Mijn Papsje....
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen angel....een opkikkertje meegebracht
meid niet te veel meer aan het verleden denken.
je moet nu samen vooruit......en er opuit.....zo maak je ook
nieuwe vrienden........
maak plannen,om het even wat.....verzet je meubels,
maak je kamer anders.......gewoon jezelf zijn.....
en dan zeg je hier ,DIT IS DE NIEUWE IK,
je denkt mss ja makkelijk praten,maar wil je alleen maar helpen hoor
gewoon koffie.......probeer niet eenzaam te zijn.....
gewoon eropuit dan hoor....
fijne dag meid........dikke knuffffff,,,,ook voor ed.....
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Angel,
Ik ben blij dat je voor jezelf opkomt, al zijn sommige situaties voor jou heel moeilijk geweest.
Met je moeder.....nu je iets aan de situatie gedaan hebt om je beter te voelen.....ben je er 's nachts niet meer mee bezig geweest...en weg de nachtmerries hé.
De situatie met dat kleintje.....is best moeilijk als het almaardoor huilt...en niet te onderschatten...ik hoop dat men een oorzaak vond.
En jou dochter en schoonzoon.......je hebt uiteindelijk eigenlijk gezorgd voor een situatie zoals ze moet zijn, en dat nemen ze niet in dank af....kan jij niks aan doen.
Ze zijn volwassen en moeten eigenlijk op eigen benen staan en niet rekenen op ouders....
Ik vind dat jullie een juiste beslissing namen.
Probeer het allemaal opzij te zetten.....misschien makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik wens jullie een hele fijne dag toe!!
Hier schijnt de zon...bij jullie ook?
Liefs, Reline
Ik ben blij dat je voor jezelf opkomt, al zijn sommige situaties voor jou heel moeilijk geweest.
Met je moeder.....nu je iets aan de situatie gedaan hebt om je beter te voelen.....ben je er 's nachts niet meer mee bezig geweest...en weg de nachtmerries hé.
De situatie met dat kleintje.....is best moeilijk als het almaardoor huilt...en niet te onderschatten...ik hoop dat men een oorzaak vond.
En jou dochter en schoonzoon.......je hebt uiteindelijk eigenlijk gezorgd voor een situatie zoals ze moet zijn, en dat nemen ze niet in dank af....kan jij niks aan doen.
Ze zijn volwassen en moeten eigenlijk op eigen benen staan en niet rekenen op ouders....
Ik vind dat jullie een juiste beslissing namen.
Probeer het allemaal opzij te zetten.....misschien makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik wens jullie een hele fijne dag toe!!
Hier schijnt de zon...bij jullie ook?
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Mmmmmm .... mooi bloementje, dank je wel hoor
Ik moet er nog steeds aan werken maar soms gaat het gewoonweg niet.
Ed zegt dat ik ondanks alles nog steeds in rouw zit en daarom (de dood van mijn vader heeft een enorme inpact op me gehad, ik ontwijk alles wat er mee te maken heeft en we rijden nog liever kilometers om dan dat we langs het crematorium rijden ...... de kortste weg) alles zo zwaar is/gaat.
Het klopt wel hoor en dat Ed zegt dat dit soort rouw tussen het half jaar en jaar duurd kan maar zo, brrrrrrr.
Ik kan het vaak nog niet geloven dat hij niet meer op zijn stoel zit thuis (al kom ik er al bijna een maand niet meer), niet meer zit te mokken en klagen.
Vind het zo'n vreemd idee dat daar (crematorium) een ruimte is waar een koker staat met het as van mijn vader erin ....... alles wat er nog van over is .... as.
Bang ben ik omdat ik straks de taak heb (als er straks twee kokers staan) deze op te moeten halen, mee te nemen naar de zee om ze daar vervolgens leeg/uit te moeten strooien.
Benauwd is het en daar moet ik overheen zien te komen wil ik niet zieker worden.
Ik ken mezelf niet zo ..... nooit was ik zo klagerig en loste meestal alles zelf (in mijn uppie) op.
Nu doe ik hier niet anders dan klagen en ik mag mezelf gewoon niet momenteel.
ik hoop de "klik" te vinden die het in mijn hoofd (net als een tijdje terug) duidelijk maakt dat Ed en ik een leven hebben ......... samen!
Fijne dag nog en Ghyra, het is te ver voor een bakkie hoor maar toch goed bedoeld ...... thx.
Ik moet er nog steeds aan werken maar soms gaat het gewoonweg niet.
Ed zegt dat ik ondanks alles nog steeds in rouw zit en daarom (de dood van mijn vader heeft een enorme inpact op me gehad, ik ontwijk alles wat er mee te maken heeft en we rijden nog liever kilometers om dan dat we langs het crematorium rijden ...... de kortste weg) alles zo zwaar is/gaat.
Het klopt wel hoor en dat Ed zegt dat dit soort rouw tussen het half jaar en jaar duurd kan maar zo, brrrrrrr.
Ik kan het vaak nog niet geloven dat hij niet meer op zijn stoel zit thuis (al kom ik er al bijna een maand niet meer), niet meer zit te mokken en klagen.
Vind het zo'n vreemd idee dat daar (crematorium) een ruimte is waar een koker staat met het as van mijn vader erin ....... alles wat er nog van over is .... as.
Bang ben ik omdat ik straks de taak heb (als er straks twee kokers staan) deze op te moeten halen, mee te nemen naar de zee om ze daar vervolgens leeg/uit te moeten strooien.
Benauwd is het en daar moet ik overheen zien te komen wil ik niet zieker worden.
Ik ken mezelf niet zo ..... nooit was ik zo klagerig en loste meestal alles zelf (in mijn uppie) op.
Nu doe ik hier niet anders dan klagen en ik mag mezelf gewoon niet momenteel.
ik hoop de "klik" te vinden die het in mijn hoofd (net als een tijdje terug) duidelijk maakt dat Ed en ik een leven hebben ......... samen!
Fijne dag nog en Ghyra, het is te ver voor een bakkie hoor maar toch goed bedoeld ...... thx.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
Ben nog even hier......seffens gaan we een boswandeling maken.....de zon schijnt maar er is wel tamelijk wat wind....frisse wind!
Angel, alles rond jou paps heeft zijn tijd nodig.
Nu moet je waarschijnlijk tot rust komen en dan ga je stillekesaan er aan toe komen om de confrontatie met dingen, waar je het nu nog zo moeilijk mee hebt, aan te gaan.
En Ed heeft gelijk...het heeft zijn tijd nodig.
Ook in verband met het uitstrooien op zee.....dat komt pas als je er aan toe bent.....als je alles een beetje anders kan zien,...er vrede mee hebt.....eerder mag je het ook niet doen.
Je nu geen zorgen maken....de tijd brengt raad!
Gaan jullie ook op stap vanmiddag? Ook naar het bos?
Ik wens jullie in elk geval een hele fijne namiddag toe zonder nattigheid!!!
Liefs, Reline
Angel, alles rond jou paps heeft zijn tijd nodig.
Nu moet je waarschijnlijk tot rust komen en dan ga je stillekesaan er aan toe komen om de confrontatie met dingen, waar je het nu nog zo moeilijk mee hebt, aan te gaan.
En Ed heeft gelijk...het heeft zijn tijd nodig.
Ook in verband met het uitstrooien op zee.....dat komt pas als je er aan toe bent.....als je alles een beetje anders kan zien,...er vrede mee hebt.....eerder mag je het ook niet doen.
Je nu geen zorgen maken....de tijd brengt raad!
Gaan jullie ook op stap vanmiddag? Ook naar het bos?
Ik wens jullie in elk geval een hele fijne namiddag toe zonder nattigheid!!!
Liefs, Reline
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59

Goede avond Angel, sorry dat ik gisteren niet gewest ben.
Had zo pijn in men rug, dat ik na de middag naar bed gegaan ben.
Het is nu wel al ietsje beter, dus ben hier terug.
Lieverd, heb hetzelfde meegemaakt met men zoon, het was het enige dat telde en dat was geld.
Vriendelijk zijn als ie geld nodig had, anders zag ik hem niet.
En nu toen ik met men lieve chouke gehuwd ben, zag hij al een stuk van de erfenis vliegen.
Dus zie ik men zoon ook niet meer, ook omdat ik geen geld meer wou geven.
Ik heb het er in het begin wel last van gehad, maar ik heb me er bij neergelegd, ik maal er niet meer om.
Ik wilde vanaf die dag rust in men leven, en genieten samen met chouke.
En dat doen we , wees maar gerust, wij trekken ons van niemand nog iets aan.
Ik leef met men partner, en men partner leeft met mij.
Samen hebben we vrienden.
En ook bij de babbeltjes heb ik veel vrienden gemaakt.
Dus Angel, als kinderen niet meer thuis komen, dan kiezen ze derzelf voor, en daar hoef geen schuldgevoel over te hebben.
Daar hebben ze zelf voor gekozen.
En als je juist maar visite krijgt omdat ze iets van jou verwachten, ben je beter af zonder hen, toch.
Durf voor jezelf en Ed kiezen Angel.
Je hebt al zoveel verwerkt, en ben blij dat je al wat voor jezelf durf opkomen.
Daar ben ik zeer blij om.
Wens je nog een rustige avond Angel, en voor later een goede nachtrust.
Knuffel van dolfijntje
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Hallo lieve allemaal,
Lief Dolfijntje, ik heb 2 1/2 jaar geleden al zo'n pijn gehad van mijn dochter en toen is het grootste gedeelte in me al gestorven.
In die periode is alles kapot gegaan en mijn hart deed heel erg pijn, letterlijk en figuurlijk en als ik me niet vergis is dat de periode waar de cardioloog het over had (toen is mijn hart zo geworden).
Zeker weten doe ik het niet want de 21 jaar daarvoor waren ook een hel en dat lag niet aan haar maar aan haar vader die mij bijna iedere dag mishandelde, ook lichaamlijk en geestelijk en ik heb vreselijke angsten doorstaan al die jaren en heel vaak moeten vluchten wanneer hij weer eens met of een geweer, mes, hakbijl, brandbom of andere achter me aan zat.
Zijn vuisten en schoppen kan ik me nog zo goed herinneren maar dat verdring je want dat is gelukkig niet meer aan de orde.
Ook dat is zo vreemd want ik was altijd goed en zeer beschermend tegenover mijn dochter maar nu (sinds een paar jaar) verwijt ze mij dat ik haar vader (hij heeft haar nooit herkend als zijnde zijn kind) had afgenomen.
Voor mijn gevoel spoort dat mensje (mijn dochter) niet en heeft waarschijnlijk hetzelfde karakter als haar vader, wreed, egoistisch .........
Mijn moeder belde vanmiddag nog en gelukkig heeft Ed opgenomen en is met de telefoon naar boven gegaan en we hebben later niet over haar gesproken.
Dit is voor mij een hele goeie voorlopige oplossing want ik kan het niet meer aan.
Ik ben Ed heel erg dankbaar, hij doet zoveel voor me en ik zou uit mijn schulp willen kruipen voor hem en hem laten merken hoe veel hij voor me betekend doch ik ben zo angstig voor mannen dat ik dit niet kan en dat maakt me zo verdrietig.
Hij begrijpt het want hij heeft dat ooit zelf al geraden.
Ik zou les in "houden van" moeten krijgen (als dat bestond en kon binnenkomen).
Dolfijntje, ik hoop dat je rugpijn snel over zal gaan en wens jou en alle andere lieverds hier een hele goede nacht toe en Dolfijntje, dank je dat je het vertelde over je zoon, dit helpt zeker.
Lief Dolfijntje, ik heb 2 1/2 jaar geleden al zo'n pijn gehad van mijn dochter en toen is het grootste gedeelte in me al gestorven.
In die periode is alles kapot gegaan en mijn hart deed heel erg pijn, letterlijk en figuurlijk en als ik me niet vergis is dat de periode waar de cardioloog het over had (toen is mijn hart zo geworden).
Zeker weten doe ik het niet want de 21 jaar daarvoor waren ook een hel en dat lag niet aan haar maar aan haar vader die mij bijna iedere dag mishandelde, ook lichaamlijk en geestelijk en ik heb vreselijke angsten doorstaan al die jaren en heel vaak moeten vluchten wanneer hij weer eens met of een geweer, mes, hakbijl, brandbom of andere achter me aan zat.
Zijn vuisten en schoppen kan ik me nog zo goed herinneren maar dat verdring je want dat is gelukkig niet meer aan de orde.
Ook dat is zo vreemd want ik was altijd goed en zeer beschermend tegenover mijn dochter maar nu (sinds een paar jaar) verwijt ze mij dat ik haar vader (hij heeft haar nooit herkend als zijnde zijn kind) had afgenomen.
Voor mijn gevoel spoort dat mensje (mijn dochter) niet en heeft waarschijnlijk hetzelfde karakter als haar vader, wreed, egoistisch .........
Mijn moeder belde vanmiddag nog en gelukkig heeft Ed opgenomen en is met de telefoon naar boven gegaan en we hebben later niet over haar gesproken.
Dit is voor mij een hele goeie voorlopige oplossing want ik kan het niet meer aan.
Ik ben Ed heel erg dankbaar, hij doet zoveel voor me en ik zou uit mijn schulp willen kruipen voor hem en hem laten merken hoe veel hij voor me betekend doch ik ben zo angstig voor mannen dat ik dit niet kan en dat maakt me zo verdrietig.
Hij begrijpt het want hij heeft dat ooit zelf al geraden.
Ik zou les in "houden van" moeten krijgen (als dat bestond en kon binnenkomen).
Dolfijntje, ik hoop dat je rugpijn snel over zal gaan en wens jou en alle andere lieverds hier een hele goede nacht toe en Dolfijntje, dank je dat je het vertelde over je zoon, dit helpt zeker.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
goede avond angel en ed
kom je een rustige en gezellige avond wensen
en voor straks een goede nacht rust
je ziet het angel je bent niet alleen ieder heef zyn zorgen
kyk dolfyntje zo een lieve vrouw heef het ook niet gemakelyk gehad
maar zy koos voor chouke haar grote liefde
het is zo een mooi en gelukkig koppel
angel volg je weg hou ed vast hy is jou grote liefde ook
jy heb hem nodig niet de rest
ik weet wat ik mis ik zit ook nog met heel groot verdriet
dus angel hou je taai lieverd jy en ed
tot morgen lieve angel slaapwel meiske
therie
liefde haalt het beste uit de mens
groetjes therie
groetjes therie
-

Angel fijne avond ..later
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen.........
hopelijk vinden jullie de weg naar elkaar.......
allebei hebben jullie de liefde nodig,vooral om sterk te blijven.
lief van hem om naar boven te gaan,
hopelijk heb je een rustige nacht.......
tot morgen...doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii....knuf....
groetjes GHYRA
-
Lieve Angel,
Angel.....ik merkte wat...
Ik wens je nog een hele fijne avond toe en nacht toe!
Liefs, Reline
Lieve Angel.....niks forceren...ik duim dat je er verder naar toe groeit......zou enorm zijn voor jullie!!!Ik ben Ed heel erg dankbaar, hij doet zoveel voor me en ik zou uit mijn schulp willen kruipen voor hem en hem laten merken hoe veel hij voor me betekend
Angel.....ik merkte wat...
Heel mooi en waardevol.....voor jou....voor ons allemaal!!!!Blijf niet hangen in het verleden en je verdriet, maar kijk vooruit wat de toekomst je biedt !!
Ik wens je nog een hele fijne avond toe en nacht toe!
Liefs, Reline
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
lieve angelique
wens je goede avond
en meisje je bent geen klaagmuur
zeer zeker niet
praat erop los lieverd
ik zou willen dat ik het ook zo kon
maar ik heb gekozen en zweig liever
het is alles zo zwaar en dan lig ik nog meer wakker
maar een ding is zeker kinderen kunnen jou ook kapot maken
en ik spreek van ervaring
goed dat ed de telefoon opgenomen heeeft
het gaat jou sterkte maken
wens je goede avond lieverd voor jou en jou lieve ed
knuffie van riekske
sterkte angel
wens je goede avond
en meisje je bent geen klaagmuur
zeer zeker niet
praat erop los lieverd
ik zou willen dat ik het ook zo kon
maar ik heb gekozen en zweig liever
het is alles zo zwaar en dan lig ik nog meer wakker
maar een ding is zeker kinderen kunnen jou ook kapot maken
en ik spreek van ervaring
goed dat ed de telefoon opgenomen heeeft
het gaat jou sterkte maken
wens je goede avond lieverd voor jou en jou lieve ed
knuffie van riekske
sterkte angel
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39

goede morgen angel en ed
ik kom jullie een fyne dag wensen de zon is er hier al by jou ook ?
hoop dat je een rustige nacht heb gehad en dat je geslapen heb
angel en ed tot straks
liefs van therie
liefde haalt het beste uit de mens
groetjes therie
groetjes therie
-

goede morgen angel...je ziet heb een bezoekje weer aan je site
gebracht....heb een andere pc...dus jou plaatjes was ik kwijt.
maar gelukkig,heb ik er weer een paar....alleen de kerst niet meer
hier de zon maar frisjes.....hopelijk heb je goed geslapen??
ga nu sporten......ben je ook al weer begonnen???
fijne dag........en tot laterrrrrrrrrrrrrrrrr.....knuffieeeee...
groetjes GHYRA
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59

Goede morgen Angel.
Jeetje Angel, is zeer erg wat je allemaal tegen gekomen hebt.
Ik herken er veel van.
Maar inderdaad kinderen kunnen het karakter van ofwel de moeder of de vader hebben.
En als dat dan juist het slechte karakter is, kan je daar niks aan veranderen.
Wat Ed gedaan heeft, met de telefoon is goed voor jou Angel.
Maar goed opletten lieverd, laat Ed niet alles op zich nemen.
Is ook niet goed voor Ed.
Of het moest zijn dat Ed er geen probleem mee heeft.
Lieverd houden van als je zo misbruikt bent moet je leren.
Tracht Ed graag te zien, geef Ed een knuffel.
Want als ik tussen de lijntje lees heb je het moeilijk knuffelen enz.
Probeer het toch Angel, niemand kan zonder een warme knuffel.
Het kan zo deugt doen, als bedankje of gewoon als je wil zeggen ik hou van je.
Knuffels zeggen zoooooooo veel Angel.
Doen lieverd.
Wens je nog een rustige dag toe.
Liefs en een knuffeltje van dolfijntje