Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

anneke57

24 aug 2007, 11:13

Emteechauffeurke schreef:Sé, se, se,

Ons Vivke is ie, ook ne goeie ze!!
Seg petatjes zijn ook lekker zulle!!Enneuuuuu, Ons Vivke heeft de eer om berichtje nr. 100 te hebben.....jawel!!!! Nen dikke bloemekee!!

GRTZ,
ROBERREKE
:wink: :wink:

da weet ik da ons vivke een goeike is.....proficiat he vivke....en een dikke kus van mij erbij....hihi....
groetjes ann
my doggy is my baby

vivke

24 aug 2007, 11:39

Jes allemaal naar 't zeetje, breng ulle madamekes maar mee, hoe meer volk hoe meer vreugde.
Staat al in mijne agenda sè.
My dog is my live

vivke

24 aug 2007, 11:42

:lol: :lol: :lol: :D
Da weet ik da 'k en goei zen :lol:
My dog is my live

Emteechauffeurke

24 aug 2007, 13:59

Speciaul veu de vrouwkes,

Heuu..voor morgen oep den BBQ veel plezier en vertier zulle!!
Laat olle mau es goe gaun zolle, was een beke streektaal weeral hee
Hier zijn ze weeral de drapperiekes aan 'toedoen sé, ik denk da 't ga vlagen!!
Ik denk dat ik sebiet eens een potteke gaan pakken zie!!
Allee van de noen was't simpele kost, gebakken tomattekes me een tikkeneike!! Yes, yes! BTW als ge mij morgen nie hoort dan ben ik mijne kompentoeter aan 'tdefragmenteren!!

GRTZ,
ROBERREKE :wink: :wink: 8) 8)
Suuuupppeeers yes!!!!!

BLACKJACK

24 aug 2007, 15:52

15 sept, ga probere, ma kan niets belove :?
En van die terraskes, Da's nu echt ne keer nen hobby van mij sé.
En 't is gepasseerd voorda ge't weet......
Dus profiteren van't leven als ge kunt zou'k zo zeggen :)
daarbij heb van de vakantie genoeg gewerkt.
Beter dood van teveel dan van te weing .........................
Blkj.

vivke

24 aug 2007, 17:40

Allée allemaal proberen hé. 15 september naar 't zeetje en Blackjack we zullen wij met u en uw madameke een terraske gaan doen sè
My dog is my live

Emteechauffeurke

24 aug 2007, 20:58

Hallookes allemaal,
IK zen justekkes terug zie!! Ik heb een stappeke gedaan, ik heb frittekes me volauvent me een koud plakke en een tartaarsauseke genuttigd sé, en nu ga ik es goe doke doen zie!! Tot ergens in het we zekers!!!!
GRTZ,
ROBERREKE :wink: :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

vivke

24 aug 2007, 21:50

Kan maar gesmaakt hebben Emteeke, allée slaap lekker
My dog is my live

Emteechauffeurke

25 aug 2007, 09:18

Hello everybody!!

k'zen al wakker sé! Normaal gezien kon ik vandaag mee met den bus voor de brouwerij van den Achouffe gaan af te zien! Ma ik z'en belet vandaag.....tomme toch hee!! Amai eigenlijk nog een chance...zie da wijlie
geachoufd terugkomme zie!!

Allee iedereen bon weekend en 't amusement!!
GRTZ,
ROBERREKE :wink: 8) :P
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

26 aug 2007, 08:36

Hallookes allemaal,

Iedereen ne goeie zondag zulle!!
De weergoden zijn blijkbaar goed gezind vandaag, dus ga ik eens lekker het bos in, misschien ff. en passant een terraske doen!
'tis ook uitstekend woefjesweer, want daar in da bos komen er erg veel hun hondjes uitlaten, en die zaak waar ik daar ga heeft het diploma verkregen van diervriendelijke zaak!Gisteren heb ik een dagje mantelzorg gedaan voor mijn bejaarde moeder!

GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

27 aug 2007, 08:49

Hallookes allemaal,

Iedereen ne goeie morgie!
Iedereen een goe weekendsje gehad?? Dat van mij is vrij goed verlopen
't koffiemachien is justekkes aan 't pruttelen zie, en vandaag zen't koffiekoekskes hoor!! Konfituur-karreekes, en me ingebakken creim!!
Allee tot sebiet heee!

GRTZ,
ROBERREKE :wink: :wink: 8)
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

27 aug 2007, 11:13

Hallokes,

goeiemorge....allee bijna goeiemiddag....
we zitte weeral eens op t werk...na een weekend da veeeeeel te kort was he......ma zaterdag hem ik het goe gehad zenne....met ons vivke naar den BBQ.....t was heel leuk....k heb mij goe geamuseerd.....en met de hon(jes) van ons vivke gespeeld.....maar er zit er eentje tussen.....da s mijne schat zenne.....ik denk da ik die nog meegrabbel.....hihi....zo'n schattig beestje....maar k denk dat da nie goe komt met ons vivke.... :lol: :lol: :lol: ...en zondag heb ik de luiwannes uitgehangen. :oops: ..k had gene goesting voor niks....veeeeeel geslapen met onze timmy in mijn armen.....die vond het heeeel goe zenne.....nu ben ik weer present en uitgerust se....
gisteren heb ik duitse patatsala alla ann gemaakt met de lekkere eikes van ons vivke (haar kippen he).. :P :lol: ...mmmmmmmm.....t was lekker....met ne goeie frankfurterwurst erbij en een tomaat..... meer moest da nie zijn....
en vandaag krijge we lekkere boterkoekskes van ons emteeke....k zal maar weer koffie maken se..... :P :lol: :P

groetjes ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

27 aug 2007, 12:47

Hoikes Anneke!!
Amai zulle...... diene DEUTSCHE KARTOFFELNSALAT.......pffffff.........kunde gij nie wa uploaden........ amaikes de zever komt uit mijn monneke bijna.......OEI, OEI toch zenne!!!!!!Alle 'k zen wreed kontent da die BBQ goe is verlopen......! Allee van "t weekend hadde ik ook onverwacht chance zulle.....bij mijn zus ne goeie entrecote me sause archiduc me veel champignonnekes en ne hele goeie kwak cognac in gebonjourd en es goe geflambeerd!!! Misschien volgend we . ene me Stroganoffsauseke......mmmmmmm zulle...... of misschien ne peperroom!!!!
Alle as we nu ons Vivke nog es horen zie!!
O ja tees we. mij ne keer goe geamuseerd met de jachthond van me zus!!

GRTZ,
ROBERT :wink: :wink: 8) 8)
Suuuupppeeers yes!!!!!

BLACKJACK

27 aug 2007, 13:53

Allée, back van den travack,
vroeger kon ne mens hem nog ne keer uitruste op zn werk, moar das ook gepasseerd zen. :cry:
Zaterdag, jaja ten is nie woar zekere , naar tzeetje en twas der zééér goe weer zulle.
Zondagvoormiddag 'n aperootje in 't stad, dan naar de Schotse highlandgames, ( den scotch was goe zen ), en als afsluiter nog naar de jeneverfeesten hier op de gemeente geweest ......
Goe da den zomer op zijn eind loopt. 't Is ook wel ni elke weekeind zo, gelukkig moar. 8)
Die kartoffelsalad goan we toch ne keer moete proeve zen :lol:
Blkj.

Emteechauffeurke

27 aug 2007, 18:24

Haai BJ,

Awel sé zo van die Highlandgames, da zou ik ook nog eens willen zien zie!!
Allemaal zo van die gasten me ne kilt aan, me boomstammen smijten, hout hakken, biertonnekes versassen, achterwaarts een stalen bol over een lat smijten, hopende dat'm nie op het denkcentrum terecht komt!!Onder ons gezegd en gezwegen zou ik zone kilt wel eens durven dragen, al da nie voorzien van iets daar onder.........hihihi!! :P Enneu..... ne goeie SCOTCH van 'tvat..... amai zulle!! And not A wieee amount!!
O ja dat doet me weer eens denken aan diene Angus Beaf from Aberdeen,.......pffffffff.....en goe stukske vlees zulle....... en da me nen helen goeie Bearnaise......miljaar toch hee!!!!! en dan nog ne goeie pousse-kaffee me nen Tallisker Wisky.....manmanman zenne!!!!
Maarre....we gaan toch ne keer diene KARTOFFELNSALAT von unser sehr gute freundin Anneke etwas probieren oder??????Solte sie uns gerade entfangen fur ein und ander zu essen???? Vielleicht??
Wir sind erwartungsfol,und wir bringen eine shone uberashung mit!!

Da was wel Duits me haar op zulle!!

GRTZ,
ROBERREKE

PS: Wir habe Vivke niemals gehord??Was ist los was ist das????
Suuuupppeeers yes!!!!!