nog eens Pro Show Gold

Dit is de plaats voor alle vragen betreffende PPS, slideshows, foto, cd branden, Paint Shop Pro, enz.

michell
Lid geworden op: 12 apr 2005, 09:51

14 sep 2024, 09:20

Beste specialisten.
Ik heb reeds meer dan tien jaar Pro Show Gold versie 3.2 op de PC.
Altijd gebruikt tot volle tevredenheid tot....
ongeveer twee weken geleden het programma "blokkeert".
Zandlopertje na opening.
boodschap: Pro Show Gold reageert niet
Ik krijg de keuze:
-wachten tot het programma reageert
-het programma sluiten.
bij de eerste optie gebeurt er na één of twee uur nog steeds niks.
dus tweede optie.
opnieuw opstarten, opnieuw zelfde probleem.
Ik heb geprobeerd om het programma te verwijderen.
Dat WAS blijkbaar gelukt.
Opnieuw installeren dan.
Maar nu krijg ik de boodschap dat mijn versie(op de PC?) een geregistreerde versie is. Dat is juist.
De installatie gaat verder maar ik moet het registratienummer niet opnieuw invoeren.
Blijkbaar moeten er nog resten van het programma op de PC zijn achtergebleven.
Maar bij openen van het programma blijft het probleem bestaan.
Iemand raad?
Hoe de-installeer het programma effectief zonder resten ergens
.En waar moet ik op letten bij herinstallatie.

Dank bij voorbaat.

Ik werk (nog) met WIN10.

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

14 sep 2024, 11:34

michell,

Gebruik eens schijfopschoning en herstart daarna de computer.
Start Pro show als administrator.

https://support.microsoft.com/nl-nl/win ... 4b4d5b9a68

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

michell
Lid geworden op: 12 apr 2005, 09:51

14 sep 2024, 15:01

Beste Sony

Ik heb gedaan zoals je voorstelt.
Schijfopruiming en daarna herstart
Het programma als administrator opgestart.
Het programma start maar.....blijft onmiddellijk hangen.
Jammer.

Michell

michell
Lid geworden op: 12 apr 2005, 09:51

14 sep 2024, 18:31

Sony

Ik heb het programma geinstalleerd met de installatieschijf op het bureaublad en niet in de gebruikelijke locatie (program files).
Nu lukt het blijkbaar wel als ik het als administrator open.
Een paar dagen afwachten en als het blijft lukken is het OK.
Mocht het toch weer niet lukken dan laat ik nog wel iets weten.

In ieder geval al bedankt voor de hulp!

Michell

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

15 sep 2024, 10:47

michell,

bedankt voor het melden het herinstalleren van het programma
zal beschadigde of ontbrekende onderdelen herstelt hebben en
de route in het register aangepast hebben naar desktop.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

michell
Lid geworden op: 12 apr 2005, 09:51

21 sep 2024, 11:33

Sony

Tot nog toe werkt alles zoals het hoort.
Dit item mag dan ook afgesloten worden.

Bedankt voor alle hulp

Michell