Mijn Papsje....
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
Mooi weer vandaag, geniet er allemaal van.
Wij gaan misschien naar het Veluwemeer, lekker langs het water zitten.
Riekske, ik klaag niet hoor want wat hebben wij nu te klagen
Jemig, als je echt gaat doordenken over alles hebben wij het maar goed.
Nee hoor, we zullen die dagen wel doorkomen, gewoon niet te veel aan denken en misschien is het de komende jaren weer anders.
Het beste wat ik kan doen is hopen dat iedereen een dak boven het hoofd heeft.
Wens iedereen een hele fijne dag toe.
Mooi weer vandaag, geniet er allemaal van.
Wij gaan misschien naar het Veluwemeer, lekker langs het water zitten.
Riekske, ik klaag niet hoor want wat hebben wij nu te klagen
Jemig, als je echt gaat doordenken over alles hebben wij het maar goed.
Nee hoor, we zullen die dagen wel doorkomen, gewoon niet te veel aan denken en misschien is het de komende jaren weer anders.
Het beste wat ik kan doen is hopen dat iedereen een dak boven het hoofd heeft.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59

Angel, kom je vlug effe een goede avond toewensen.
We hebben een beetje tegenslag met de werken.
Maar komt wel goed.
Knuffel xxxxxxxx
-
Heerlijk weer was het en we hebben weer samen lekker in de tuin gewerkt en buiten zitten genieten, heerlijk!
Morgen nog een half dagje mooi weer (zeggen ze op tv) en maar hopen dat we daar ook weer met z'n allen van kunnen genieten.
Ook weer een kleine huilbui gehad want gisteren waren we even bij mijn moeder om alle papieren te brengen (Ed heeft al die tijd alle boekhouding voor mijn ouders gedaan en deze is nu overgenomen door een man van de gemeente).
Het zien van haar verdriet deed ook ons verdriet, hoe naar ze ook doet ... het is echt zielig.
Ik rook de geur van het huis van mijn ouders (ieder huis/gezin heeft z'n eigen geur) en de herinnering aan de plek waar het bed stond en hoe het is gegaan.
Nee, ik ben er nog niet overheen, het doet pijn.
Zaterdag gaat Ed daar de ramen zemen maar ik ga niet mee, ik kan het niet want ik wil niet zo'n enorme pijn hebben.
Mijn moeder laat de koker met de as van mijn vader naar huis komen en ik ben bang dat ik er dan niet meer durf te komen ..... ik vind het allemaal nog heel erg moeilijk.
Ik ga nu stoppen, heb mijn nood weer geklaagd maar het helpt wel het op te schrijven hier.
Wens iedereen een hele goede nacht toe, slaap lekker.
Morgen nog een half dagje mooi weer (zeggen ze op tv) en maar hopen dat we daar ook weer met z'n allen van kunnen genieten.
Ook weer een kleine huilbui gehad want gisteren waren we even bij mijn moeder om alle papieren te brengen (Ed heeft al die tijd alle boekhouding voor mijn ouders gedaan en deze is nu overgenomen door een man van de gemeente).
Het zien van haar verdriet deed ook ons verdriet, hoe naar ze ook doet ... het is echt zielig.
Ik rook de geur van het huis van mijn ouders (ieder huis/gezin heeft z'n eigen geur) en de herinnering aan de plek waar het bed stond en hoe het is gegaan.
Nee, ik ben er nog niet overheen, het doet pijn.
Zaterdag gaat Ed daar de ramen zemen maar ik ga niet mee, ik kan het niet want ik wil niet zo'n enorme pijn hebben.
Mijn moeder laat de koker met de as van mijn vader naar huis komen en ik ben bang dat ik er dan niet meer durf te komen ..... ik vind het allemaal nog heel erg moeilijk.
Ik ga nu stoppen, heb mijn nood weer geklaagd maar het helpt wel het op te schrijven hier.
Wens iedereen een hele goede nacht toe, slaap lekker.
.
Groetjes,
Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

Angel ja was heerlijk weer,morgen ook nog......
ja het verdriet doet altijd pijn.....ook voor je moeder.....
laat het er maar uitkomen,af en toe huilen,
en hier neerschrijven helpt zeker......
toch fijn van ed om bij je moeder te gaan helpen.....
als je voelt je bent er klaar voor,dan ga je mee......
rustig aan doen....je bent op de goede weg...
geniet samen van het mooie weer......
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen.....
tot morgen....doeiiiiii....knuffieeeee..
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Ach, had ik een heel bericht geschreven, wil ik het posten is alles weg.
Goedemorgen lieve vrienden,
Lekker zonnetje maar het begint al te betrekken .... jammer he.
Thx voor de mooie plaatjes en ik wens jullie allen een hele fijne dag toe.
Goedemorgen lieve vrienden,
Lekker zonnetje maar het begint al te betrekken .... jammer he.
Thx voor de mooie plaatjes en ik wens jullie allen een hele fijne dag toe.
.
Groetjes,
Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen angel.....hier ook wat heiiig...niet zo fel de zon....
komt ander weer aan.....hier ook angel....
heb nog gauw wat geverfd....en ga nu wat verder doen...
fijne dag ..geniet nog van de mooie dag.....
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel,
ik zie jullie beiden weer stilaan genieten van de kleine dingen, en wij genieten mee, echt waar!!!! Als ik terugdenk aan enkele maanden geleden... Maar dat mag eigenlijk niet hé...
Geniet nog maar van het mooie weer... geeft extra vitamientjes en die hebben jullie nodig!
Ik ga nu misschien een beetje melig doen, maar zullen af en toe nog wel eens moeilijke momenten komen, maar je zal ze nu gemakkelijker kunnen overwinnen. Zo zouden we zondag onze 35e huwelijksverjaardag vieren, het is nog een moeilijke dag, maar het raakt niet meer zo diep als vroeger. De wonde is nu een litteken dat je blijft herinneren aan wat er ooit is geweest... Daar heb jij nog tijd voor nodig!
Momenteel zitten we ook in een moeilijke situatie met de kinderen die erg tijd- en energierovend zijn, maar we slaan ons er wel doorheen... Je zal ook wel merken dat door die tegenslagen je stilaan sterker gaat worden en gemakkelijker kunt relativeren.
En op reis gaan zit er bij ons ook niet in, gewoon een daguitstapje kan ook zo leuk zijn, en 's avonds genieten van elkaar en van onze 4 poezen...
Ik denk dat, na wat jullie is overkomen, jullie ook wel beseffen dat er nog andere dingen belangrijk zijn in het leven en dat moet je zelf invullen...
We wensen je nog een fijne dag.
Liefs,
Veertje & Falcon
ik zie jullie beiden weer stilaan genieten van de kleine dingen, en wij genieten mee, echt waar!!!! Als ik terugdenk aan enkele maanden geleden... Maar dat mag eigenlijk niet hé...
Geniet nog maar van het mooie weer... geeft extra vitamientjes en die hebben jullie nodig!
Ik ga nu misschien een beetje melig doen, maar zullen af en toe nog wel eens moeilijke momenten komen, maar je zal ze nu gemakkelijker kunnen overwinnen. Zo zouden we zondag onze 35e huwelijksverjaardag vieren, het is nog een moeilijke dag, maar het raakt niet meer zo diep als vroeger. De wonde is nu een litteken dat je blijft herinneren aan wat er ooit is geweest... Daar heb jij nog tijd voor nodig!
Momenteel zitten we ook in een moeilijke situatie met de kinderen die erg tijd- en energierovend zijn, maar we slaan ons er wel doorheen... Je zal ook wel merken dat door die tegenslagen je stilaan sterker gaat worden en gemakkelijker kunt relativeren.
En op reis gaan zit er bij ons ook niet in, gewoon een daguitstapje kan ook zo leuk zijn, en 's avonds genieten van elkaar en van onze 4 poezen...
Ik denk dat, na wat jullie is overkomen, jullie ook wel beseffen dat er nog andere dingen belangrijk zijn in het leven en dat moet je zelf invullen...
We wensen je nog een fijne dag.
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Goedemorgen lieve allemaal,
Wat ik gisteren ook heb geprobeerd, ik kwam niet op de site hier en kon daarom ook geen nachtgroet plaatsen.
Maar nu is ie er weer, gelukkig maar.
Wat ik gisteren ook heb geprobeerd, ik kwam niet op de site hier en kon daarom ook geen nachtgroet plaatsen.
Maar nu is ie er weer, gelukkig maar.
.
Groetjes,
Angel4