Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
allee t is weer maandag se....we kunne weer aan de werkweek beginne....maar allee...ons emteeke heeft weer wa lekkers voorzien vandaag he....bloemkole met chipolata....eet ik heel graag se...met een goe bechamelsauske erbij...
ja emteeke...die braderie was naast de rue d aerschot...je weet wel...met de madammen in bikini....in de zoo heb ik heel den dag gekeken naar beesten in een kot....awel...daar was da madammen in een kot...hihi...
af en toe ga ik naar de rue de brabant met een vriendin...je kan daar goedkoop aan vanalles geraken he...en op een dag had ze haar zoontje van 5 jaar mee...we ware met den auto...en ik moest via de rue d aerschot om terug naar huis te rijden...natuurlijk zag da kind die madammen staan he....en ineens zei m tegen ons zo ..."mama die madammen staan hier allemaal in bikini, hoe komt da?"...t was diene dag just warm weer....wij maar gezegd dat die madammen het warm hadde en van t zonneke aant geniete ware.....hihi....
ik ben toch kerieus achter ons vivke zenne....ze zal wel van zich laten hore zeker
groetjes ann
my doggy is my baby
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hoi Anneke,
Amai da moet nogal iets zijn me z'on klein gaste langs de vitterinnekes rijde...en ge moet dan daar ineens nen uitleg gaan doen!!
Ja, ik zou da nie goe kunne zenne, diene uitleg doen!!
'kem justekkes twee minutesoeppekes op zie......en die hemme goe gesmaakt hoor!!
En 'tis weeral van da donker weer, 'tzonneke zullen we nie zien!
Daar op de site kon da weer ook ineens omslagen sé, soms op een paar minuten.
GRTZ,
EMTEEKE
Amai da moet nogal iets zijn me z'on klein gaste langs de vitterinnekes rijde...en ge moet dan daar ineens nen uitleg gaan doen!!
Ja, ik zou da nie goe kunne zenne, diene uitleg doen!!
'kem justekkes twee minutesoeppekes op zie......en die hemme goe gesmaakt hoor!!
En 'tis weeral van da donker weer, 'tzonneke zullen we nie zien!
Daar op de site kon da weer ook ineens omslagen sé, soms op een paar minuten.
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
vivke - Lid geworden op: 16 jan 2006, 19:22
Amaai der wordt hier nogal over mij gebabbeld als ik er ni ben.
Mensen m'n heel lijf doet pijn. Amaai, amaai wa ne survival. Als ge moest weten waar ik overal ingezeten heb, 'k ga het ni vertellen.
Alles doet pijn en ben nog altijd stik kapot. Ben gisteren dan nog om 5 uur moeten opstaan want gisteren was de Grote prijs en beker van België in Mol. De winnaar met hond natuurlijk wordt dan Belgisch kampioen. Lange dag was pas om 22.00 uur terug thuis. Dus 2 zware dagen achter de rug, moet nu een maand of 6 recupereren.
Als ik de foto's heb plaats ik ze op mijne site, maar ni lachen hé.
Vandaag rustdag, morgen terug naar mijn moeder.
Geen alarm blazen als ik er ni ben, onkruid vergaat ni
Mensen m'n heel lijf doet pijn. Amaai, amaai wa ne survival. Als ge moest weten waar ik overal ingezeten heb, 'k ga het ni vertellen.
Alles doet pijn en ben nog altijd stik kapot. Ben gisteren dan nog om 5 uur moeten opstaan want gisteren was de Grote prijs en beker van België in Mol. De winnaar met hond natuurlijk wordt dan Belgisch kampioen. Lange dag was pas om 22.00 uur terug thuis. Dus 2 zware dagen achter de rug, moet nu een maand of 6 recupereren.
My dog is my live
-
Hallookes allemaal,
Ja, da ga nie in de kleren zitten hee....kreun, kreun, oeioei !!
In den tijd da ik met de jagers mee ging tracken, deden wij ook nogal ne goeien toer, en ons gestelleke zag ook wa af zenne, door de beek, over de prikkeldraad en zo van die toeren, en in de kou !!!!
Gelukkig was er af en toe een fles met spiritualieen voor ons wa te chaufferen
Ne goeie sauna da zou goekes doen zenne!!
GRTZ,
EMTEEKE

Ja, da ga nie in de kleren zitten hee....kreun, kreun, oeioei !!
In den tijd da ik met de jagers mee ging tracken, deden wij ook nogal ne goeien toer, en ons gestelleke zag ook wa af zenne, door de beek, over de prikkeldraad en zo van die toeren, en in de kou !!!!
Gelukkig was er af en toe een fles met spiritualieen voor ons wa te chaufferen
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeiemorgie,
Awel, ik hoop da da saunake deugd gedaan heeft sé!!
Ik zou da ook nog es moete doen zie....hier wa verder is er nen helen grote!
Vandaag maken we een croque Hawai, en ook is de mogelijkheid daar voor nen toast Cannibal.....mmmm, vandaag moet het een beke afsmaken hoor!!!!!
Op diene Cannibal een kwakske Woestersaus, allee da pikant Engels met diene moeilijke naam hee
GRTZ,
EMTEEKE

Awel, ik hoop da da saunake deugd gedaan heeft sé!!
Vandaag maken we een croque Hawai, en ook is de mogelijkheid daar voor nen toast Cannibal.....mmmm, vandaag moet het een beke afsmaken hoor!!!!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
hoi vivke,vivke schreef:Amaai der wordt hier nogal over mij gebabbeld als ik er ni ben.
k kan het gelove....zo ne survivel is nie licht he....en als je zo al een paar keer 20 zijt...dan voel je da wel....ik beloof je niet te lache....(als je het ziet)....hihi...rust maar goe uit zenne
groetjes ann
my doggy is my baby
-
helaba emteeke,Emteechauffeurke schreef:Goeiemorgie,
Awel, ik hoop da da saunake deugd gedaan heeft sé!!![]()
Vandaag maken we een croque Hawai, en ook is de mogelijkheid daar voor nen toast Cannibal.....mmmm, vandaag moet het een beke afsmaken hoor!!!!!![]()
Op diene Cannibal een kwakske Woestersaus, allee da pikant Engels met diene moeilijke naam hee
![]()
![]()
GRTZ,
EMTEEKE
ja zo een saunake en een massageke kan goe doen he....is da nie sauna imelda dat je bedoelt?.....daar ben ik in juni geweest....hadde geluk t was 27 grade die dag....maar....k had da nog nooit gedaan....ikke met een vriendin daar hene....zij was haar badpak vergete en wij wa verder naar de c&a om een te gaan kope, anders kon ze nie zwemme....hihi....tot we daar binne ware....
da crockske zou mij wel smaken....op een bord met verse groentjes
groetjes ann
my doggy is my baby
-
Hoi Anneke,
Ja , d'as Imelda, ik woon op dezelfde baan een beke verder! Ja daar is alles in het blootje....hihi!
Als ekkik daar voor den eerste keer binnekwam, amai zenne. daar komen veel mensen van den Brusselkant.
Tot sebiet hee
GRTZ,
EMTEEKE
Ja , d'as Imelda, ik woon op dezelfde baan een beke verder! Ja daar is alles in het blootje....hihi!
Tot sebiet hee
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoikes,
Omdat het deze week Blaasveld-kermis is, serveren we vandaag heel simpel BALLEKES ME KRIEKSKES!!!!!Yes!
Da just de brievenbus weeral gelicht sé, daar stak weeral nen helen hoop van reklammekes in die recht naar de kartonnen doos gaan voor 't oud papier, is da daar bij jullie ook z'on miserie met die pakken papier...pffff!
Morgen maken we een streekspecialiteit nl. DUVELFRICASSEE me gebakken pettatjes
De vrijdag misschien es een gebakken zeetong me pureepettattekes
Voor 'tweekend voorzie ik een Kermis feestmaal, doodsimpel een gebraatje me peekes en erwtjes me krokkettekes!!Ja 'tis kermis zenne
Ajajaja....onze BMI weer hee!!
GRTZ,
EMTEEKE

Omdat het deze week Blaasveld-kermis is, serveren we vandaag heel simpel BALLEKES ME KRIEKSKES!!!!!Yes!
Da just de brievenbus weeral gelicht sé, daar stak weeral nen helen hoop van reklammekes in die recht naar de kartonnen doos gaan voor 't oud papier, is da daar bij jullie ook z'on miserie met die pakken papier...pffff!
Morgen maken we een streekspecialiteit nl. DUVELFRICASSEE me gebakken pettatjes
De vrijdag misschien es een gebakken zeetong me pureepettattekes
Voor 'tweekend voorzie ik een Kermis feestmaal, doodsimpel een gebraatje me peekes en erwtjes me krokkettekes!!Ja 'tis kermis zenne
Ajajaja....onze BMI weer hee!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
BLACKJACK - Lid geworden op: 30 dec 2006, 09:48
Yep, 'n zeetongske me puree gaat ter altijd in.
Voor vis zen wE'altijd te vangen.
Heb eergisteren vlaswijting mé 'n citroensauske gegeten, om u vingers van af te likken ....
Maar allée, mekaar ni teveel goesting doen krijgen hé.
Kent er iemand de uren van zaterdag ???
Ga waarschijnlijk in de voormiddag, moet alleszins thuis zijn tegen een uur of zes, en misschien waarschijnlijk nog vroeger, weet nog ni just...
Blkj.
Voor vis zen wE'altijd te vangen.
Heb eergisteren vlaswijting mé 'n citroensauske gegeten, om u vingers van af te likken ....
Maar allée, mekaar ni teveel goesting doen krijgen hé.
Kent er iemand de uren van zaterdag ???
Ga waarschijnlijk in de voormiddag, moet alleszins thuis zijn tegen een uur of zes, en misschien waarschijnlijk nog vroeger, weet nog ni just...
Blkj.
-
Hallokes,
Ik ben ne keer curieus sé, voor diene kermis van't weekend!!
Veel stelt diene ni veel voor zenne.....een antiek moleke, een schietkraameke, z'on wagonneke me kaskes om om op te spelen en een eendjeskraam
Wel staat er een groot kraam voor frittekes, smoutebollekes, wafels en suikerspin...alle da allemaal voor de klein gasten,
in da moleke hangt zone floche voor te pakken... ge kent da he...hihi!!
In mei hebbe wij hier ook kermis maar diene is wa groter.....en zijn er eiersmijtwedstrijden...goe zelle!!!!!Die gaste kunne direkt het baddeke in sé.
Ja, dan is de Sinkse foor in Antwerpen wa anders zulle!!
GRTZ,
EMTEEKE

Ik ben ne keer curieus sé, voor diene kermis van't weekend!!
Veel stelt diene ni veel voor zenne.....een antiek moleke, een schietkraameke, z'on wagonneke me kaskes om om op te spelen en een eendjeskraam
in da moleke hangt zone floche voor te pakken... ge kent da he...hihi!!
In mei hebbe wij hier ook kermis maar diene is wa groter.....en zijn er eiersmijtwedstrijden...goe zelle!!!!!Die gaste kunne direkt het baddeke in sé.
Ja, dan is de Sinkse foor in Antwerpen wa anders zulle!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
vivke - Lid geworden op: 16 jan 2006, 19:22
Hier sè, ga maar eens lachen, de foto's van de dogsurvival staan er op.
http://www.darko.be/
Foto's aanklikken dan naar beneden scrollen en ge zijt er.
M'n spieren doen al minder pijn en volgend jaar zijn we terug weg.
Voor zaterdag zal niet gaan of het moest ondertussen beter gaan met mijn moeder, maar 'k laat nog iets weten
Voor zaterdag zal niet gaan of het moest ondertussen beter gaan met mijn moeder, maar 'k laat nog iets weten
My dog is my live
-
papafreddy - Lid geworden op: 04 nov 2006, 21:05
Volgens Mil.be is er opening van 9 tot 18hr.BLACKJACK schreef:Kent er iemand de uren van zaterdag ???
Blkj.
Maar er is vrijdag ook uitzending op radio2 tijdens de middag. Dus van 12hr tot 13hr. Dan gaat het over het kwartier Lombardsijde en de opendeurdag
Maar als je nie in west- of oostvlaanderen woont ga je het niet horen vrees ik. Maar je kan wel luisteren via internet en radio 2, regio west-vlaanderen aanklikken.
Waarschijnlijk zal er dan via deze media meer uitleg komen over de open deurdag.
MVGr.
PapaFreddy
-
Hoikes allemaal,vivke schreef:Hier sè, ga maar eens lachen, de foto's van de dogsurvival staan er op.
Amai zenne ons Vivke....'k kan 't gelove da die zo afgezien heeft....pfff
Ja in da koud water..... terug d'eruit een beke wind enzo...en zonder da ge
het weet heb ge een goe fleuris (=ne kou gepakt)te pakken heee!!
Enneuh......... ik heb er nie mee gelachen zenne!!Neen integendeel....
ik heb me ons Vivke meegeleefd...d'as sportief van mij heee!!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!