Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?
Gast

20 aug 2007, 01:20

:D Hey Vivke en de anderen, schiet er nog een biertje over voor me, patteekens liggen me niet echt. Gewoon eens kletsen...hmmm, heerlijk.
Ik neem even mijn Gibsonneke en speel er eentje om er de sfeer in te brengen. Een muziekant heeft altijd succes, hij wordt betaald om te spelen...in het ergste geval...om er mee op te houden :lol:
Gr Willem

vivke

20 aug 2007, 01:44

Hoi Hawk, blij je hier ook te zien.
My dog is my live

Emteechauffeurke

20 aug 2007, 08:16

Hoi Hawk,

ook welkom hee!, d'er staat wel een biertje fris hoor, maar we hebben ook nootjes(pistache) en chippekes hoor!!

Tot weldra!
ROBERT :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

20 aug 2007, 09:15

Emteechauffeurke schreef:Hoikes allemaal,

Ook staat hier nog altijd een tasje koffie klaar voor Anneke en trouwens voor iedereen, en van den bakker een platooke petit-foerrekes!!!!

Tot weldra!!
ROBERT

:wink:

Hallo Emteeke,
trouwens hallo aan iedereen.....
merciekes voor da taske koffie emteeke.....en die petit-fourekes....mmmmmmmmm....
:P :wink:
my doggy is my baby

vivke

20 aug 2007, 09:24

anneke57 schreef:
Emteechauffeurke schreef:Hoikes allemaal,

Ook staat hier nog altijd een tasje koffie klaar voor Anneke en trouwens voor iedereen, en van den bakker een platooke petit-foerrekes!!!!

Tot weldra!!
ROBERT

:wink:

Hallo Emteeke,
trouwens hallo aan iedereen.....
merciekes voor da taske koffie emteeke.....en die petit-fourekes....mmmmmmmmm....
:P :wink:
Ha ze heeft de weg gevonden.
Hoi Ann
My dog is my live

anneke57

20 aug 2007, 09:42

Ja vivke. :P ...ik volg mee he.....eerlijk gezegd ben ik blij met deze forum.....hier kunne we weer ons capriolen vertellen zonder dat er opmerkingen komen.. :? ...t is toch de bedoeling he....dat er herinneringen worden opgehaald, maar er zijn ook nieuwe en leuke dingen in t leven.. :lol: ..hoeveel TNT er in die missiles zit is niet zo mijn ding.. :oops: ..ik ben blij dat ik essentho meegemaakt heb....t was ook de mooiste tijd van heel mijne legerdienst, :wink: maar het leven gaat verder he....ik heb ook meer zin in ne leuke babbel....en de mensen die hier op deze forum zullen komen denk ik dat ze dat ook zo willen....hier krijg ik tenminste een jatteke koffie en een foureke erbij....hihi....ik zal nog een paar eclairekes meebrengen ook.....da vind ik ook lekker.....dus....we zeveren er maar op los he....dus emteeke....bedankt om deze forum te openen..... :D 8) :wink:
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

20 aug 2007, 09:53

Hoi Anneke ,

Da was geire gedaan zulle!!Laat U maar ne keer goe gaan hier!!

GRTZ,
ROBERT :wink: :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

vivke

20 aug 2007, 09:54

Ja zulle Ann, wij hebben allebei heel mooie herinneringen hé, ook voor mij was Essentho de mooiste tijd. Hebben wij daar wat uitgespookt. In Leopoldsburg was het zo niet hoor, die vrouwen konden geen plezier maken.
Gisteren moeilijke wedstrijd gespeeld, had maar 96/150. Maar ja wij beginnen pas in programma 2 hé en moeten nog veel leren.
Heb hier juist twee vechtende honden uit mekaar gehaald en één had mijne vinger mee, 'k had ze nochtans just eten gegeven!!!

Zal ik nu nog maar een senseoke gaan drinken sè en mij eens gaan douchen.
My dog is my live

BLACKJACK

20 aug 2007, 09:56

Yow de mannen,
vr mij is't nu toch n goei ijskoud colake light.
Twee zwaar daagskes achter de rug, zaterdag met oude kameraden zo eenmaal op n jaar da we tesamen komen vr n bbq ke, en gisteren feest van familie die 50 jt getrouwd was.
Zo overmatig was't drankverbruik nu ook weer echt nweli mr de jaarkes zullen beginnen te wegen zeker, recup ga zo toch ne meer gelijk vroeger :cry: :cry: :cry:
Grtz ,
Blkj.

vivke

20 aug 2007, 10:02

BLACKJACK schreef:Yow de mannen,
vr mij is't nu toch n goei ijskoud colake light.
Twee zwaar daagskes achter de rug, zaterdag met oude kameraden zo eenmaal op n jaar da we tesamen komen vr n bbq ke, en gisteren feest van familie die 50 jt getrouwd was.
Zo overmatig was't drankverbruik nu ook weer echt nweli mr de jaarkes zullen beginnen te wegen zeker, recup ga zo toch ne meer gelijk vroeger :cry: :cry: :cry:
Grtz ,
Blkj.
Beetje nadorst Blackjack???
My dog is my live

Emteechauffeurke

20 aug 2007, 10:05

Hoikes,

Awel sé ik voel mij gezjarmeerd om een bekent Tv personage te citeren!!
Ik heb ook eigelijk een goe weekend gehad, maar nu doen ze hierboven de draperiekes weeral toe, 'tzal nie droog blijven!!!
Allemaal niks nie meer aantrekken, we z'en gelanceerd zenne!Voor volgend weekend heeft den bakker pateekes me creimfotee beloofd........mmmmmmm!!

GRTZ,
ROBERT :wink: :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

vivke

20 aug 2007, 10:09

Hehe Emteechauffeurke, ge zult ze zelf moeten opeten, want Ann en ik gaan naar nen bbq.
Das beter dan pateekes
My dog is my live

BLACKJACK

20 aug 2007, 10:16

Nu echt ni Viv, mr ja beetje te veel van alles zeker, eten , drinken
en te weinig slaap drbij.........en ni meer zo echt getraind ook zeker :cry: TE is nooit ni goe hé :wink:
Laten we zeggen vroeger, in de beginperiode toen 't just ontdekt was, werd cola beschouwd als een geneesmiddel ( echt waar zenne ), en da is't vr mij nu nog soms 'n paar keer zo op't jaar.
Moe zien da mijn imago hier ni subiet aan scherven ligt :wink:
Blkj.

anneke57

20 aug 2007, 10:37

vivke schreef:Hehe Emteechauffeurke, ge zult ze zelf moeten opeten, want Ann en ik gaan naar nen bbq.
Das beter dan pateekes
JAJA...BBQ gaat er altijd in zenne.....denk dat da wa ga geven zaterdag....ben eens kerieus se.....maar die pateekes van emteeke zijn ook welkom hoor....vivke....hij is nog zo lief om ons pateekes te presenteren.... :P
groetjes ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

20 aug 2007, 11:48

Hoi Blackjack,

ook welkom hier, we hebben ook frisse colaakes zunne!!!Me een goe schijfke citroen d'er in!!
I'kem justekkes gaan comisses doen zie, een beteke van alles en nog wa!!

GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!