Nieuw hoekje voor Angel4

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

falcon1

02 sep 2011, 23:29

Lieve Angel en Ed,

morgen naar de camping... geniet er van want ze geven nog warm en mooi weer!

Ik heb op je site naar je plaatje gezocht maar niet gevonden (denk ik)...
Maar ik heb ze allemaal nog eens bekeken en ik moet zeggen ze zijn wel prachtig! Je maakt die plaatjes natuurlijk volgens je eigen voelen en gemoedstoestand. Maar herinner me nog de moeilijke periode die ik doorgemaakt heb en veel troost vond in die plaatjes! Ik vertaalde ze dan naar mijn eigen gevoelens en het gaf veel steun! Ik wil maar zeggen... je moet goed beseffen hoe belangrijk die plaatjes kunnen zijn voor andere mensen!
Ik heb er eentje gevonden dat ik zou willen opdragen aan Mgina voor haar overleden man, Sil. Maar ik weet niet of zoiets mag...
Ik heb nog een andere site van iemand die ook met spiriplaatjes bezig was en zij heeft me ook héél erg gesteund, vooral privé. Ik zal het een opzoeken, misschien dat je er wat aan hebt...

Nu wens ik jullie nog een fijne avond, rustige nacht, en morgen (straks) veel rust op de camping!

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

falcon1

03 sep 2011, 00:07

Hey Angel,

ik nog effe terug...
Ik ben nog wat gaan zoeken naar die site en vind deze niet direct terug...
Maar ik heb van haar wel iets gevonden op Hyves...

http://spiriplaatjes.hyves.nl/

Het is echt een hele lieve vrouw en beheert haar site samen met haar man!
Ik hoop dat je er wat aan hebt... ik zoek ondertussen verder...

Falcon

falcon1

03 sep 2011, 00:17

Gevonden... en ben er nog heel door ontroerd...

http://mariechristine.forumup.be/

Ik ga haar zo snel mogelijk nog eens contacteren!
Ik hoop dat je er inspiratie kan op doen...
Raar, maar ergens heb ik het gevoel dat je haar al kent... Ik zal weer mis zijn zeker...

RIEKSKE

03 sep 2011, 08:03

Afbeelding
wens jullie fijne dagen op de camping angelique
lekker warm vandaag
doeiiiiiiiiiiiiiiiii
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Angel4

03 sep 2011, 20:53

Hallo lieve allemaal,

Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad die toch nog een hoop goed maakt Riekske.
Het blijft nog warm en morgen middag pikken we ook nog (als het goed is) een klein graantje mee van het zomerweer, genieten he :wink:

falcon1 schreef:

Ik heb op je site naar je plaatje gezocht maar niet gevonden (denk ik)...
Maar ik heb ze allemaal nog eens bekeken en ik moet zeggen ze zijn wel prachtig! Je maakt die plaatjes natuurlijk volgens je eigen voelen en gemoedstoestand. Maar herinner me nog de moeilijke periode die ik doorgemaakt heb en veel troost vond in die plaatjes! Ik vertaalde ze dan naar mijn eigen gevoelens en het gaf veel steun! Ik wil maar zeggen... je moet goed beseffen hoe belangrijk die plaatjes kunnen zijn voor andere mensen!
Ik heb er eentje gevonden dat ik zou willen opdragen aan Mgina voor haar overleden man, Sil. Maar ik weet niet of zoiets mag...
Ik heb nog een andere site van iemand die ook met spiriplaatjes bezig was en zij heeft me ook héél erg gesteund, vooral privé. Ik zal het een opzoeken, misschien dat je er wat aan hebt...

Veertje & Falcon
Ik heb de nieuwe nog niet op mijn site staan Rudy, ik moet de hele site opnieuw ordenen maar ik zal ze hier alvast wel plaatsen.
Wat fijn dat mensen troost enz. voelen bij de plaatjes die we maken want en groter eer voor je "werk" kun je niet krijgen.
Fijn dat je het vertelde, thx.
Je wilde een plaatje opdragen aan Mgina.
Daar zijn ze voor gemaakt lieve Veertje en Falcon en daarvoor staan ze er ook op onze websites.
Ik heb gekeken naar het spirituele forum (plaatjes), alleen de voorkant en prachtig is het zeker.
Zie je, ieder heeft z'n eigen manier van "maken", van warmte, boosheid (ja, ook dat zit er tussen), liefde, troost en al wat meer ..... alle gevoelens die een mens maar kan hebben.
Weet je dat alle mensen (hier op het forum zitten er ook een hoop) die mooie plaatjes maken allemaal hun steentje bijdragen aan het wel en weer van andere, net als dat jullie mij en heel veel met mij al zolang troosten en er voor ons zijn, blij dat we wat terug kunnen doen.

Ik hoop dat het bij Ghyra een fijne dag geweest is en dat ze nu ook nog geniet want het is nog lekker warm.

Ik ga aflsuiten met mijn nieuwste plaatje (geen idee wat ik voelde toen ik die maakte maar het is een vreemde :-))
Het danseresje en meerdere dingen/afbeeldingen gebruiken we allemaal van elkaar en maken er zelf ontworpen plaatjes van, zo blijven je werkjes bespaard en heb je ze niet voor niets gemaakt.
Ik ben wel heel erg trots op mijn eigen draakje, echt helemaal zelf ontworpen en ik gebruik hem veel, het hoort echt bij de pandora site, net als de vlinder, die heb ik destijds ontworpen toen Yvette was overleden (haar naam staat er nog in maar ik heb de vlinder zo verkleind dat je deze echt moet vergroten om de naam te zien), dit is weer de eerste keer dat ik hem heb gebruikt.
Nu ben ik echt weg (Ed heeft Allo Allo opgezet die gaan we kijken :lol: ).
Iedereen nog een hele fijne avond toegewenst en tot later .........

Afbeelding

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4

ghyra

03 sep 2011, 21:50

Afbeelding

hallo Angel ja een heerlijke dag vandaag.....
veel gewandeld.....
morgen ook nog ff genieten...zit nog heerlijk buiten.....
fijne avond........en laterrrrrrrrrrrr///een goede nacht....
:wink:
vond nog een plaatje op mijn laptop,van jou :wink:
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

falcon1

03 sep 2011, 22:21

Lieve Angel en Ed,

ik heb die site van Marieke aangegeven omdat ik dacht dat het jou bepaalde ideeën kon geven om ook toe te voegen aan jou site (in wording...)
Maar ook om je te laten inzien hoe belangrijk zo'n site kan zijn voor bepaalde mensen!
Ik hoop echt dat je er veel voldoening gaat in vinden! Zie het als een opdracht!

Maar wat me nu echt wel verwonderd... Ghyra... nu heb jij hier wel het plaatje geplaatst dat ik bedoelde om te plaatsen voor Mgina!!!! Het is echt wel heel speciaal en dat is jou blijkbaar op een of andere manier op opgevallen!
Jij krijgt de eer om het te doen op K&T hoor!

Zo zie je maar Angel hoe speciaal je site is voor ons en zeker ook voor andere mensen!

We wensen jullie nog een fijne avond... veel om over na te denken (niet piekeren!!!)... en een rustige nacht!

Liefs,

Veertje & Falcon

ghyra

03 sep 2011, 22:27

sorry falcon was niet mijn bedoeling hoor,,,,,
wist niet dat het dit plaatje was.....
stond nog hier op mijn lappie.........
groetjes GHYRA

ghyra

04 sep 2011, 09:56

Afbeelding

goede morgen angel..hier vannacht veel regen ,
kort maar hevig,onweer...
nu bewolkt,maar warm en droog.....
fijne zondag.....tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr :wink:
groetjes GHYRA

ghyra

04 sep 2011, 19:19

Afbeelding

voor laterrrrrrrrrrrrrrr...een goede nacht...... :wink:
groetjes GHYRA

RIEKSKE

04 sep 2011, 21:55

Afbeelding
kom je goede nacht wensen
slaap lekker en tot morgen
en hele dikke traan

falcon1

04 sep 2011, 23:02

Lieve Angel en Ed,

we komen je een fijne avond en rustige nacht wensen...

Liefs,

Veertje & Falcon

RIEKSKE

05 sep 2011, 09:08

Afbeelding
angelique
kom je fijne maandag wensen
hopelijk lekker weertje voor jullie
en hele dikke traan

Angel4

05 sep 2011, 09:15

Goedemorgen lieve allemaal,

Wat ik vreemd vind Ghyra is dat ik alle frames zie bij de vlinder (het plaatje die jij plaatste), op mijn website is dat (hoop ik) toch niet het geval?!?

Met de tijd (als ik mijn site klaar heb) ga ik bij marieke kijken Rudy.
Jammer dat het een forum is.

Verder hoop ik dat het goed gaan met iedereen en wens jullie een hele fijne dag toe.

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4

falcon1

05 sep 2011, 12:36

Lieve Angel en Ed,

ik had die twee sites hier geplaatst opdat je er misschien enkele ideeën kon opdoen voor jou site.
Het zal je wel wat moeite kosten maar ben er zeker van dat het heel mooi gaat worden!
Vanaf morgen begin ik terug officieel te werken en het zou kunnen dat ik iets minder kan langskomen.
Maar doe verder zoals je bezig bent Angel en het zal je zeker wel lukken!

Nog een fijne dag voor jullie beiden...

Liefs,

Veertje & Falcon