21 juli 2009: Wat u op TV niet te zien kreeg !
-
Gast
Mijn bedoeling was om enkele foto's te tonen "achter" het luchtdefilé, en geen polemiek te beginnen over lidgeld betalen voor een vereniging. Iedereen is vrij om zijn website te maken in de taal die hij zelf wenst. Ik ben Vlaming, woon in Brussel, maar schrijf mijn websites in het Nederlands, tenzij het voor derden, (verenigingen, musea, privé-personen, enz...), is.
De heer Brackx heeft met baha.be een heel instructieve en zelfs educatieve website, en een goeddraaiend forum. Om in herhaling te vallen, van mij zal je geen slecht woord horen over baha.be.
Deze discussie is afgeweken van haar doel: namelijk de bezoeker laten kennis maken met foto's van zaken die niet op TV gezien worden. Daarom dat het beter is om hier niet langer over verenigingen te praten, indien nodig kan daar een topic over gestart worden, maar voor de goede vrede: stop aub in deze topic over verenigingen en laat ons terug naar de opzet van het topic:
Bekijk hier wat de TV niet toont
Greetz, JP.
De heer Brackx heeft met baha.be een heel instructieve en zelfs educatieve website, en een goeddraaiend forum. Om in herhaling te vallen, van mij zal je geen slecht woord horen over baha.be.
Deze discussie is afgeweken van haar doel: namelijk de bezoeker laten kennis maken met foto's van zaken die niet op TV gezien worden. Daarom dat het beter is om hier niet langer over verenigingen te praten, indien nodig kan daar een topic over gestart worden, maar voor de goede vrede: stop aub in deze topic over verenigingen en laat ons terug naar de opzet van het topic:
Bekijk hier wat de TV niet toont
Greetz, JP.
-
SDW - Lid geworden op: 24 dec 2004, 11:42
Dank voor de zeer intresante informatie, als EX-militair heb ik ook zeer goede herinneringen aan de 15th wing te MELSBROEK waar ik ook een periode doorbracht als MP bij de UDA .
Tevens vind ik hier ook intresante gegevens samengebracht
DE DOMINION, PEMBROKE, DC6 en DC3 van de 15th WING waren betrokken bij mijn eerste luchtvaart stappen naar mijn loopbaan als piloot LT/AVN
THANKS
REGARDS
SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
WWW.BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN70
Tevens vind ik hier ook intresante gegevens samengebracht
DE DOMINION, PEMBROKE, DC6 en DC3 van de 15th WING waren betrokken bij mijn eerste luchtvaart stappen naar mijn loopbaan als piloot LT/AVN
THANKS
REGARDS
SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
WWW.BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN70
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE