Bezoek aan museum het "Kamp van Beverlo" en meer.
-
dadizele12 - Lid geworden op: 31 aug 2010, 22:24
Beste Lansiers,
De Lansiers van het 2/4 Regiment zijn allen welkom te Leopoldsburg om een fantastische dag door te maken in en rond het Kamp van Leopoldsburg.
Geinteresseerde Lansiers kunnen via deze weg meer informatie ontvangen over deze dag, dadum enz..
Wist u dat er een vriendenkring van het Regiment 2de Lansiers bestaat en daar misschien wel uw vroegere kameraden kan terug vinden?
Met Cavalerie groeten,
de "Loncin vrienden
De Lansiers van het 2/4 Regiment zijn allen welkom te Leopoldsburg om een fantastische dag door te maken in en rond het Kamp van Leopoldsburg.
Geinteresseerde Lansiers kunnen via deze weg meer informatie ontvangen over deze dag, dadum enz..
Wist u dat er een vriendenkring van het Regiment 2de Lansiers bestaat en daar misschien wel uw vroegere kameraden kan terug vinden?
Met Cavalerie groeten,
de "Loncin vrienden
Bedankt voor uw antwoord
-
karel49 - Lid geworden op: 27 dec 2009, 14:30
Hey Lansier, het zou tof zijn dat er wat volk op afkomt. Dat er 2de en 4de Lansiers uitgenodigd worden is zeer goed. Wie weet kom je daar iemand tegen vanuit je legerdienst. Spijtig is dat er zo weinig 2de Lansiers weten dat jullie een vriendenkring hebben opgericht n.m. de "LONCIN VRIENDEN". Ik wens jullie veel succes toe.
Een 2de Lansier van de lichting '68
Een 2de Lansier van de lichting '68
-
Bedankt Karel49,
Ja het is zo als je zegd dat er zo weinig deze mooie vriendenkring "Loncin vrienden" kennen,
onder tussen zijn er toch positieve reacties gekomen, stilkes beginnen er toch kameraden Lansiers de weg gevonden te hebben.
Ook kan men terecht op de site van het 2/4 Lansiers waar kortelings een Verbroedering tot stand komt, waar deze 2 Regimenten Lansiers onder gebracht worden, de moeite om deze site eens open te doen, staan ook prachtige foto's op.
Karel 49 bedankt voor uw reactie,
cavalerie groeten Dadizele 12
Ja het is zo als je zegd dat er zo weinig deze mooie vriendenkring "Loncin vrienden" kennen,
onder tussen zijn er toch positieve reacties gekomen, stilkes beginnen er toch kameraden Lansiers de weg gevonden te hebben.
Ook kan men terecht op de site van het 2/4 Lansiers waar kortelings een Verbroedering tot stand komt, waar deze 2 Regimenten Lansiers onder gebracht worden, de moeite om deze site eens open te doen, staan ook prachtige foto's op.
Karel 49 bedankt voor uw reactie,
cavalerie groeten Dadizele 12
Bedankt voor uw antwoord
-
Das graag gedaan Dadizele "one two".
Kunnen je Loncin vrienden niet meer reclame maken voor jullie vriendenkring ?
Volgens mij is de site op seniorennet, legerdienst, te weinig bekent bij de ex- diestplichtigen. Alhoewel er genoeg lezers zijn, van de berichten, krijg je zéér weinig antwoorden. Dat is spijtig vind ik, volgens mij is de drempel te hoog of durven zij niet te reageren !!!!
Met deze wens ik jullie, ancien Lansiers, ook een fijne dag toe, vrijdag 10 september a.s. te Vogelzang.
Groeten een pattonchauffeur, 2de Lansiers '68
Kunnen je Loncin vrienden niet meer reclame maken voor jullie vriendenkring ?
Volgens mij is de site op seniorennet, legerdienst, te weinig bekent bij de ex- diestplichtigen. Alhoewel er genoeg lezers zijn, van de berichten, krijg je zéér weinig antwoorden. Dat is spijtig vind ik, volgens mij is de drempel te hoog of durven zij niet te reageren !!!!
Met deze wens ik jullie, ancien Lansiers, ook een fijne dag toe, vrijdag 10 september a.s. te Vogelzang.
Groeten een pattonchauffeur, 2de Lansiers '68
-
Wie kent wie misschien u, laat je mij een seintje waarvoor mijn dank,
ps: foto is genomen in de buurt van Euskirchen winter '65/1966 deze jongens zijn van het Regiment 2de Lansiers.
[
ps: foto is genomen in de buurt van Euskirchen winter '65/1966 deze jongens zijn van het Regiment 2de Lansiers.
[Bedankt voor uw antwoord
-
Dadizele 12. Zo te zien op de foto was het daar koud. Zijn er BV's bij ? Waarschijnlijk niet anders had ik er wel iemand van herkend. Ik was namelijk in 1968-69 bij het 2de Lansiers. Heb daar en in Vogelsang ook wat kou geleden. We hebben dikwijls ons verwarmd achteraan op onze pattontanks wanneer onze motor draaide. 'k Ben eens benieuwd of iemand zich herkend op de foto. Dat zou wel tof zijn terug iets te horen van de anciens die op uw foto staan. Heb je nog andere foto's van de 2de Lansiers ?
Een pattonchauffeur van de "one four", B-esk, te Euskirchen.
Een pattonchauffeur van de "one four", B-esk, te Euskirchen.