Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
Emteechauffeurke schreef:Hoikes Anneke!!
Amai zulle...... diene DEUTSCHE KARTOFFELNSALAT.......pffffff.........kunde gij nie wa uploaden........ amaikes de zever komt uit mijn monneke bijna.......OEI, OEI toch zenne!!!!!!Alle 'k zen wreed kontent da die BBQ goe is verlopen......! Allee van "t weekend hadde ik ook onverwacht chance zulle.....bij mijn zus ne goeie entrecote me sause archiduc me veel champignonnekes en ne hele goeie kwak cognac in gebonjourd en es goe geflambeerd!!! Misschien volgend we . ene me Stroganoffsauseke......mmmmmmm zulle...... of misschien ne peperroom!!!!
Alle as we nu ons Vivke nog es horen zie!!
O ja tees we. mij ne keer goe geamuseerd met de jachthond van me zus!!
GRTZ,
ROBERT![]()
![]()
![]()
as ik da kon had ik da zeker gedaan se.....maar een stroganoffsauske da mag ik toch ook zenne....
ik denk da ons vivke nog moe is van den BBQ
groetjes ann
my doggy is my baby
-
hoi blackjack....amai ook een druk weekend gehad lees ik...van t een naar t ander gevlogen....t zijn er hie nog die da mogen...kartoffelsalt.....BLACKJACK schreef:Allée, back van den travack,
vroeger kon ne mens hem nog ne keer uitruste op zn werk, moar das ook gepasseerd zen.![]()
Zaterdag, jaja ten is nie woar zekere , naar tzeetje en twas der zééér goe weer zulle.
Zondagvoormiddag 'n aperootje in 't stad, dan naar de Schotse highlandgames, ( den scotch was goe zen ), en als afsluiter nog naar de jeneverfeesten hier op de gemeente geweest ......
Goe da den zomer op zijn eind loopt. 't Is ook wel ni elke weekeind zo, gelukkig moar.![]()
Die kartoffelsalad goan we toch ne keer moete proeve zen![]()
Blkj.
groetjes ann
my doggy is my baby
-
Maarre....we gaan toch ne keer diene KARTOFFELNSALAT von unser sehr gute freundin Anneke etwas probieren oder??????Solte sie uns gerade entfangen fur ein und ander zu essen???? Vielleicht??
Wir sind erwartungsfol,und wir bringen eine shone uberashung mit!!
Da was wel Duits me haar op zulle!!
GRTZ,
ROBERREKE
PS: Wir habe Vivke niemals gehord??Was ist los was ist das????[/quote]
when sie das gerne mochten, kein probleem....da mussen wir uns mal verabreden.....und dan mach ich kartoffelsalat mit bockwurst....und vielleicht ne guten kolsch dabei....ich habe noch freunde die regelmassig nach deutschland fahren....hihi.....voila ook deutsch mit hare drauf.....
Wir sind erwartungsfol,und wir bringen eine shone uberashung mit!!
Da was wel Duits me haar op zulle!!
GRTZ,
ROBERREKE
PS: Wir habe Vivke niemals gehord??Was ist los was ist das????[/quote]
when sie das gerne mochten, kein probleem....da mussen wir uns mal verabreden.....und dan mach ich kartoffelsalat mit bockwurst....und vielleicht ne guten kolsch dabei....ich habe noch freunde die regelmassig nach deutschland fahren....hihi.....voila ook deutsch mit hare drauf.....
my doggy is my baby
-
BLACKJACK - Lid geworden op: 30 dec 2006, 09:48
Yep,
juli, aug. en sept meestal zeer druk;
Maar van alles meestal maar een teaserke zen, zijn geen drie maal zeven meer hé
Nog nen tip voor volgend weekend : op de Brusselse markt gaat za en zo een soort proeverij door van allemaal speciale bierkes o.a. geuskes en lambicskes etc.
Was vroeger in Gent maar doen ze hier nu spijtig genoeg nu ni meer
Misscjhen weeral van da ??????? hoor 'k zo peizen, maar ja, is toch een stukske van onze kultuur niewaar
Blkj.
juli, aug. en sept meestal zeer druk;
Maar van alles meestal maar een teaserke zen, zijn geen drie maal zeven meer hé
Nog nen tip voor volgend weekend : op de Brusselse markt gaat za en zo een soort proeverij door van allemaal speciale bierkes o.a. geuskes en lambicskes etc.
Was vroeger in Gent maar doen ze hier nu spijtig genoeg nu ni meer
Misscjhen weeral van da ??????? hoor 'k zo peizen, maar ja, is toch een stukske van onze kultuur niewaar
Blkj.
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hoikes allemaal!!
Ja BeeJee, da me die Gueuzekes en Kriekskes op de markt, ja ge moe altijd teruggeraken hee!!Allee 'kem ne keer goe geslapen....tees we had ene ezel die hie wa verder op de boerewei staat mij nen helen nacht wakker gehouden....pfff....... en die autos me die jonge gasten die na de carré en de Willy moustache rijden....doef,doef hun installaseke in de auto vollen bak....
Allee genoeg gezaagt zulle!!!!!
We gaan 't terug plezant houden sé!!
GRTZ,
ROBERREKE

Ja BeeJee, da me die Gueuzekes en Kriekskes op de markt, ja ge moe altijd teruggeraken hee!!Allee 'kem ne keer goe geslapen....tees we had ene ezel die hie wa verder op de boerewei staat mij nen helen nacht wakker gehouden....pfff....... en die autos me die jonge gasten die na de carré en de Willy moustache rijden....doef,doef hun installaseke in de auto vollen bak....
We gaan 't terug plezant houden sé!!
GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoikes nog es,
Vieeeeeevkeeeeeeeeeuuuu!! Where are you????
Anneke Uw Duits is ook nog goe zulle, ma ja wij flappen da daar toch uit heeee, enneuuuu.... d'er heeft nog altijd gene Duitser op mijn smoeleke geklopt hoor!!! Na den troep zenne kik nog een paar jaarekes voor een Duits automerk gaan werken zie en dan kwam da van pas......want ik heb nog naar daar geweest voor opleiding!!
O ja vandaag zijn't smoskes en martino's me nen expresso!!!
Volgende maand misschien es goeie dikke erwtensoep me stukskes spek,
en ne Goelash me frittekes!!! enneuh edde gijlie soms goesting voor ne keer ballekes me kriekskes!!!!! ook goe zulle...njam.njam!
GRTZ,
ROBERREKE
Vieeeeeevkeeeeeeeeeuuuu!! Where are you????
Anneke Uw Duits is ook nog goe zulle, ma ja wij flappen da daar toch uit heeee, enneuuuu.... d'er heeft nog altijd gene Duitser op mijn smoeleke geklopt hoor!!! Na den troep zenne kik nog een paar jaarekes voor een Duits automerk gaan werken zie en dan kwam da van pas......want ik heb nog naar daar geweest voor opleiding!!
O ja vandaag zijn't smoskes en martino's me nen expresso!!!
Volgende maand misschien es goeie dikke erwtensoep me stukskes spek,
en ne Goelash me frittekes!!! enneuh edde gijlie soms goesting voor ne keer ballekes me kriekskes!!!!! ook goe zulle...njam.njam!
GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeiemorge emteeke,
t ziet er weer goe uit vandaag....ne goeie martino....mmmmm lekker.....as voorgerecht dan....en dan nog ballekes met kriekskes as hoofdgerecht....en als dessert zal ik crêpe suzettekes maken.....amai onze bmi.....t moe maar zo goe nie zijn he....
en ons vivke nog altijd nie gehoord of gezien he
groetjes ann
t ziet er weer goe uit vandaag....ne goeie martino....mmmmm lekker.....as voorgerecht dan....en dan nog ballekes met kriekskes as hoofdgerecht....en als dessert zal ik crêpe suzettekes maken.....amai onze bmi.....t moe maar zo goe nie zijn he....
en ons vivke nog altijd nie gehoord of gezien he
groetjes ann
my doggy is my baby
-
Hoikes,
Sé, voor de vrijdag he, 'tword al wa frisser....wa denkt ge van gekookte petatjes, rode kool en chippoolataakes!! En als desserreke, een sjokkolattemoeske me iet in(wa rum ofzo)????
Alle 'kgaan de brievebus lichten zie...Ne helen hoop reklammekes...pffff....hebde gijlie da daar ook, zoveel papier!!! Die folderkes da wij hier krijgen zijn soms al een paar dagen geldig...en als ge dan ga zien is'tal weg zulle!!
GRTZ?
ROBERREKE
Sé, voor de vrijdag he, 'tword al wa frisser....wa denkt ge van gekookte petatjes, rode kool en chippoolataakes!! En als desserreke, een sjokkolattemoeske me iet in(wa rum ofzo)????
Alle 'kgaan de brievebus lichten zie...Ne helen hoop reklammekes...pffff....hebde gijlie da daar ook, zoveel papier!!! Die folderkes da wij hier krijgen zijn soms al een paar dagen geldig...en als ge dan ga zien is'tal weg zulle!!
GRTZ?
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
vivke - Lid geworden op: 16 jan 2006, 19:22
Eten, eten, eten is da alles wat jullie kunnen en ik maar regimen.
Allée 'k ben hie sè. 'k Heb mijn huis gekuist van boven in den nok tot beneden in de hondenslaapplaats, was nodig zenne.
Terraske gepoest, vensterkes gewassen enz....
Zaterdag ne goeie bbq gehad, goe volgepropt hmmmm
Ons Anneke viel in de smaak in de hondenschool. 'k Dacht mij ter herinneren dat ze zei ''k hem ne toes', wie weet ik niet.
Anneke het volgende is kaas en wijnavond, in okt of nov. Is ook heel plezant en lekker. Vandaag doe ik niks en vanavond gaan we weer trainen.
Ah ja, hier is het vandaag spaghetti, Viv hare spagetti zeggen ze hier. En dat is iets wat ik heel goed kan maken (geheim recept sè)
Allée mannekes en vrouwke tot straks hé...
Allée 'k ben hie sè. 'k Heb mijn huis gekuist van boven in den nok tot beneden in de hondenslaapplaats, was nodig zenne.
Terraske gepoest, vensterkes gewassen enz....
Zaterdag ne goeie bbq gehad, goe volgepropt hmmmm
Ons Anneke viel in de smaak in de hondenschool. 'k Dacht mij ter herinneren dat ze zei ''k hem ne toes', wie weet ik niet.
Anneke het volgende is kaas en wijnavond, in okt of nov. Is ook heel plezant en lekker. Vandaag doe ik niks en vanavond gaan we weer trainen.
Ah ja, hier is het vandaag spaghetti, Viv hare spagetti zeggen ze hier. En dat is iets wat ik heel goed kan maken (geheim recept sè)
Allée mannekes en vrouwke tot straks hé...
My dog is my live
-
hoi vivke......oef ik maakte mij al zorgen zenne.....van jouw spaghetti wil ook wel eens proeve zenne.....en diene kaasavond interesseert mij ook ....hihi.....is da ook in de hondeschool?.....
amai je had wel veel moed om alles te poetsen....pffffff.....hoe gaat het met MIJN prutske?
groetjes ann
amai je had wel veel moed om alles te poetsen....pffffff.....hoe gaat het met MIJN prutske?
groetjes ann
my doggy is my baby
-
Hela, hela ONS prutske. Goed hoor ze is nog altijd in form. Klein maar dapper zegt ze.
Zal voor u eens spaghetti maken hoor en de kaas en wijnavond wordt ook doorgegeven...
Nu ga ik douchen en mij aankleden, zit hier nog in mijn pyama....
Zal voor u eens spaghetti maken hoor en de kaas en wijnavond wordt ook doorgegeven...
Nu ga ik douchen en mij aankleden, zit hier nog in mijn pyama....
My dog is my live
-
Ie sé, ie sé!!!!!
Ons Vivke is verrezen!!!!!! Ik gaan sebiet ajuinen snijden voorbij de mosselkes zie!!!!!!
Bleite gijlie nie wa mee me mij????
Enneue... morgen vlieg ekkik aan de grote kuis weeral zie!!!
GRTZ,
ROBERREKE

Ons Vivke is verrezen!!!!!! Ik gaan sebiet ajuinen snijden voorbij de mosselkes zie!!!!!!
GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Bleit maar alleen sè Emteeke, ik heb een hekel aan ajuinen snijdenEmteechauffeurke schreef:Ie sé, ie sé!!!!!
Ons Vivke is verrezen!!!!!! Ik gaan sebiet ajuinen snijden voorbij de mosselkes zie!!!!!!![]()
Bleite gijlie nie wa mee me mij????
GRTZ,
ROBERREKE![]()
My dog is my live