mijn man verloren
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
ik kan je verdriet best begrijpen hoor... en deze dagen zullen het niet beter maken. Ik vind het erg dat ik je niet kan helpen, troosten enkel een bemoedigend woordje misschien...
Ik zou zeggen, doe dingen die normaal ook zou doen... of het nu Allerheiligen is of niet... Voor u is het alle dagen Allerheiligen want er zal geen minuut voorbijgaan dat je niet aan je lieve Marc denkt...
Zou je ook niet eens met de kleinkinderen iets gaan bezoeken dat wet dichter bij huis is en waar jullie ook van kunnen genieten?
We hopen alsnog dat je je dag goed door komt... veel sterkte...
Liefs,
Veertje & Falcon
ik kan je verdriet best begrijpen hoor... en deze dagen zullen het niet beter maken. Ik vind het erg dat ik je niet kan helpen, troosten enkel een bemoedigend woordje misschien...
Ik zou zeggen, doe dingen die normaal ook zou doen... of het nu Allerheiligen is of niet... Voor u is het alle dagen Allerheiligen want er zal geen minuut voorbijgaan dat je niet aan je lieve Marc denkt...
Zou je ook niet eens met de kleinkinderen iets gaan bezoeken dat wet dichter bij huis is en waar jullie ook van kunnen genieten?
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
falcon1 schreef: Lieve Gerarda,
Liefs,
Veertje & Falcon
Falcon,het is lief om dit voorstel te doen maar hier in de omtrek is er niets dat ik hen nog kan tonen dat ze niet kennen.
Ik heb al eens met de jongste kleinzoon naar het Gravensteen geweest in Gent omdat ik Gent goed ken en ook de trams en de tramhaltes ken. In Oostende zou ik met hen eens de overzet willen nemen om naar de viskraampjes te gaan en ook de boten die daar liggen of vertrekken is ook mooi om hen eens te tonen. en vermits ik Oostende ook goed ken is het voor mij ook ontspannend.
Daarbij het is gemakkelijk met de trein zijn we er direct en grote wandelingen wil ik dan liever vermijden.het gaat nog goed hoor want ik heb nu wel een 5 tal km gedaan met de hond ,maar dat is dan genoeg en nu rust ik dus uit .
jaja we moeten ons leven een beetje plannen hé.
Groetjes Gerarda
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
och gerarda willen we ons tranen in hetzelfde emmertje verzamelen vandaag?
-
Helena ik denk dat het zou overlopen.Helena van Troje schreef:och gerarda willen we ons tranen in hetzelfde emmertje verzamelen vandaag?
Ik hoop dat het morgen weer beter zal zijn
Ook voor u en denk eraan we zullen zelf moeten vechten en gelukkig dat we hier wat lieve mensen hebben die ons steunen.
een dikke knuffel en slaapwel gerarda
-
Lieve Gerarda,
nog even trappen en dit vervelend weekend is voorbij
Maar om eerlijk te zijn, jullie zijn wel kranige dames hoor... ook als het zo diep zit er steeds voor elkaar zijn... met enkele woorden...
Jullie zullen elkaar wel best begrijpen... Jullie hebben nog wonden... voor mij zijn het stilaan littekens...
Ik ben alleen maar bezorgd op de momenten dat jullie crashen, en ons dat "nadien" komen vertellen...
Gun ons ook dat we er kunnen zijn als de nood het hoogst is, net zoals Helena dat deed...
Maar alé, morgen een nieuwe dag en dag gaan we er terug tegenaan hé! Vooruit... zoals jullie geliefden dat zouden willen!
Hoeplijk toch nog een rustige nacht...
Dikke slaapknuff...
Veertje & Falcon
nog even trappen en dit vervelend weekend is voorbij
Maar om eerlijk te zijn, jullie zijn wel kranige dames hoor... ook als het zo diep zit er steeds voor elkaar zijn... met enkele woorden...
Jullie zullen elkaar wel best begrijpen... Jullie hebben nog wonden... voor mij zijn het stilaan littekens...
Ik ben alleen maar bezorgd op de momenten dat jullie crashen, en ons dat "nadien" komen vertellen...
Gun ons ook dat we er kunnen zijn als de nood het hoogst is, net zoals Helena dat deed...
Maar alé, morgen een nieuwe dag en dag gaan we er terug tegenaan hé! Vooruit... zoals jullie geliefden dat zouden willen!
Hoeplijk toch nog een rustige nacht...
Dikke slaapknuff...
Veertje & Falcon
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dag Gerarda,
Ik ben laat, maar ik had bezoek.
Ik wil je toch vandaag nog een dikke knuffel geven,
't was een moeilijke dag voor allen die een dierbare
verloren hebben
of het nu recent is of lang geleden,
op en dag als deze is het altijd weer eventjes moeilijk.
Veel sterkte en slaapwel
Groetjes
Oma-C
verloren hebben
Veel sterkte en slaapwel
Groetjes
Oma-C
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Oma-C ik heb zeker goed geslapen , gelukkig maar want overdag zie ik het voor het ogenblik weer niet zitten.Oma-C schreef:Dag Gerarda,
verloren hebbenof het nu recent is of lang geleden,
Veel sterkte en slaapwel![]()
Groetjes
Oma-C
maar ja ik ben al verwittigd geweest dat het perioden zullen zijn dat ik weer wat triestiger zal zijn en dit is nu waarschijnlijk zo een periode.
Ik zal het ook wel weer doorkomen denk ik. En daarbij hoor ik dan nog van twee vriendinnen dat ze zich niet goed voelen en dat maakt mij dan emotioneel ook weer flauw hé.
bedankt voor uw mailtje
en tot volgend babbeltje Gerarda
-
Lieve Gerarda,
ik denk dat het vooral met de periode van het jaar te maken heeft... en zo volgen er nog enkele...
Maar tracht er toch de moed in te houden! En als het effe kan... positief denken wat jezelf betreft...
Goede en slechte dagen zullen elkaar afwisselen... maar geniet vooral van het goede...
Nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Falcon
ik denk dat het vooral met de periode van het jaar te maken heeft... en zo volgen er nog enkele...
Maar tracht er toch de moed in te houden! En als het effe kan... positief denken wat jezelf betreft...
Goede en slechte dagen zullen elkaar afwisselen... maar geniet vooral van het goede...
Nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Falcon
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Ja Gerarda,
Maar moeilijke dagen komen en gaan,
Ik stuur je een knufke en veel sterkte, het lukt je wel
Kom hier maar als het weer even moeilijk is
(Anders mag ook natuurlijk)
Groetjes,
Oma-C
Maar moeilijke dagen komen en gaan,
Ik stuur je een knufke en veel sterkte, het lukt je wel
Kom hier maar als het weer even moeilijk is
(Anders mag ook natuurlijk)
Groetjes,
Oma-C
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Lieve Gerarda,
hoe benje het weekend doorgekomen? Is het een beetje gelukt?
Momenteel geen al te best weertje hé, maar hopelijk vind je toch iets uit om je zinnen te verzetten...
Alvast een fijne dag gewenst.
Liefs,
Veertje & Falcon
hoe benje het weekend doorgekomen? Is het een beetje gelukt?
Momenteel geen al te best weertje hé, maar hopelijk vind je toch iets uit om je zinnen te verzetten...
Alvast een fijne dag gewenst.
Liefs,
Veertje & Falcon
-
Het weekendje begon slecht omdat de kinderen waarschijnlijk niet zouden komen .Maar gelukkig waren ze er dan toch en ging het wat beter, ik had dan een vriendin die in de problemen zat dat ik dan wat steun moest geven en terwijl dacht ik niet aan mijn verdriet en zo is het weekend nog goed verlopen . Het probleem van de vriendin is ook opgelost en vandaag ben ik dan naar de bibliotheek geweest om boeken.falcon1 schreef: Bedankt Gerarda.... en houden zo...
Zorg goed voor jezelf!!!!
Liefs,
Veertje & Falcon
Het zal het volgend weekend weer zo een lang weekend zijn dat men nergens naartoe kan. maar ja vrijdag heb ik dan de hond en daar doe ik dan wel weer een wandeling mee.
Groetjes en bedankt voor uw mailtje en een knuffel voor uw beiden gerarda