Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hoikes Anneke,
Me mijn grieppekke is't nog nie goe zelle
Da zit er al een
hele week in mijn lijf, maar der zen veel mense ziek hoor!!!!!
Snotterdesnotter nog aan toe!!
Trouwens ben ik heel content da ik U terug hoor zenne
Ik hoop da die vieze beestekes nie bij U kome zenne!!
Ja, als ge maar halfenhalf zij dan hebde ook zone honger nie hee!!
Volgende week ne keer zien voor nieuwe menukkes sé
Allee tot een dezer hee!!!
GRTZ,
EMTEEKE ME NOG ALTIJD WA GRIEP

Me mijn grieppekke is't nog nie goe zelle
hele week in mijn lijf, maar der zen veel mense ziek hoor!!!!!
Snotterdesnotter nog aan toe!!
Trouwens ben ik heel content da ik U terug hoor zenne
Ja, als ge maar halfenhalf zij dan hebde ook zone honger nie hee!!
Volgende week ne keer zien voor nieuwe menukkes sé
Allee tot een dezer hee!!!
GRTZ,
EMTEEKE ME NOG ALTIJD WA GRIEP
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
Hallo emteeke,
allee ben er weer eens geraakt se...ja diene griep is maar vervelend he...k heb het nog nie zitte....maar ik hoop voor jou dat je er vlug vanaf geraakt....wat wil je met zo een weer....wij belgskes moete toch een sterk gestel hebben om da te verdrage...deze morge wist ik nie wa ik moest aan doen om weg te gaan....lichte of warme kleren
...maar allee t weer was goe vandaag....ik ben heel de dag buite geweest in aalst op de markt....ferm teraske gedaan...wa ik morge ga doen weet ik nog niet.....misschien een teraske ergens elders....wa komt da komt he.....en voor uw menuke zou ik het maar licht houde zenne....da ge van uw griepeke vanaf geraakt....
groetjes ann
allee ben er weer eens geraakt se...ja diene griep is maar vervelend he...k heb het nog nie zitte....maar ik hoop voor jou dat je er vlug vanaf geraakt....wat wil je met zo een weer....wij belgskes moete toch een sterk gestel hebben om da te verdrage...deze morge wist ik nie wa ik moest aan doen om weg te gaan....lichte of warme kleren
groetjes ann
my doggy is my baby
-
Hoi Anneke,
Ja, 'kzen al wa beter hoor, ma nog nie helemaal zenne!!
Ik had het podore goe zitten.....en d'as nie van de gewoonte bij mij!!
Ma genoeg geklaagd zelle....we gaan't terug wa plezant houde!!
Ja, Aalst is een schoon stadje hee.. een paar jaar terug zen ik da ook geweest. Veel winkels en een groot marktplein...alleen wa miserie voor den auto te parkere
Ook ne grote mercie voor Uw medeleven me mijn grieppekke!! Het doe toch deugd zenne!!
Vandaag heb ik een groentesoepje me ballekes....ja ne mens moe aansterke heee!!'t is toch al iets waar ik terug goesting voor heb...da ga nog terug goe kome sé!!
'K em gistere nog eens de site van ons Vivke bezocht..daar staan toch schoon fotookes op!!
Vandaag is't nog platte rust en morge terug den ouwe zenne... hopelijk...hihi !!!
GRTZ,
EMTEEKE, NOG WA PLATTEKES
Ja, 'kzen al wa beter hoor, ma nog nie helemaal zenne!!
Ik had het podore goe zitten.....en d'as nie van de gewoonte bij mij!!
Ma genoeg geklaagd zelle....we gaan't terug wa plezant houde!!
Ja, Aalst is een schoon stadje hee.. een paar jaar terug zen ik da ook geweest. Veel winkels en een groot marktplein...alleen wa miserie voor den auto te parkere
Ook ne grote mercie voor Uw medeleven me mijn grieppekke!! Het doe toch deugd zenne!!
Vandaag heb ik een groentesoepje me ballekes....ja ne mens moe aansterke heee!!'t is toch al iets waar ik terug goesting voor heb...da ga nog terug goe kome sé!!
'K em gistere nog eens de site van ons Vivke bezocht..daar staan toch schoon fotookes op!!
Vandaag is't nog platte rust en morge terug den ouwe zenne... hopelijk...hihi !!!
GRTZ,
EMTEEKE, NOG WA PLATTEKES
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoi emteeke,
allee vooruit nog eens een goe nachtje slapen en t zal morge wel wa beter gaan se.....als je griep hebt moet je vooral rusten he....en die soep met ballekes da mag ik ook graag se....daar zit eigelijk alles in wat je nodig hebt ....met een boterhammeke erbij....meer moet da nie zijn....
morge ga ik er weer in vliege se....de hele week alleen op de bureau....vandaag heb ik het rustig gehoude...beetje huishoude gedaan en mijn boskopappele gestoofd om in te vrieze....da s lekker met een patatje en een stukske vlees ....en straks op tijd naar bed want morge ist weer vroeg dag.....
groetjes ann
allee vooruit nog eens een goe nachtje slapen en t zal morge wel wa beter gaan se.....als je griep hebt moet je vooral rusten he....en die soep met ballekes da mag ik ook graag se....daar zit eigelijk alles in wat je nodig hebt ....met een boterhammeke erbij....meer moet da nie zijn....
morge ga ik er weer in vliege se....de hele week alleen op de bureau....vandaag heb ik het rustig gehoude...beetje huishoude gedaan en mijn boskopappele gestoofd om in te vrieze....da s lekker met een patatje en een stukske vlees ....en straks op tijd naar bed want morge ist weer vroeg dag.....
groetjes ann
my doggy is my baby
-
Hoikes Allemaal,
Alle , goe nieuws....mijn grieppeke is bijna gedaan zenne!!!
Deze nacht nog es goe gemaft en ik moe zeggen, we zitten op bijna 80percent.....jiehaaaaa!!
Ik zen ie just de baan aan't in 't oog hou sé.. ze zijn weer goe aan 'taanschuiven zie, diene N-16 richting Mechelen zit weer potdicht, ma ja welke baan zit nu nie vol rond tees uur hee...!!
Nogal eens chance da ik achter het rond punt woon want hier is't minder druk..hihi!!
Alle, vandaag gaan we terug beginne zie, voor binne te kome, wa zou me denke, ne keer ne goeie Spaghetti me Bolognaise en goe veel champignognekkes, warme groentekkes en laat de boere ma dorse zie!!
Alle ik zou zegge tegen ons Anneke, courage da alleen op diene buro hee!
Ik zal dikwijls aan U denke sé, want gij hebt mij ook bemoedigende woordekes gegeven hee!!! 't een plezier is 't andere waard zenne!
GRTZ,
EMTEEKE PEKAN GENEZE!!!!
Alle , goe nieuws....mijn grieppeke is bijna gedaan zenne!!!
Deze nacht nog es goe gemaft en ik moe zeggen, we zitten op bijna 80percent.....jiehaaaaa!!
Ik zen ie just de baan aan't in 't oog hou sé.. ze zijn weer goe aan 'taanschuiven zie, diene N-16 richting Mechelen zit weer potdicht, ma ja welke baan zit nu nie vol rond tees uur hee...!!
Alle, vandaag gaan we terug beginne zie, voor binne te kome, wa zou me denke, ne keer ne goeie Spaghetti me Bolognaise en goe veel champignognekkes, warme groentekkes en laat de boere ma dorse zie!!
Alle ik zou zegge tegen ons Anneke, courage da alleen op diene buro hee!
Ik zal dikwijls aan U denke sé, want gij hebt mij ook bemoedigende woordekes gegeven hee!!! 't een plezier is 't andere waard zenne!
GRTZ,
EMTEEKE PEKAN GENEZE!!!!
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallooookes,
Goe nieuws zenne, men grieppekke IST TSUM SPAZIEREN GEGANGEN!! JAWOL!!
Mense, mense, ik hoop da gijlie ze nie krijgt zelle!!
En over 't weer gaan we maar stillekes zwijge geloof ik, want da belooft nie veel goe!!
Hier bij ons in de buurt is er tees we een koppel getrouwd..... die moge diene dag opschrijve zenne, hemme die chance gehad!!
GRTZ,
EMTEEKE TERUG FIT

Goe nieuws zenne, men grieppekke IST TSUM SPAZIEREN GEGANGEN!! JAWOL!!
Mense, mense, ik hoop da gijlie ze nie krijgt zelle!!
En over 't weer gaan we maar stillekes zwijge geloof ik, want da belooft nie veel goe!!
GRTZ,
EMTEEKE TERUG FIT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallokes,
allee ons emteeke is er weer bovenop se....da spaghettike zal wel goe doen met die groentjes....bij mij was t koue plat....den overschot van gisteren....met kartoffelsalat.....oei mijn bmike weeral....en morge ga ik in de kazerne frietjes met ballekes in tomatesaus eten....onze chefkok maakt da lekker klaar se....is misschien een goe idee als menu voor ons forumke ..
mijn eerste dagske is al om se....deze middag doorgewerkt, maar rond kwart na drie was ik al weg se....zo nen hele dag op diene pc zitte kijke is toch veel zenne....
ja emteeke voor de files ben ik blij da ik in zaventem woon se....as ik mijn deur dicht trek tot da ik in de kazerne binne rij ben ik just 15 minute onderweg....ik kan nie klage se.....moet wel de nato voorbij, maar da s maar af en toe dat het daar wa aanschuive is....
groetjes ann
ps waar zitte beejeeke en vivke

allee ons emteeke is er weer bovenop se....da spaghettike zal wel goe doen met die groentjes....bij mij was t koue plat....den overschot van gisteren....met kartoffelsalat.....oei mijn bmike weeral....en morge ga ik in de kazerne frietjes met ballekes in tomatesaus eten....onze chefkok maakt da lekker klaar se....is misschien een goe idee als menu voor ons forumke ..
mijn eerste dagske is al om se....deze middag doorgewerkt, maar rond kwart na drie was ik al weg se....zo nen hele dag op diene pc zitte kijke is toch veel zenne....
ja emteeke voor de files ben ik blij da ik in zaventem woon se....as ik mijn deur dicht trek tot da ik in de kazerne binne rij ben ik just 15 minute onderweg....ik kan nie klage se.....moet wel de nato voorbij, maar da s maar af en toe dat het daar wa aanschuive is....
groetjes ann
ps waar zitte beejeeke en vivke
my doggy is my baby
-
Hoikes allemaal,
Iedereen een goeie dag zenne, alle voor zolang da da duurt hee..
want ons Frankske op de radio heeft nie veel goe voorspelt!!
Ja zo van die ballekes me tomatensaus, en dan nog me frittekes.....njam, njam
Is da daar bij julllie nog aanschuive me diene inoxen plateau aan den comptoir zoals in onzen tijd???? Of is da nu me een telloorken aan 't tafel opgediend ?? Awel zo es aanschuive zie, da zou 'k nog eens wille doen sé, me diene plato en da inoxidabele koemmeke, me da bestek da we uit ons kaske moeste meebrenge.....NOSTALGIE, 'twas toch plezant zenne!!
En op de site uit die inoxe bakken, uit de jaren stillekes...
...en 't schoonste van de zaak was da da nog goe smaakte, gammellen moeste we nie gebruike, want op de site hadde we tallooren..jaja!! gelove of nie !!
Alle , de file hier bij mij valt percies wa mee, want als 't tegenvalt!!
Ma ja wij kenne de binnewegskes om weg te gerake...hihi
GRTZ,
EMTEEKE IN TOPVORM!!

Iedereen een goeie dag zenne, alle voor zolang da da duurt hee..
Ja zo van die ballekes me tomatensaus, en dan nog me frittekes.....njam, njam
Is da daar bij julllie nog aanschuive me diene inoxen plateau aan den comptoir zoals in onzen tijd???? Of is da nu me een telloorken aan 't tafel opgediend ?? Awel zo es aanschuive zie, da zou 'k nog eens wille doen sé, me diene plato en da inoxidabele koemmeke, me da bestek da we uit ons kaske moeste meebrenge.....NOSTALGIE, 'twas toch plezant zenne!!
En op de site uit die inoxe bakken, uit de jaren stillekes...
Alle , de file hier bij mij valt percies wa mee, want als 't tegenvalt!!
Ma ja wij kenne de binnewegskes om weg te gerake...hihi
GRTZ,
EMTEEKE IN TOPVORM!!
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallokes,
ben er weer eens geraakt se....t was weer druk he....vrijdag sportdag gehad op t werk...plezant zenne....k heb voleybal gespeeld...tot da k mijne voet omsloeg...dan was t gedaan voor mij...mijn pootje zie goe blauw....maar allee t doe gene pijn nemeer....
zaterdag eerst naar auto5 voor onderhoud van mijn autoke en dan heel de dag bij mama geweest want ze had weer veel te vertelle he....en vandaag naar de rommelmarkt in peutie geweest....en nu nog effe dada zegge op t forumke he....
....morge weeral werkendag....
wat eten we morge enteeke
...want vandaag was t gene vette zenne...ne pizza uit den diepvries....geen tijd om eten te make....
zoals je zegt emteeke uit die gamellen eten da deed ik ook graag....vooral as t stoemp was.....met ne worst ofzo....as ge honger had op oefening dan smaakte alles he.....
groetjes ann
ben er weer eens geraakt se....t was weer druk he....vrijdag sportdag gehad op t werk...plezant zenne....k heb voleybal gespeeld...tot da k mijne voet omsloeg...dan was t gedaan voor mij...mijn pootje zie goe blauw....maar allee t doe gene pijn nemeer....
zaterdag eerst naar auto5 voor onderhoud van mijn autoke en dan heel de dag bij mama geweest want ze had weer veel te vertelle he....en vandaag naar de rommelmarkt in peutie geweest....en nu nog effe dada zegge op t forumke he....
wat eten we morge enteeke
zoals je zegt emteeke uit die gamellen eten da deed ik ook graag....vooral as t stoemp was.....met ne worst ofzo....as ge honger had op oefening dan smaakte alles he.....
groetjes ann
my doggy is my baby
-
Hoikes Anneke,
'k Zen content da ik U nog es hoor sé
Ja zoals ge schrijft hebde weeral een druk weekendje gehad
Het t'is nu de moment voor het automobielekke een goe beurtekke te late geve ..want de koude dagen zijn aan 't komen hee..En dan zijde toch gerust da alles ne keer goe is nagezien!
Ja zone rommelmarkt is ook ne keer plezant om ne keer naar toe te gaan!
Vroeger deden ze da hier in 'tdorp met de oogstfeesten...maar d'as al jaren afgeschaft!!
Tees we heb ik een beteke rustig geweest, wel een potteke gaan pakke in 't tsallekke van de speeltuin voor de klein gaste..hihi, da kome soms meer grote mensen dan die klein pattotters! Daar kent iedereen iedereen en da's plezant sé!!

Gistere zijn ze komen briefkes steken voor de mosselslag in 't school, alle we wete weeral waar ene!!
Vandaag zijn het doodsimpel bokes me charcuterie want ik heb verse gaan kopen yesyes!!
Allee tot zolang hee!!Ons Vivke??
GRTZ,
EMTEEKE
'k Zen content da ik U nog es hoor sé
Ja zone rommelmarkt is ook ne keer plezant om ne keer naar toe te gaan!
Vroeger deden ze da hier in 'tdorp met de oogstfeesten...maar d'as al jaren afgeschaft!!
Tees we heb ik een beteke rustig geweest, wel een potteke gaan pakke in 't tsallekke van de speeltuin voor de klein gaste..hihi, da kome soms meer grote mensen dan die klein pattotters! Daar kent iedereen iedereen en da's plezant sé!!
Gistere zijn ze komen briefkes steken voor de mosselslag in 't school, alle we wete weeral waar ene!!
Vandaag zijn het doodsimpel bokes me charcuterie want ik heb verse gaan kopen yesyes!!
Allee tot zolang hee!!Ons Vivke??
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
anneke57 schreef:Hallokes,
zaterdag eerst naar auto5 voor onderhoud van mijn autoke en dan heel de dag bij mama geweest want ze had weer veel te vertelle he....en vandaag naar de rommelmarkt in peutie geweest....en nu nog effe dada zegge op t forumke he....![]()
....morge weeral werkendag....
wat eten we morge enteeke...want vandaag was t gene vette zenne...ne pizza uit den diepvries....geen tijd om eten te make....
groetjes ann
Amai , da had ik vroeger ook dikwijls sé , mijne voet omslage!!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Amai , da had ik vroeger ook dikwijls sé , mijne voet omslage!!!
Allee , ik zou zegge goe intapen en zalf opstrijke, en een beteke oppassen want nu is diene voet nog wa slapppekes, en dan hebde dikwijls da ge hem terug omslaagt zenne!!
GRTZ,
EMTEEKE[/quote]
Hallokes emteeke,
awel da was bij mij den eerste keer se....maar dan direkt goe he....as ik iet doen dan doen ik het goe se....maar t is al beter zenne....t zie goe blauw en as ik zie hoe da ik mijne voet zet dan is t geen probleem...
maar met die botinnen heb ik veel steun he...
donderdag ga ik mijn autoke weer binnesteke se...voor 4 nieuwe banden...dan is m volledig in orde voor de winter he....k moet er toch alle dage mee op schok om te gaan werken se....
een boke met verse charcuterie da kan ook eens smaken zenne....of met verse soep....mmmmm.....lekker....
groetjes ann
GRTZ,
EMTEEKE[/quote]
Hallokes emteeke,
awel da was bij mij den eerste keer se....maar dan direkt goe he....as ik iet doen dan doen ik het goe se....maar t is al beter zenne....t zie goe blauw en as ik zie hoe da ik mijne voet zet dan is t geen probleem...
donderdag ga ik mijn autoke weer binnesteke se...voor 4 nieuwe banden...dan is m volledig in orde voor de winter he....k moet er toch alle dage mee op schok om te gaan werken se....
een boke met verse charcuterie da kan ook eens smaken zenne....of met verse soep....mmmmm.....lekker....
groetjes ann
my doggy is my baby
-
Hoikes Anneke,
Ja, ik zen wa later ingeschakeld, want deze voormiddag wa kommiskes gedaan, enz. enz.!!
En deze noen in 't naar huis kome passeerde kik een frituur, en ja 't was weeral van da zenne. Mijn automobiellekke wou nie doorrijde sé!! Ik moest stoppe zie!! Allee, 'k em dan een kleinekke me andalouse gepakt me twee sateekes me kruidekkes, amai en da heeft gesmaakt sé!!
Voor van den avond zijnt weer bokes me toeslag en misschien een soepekke uit het blikske want ze waren vandaag in de reklam, ge kreeg "t er tien procent meer bij voor dezelfde prijs......hihi!!
En hoe is 't mee het voettekke van ons Anneke???Jaren terug had mijn zus ook zoiets voor, maar da was me een spierscheuring bij!!
Ze kunne da tegenwoordig meten, en bij haar wa's da nog geen tien procent!
Dus een paar weekskes in 't gips sé!
Allee tot een dees zekers!!
GRTZ,
EMTEEKE
Ja, ik zen wa later ingeschakeld, want deze voormiddag wa kommiskes gedaan, enz. enz.!!
En deze noen in 't naar huis kome passeerde kik een frituur, en ja 't was weeral van da zenne. Mijn automobiellekke wou nie doorrijde sé!! Ik moest stoppe zie!! Allee, 'k em dan een kleinekke me andalouse gepakt me twee sateekes me kruidekkes, amai en da heeft gesmaakt sé!!
Voor van den avond zijnt weer bokes me toeslag en misschien een soepekke uit het blikske want ze waren vandaag in de reklam, ge kreeg "t er tien procent meer bij voor dezelfde prijs......hihi!!
En hoe is 't mee het voettekke van ons Anneke???Jaren terug had mijn zus ook zoiets voor, maar da was me een spierscheuring bij!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Emteechauffeurke schreef:Hoikes Anneke,
Ja, ik zen wa later ingeschakeld, want deze voormiddag wa kommiskes gedaan, enz. enz.!!![]()
![]()
En deze noen in 't naar huis kome passeerde kik een frituur, en ja 't was weeral van da zenne. Mijn automobiellekke wou nie doorrijde sé!! Ik moest stoppe zie!! Allee, 'k em dan een kleinekke me andalouse gepakt me twee sateekes me kruidekkes, amai en da heeft gesmaakt sé!!![]()
![]()
Voor van den avond zijnt weer bokes me toeslag en misschien een soepekke uit het blikske want ze waren vandaag in de reklam, ge kreeg "t er tien procent meer bij voor dezelfde prijs......hihi!!![]()
![]()
En hoe is 't mee het voettekke van ons Anneke???Jaren terug had mijn zus ook zoiets voor, maar da was me een spierscheuring bij!!![]()
![]()
GRTZ,
EMTEEKE
Hallokes emteeke,
frietjes zijn nie zo gezond maar t is toch lekker he....ik kan er ook nie afblijve....surtout as ze van de frituur kome....
bij mij zal t ook een boke worde want k heb frietjes met steak au poivre gegete in de kazerne deze middag.....en t was nog lekker ook....sebiet een boke met tomattekes en wa makreel....meer moet da nie zijn he....
met mijne voet gaat het goed zenne....da blauw zal wel wegtrekke...zolang dat t ma gene pijn meer doet is t goe he....k heb meer geluk dan je zus....want zij moest in de plaaster....bij was t maar een verstuiking....
ons vivke
groetjes ann
my doggy is my baby
-
Hoikes Anneke,
Allee, da ga nog goekes kome zie met die voet zenne!!
Amai, terwijl ik hier aan 't schrijve ben ziede geen 150 meter voorruit, 't is hier een dikke erwtesoep van de mist, en ik denk da diene nie rappekkes ga weg zijn sé!!
Vandaag zal 't ook nog altij gewoonekes zijn zulle, mijn BMieke wa content stellen ..yes,yes!! Alleen da gedacht van diene steak au poivre, maakt mij weeral een klein beteke crazy!!Bearnaise is ook goe zenne!!
Alle tot sebiet zekers!!
GRTZ,
EMTEEKE
Allee, da ga nog goekes kome zie met die voet zenne!!
Amai, terwijl ik hier aan 't schrijve ben ziede geen 150 meter voorruit, 't is hier een dikke erwtesoep van de mist, en ik denk da diene nie rappekkes ga weg zijn sé!!
Vandaag zal 't ook nog altij gewoonekes zijn zulle, mijn BMieke wa content stellen ..yes,yes!! Alleen da gedacht van diene steak au poivre, maakt mij weeral een klein beteke crazy!!Bearnaise is ook goe zenne!!
Alle tot sebiet zekers!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!