Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
Genieterke - Lid geworden op: 15 nov 2002, 01:36
't Lijkt wel de hemel op aarde in deze topic met al die pateekes!
Om in militaire termen te blijven:
hopelijk zitten er geen 'Zweetpateekes' tussen!
Het Genieterke
Om in militaire termen te blijven:
hopelijk zitten er geen 'Zweetpateekes' tussen!
Het Genieterke
ESTE NIX PAX CHRISTE NIX !
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hoikes,
Ja, nen BBQ kunt ge ook onder een afdak houden hoor!!We hebben d'er ne keer ene gedaan half januari bij de afsluiting van het jachtseizoen, en da viel goe mee!! Open weer wel naar de koude kant, maar alles smaakte zoveel beter dan als ge der ene zou doen in den bakoven van 30 graden!Maar ja het menu liegde er nie om hoor! In 't begin wa snackskes met verschillende salaatekkes, en dan als piece de resistance ne goeie zesrib van kweetniewa!
Later hebben we de beentjes nog een goe opgebakken met mosterdsaus!
Als binnenkomerke kunde Uw gasten bv. schijfjes paté met ajuinenconfituur aanbieden, me een geroosterd boke ofzo!
Wat ik ook graag eet is zone gevulde paprika op de rooster, een halve petat in de schel met lookbotersaus, yummieeee!!!!!
En wa da ook goe is is zone schapegigot me veel stukskes look in!!Amai, ik kan het hier al beter explikeere dan ne echte
Allee iedereen smakelijk!!!
GRTZ,
ROBERT
Ja, nen BBQ kunt ge ook onder een afdak houden hoor!!We hebben d'er ne keer ene gedaan half januari bij de afsluiting van het jachtseizoen, en da viel goe mee!! Open weer wel naar de koude kant, maar alles smaakte zoveel beter dan als ge der ene zou doen in den bakoven van 30 graden!Maar ja het menu liegde er nie om hoor! In 't begin wa snackskes met verschillende salaatekkes, en dan als piece de resistance ne goeie zesrib van kweetniewa!
Later hebben we de beentjes nog een goe opgebakken met mosterdsaus!
Als binnenkomerke kunde Uw gasten bv. schijfjes paté met ajuinenconfituur aanbieden, me een geroosterd boke ofzo!
Wat ik ook graag eet is zone gevulde paprika op de rooster, een halve petat in de schel met lookbotersaus, yummieeee!!!!!
En wa da ook goe is is zone schapegigot me veel stukskes look in!!Amai, ik kan het hier al beter explikeere dan ne echte
Allee iedereen smakelijk!!!
GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoi Genieterke,
Ook welkom hier,onze hostess heeft even middagpauze maar ze komt zo bij U hoor!! Vandaag is't een glaske champieter voor de NEWCUMBERS me verschillend taostjes, zalm, krabsalaat, vleessalaat, kip-curry!!
GRTZ,
ROBERT

Ook welkom hier,onze hostess heeft even middagpauze maar ze komt zo bij U hoor!! Vandaag is't een glaske champieter voor de NEWCUMBERS me verschillend taostjes, zalm, krabsalaat, vleessalaat, kip-curry!!
GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
papafreddy - Lid geworden op: 04 nov 2006, 21:05
Ja da ziet er smakelijk uit maar achteraf komt het he, dien afwas doen, zeker als je zelf voor vaatwas moet spelen!!!!!Emteechauffeurke schreef:Hoikes,
Ja, nen BBQ kunt ge ook onder een afdak houden hoor!!
Ja onze vaatwas speelt na 7 jaar dienst wa met mijn b.....!
Hij wilde het nie meer doen, hem buiten gezet en alles leek ok, het spoelen, en het warm wassen op 65gr.
Hem terug gemonteerd en laten spoelen ok, hem laten afwassen op 65gr en dan begon het wanneer die warm had, doe het zelf zegde die.
Op spoelen deed die ook nie meer, na een week hem terug in gang gezet op spoelen en waarempel hij had er terug goesting in.
Dus veel sweet genot deze namiddag, doei
PapaFreddy
-
Hoikes nog es,
Jo zone afwas bij nen BBQ, ja da doet ge gelijk ge wil heee! Tegenwoordig bij den Blokker ofzo kunde van zo van die kartonnen telloorkes enzo kopen hee!
En dan van die plastieke bestekskes,achteraf den helen boel in de PMD zak en zie 'tis weeral weg zenne!!Natuurlijk 'tmeeste werk is bij diene rooster maar daar weet Tante Kaat dan weeral raad mee !!
GRTZ,
ROBERT
Jo zone afwas bij nen BBQ, ja da doet ge gelijk ge wil heee! Tegenwoordig bij den Blokker ofzo kunde van zo van die kartonnen telloorkes enzo kopen hee!
En dan van die plastieke bestekskes,achteraf den helen boel in de PMD zak en zie 'tis weeral weg zenne!!Natuurlijk 'tmeeste werk is bij diene rooster maar daar weet Tante Kaat dan weeral raad mee !!
GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallo
Ik vrees dat we het gevonden hebben, slechte soldeerkontakten aan het sterkstroom gedeelte van de elektronika met inkluis het voedingsgedeelte.
De machine heeft nu de eerste test "spoelen goed doorstaan"
, vanavond de volgende test op 65 graden, duimen maar he, wordt vervolgd.
PapaFreddy
Ik vrees dat we het gevonden hebben, slechte soldeerkontakten aan het sterkstroom gedeelte van de elektronika met inkluis het voedingsgedeelte.
De machine heeft nu de eerste test "spoelen goed doorstaan"
PapaFreddy
-
Hoi Papafreddy,
Ik denk dat diene programmacomputer van da machien koekeloere slaat!
Gewoonlijk is da zoiets,een of ander printplaat pleite ofzo, vocht gezien???
't heeft toch geen slagske gehad zeker van den bliksem?
GRTZ,
ROBERT

Ik denk dat diene programmacomputer van da machien koekeloere slaat!
Gewoonlijk is da zoiets,een of ander printplaat pleite ofzo, vocht gezien???
't heeft toch geen slagske gehad zeker van den bliksem?
GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallo idereen
Ik heb een vraagje over het egaliseren van chape.
Ik zou boven 75 vierkante meter kliklaminaat willen leggen.
Maar!!!!!!!!!!
Nu blijkt na meting met laser, dat over een lengte van 1m30, ik een hoogte verschil heb van 6 mm.
En dit is teveel en ik zou moeten egaliseren met zo'n vloeistof, heeft er hier iemand daar ervaring mee?????.
Graag nuttige tips
MVGr.
PapaFreddy
Maar!!!!!!!!!!
Nu blijkt na meting met laser, dat over een lengte van 1m30, ik een hoogte verschil heb van 6 mm.
En dit is teveel en ik zou moeten egaliseren met zo'n vloeistof, heeft er hier iemand daar ervaring mee?????.
Graag nuttige tips
MVGr.
PapaFreddy
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Vivke en ook de anderen, zoals ik in mijn vorige posting liet verstaan zijn wij er enkele dagen tussenuit.vivke schreef:Hoi Danny, hier ben je welkom hoor. Ik ben trouwens na 62A naar Leopoldsburg gemuteerd, bij de TTR. Was hertzkabeloperatuur in het HK 1Pantserinfanterie Brigade. Veel maneuvers, was bijna nooit thuis.
Daar kenden ze iets van maneuvers.
2A was dat niet Hasselt?
Wij zitten hier nu in Arromanches waar het weer niet opperbest is, maar met een aperitiefje erbij lijkt de zon nu veel meer te schijnen.
Of het 2A uit Hasselt stamt weet ik niet Vivke, maar als ik naar dit artillerie bataljon gemutterd werd in 1969 waren die in Siegen gelegerd.
Na 2 jaar verhuisde het bataljon naar Lüdenscheid, en in 1974 heb ik het leger vaarwel gezegd om familiale redenen.
Daarna nog eens 20 in de burgerij onzen boterham verdiend, en in 1999 op pensioen.
Wij zitten hier nu in Arromanches om eventjes te bekomen van een ernstig ongeval van een van de kleinkinderen, maar zoals je kunt zien, heb ik hier ook de mogelijkheid Seniorennet te volgen.
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
papafreddy schreef:Hallo idereen
Maar!!!!!!!!!!
Graag nuttige tips
MVGr.
PapaFreddy
hoi papafreddy,
je moet latten evenwijdig op de grond waterpas leggen en dan een andere lat er dwars over leggen zodat je er kunt mee glijden...tussen die latten op de grond leg je dan chape en met de bovenste lat kun je de chape egaal verdelen door te glijden over die latten op de grond....juist gelijk een aftrekker....de chape goe plat maken...zodat m overal gemakkelijk verdeeld geraakt ....als het droog is kun je die latten eruit halen en dan effe vullen en je vloer is egaal.....ik hoop maar dat die 6mm niet naar de deur afhelt...want dan zit je met een probleem....
k hoop dat je mijne zever verstaat
groetjes ann
my doggy is my baby
-
Wij zitten hier nu in Arromanches om eventjes te bekomen van een ernstig ongeval van een van de kleinkinderen, maar zoals je kunt zien, heb ik hier ook de mogelijkheid Seniorennet te volgen.
Groetjes
Danny[/quote]
Hallo Danny,
ik hoop dat alles goed komt met het kleintje....ik duim alvast .....als je er wil over praten ...geen probleem hoor....we hebben allemaal een luisterend oor....mocht je dat helpen....
groetjes ann
Groetjes
Danny[/quote]
Hallo Danny,
ik hoop dat alles goed komt met het kleintje....ik duim alvast .....als je er wil over praten ...geen probleem hoor....we hebben allemaal een luisterend oor....mocht je dat helpen....
groetjes ann
my doggy is my baby
-
papafreddy schreef:Emteechauffeurke schreef:Hoikes,
dien afwas doen,
awel papafreddy....ik hebZO EEN HEKEL AAN AFWAS
.....dat als mijn machien kapot is, ik mij dezelfde dag nog een nieuw ga kopen....
wat tenandere al gebeurd is....hihi
groetjes ann
my doggy is my baby
-
Emteechauffeurke schreef:Hoi Anneke ,
Da was geire gedaan zulle!!Laat U maar ne keer goe gaan hier!!
GRTZ,
ROBERT![]()
merciekes emteeke....hier kunnen we patekes en koekskes eten, een goei pint drinken of ne lekkere koffie.....sebiet gaan we nog BBQen ook....da s veel plezanter dan over tnt enz...te klappen....hier kunne we eens iets zeggen tege mekaar....chat.be of lognet.....daar moet ik niks van hebbe....hier vind ik het meer vertrouwd.....HAWKers onder mekaar....
groetjes ann
my doggy is my baby
-
Hallo An.anneke57 schreef:Hoi Papafreddy,
je moet latten evenwijdig op de grond waterpas leggen en dan een andere lat er dwars over leggen zodat je er kunt mee glijden...tussen die latten op de grond leg je dan chape en met de bovenste lat kun je de chape egaal verdelen door te glijden over die latten op de grond....juist gelijk een aftrekker....de chape goe plat maken...zodat m overal gemakkelijk verdeeld geraakt ....als het droog is kun je die latten eruit halen en dan effe vullen en je vloer is egaal.....ik hoop maar dat die 6mm niet naar de deur afhelt...want dan zit je met een probleem....
groetjes ann
Wat je beschrijft klopt als een bus. Dit is geldig als je behoorlijke dikte moet opvullen.
Maar het mijne varieert van 1mm tot 6mm niet gelijklopend, normaal bestaat er egaliserende vloeistof die dit oplost. Je giet da uit als alle gaten dicht zijn, en de waterige supstansie past zicht aan zodat de opp. pas is. Maar ik heb da nog nooit gedaan, geen ervaring, vandaar wa onzeker.
2 weten soms meer dan een he.
In theorie is dit mooi he maar hoe verloopt de praktijk? Thats the question.
We kijken nog uit naar reakties he
Doei
papaFreddy