Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

anneke57

03 okt 2007, 15:04

Hallokes emteeke,

ja diene mist was erg he ...hier ist nu toch weggetrokken zenne....ma best want k moet nog rijden met mijn autoke....vandaag heb ik nog niks gegeten want ik moest doorwerken....amai zoveel post....maar k heb mijn best gedaan zenne....ze zulle weer content zijn da de centjes weer op hun rekening komt he....vanavond maak ik scampi's met een sauske alla ann....met tomaten en ajuin met een beetje roomsaus....en daarbij frans brood of rijst....dus mijn bmike oei.....
groetjes ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

03 okt 2007, 18:30

Hallookes Anneke,

Ja ,wat wij al lang wisten wordt hier nog es bevestigd sé!! :P :P :P
Gij zij toch een uit de duizend zenne!!Enneeeuuuuuh die scampiekes, awel sé, de zever komt uit mijn monnekke, allee figuurlijk dan he!!

Ik heb justekkes den thuisbrengitaliaan binne zie!!! :wink: :wink: Eenmaal
Pollo Siciliana me frittekkes en een salaattekke!! Is da daar in Zaventem ook zo?? Allee hier bij ons hebbe we nogal wa keus, en ze zijn goe rap hie zenne!! 't Is nog goe warm sé, en den overschot doen ekkik morgen efkes in de microwave zie , en t'is weeral in orde zelle!! :P :P hihi!!
En d'er bovenop zat er in da zakske nog een attensekke van de zaak bij, in casu een pottekke goei rijstpap, ma ja als vaste klant moge ze al iet doen hee!!Hihi!! :P :P

GRTZ,
EMTEEKE GOE VOLDAAN
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

04 okt 2007, 18:08

Halloookes allemaal,

Ja , als ge nu buiten kijkt is da al een heel ander weerrekke zenne....hihi! :P :P Amai , ge zou voor vanalles en nog wa goesting krijge sé!!
'k Em zowaar mijne voorhof aan 't straat proper opgegritseld zie, en die ruskes allemaal uitgetrokke, ge moest da nu zien hie bij ons zegge ze, da ge d'er een bal kunt op houde!! :P :P
Ja, en zoals gezegd hebbe kik den overschot van diene thuisbezorgitaliaan deze navond in mijn kaske geslage, en da heeft nog goekes gesmeckt zenne!!
En morgen heel vroeg is 't dan weer de vuilzakken buite zette! Hie bij ons moete da soms heel vroeg bij zijn sé, en 't kan gebeure da diene zak da na de noen nog staat, allee geen vast uur nie meer!! :? :?
Allee ik peis voor morgen ne keer scampiekes in roomlooksaus, me een meergranenbruinboterhammekke!Anneke , da's uwen meug heee!!

Alle tot in 't weekend zekers !!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

schanulekes

04 okt 2007, 19:38

Ik dacht ik ga daar eens lezen over Hawkisten en het leger maar daar is hier de laatste 50 postings geen sprake meer van.

vivke

08 okt 2007, 21:17

Joehoe kzen hier sè :D :D :D
Moeke gaat beter, heeft nog wa griep gehad, maar ze maakt al terug van hare neus dus is ze beter.
Allée zo te zien is de gespreksstof hier nog ni veranderd, eten, eten, eten, denken jullie aan niks anders.... :roll:
Voila k heb van mij laten horen. Nu ga ik nog wat traienen met mijne woeffie, is nodig, zondag wedstrijd en hij is een beeke verwaarloosd.
Zondag duimen allemaal hé, 'k zit in Halen. :P
My dog is my live

vivke

08 okt 2007, 21:19

Annekeeeeeeeeeeeeeeeeeee 'k mis u zenne, alles goe :roll:
My dog is my live

anneke57

08 okt 2007, 21:36

Hallokes,

ben er weeral eens geraakt se....amai....t was weer druk se....
maar allee t is eindelijk gelukt om mijn nieuwe banden op mijne auto te krijge...da heeft wa in gehad zenne...ze ware besteld ...tege donderdag maar ware nie binne...t was dan voor zaterdag....om 8.30 moest ik in zemst zijn...dan naar aalst....dan naar wemmel naar t verjaardagsfeest van de dochter van mijn vriendin...allee t was 23.00 as ik eindelijk thuis was....zondag heb ik mijn kot gekuist en gestreken...en dan in t slaap gevallen....amai ik was moe....
k heb gezien da k weer wa gemist heb bij ons emteeke....scampi's in looksaus....mmmm lekker.....vanavond heb ik stoemp met verse rode kool en verse appelkes gemaakt met een gewoon gebakke boulet erbij..... :P :P ...en t was nog lekker ook.....echte maneuverkost... :P :lol:
k heb gezien da chanulleke goeiendag is kome zegge....ja over t leger wordt er nie veel meer gepraat maar ne goeie militair kan ook goe eten he....ist nie over de radars dan ist over ons maagske da we klappen he...allee wa dat er in moet....
morgen heb ik congé...dan ga ik met den trein naar antwerpen....naar mijn oudste zoon...k heb m na 9 jaar terug gevonden....via via heb ik hem telefonisch kunne bereiken.....k was zo blij zijn stem te horen....morgen zie ik hem terug....ben is kerieus....k zal maar een pilleke pakke om te slape...
:lol: :lol: :lol:
groetjes ann
my doggy is my baby

anneke57

08 okt 2007, 21:37

vivke schreef:Annekeeeeeeeeeeeeeeeeeee 'k mis u zenne, alles goe :roll:
helaba vivke......waar zat jij seg :?: :?: :?: ...k je ook gemist zenne
my doggy is my baby

anneke57

08 okt 2007, 21:40

vivke schreef:Joehoe kzen hier sè :D :D :D
Moeke gaat beter, heeft nog wa griep gehad, maar ze maakt al terug van hare neus dus is ze beter.
Allée zo te zien is de gespreksstof hier nog ni veranderd, eten, eten, eten, denken jullie aan niks anders.... :roll:
Voila k heb van mij laten horen. Nu ga ik nog wat traienen met mijne woeffie, is nodig, zondag wedstrijd en hij is een beeke verwaarloosd.
allee vooruit....ja as ze terug van hun neus make dan gaat alles terug goe.....ben blij voor jou zenne.....k zat ermee in....ik dacht al dat er iets was....omdat je nie meer op t forumke kwam.....emteeke heeft je ook gemist zenne.....
morge ga ik kevin zien.....joepie.....

kus ann
my doggy is my baby

vivke

08 okt 2007, 21:41

Hoi Anneke, hebt ge Kevin terug gevonden, amaai ben benieuwd zeg.
Fijn voor u, hoop ik...
Laat iets weten hé
My dog is my live

anneke57

08 okt 2007, 21:45

ja zenne....k ga zeker iets late wete....vandaag heb ik een uur en een half aan de telefoon gehange met hem....t was zo moeilijk om da gesprek te eindigen....morge zulle we nogal wa te vertelle hebbe....k heb geweend van blijdschap....
kus ann
my doggy is my baby

vivke

08 okt 2007, 21:49

Dat zal wel da ge blij zijt. 'k Ben blij voor u, allee hoop ik toch als ge weer niet gekwetst wordt?
Nu zen ik weg zulle, 'k ga mij wa met mijne woef bezig houden, is verwaarloosd de laatste tijd.

Kus, kus en tot morgen
My dog is my live

Emteechauffeurke

09 okt 2007, 08:00

Hoikes allemaal,

'k zen ie ook terug sé, een paar daagskes goe van het weerrrekke geprofiteerd, en wa in den hof gedaan enz, enz!!!! :P :P
Enneeeeeuhh.... de vrouwkes zijn terug zie en da doe goe zelle!! :P :P

Alle tot sebiet zekers!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

09 okt 2007, 08:09

anneke57 schreef:ja zenne....k ga zeker iets late wete....vandaag heb ik een uur en een half aan de telefoon gehange met hem....t was zo moeilijk om da gesprek te eindigen....morge zulle we nogal wa te vertelle hebbe....k heb geweend van blijdschap....
kus ann
Hoikes Anneke,

Amai, da gaan wa zijn, maar ik duim voor U zenne!!Laat U maar es goe gaan !!K'zen al zenuwachtig in Uw plaats....pfff :wink: :wink:

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

09 okt 2007, 08:15

vivke schreef:Joehoe kzen hier sè :D :D :D
Hoi Vivke,

Alle, 'k zen blij dat het met Uw moeke beter gaat zenne!! Ma , ja wa Anneke zei we hebben U wel gemist zelle, maar ge zij BACK IN TOWN!!
Zondag duim ik mee zelle!!!! En ja hie wordt nog altijd goe gegete en gedronke op ons forrummeke!!!!! :P :P

Alle tot de volgende he!!

GRTZ,
EMTEEKE :wink: :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!