Nieuw hoekje voor Angel4
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
Ghyra, .... hoe is het nu????
We maken ons natuurlijk heel erg zorgen en ik hoop dat je jezelf wel in de gaten blijft houden want dit moet ook voor jou heel erg zwaar zijn.
Warme knufffffffffff hoor meis!
Lief Riekske, Ed had gisteren eilandpleisters voor me kunnen vinden bij de apotheek .... gelukkig maar want oei, ik kwam echt heel veel slaap te kort door de pijn en gisterenavond met 2 pleisters op de pijnlijke plekken in bed ....... van ongeveer 23.30uur in één ruk doorgeslapen tot 6.15uur!!!!!!!!!!
Hééééééééééééééééééééérlijk!!!!!!
En weet je lief lief Riekske, al die tijd dat ik "ziek" ben trek ik mezelf op aan jou.
Nu "hoor" ik je denken .... UH???????.
Ik heb vanaf het begin af aan ..... jaren en jaren geleden dus geweten dat jij deze hel 4 dubbel (als het niet meer is) hebt door moeten lopen en je hebt het gedaan!
Wat heb ik aldoor een respect voor je gehad en natuurlijk nog.
Wat kracht betreft ben je mijn grote voorbeeld, ik vind je een kei, geweldig!
Ik wil dus niet afhaken want natuurlijk wil ik niet zwak zijn maar een heel klein beetje op jou lijken wat kracht en doorzettingsvermogen betreft.
Daarom heeft het zo moeten zijn dat je het ooit met me deelde.
En ja, ik heb verdriet, ben bang maar heb nu zoveel mensen (al is het viritueel) die me steun en warmte geven ..... daar doe ik het dus voor he, we gaan ervoor
Wens iedereen nog een hele fijne dag toe en tot later (vanmiddag naar de radioloog .... laat het nog weten wanneer de kuur "bestraling" gaat beginnen .... het zal volgende week of die week daarna zijn).
Ghyra, .... hoe is het nu????
We maken ons natuurlijk heel erg zorgen en ik hoop dat je jezelf wel in de gaten blijft houden want dit moet ook voor jou heel erg zwaar zijn.
Warme knufffffffffff hoor meis!
Lief Riekske, Ed had gisteren eilandpleisters voor me kunnen vinden bij de apotheek .... gelukkig maar want oei, ik kwam echt heel veel slaap te kort door de pijn en gisterenavond met 2 pleisters op de pijnlijke plekken in bed ....... van ongeveer 23.30uur in één ruk doorgeslapen tot 6.15uur!!!!!!!!!!
Hééééééééééééééééééééérlijk!!!!!!
En weet je lief lief Riekske, al die tijd dat ik "ziek" ben trek ik mezelf op aan jou.
Nu "hoor" ik je denken .... UH???????.
Ik heb vanaf het begin af aan ..... jaren en jaren geleden dus geweten dat jij deze hel 4 dubbel (als het niet meer is) hebt door moeten lopen en je hebt het gedaan!
Wat heb ik aldoor een respect voor je gehad en natuurlijk nog.
Wat kracht betreft ben je mijn grote voorbeeld, ik vind je een kei, geweldig!
Ik wil dus niet afhaken want natuurlijk wil ik niet zwak zijn maar een heel klein beetje op jou lijken wat kracht en doorzettingsvermogen betreft.
Daarom heeft het zo moeten zijn dat je het ooit met me deelde.
En ja, ik heb verdriet, ben bang maar heb nu zoveel mensen (al is het viritueel) die me steun en warmte geven ..... daar doe ik het dus voor he, we gaan ervoor
Wens iedereen nog een hele fijne dag toe en tot later (vanmiddag naar de radioloog .... laat het nog weten wanneer de kuur "bestraling" gaat beginnen .... het zal volgende week of die week daarna zijn).
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen Angel.......ja is een moeilijke tijd nu,
en niemand weet hoelang.....
heel natuurlijk die pruik,valt mooi.....
en ja daar zul je vast ook mooi mee zijn
ben ook blij dat je positief probeert te blijven......
we trekken elkaar overeind.......
dank voor jullie kaarsjes,knuffels.....woordjes....
fijne dag........
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59
Hallo Angelique.
Is best wel heftig wat je allemaal moet doorstaan.
Maar niet opgeven meisje.
En net wat je zegt, ons Riekske heeft het allemaal doorstaan.
Ze is inderdaad een kanjer van een vrouw.
Lieverd, die pruik zal je best goed staan.
En je haren groeien terug lieverd.
Ik wens je erg veel sterkte toe, want het is niet niks wat je te wachten staat.
Wens je veel sterkte toe, en een warme knuffel van me xxx
Is best wel heftig wat je allemaal moet doorstaan.
Maar niet opgeven meisje.
En net wat je zegt, ons Riekske heeft het allemaal doorstaan.
Ze is inderdaad een kanjer van een vrouw.
Lieverd, die pruik zal je best goed staan.
En je haren groeien terug lieverd.
Ik wens je erg veel sterkte toe, want het is niet niks wat je te wachten staat.
Wens je veel sterkte toe, en een warme knuffel van me xxx
-
Ben net thuis uit het ziekenhuis en het zat weer niet mee, volgens mij ligt het aan mij hoor
De radiologe die laatst zo lief en aardig was kwam uit haar kantoor met (jawel hoor .... die zuster waar ik een botsing mee had) en ik dacht al .... oh oh.
En idd, de oncoloog ging nog wat telefoontjes plegen en een half uur na tijd werd ik eindelijk geroepen en ze keek me nogal boos aan, ze mocht me niet meer dus.
Maar goed, zal me een zorg zijn verder, ik kwam voor de begin data van de bestraling maar die heb ik nog niet want eerst moet ik nog naar het AMC in Amsterdam om te leren mijn adem in te houden in de juiste houding enz. enz. (ik onthou het allemaal zo moeilijk als ik schrik want had dit niet verwacht .... weer wat nieuws erbij).
Ik heb wel gevraagd of dit nou echt alleen in Amsterdam kon want ik heb een enorme snelweg angst (beetje erg fobie's) en het barst van de ziekenhuizen dus waarom niet wat dichterbij of ergens waar ik heen kan zonder snelweg, binnendoor dus.
Nee, kan niet.
Ze gaat het nog proberen in Almere maar heeft er een hard hoofd in omdat ze daar niet opgeleid zijn voor dit (adem inhouden enz.).
Mijn man vond het nogal vreemd omdat ik de bestralingen allemaal in Almere (AMC) moet ondergaan en zegt hij .... en ze zijn daar niet in opgeleid??????
Vind het ook naar maar kan er niets anders van maken want ik wil wel beter worden en aangezien mijn hart gespaard moet blijven ... zo goed mogelijk (ik heb n.l. een verdikte hartspier door een te hoge bloeddruk en ben nog 1x per jaar onder controle bij de cardioloog.
Ze heeft daar een punt dus maar moeilijk blijft het.
Ze had overigens geen 33 bestralingen voor me en ook geen 25 zoals eerder gezegd maar 16.
Ben ik blij om!
Verder bekeek ze het branderige gedeelte nog en ik mocht er de eilandpleisters niet meer op doen, laat het maar zonder zei ze.
Ik zei dat ik ze er wel op deed omdat ik sinds de 10 voor het eerst de afgelopen nacht had geslapen, de rest niet door de pijn.
Echt waar .... ze mag me echt niet maar omdat ik daar super eigenwijs in bleef (het is mijn lijf toch .... het doet echt heel erg pijn) liet ze een vrouw komen die me iets anders op deed en dat heet Mepilex Transfer ..... lekker joh!!!!
Ik voel bijna geen pijn!!!!
Ik heb de tranen in mijn ogen staan zo blij ben ik daarom want oei, pijn zou wennen maar wanneer??
De vrouw mocht me er ook één mee naar huis geven voor als deze op was en later begreep ik waarom .... die dingen kosten zo'n 10 euro per stuk .
Ja zegt die vrouw, anders moet je ze maar zelf gaan kopen en mijn man gelijk ..... dan doen we dat toch!
Ja zegt ze weer ... je kan ze alleen maar op recept krijgen en ik weet niet bij wie je daarvoor moet zijn
Mijn man zei toen we weg gingen dat hij echt doodziek werd van dat gedoe in dit ziekenhuis en dat we zodra we hier klaar zijn naar een ander ziekenhuis moesten gaan zoeken want hij snapt er niets van dat patienten als een stelletje criminelen behandeld worden .... ik ook niet en ik vind het wel jammer want verdorie .... ik kom daar echt niet voor een borrel he.
Maar goed, morgen belt ze me om me te vertellen dat ik niet naar Almere kan voor die oefening (dat weet ik dus nu al) en dan hoor ik later (per brief) wanneer ze de bestralingen in Almere gaan starten.
Ben er niet veel wijzer van geworden, had beter thuis kunnen blijven, lekker warm hier.
Nou, dit was even een update van mijn kant, eet smakelijk voor straks.
De radiologe die laatst zo lief en aardig was kwam uit haar kantoor met (jawel hoor .... die zuster waar ik een botsing mee had) en ik dacht al .... oh oh.
En idd, de oncoloog ging nog wat telefoontjes plegen en een half uur na tijd werd ik eindelijk geroepen en ze keek me nogal boos aan, ze mocht me niet meer dus.
Maar goed, zal me een zorg zijn verder, ik kwam voor de begin data van de bestraling maar die heb ik nog niet want eerst moet ik nog naar het AMC in Amsterdam om te leren mijn adem in te houden in de juiste houding enz. enz. (ik onthou het allemaal zo moeilijk als ik schrik want had dit niet verwacht .... weer wat nieuws erbij).
Ik heb wel gevraagd of dit nou echt alleen in Amsterdam kon want ik heb een enorme snelweg angst (beetje erg fobie's) en het barst van de ziekenhuizen dus waarom niet wat dichterbij of ergens waar ik heen kan zonder snelweg, binnendoor dus.
Nee, kan niet.
Ze gaat het nog proberen in Almere maar heeft er een hard hoofd in omdat ze daar niet opgeleid zijn voor dit (adem inhouden enz.).
Mijn man vond het nogal vreemd omdat ik de bestralingen allemaal in Almere (AMC) moet ondergaan en zegt hij .... en ze zijn daar niet in opgeleid??????
Vind het ook naar maar kan er niets anders van maken want ik wil wel beter worden en aangezien mijn hart gespaard moet blijven ... zo goed mogelijk (ik heb n.l. een verdikte hartspier door een te hoge bloeddruk en ben nog 1x per jaar onder controle bij de cardioloog.
Ze heeft daar een punt dus maar moeilijk blijft het.
Ze had overigens geen 33 bestralingen voor me en ook geen 25 zoals eerder gezegd maar 16.
Ben ik blij om!
Verder bekeek ze het branderige gedeelte nog en ik mocht er de eilandpleisters niet meer op doen, laat het maar zonder zei ze.
Ik zei dat ik ze er wel op deed omdat ik sinds de 10 voor het eerst de afgelopen nacht had geslapen, de rest niet door de pijn.
Echt waar .... ze mag me echt niet maar omdat ik daar super eigenwijs in bleef (het is mijn lijf toch .... het doet echt heel erg pijn) liet ze een vrouw komen die me iets anders op deed en dat heet Mepilex Transfer ..... lekker joh!!!!
Ik voel bijna geen pijn!!!!
Ik heb de tranen in mijn ogen staan zo blij ben ik daarom want oei, pijn zou wennen maar wanneer??
De vrouw mocht me er ook één mee naar huis geven voor als deze op was en later begreep ik waarom .... die dingen kosten zo'n 10 euro per stuk .
Ja zegt die vrouw, anders moet je ze maar zelf gaan kopen en mijn man gelijk ..... dan doen we dat toch!
Ja zegt ze weer ... je kan ze alleen maar op recept krijgen en ik weet niet bij wie je daarvoor moet zijn
Mijn man zei toen we weg gingen dat hij echt doodziek werd van dat gedoe in dit ziekenhuis en dat we zodra we hier klaar zijn naar een ander ziekenhuis moesten gaan zoeken want hij snapt er niets van dat patienten als een stelletje criminelen behandeld worden .... ik ook niet en ik vind het wel jammer want verdorie .... ik kom daar echt niet voor een borrel he.
Maar goed, morgen belt ze me om me te vertellen dat ik niet naar Almere kan voor die oefening (dat weet ik dus nu al) en dan hoor ik later (per brief) wanneer ze de bestralingen in Almere gaan starten.
Ben er niet veel wijzer van geworden, had beter thuis kunnen blijven, lekker warm hier.
Nou, dit was even een update van mijn kant, eet smakelijk voor straks.
.
Groetjes,
Angel4
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
jeetje angelique wat een gedoe daar in z.h
alsof je voor de lol komt
ja een mens is gewoon nummer 1 nummer 2 nummer 3 enz.gadver
wens je sterkte meis en ben blij dat de bestralingen al weinger zijn
knuffie mateke hou vol he kanjer van mij
liefs riekske
alsof je voor de lol komt
ja een mens is gewoon nummer 1 nummer 2 nummer 3 enz.gadver
wens je sterkte meis en ben blij dat de bestralingen al weinger zijn
knuffie mateke hou vol he kanjer van mij
liefs riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
alweer zo'n lang verhaal...
En alles zit zo tegen...
Ik kan je wel zeggen dat ook bij ons in de hulpverlening de hulpverleners ook dikwijls afstandelijk worden en meestal komt dat door de werkdruk.
Maar dat mag geen reden zijn om patienten slecht te behandelen.
Hopelijk ga je nu toch wat beter kunnen slapen.
Veel sterkte nog...
Liefs Veertje & Rudy
alweer zo'n lang verhaal...
En alles zit zo tegen...
Ik kan je wel zeggen dat ook bij ons in de hulpverlening de hulpverleners ook dikwijls afstandelijk worden en meestal komt dat door de werkdruk.
Maar dat mag geen reden zijn om patienten slecht te behandelen.
Hopelijk ga je nu toch wat beter kunnen slapen.
Veel sterkte nog...
Liefs Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
hallo allemaal.......vies weertje hoor....
vriendin hetzelfde......willen morfine iets terug gaan draaien,
bloed was ietjepietsje verbeterd.....maar niet vroeg juichen hoor,
eerst afwachten....sprankje????
fijne avond allemaal.....laterrrrrrrrrr..een goede nacht....
Angel wat naar weer met die zuster,maar je niet aantrekken,
proberen te negeren,en zelf gewoon blijven doen...heb je haar het meest mee.sterkte hoor
groetjes GHYRA
-

goede morgen Angel......hier is het kouder..nu 2*.....
maar een blauwe lucht......
ook veel moed Angel voor de komende tijd....
en kracht zal je nodig hebben.......
fijne dag......
groetjes GHYRA
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59
-
Goedemorgen lieve allemaal,
Slechte nacht gehad ... helaas.
Ben bijna gestikt en heb me door het hele huis gesleept, happend naar adem, hoestend en overgegeven en toen kon ik eindelijk weer ademen.
Heeft iedereen denk ik wel eens he .... je maaginhoud zit in je slokdarm/luchtpijp.
Maar dat is gelukkig klaar.
Ghyra, sterkte meis, zou zo graag willen dat het echt beter ging
Straks telefoon over hoe of wat met de bestralings oefeningen
Vanmiddag om 13.00uur komt de kapster met pruikjes
Maar het is hartstikke mooi weer, de zon is er!!!!!
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
Slechte nacht gehad ... helaas.
Ben bijna gestikt en heb me door het hele huis gesleept, happend naar adem, hoestend en overgegeven en toen kon ik eindelijk weer ademen.
Heeft iedereen denk ik wel eens he .... je maaginhoud zit in je slokdarm/luchtpijp.
Maar dat is gelukkig klaar.
Ghyra, sterkte meis, zou zo graag willen dat het echt beter ging
Straks telefoon over hoe of wat met de bestralings oefeningen
Vanmiddag om 13.00uur komt de kapster met pruikjes
Maar het is hartstikke mooi weer, de zon is er!!!!!
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
.
Groetjes,
Angel4
-
De kapster was hier en we hebben een pruik gekocht, het is eigenlijk hetzelfde als mijn eigen haar alleen heb ik wat lichtere kleur gekozen.
Ze gaat me er een foto van opsturen want het is een net nieuw uitgekomen product en nog niet in de roulatie.
Ook een sjaal voor als ik de pruik niet op wil (te warm of wat dan ook).
Ook een "petje" (noemen ze zo) voor in bed, zodat je geen koud hoofd krijgt.
Het was heel erg emotioneel en heb weer een beetje gehuild.
Na mijn eerste chemokuur, wanneer ik de eerste haarpijn ga voelen moet ik haar opbellen en komt ze me kaalscheren om dan gelijk de pruik te bevestigen.
Ben heel bang voor dat moment maar tja, het is niet anders.
Weer even een update, tot later.
Ze gaat me er een foto van opsturen want het is een net nieuw uitgekomen product en nog niet in de roulatie.
Ook een sjaal voor als ik de pruik niet op wil (te warm of wat dan ook).
Ook een "petje" (noemen ze zo) voor in bed, zodat je geen koud hoofd krijgt.
Het was heel erg emotioneel en heb weer een beetje gehuild.
Na mijn eerste chemokuur, wanneer ik de eerste haarpijn ga voelen moet ik haar opbellen en komt ze me kaalscheren om dan gelijk de pruik te bevestigen.
Ben heel bang voor dat moment maar tja, het is niet anders.
Weer even een update, tot later.
.
Groetjes,
Angel4