Nieuw hoekje voor Angel4
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
Wat een weertje zeg, wie heeft dat besteld???
Ja Rudy en Veertje, ik zat idd in een dip en ben er nog niet helemaal uit maar ben mezelf er wel over onder handen aan het nemen.
In ieder geval ga ik niet meer naar die enge dingen luisteren en als iemand het toch wil doen loop ik daar gewoon weg voor, luister er niet meer naar.
Moet het afwachten zoals we allemaal alles in het leven moeten afwachten.
We gaan al langzaam maar zeker naar langere dagen, knoppen aan de struiken en bomen en waar ik altijd naar kijk is die groene gloed die over de bomen ligt (veel bomen hebben het nu al).
Het kan maar zo dat we nog een winter (vorst enz.) gaan krijgen maar toch .... Valentijn komt eraan en er zijn ook al kuikentjes geboren was op tv.

Ed gaat straks weer een moot zalm en een moot kabeljauw halen en die eten we dan vandaag ...... heerlijk!
Lekker in het aluminium met groenten erbij in de oven sappig gaarstomen en dan maar smullen .... zalig!
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
Wat een weertje zeg, wie heeft dat besteld???
Ja Rudy en Veertje, ik zat idd in een dip en ben er nog niet helemaal uit maar ben mezelf er wel over onder handen aan het nemen.
In ieder geval ga ik niet meer naar die enge dingen luisteren en als iemand het toch wil doen loop ik daar gewoon weg voor, luister er niet meer naar.
Moet het afwachten zoals we allemaal alles in het leven moeten afwachten.
We gaan al langzaam maar zeker naar langere dagen, knoppen aan de struiken en bomen en waar ik altijd naar kijk is die groene gloed die over de bomen ligt (veel bomen hebben het nu al).
Het kan maar zo dat we nog een winter (vorst enz.) gaan krijgen maar toch .... Valentijn komt eraan en er zijn ook al kuikentjes geboren was op tv.

Ed gaat straks weer een moot zalm en een moot kabeljauw halen en die eten we dan vandaag ...... heerlijk!
Lekker in het aluminium met groenten erbij in de oven sappig gaarstomen en dan maar smullen .... zalig!
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
inderdaad, de natuur maakt zich stilaan klaar. Weg met die sobere winterse kleuren. En wat ik altijd zo speciaal vind is die buitenlucht die dan zo lekker fris ruikt!
Die vis doet me weer watertanden... Wij noemen dat hier pomponnetjes en meestal is er een scheutje witte wijn bij... super heerlijk!
Dus ik zou zeggen, laat het jullie smaken!
Veertje is nu werken maar heeft dan een weekje verlof. Dus vertrekken we straks voor een week richting Limburg...
Verzorg jullie goed...
Liefs,
Veertje & Rudy
inderdaad, de natuur maakt zich stilaan klaar. Weg met die sobere winterse kleuren. En wat ik altijd zo speciaal vind is die buitenlucht die dan zo lekker fris ruikt!
Die vis doet me weer watertanden... Wij noemen dat hier pomponnetjes en meestal is er een scheutje witte wijn bij... super heerlijk!
Dus ik zou zeggen, laat het jullie smaken!
Veertje is nu werken maar heeft dan een weekje verlof. Dus vertrekken we straks voor een week richting Limburg...
Verzorg jullie goed...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59

Angelique, kom je nog een fijne namiddag en avond toewensen.
Groot gelijk meisje.
Niet naar al die negatieve dingen luisteren.
Daar heb je nou effe geen boodschap aan meis.
Ik zal ook blij zijn als de dagen wat meer en langer licht geven.
Een mens voelt zich dan ook heel anders, blijer .
Hier staan al rozen in bloei, hoop dat er geen strenge vorst komt.
Anders is alles stuk.
Geniet van jullie visje, is heerlijk die pakketjes.
Doeiiiiiiiiii meis, tot morgen
-
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen Angel.......kom je wat voorjaar brengen......
hier brand de kaars ook steeds hoor.....
ondanks de wind
fijne zondag....hier regent het weer
maar vanmorgen nog droog gewandeld met de dogs
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
Ga nu s'avonds heel vroeg naar bed want wil gewoon even niets meer voelen en als je slaapt voel je niets
Ik heb redelijk geslapen nu ik een koud(nat) washandje op mijn borst heb gedaan want oei, wat brand die huid.
Ook staat het als een ballon en zo strak gespannen, maar ik zag op internet dat dit vaker voorkomt en daar stond dan bij "Soms kan een forse lymfestuwing voorkomen" en daar lijkt het wel op.
Morgen is het zover, moet ik komen en ik neem aan dat de chirurg dan ook dat gaat nakijken.
Wat een weer he, volop herfst lijkt het wel.
Hopen dat iedereen zich wel vermaken kan thuis of zijn jullie stoer en gaan jullie toch wandelen?
Ja, als je een hond of honden hebt moet je wel he
Ga nu s'avonds heel vroeg naar bed want wil gewoon even niets meer voelen en als je slaapt voel je niets
Ik heb redelijk geslapen nu ik een koud(nat) washandje op mijn borst heb gedaan want oei, wat brand die huid.
Ook staat het als een ballon en zo strak gespannen, maar ik zag op internet dat dit vaker voorkomt en daar stond dan bij "Soms kan een forse lymfestuwing voorkomen" en daar lijkt het wel op.
Morgen is het zover, moet ik komen en ik neem aan dat de chirurg dan ook dat gaat nakijken.
Wat een weer he, volop herfst lijkt het wel.
Hopen dat iedereen zich wel vermaken kan thuis of zijn jullie stoer en gaan jullie toch wandelen?
Ja, als je een hond of honden hebt moet je wel he
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
inderdaad, als je slaapt kan je niet piekeren hé.
Morgen zal je meer te weten komen en hopelijk goed nieuws.
Verzorg je nu maar goed... probeer te rusten en je met iets ontspannend bezig te houden.
Nog een fijne dag.
Liefs,
Veertje & Rudy
inderdaad, als je slaapt kan je niet piekeren hé.
Morgen zal je meer te weten komen en hopelijk goed nieuws.
Verzorg je nu maar goed... probeer te rusten en je met iets ontspannend bezig te houden.
Nog een fijne dag.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-

Alngel, ik kruis mijn vingers voor morgen meisje.
Hopelijk krijg je een goede uitslag.
Verzorg je goed, en vroeg slapen is ook al goed voor de genezing.
Maar sluit je niet op Angel.
Als je je goed voelt, toch effe naar buiten gaan frise neus halen.
Wij zijn niet buiten geweest vandaag.
Is na de middag zoveel wind opgekomen, lijkt wel te stormen.
Knuffel meisje
-