Nieuw hoekje voor Angel4

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

RIEKSKE

25 aug 2011, 06:53

Afbeelding
kom je goede morgen wensen angelique
hopelijk gaat het helpen angelique
het is best moeilijk he :?
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

ghyra

25 aug 2011, 09:23

Afbeelding

goede morgen angel......zeker zal het moeilijk zijn,
hopelijk put je er veel kracht uit......
fijne dag.....hier wat zon en wolken....doeiiii :wink:
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

Angel4

25 aug 2011, 19:55

Hallo lieve allemaal,

Ja, het is best moeilijk Ghyra maar ik ben toch blij dat het bestaat.
Je moet het natuurlijk wel helemaal zelf doen maar je krijgt goede richtlijnen en dat is heel belangrijk.
Ik ga er in ieder geval voor en hoop alleen maar sterker te worden :-)

Wij zijn vandaag (heel onverwachts) naar de camping geweest en het was er heerlijk.
Ik heb er helemaal niets gedaan dan koffie gezet en gezeten, genoten van alles om me heen .... heerlijk!
Ed heeft wel wat behoorlijke stronken van omgezaagde bomen uitgegraven en verwijderd maar genoot ook met volle teugen van alles om ons heen en van elkaar.
Het was een fijne dag.

Ik hoop dat jullie ook een fijne dag hadden, dat prachtige weer ........

Wens iedereen een hele fijne avond toe en tot later en .... thx for being my friend.

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4

ghyra

25 aug 2011, 20:48

Afbeelding

hallo angel....ja het was heerlijk weer vandaag....
en allebei heerlijk genoten..fijn hoor.....
nu word het hier donker denk onweer.....
fijne avond.....laterrrrrrrrrrrrrrr
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen.....
ga ervoor meid :wink:
groetjes GHYRA

RIEKSKE

26 aug 2011, 06:37

Afbeelding
goede morgen angelique
kom je goede dag wensen
en hoop zo voor jou dat alles goed gaat komen voor jullie
met wat hulp erbij gaat zeker beter
knuffeltje riekske
en hele dikke traan

ghyra

26 aug 2011, 09:29

Afbeelding

goede morgen angel......
een fijne vrijdag......ziet er weer dreigend uit...
dikke wolken..... :roll:
tot laterrrrrrrrrrrrrrr..... :wink:
groetjes GHYRA

falcon1

26 aug 2011, 14:08

Lieve Angel en Ed,

we zijn blij dat je je bezoeken aan de psycholoog positief ervaart.
Natuurlijk moet je er wel achter staan... En het is zoals je zegt... het werkt heel langzaam... Daarom ook dat veel mensen afhaken omdat ze onmiddellijk te veel verwachten.
Zorg er vooral voor dat je nu zo weinig mogelijk negatieve prikkels opdoet.
Je moet daarom niet rusten maar zorgen dat je dingen doet die fijn vindt... Rustig in je zetel genieten van de natuur en Ed bezig zien die van je stekje iets moois wil maken maar jou aanwezigheid en rust zeker heel erg op prijs zal stellen!!!
Ga er voor Angel... nu moét je het doen...

We wensen jullie nog een aangename dag... en geniet er van...

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Angel4

26 aug 2011, 15:27

Goedemiddag lieve allemaal,

Ik hoop het ook Riekske en ik ga er dan ook helemaal voor.

Ik weet dat ik geen wonderen moet verwachten Rudy, ik ben eerder met hulp in aanraking geweest en ik weet dat ze je de goede richting op wijzen en die weg moet je gaan want doe je dat niet dan redt je het niet, aldus mijn ervaring.
De gesprekken (nu 2 die zijn geweest) blijven heel goed in mijn hoofd hangen en het lijkt op een soort van training of huiswerk kan ik goed aan.
Wel moet ik mezelf steeds tot orde roepen als mijn gedachte (piekeren) weer de verkeerde kant op gaan maar steeds beter en sneller krijg ik ze weg en steeds meer raak ik er van overtuigd dat je recht op leven hebt en niet geboren bent om daarna een schuld in te moeten lossen enz.
Daar ga ik verder niet over uitbreiden maar ik typte het en besef gelijk dat ik dat mijn hele leven aan het doen ben geweest, stom hoor.
Wel is het toch frapant dat nu ik (als ik wakker ben) ik steeds sterker wordt tegen dat gepieker het nu in mijn slaap is gekomen.
Al zeker anderhalve week lang, iedere nacht.
Dan ben ik boos en probeer mezef nog te verdedigen ook en heb het dan heel benauwd en ben heel verdrietig (dit wanneer ik over mijn dochter droom).
Iedere nacht (ben blij als ik wakker wordt dan) droom ik dat er 4 personen zijn, mijn moeder, mijn dochter, iemand waar ik het gezicht niet van kan zien en ikzelf.
Mijn dochter en mijn moeder zijn uitgesproken vijandig mijn richting op maar komen maar niet langs de 4e persoon in de dromen, ze kunnen dus niet bij mij komen.
Misschien is het Ed, geen idee, maar dan had ik toch wel geweten dat hij het was.
Dromen zijn raar en ik vind het niet goed dat het nu via mijn dromen komt nu ik als ik wakker ben er tegen kan vechten, het kan stoppen, sterk ben geworden.
Maar oké, ook daar zal wel een keer een oplossing voor komen, dat gebeurd toch wel want alle dromen die ik heb gehad, hoe zwaar ook en hoe lang ze ook geduurd hebben, ze zijn allemaal op een gegeven ogenblik weggeebt.

Poehé, dat was weer een hele brief he :-)

Momenteel schijnt hier het zonnetje en daarnet was het aan het hozen en moest ik zelfs verlichting aan doen.
Het is een maandje of wat te vroeg herfst geworden :?

Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later
.

.
Groetjes,
Angel4

falcon1

26 aug 2011, 15:50

Lieve Angel,

een mooi en boeiend verhaal dat je hier schreef...
Je moet weten dat dromen eigenlijk allemaal spinsels zijn van ervaringen en dingen die je opgeslagen hebt in je hersenen. 's Nachts krijgen je hersenen vrij spel en dissen die dingen weer op... Ze kunnen plezierig zijn... maar als je gemoedstoestand op een laag pitje staat zijn het meestal enge beelden die afspelen.
Waarschijnlijk zullen ze wel verdwijnen als je je beter voelt.
Ben wel eens benieuwd wie die 3e persoon is... misschien moet hij wel onbekend blijven en is het eigenlijk geen persoon maar je geweten... Pfff, ik begin weer te filosoferen...

Maar telkens als je dat woordje "sterker" gebruikt heb ik er een goed gevoel bij!
En als ik zeg dat er geen wonderen gaan gebeuren bedoel ik dat alles niet op één dag zal opgelost worden... Maar eens zal je sterk genoeg zijn dat je problemen niet meer de bovenhand gaan nemen in je leven...

Geniet nu maar van het zonnetje (als het al niet verdwenen is) want hier is het ook intriest wat het weer betreft...
Nog een fijne dag voor jullie beiden...

Liefs,

Veertje & Falcon

ghyra

26 aug 2011, 20:57

Afbeelding
groetjes GHYRA

Angel4

26 aug 2011, 21:23

.

Op den duur houdt het op of wordt het minder scherp hoop ik, in ieder geval wel hoe ik het altijd ervaren heb.
Ik heb in mijn leven hele spannende/leuke dromen gehad die steeds maar terug kwamen.
Ook heb ik natuurlijk hele angstige en akelige dromen gehad en nog, net als iedereen.
Bij 2 dromen was het frapant dat zowel mijn zus als ik ze droomde, jaren lang en dat zonder het van elkaar te weten, het waren angstdromen.
Pas een jaar of 6 geleden (toen ze nog leefde) kwamen we er achter (over jarenlang dezelfde dromen te hebben gedroomd) in een van onze telefoongesprekken.
Ook heb ik jaren lang gedroomd dat ik een beeldje zou vinden op een rommelmarkt ergens buiten die aardig wat waard was en ik vond het een leuke droom en dacht altijd ..... jeetje, als dat eens uit zou komen.
Op een keer (in het echt) op konininnendag liep ik in Wageningen op de rommelmarkt langs die kleedjes die kinderen op de grond hebben liggen en toen zag ik "het" beeldje en kocht het voor weinig en heb het voor veel verkocht.
Of ik er blij mee was?
Nee!
Ik was mijn droom kwijt, had gekregen wat ik droomde maar mijn droom had me veel meer plezier gebracht dan het geld van het beeldje.
Ook een steeds weer terugkerende droom over een huis op palen en ja hoor, twee en half jaar lang droomde ik deze droom regelmatig tot ik een woning kreeg toegewezen die gebouwd was ...... jawel, ..... op palen (op het dak van een parkeergarage die op grote ronde palen gebouwd was).
Daarna zo'n anderhalf jaar lang gedroomd over een woning langs water met eenden erin en ja hoor .... samen met Ed toen kochten we een woning die later bleek (we hadden de woning al geacepteerd vanwege de prijs .... het was een flinke opknapper) aan water lag en het leuke ervan was dat je s'nachts de eenden kon horen gakken (denk dat ze dan gestoord werden door wandelaars met honden of zo want het was vlak naast een wandel/fietspad.
Ook zijn er 2 dromen geweest die na jaren dromen zijn gestopt.
Beide ging het om huizen die ik zou erven.
Helaas, want bij 1 ervan (een heel groot huis met aan de linkerkant allemaal deuren en rechts een hele blinde muur) kwam ik steeds een kamer verder en in iedere kamer stonden velours rode meubles onder lakens en aan het einde van de gang een hele brede trap met aan weerskanten leuningen en een rood verlouren loper in het midden.
Ik kwam tot aan de eerste "kamer" boven aan de trap, het was een soort van hele grote badkamer annex zwembad.
Toen was het afgelopen, de droom met dat huis kwam niet meer.
Ook heb ik heel lang van een huis gedroomd die ik zou erven maar daar was ik niet zo blij mee.
Ik zie het huis nog zo goed voor me, het ligt in een soort van flauwe haarspeldbocht maar altijd in het donker, in de nevel.
En er is iets met een dame van rond de 76 jaar, een echte dame, een lieve dame.
Meer weet ik niet want ook die is gestopt en nog 1x terug gekomen, heel vaag.
Dromen zijn raar, soms leuk, soms minder leuk maar toch zijn ze apart en inderdaad het bespreken waard, zelfs al zijn het enorme nachtmerries want ik ben er van overtuigd dat ze je iets vertellen, helpen verwerken en meer, veel meer.
Ben benieuwd wat er vannacht weer gebeurd :?
Wel lekker om naar bed te gaan straks want we hebben alles nieuw op bed.
Door het vocht in het begin in de caravan was er een hele nare lucht in ons beddengoed gekomen en wat we ook hebben gedaan, het ging niet weg, werd wel minder maar toch, het was niet fijn meer om naar bed te gaan en nu is alles lekker fris en ik ben er echt blij mee
:wink:

Weer een boekdeel :lol:

Wens iedereen een hele fijne avond en nacht toe en tot later.

.
Groetjes,
Angel4

falcon1

27 aug 2011, 02:27

Lieve Angel,

jou verhaal over je dromen laten me kippenvel krijgen!
Maar wel heel frappant! Ik heb er al veel van gehoord en gelezen, maar ervaring heb ik er niet mee... Voor mij lijkt het iets als een "déja vu" en dat heb ik zelf wel meegemaakt. Hoe het komt weet ik niet maar blijkbaar bestaat het wel. Jij bent er blijkbaar wel gevoelig voor.... Ik kan me voorstellen dat het wel iets is dat je bezig houdt... Ergens iets paranormaal? Iets waar ik ook veel mee bezig was. Maar jou verhaal maakt me wel nieuwsgierig. Ik meen wel te weten dat mensen die erg emotionele dingen maamaken er gevoeliger voor zijn!

Ben ook wel eens benieuwd hoe je geslapen hebt in je nieuwe bedje... hopelijk een zalige droom gehad :wink:
We gaan het morgen wel horen...

Nog een zalige nacht...

Liefs,

veertje & Falcon

RIEKSKE

27 aug 2011, 07:54

Afbeelding
goede morgen angelique
kom je fijne zaterdag wensen
en hopelijk heb je goed geslapen zonder die dromen
en hele dikke traan

ghyra

27 aug 2011, 10:00

Afbeelding

goede morgen angel.......wat een dromen zeg......
nee gelukkig droom ik zelden,en als ik iets droom
sta ik moe op,en weet de helft ook niet meer :roll:
heerlijk nieuw op het bed,ja caravan is gevoelig voor vocht,
laat ook altijd raampjes open staan,en in de winter
de vochtvreters.......en met al die regen,en vooral in het bos....
hier weer bewolkt,zomer kom mss nog :lol: met kerstmis???? :lol: :lol:
fijne zaterdag......doeiiiiiiiiii :wink:
groetjes GHYRA

ghyra

27 aug 2011, 19:52

Afbeelding
groetjes GHYRA