, het is een plezier om te lezen hoe je bezig bent en er naar uitkijkt dat je vriendin morgen op bezoek komt. Zal ook wel een beetje emotioneel zijn.
En alles al klaargemaakt voor morgen... klinkt er best lekker uit! Als je iemand nodig hebt om te proeven... ben altijd kandidaat :wink:

Nog een fijne avond, en geniet er morgen van...

Liefs,

Veertje & Falcon

hey Falcon ik breng u verslag over het verloop van de dag hoor. maar er zal zeker gelachen worden . Daar zijn mijn vrienden allemaal al van op de hoogte gebracht, dat lachen hier zeker mag. Marc zou heel blij zijn als hij zou weten dat ik eens goed gelachen heb.

Groetjes Gerarda

falcon1

27 okt 2011, 21:12

hey Falcon ik breng u verslag over het verloop van de dag hoor. maar er zal zeker gelachen worden . Daar zijn mijn vrienden allemaal al van op de hoogte gebracht, dat lachen hier zeker mag. Marc zou heel blij zijn als hij zou weten dat ik eens goed gelachen heb.
Gerardake, ge kijkt er wel echt naar uit hé! En die laatste regel is wel heel belangrijk! Die zal nogal fier zijn over u dat je zoiets onderneemt.
Ben benieuwd morgen! :lol:

Nog even zeggen dat Veertje en ik morgen namiddag terug naar Limburg vertrekken voor waarschijnlijk 3 weken. Maar dat maakt niks uit hoor, ik heb daar ook internet.

En nu goed slapen hé... dat je je vriendinnetje goed kan soigneren!

Nog nen dikke nachtknuff...

Liefs,

Veertje & Falcon

gerarda

28 okt 2011, 07:25

falcon1 schreef:
Gerardake, ge kijkt er wel echt naar uit hé! En die laatste regel is wel heel belangrijk! Die zal nogal fier zijn over u dat je zoiets onderneemt.
Ben benieuwd morgen! :lol:

Nog even zeggen dat Veertje en ik morgen namiddag terug naar Limburg vertrekken voor waarschijnlijk 3 weken. Maar dat maakt niks uit hoor, ik heb daar ook internet.

En nu goed slapen hé... dat je je vriendinnetje goed kan soigneren!

Nog nen dikke nachtknuff...

Liefs,

Veertje & Falcon

Veertje en Falcon, moest het zijn dat jullie naar de Limburg gaan en daar met allerheiligen jullie echtgenotes gaan bezoeken, wens ik jullie ook veel sterkte want dat zal ook weer de herinneringen aanwakkeren met die dagen.

groetjes gerarda

falcon1

29 okt 2011, 13:34

Lieve Gerarda,

is het bezoek van je vriendin een beetje meegevallen? Hopelijk veel kunnen bijkletsen en hopelijk heb jij je verhaal ook eens kunnen doen...
Tja, fijne dagen zijn het momenteel niet. Mijn vrouw ligt hier wel begraven in Limburg, maar de man van Veertje is verast (net als mijn vrouw trouwens) en zijn urne heeft in de living in De Panne een speciaal plaatsje gekregen.
De urne van mijn vrouw staat op het kerkhof hier en ik zou haar ook graag bij ons thuis hebben, maar dat geeft dan wel een probleem voor haar de familie natuurlijk. Die hebben eigenlijk totaal geen contact meer met mij (das een lang verhaal). En nu kom ik nog elke week in Limburg maar volgend jaar ga ik op brugpensioen en zal dat zo niet meer lukken... maar we zien wel...

We wensen je nog een zonnige herfstdag en hopelijk kan je er wat van genieten...

Liefs,

Veertje & Falcon

Bout1

29 okt 2011, 19:13

Dag Gerarda.
Ik heb je verhaal gelezen...
Een goede relatie gehad met je man, lang mogen samenzijn maar het afscheid komt altijd veel te vroeg eh.
Gelukkig heb je nog je kinderen en kleinkinderen die graag naar jou komen, plezant :)
En je kookt graag, ik ook, vind dat heel ontspannend.
Groetjes, Bout1

falcon1

31 okt 2011, 22:27

Lieve Gerarda,

kom je veel sterkte wensen voor morgen... we denken aan jou!

Liefs,

Veertje & Falcon

gerarda

01 nov 2011, 05:18

Hallo ale mensen die mij hier komen troosten , wens ik veel sterkte met deze dagen.
Ik vind het zo lief van jullie dat ge allemaal met hetzelfde verdriet zitten als ik en toch nog klaar staan om mij te troosten.

Ikzelf zit weer met een dipje, en doe weer niets anders dan wenen. Ik dacht dat het ergste voorbij was , maar ik vrees dat dit iets zal zijn van lange adem.
Vandaag nog een triestige dag binnen zitten omdat men nergens naartoe kan. Ik kan wel naar mijn zoon thuis gaan hoor, maar ik ben feitelijk liever bij mij thuis.
Ik zou heel graag eens met de kleinkinderen naar Oostende gaan en met de trein is dat geen probleem , maar ik ben altijd bang dat er met mij iets zou gebeuren op de straat en de kinderen zijn toch nog maar 9 en 12 jaar.
Dat is iets wat ik al enkele jaren heb, dat is een beetje mijn karakter en natuurlijk verslecht nu ik alleen ben.

Groetjes en een grote knuffel voor jullie allemaal
Ik leef ook mee met jullie verdriet Gerarda