vrouwelijke militairen
-
kazzac - Lid geworden op: 09 dec 2007, 09:39
Dat wel petrol, maar zo een vrouwtje in militair uniform, daar zou ik mijn fiets toch wel even tegen willen parkeren hoor. Het heeft toch iets speciaals hé? Moeilijk te versieren, heb ik altijd gehoord.
Ben je ooit naar de 'Blauwe grot' geweest in Willebadessen? Knappe danstent, waren daar nooit veel militairen.
Ben je ooit naar de 'Blauwe grot' geweest in Willebadessen? Knappe danstent, waren daar nooit veel militairen.
-
dromader - Lid geworden op: 28 mar 2006, 16:34
Kan iemand van jullie me in verbinding zetten met Diane Vervoort, mijn eerste "Cardex Woman" in het Pl Supply van de 210 Cie Mat, toen korporaal, maar intussen geëvolueerd naar OOfr, nu misschien ADC, of weet ik veel...Het laatste dat ik ervan weet is dat ze werkte in Köln-Ossendorf, bij de Cie MCG. Dan gaat het licht uit... Weet iemand van jullie meisjes waar ik haar kan kontakteren ???
-
Ritjecoo - Lid geworden op: 19 mei 2008, 00:59
Ben binnengegaan in april '78 in Peutie en na de opleding nr 10TTr gegaan. Daarna nr Tervuren bij de Div Log. En mijn laatste jaren nu bij de aankoopdienst van het leger?
Ben nu bijna in VOP (vervroegd op pensioen).
groeten
Rita
groeten
Rita
-
janf - Lid geworden op: 26 mei 2009, 10:25
Groot gelijk,ben zelf vanaf 1 juni in VOP,zalig gewoon.Ritjecoo schreef:Ben binnengegaan in april '78 in Peutie en na de opleding nr 10TTr gegaan. Daarna nr Tervuren bij de Div Log. En mijn laatste jaren nu bij de aankoopdienst van het leger?
groeten
Rita
Groeten,Jan.
-
Genieterke - Lid geworden op: 15 nov 2002, 01:36
Ritjecoo ... vraagje
Ben jij soms ook in de Genieschool te Jambes geweest om een opleiding te volgen in het NBC-Centrum?
Het Genieterke
Ben jij soms ook in de Genieschool te Jambes geweest om een opleiding te volgen in het NBC-Centrum?
Het Genieterke
ESTE NIX PAX CHRISTE NIX !
-
vivke - Lid geworden op: 16 jan 2006, 19:22
Ik zal eens aan mijn schoonzuster vragen of ze haar kent.dromader schreef:Kan iemand van jullie me in verbinding zetten met Diane Vervoort, mijn eerste "Cardex Woman" in het Pl Supply van de 210 Cie Mat, toen korporaal, maar intussen geëvolueerd naar OOfr, nu misschien ADC, of weet ik veel...Het laatste dat ik ervan weet is dat ze werkte in Köln-Ossendorf, bij de Cie MCG. Dan gaat het licht uit... Weet iemand van jullie meisjes waar ik haar kan kontakteren ???
ik laat hier dan wel iets weten.
My dog is my live