1969 - Dellbruck > Ludencheid ?

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

lofty

03 aug 2008, 11:58

Ben op zoek naar oud kameraden die overgeplaatst zijn van 2e bat TTR in Delbruck naar Ludencheid.
Moet in april 1969 geweest zijn toen het batt. gesplitst is en ophield te bestaan.
Zoek de toen 1e sgt Raeymaeckers, sm Coppens Etienne en anderen die toen zijn overgegaan naar daar.
Zelf bleven we achter in de nieuwe 2e cie ttr in Delbruck, ik weet niet meer zeker, maar denk met sm Braet of was het Colman die naar ik me herinner van Bierbeek was (Coppens van Schellebelle).
Heb al een oproep "mannen van de transmissie" maar daar komt weinig reactie.

Groeten,

Marcel

v303728

22 jun 2009, 15:21

Dag Marcel. Heb vandaag maar uw bericht gelezen. Nu pas ontdek ik seniorennet. Op zoek naar mij? Ik woon nu in Wichelen, getrouwd 2 kinderen 1 kleinkind en 40 jaar ouder. Luc Huypens zoekt mij ook. Wij zijn samen in april 1969 naar neheim gegaan,,waar we dan gelijk afgezwaaid zijn. Op Luc zijn blog staat ook onze foto vanin Mechelen.Ik heb in die 40 jaar al dikwijls aan die goede tijd teruggedacht. Dat ik in mechelen begonnen ben en ik kon maar 2 limonadekes drinken, maar na een tijdje met Luc op stap te gaan werd het algauw 1/2 bak lamot. (het bier ven mechelen). Ik kom soms wel in oostende, dus...
Vele groeten Etienne Coppens
Ik wil reageren op een bericht van Marcel (Goes). Hij is op zoek naar mij. We waren samen gekaserneerd in Duitsland in 1968.

lofty

25 jun 2009, 15:59

Dag Etienne,

Heb geantwoord op uw huis e-mailadres, dit even ter info.

Grtz,

marcel

deejeedee

16 feb 2011, 15:28

http://vriendenkring-6ttr-6gpcis.be/index.php

Hierbij site ex 6Ttr
Groetjes
Gewoon uit interesse