Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Goede morgen iedereen,
Nou ja, goed!! 't regent hier vollen bak!!! En ne ferme wind. Fietsen zit er dus nie in vandoag!!!Gelukkig em ek gisteren al kommiskes gedoen tot en met morgen want morgen zit ik bijna nen gansen dag zonder otto. Morgenvroeg om 08.00 uur moet ik al in de garage zijn. Den otto krijgt een grote onderhoudsbeurt en tegelijkertijd de APK keuring zoals ze da ier zeggen.
Ja, hier gebeurt dat allemoal in de garage zelf, op veurwoarde da die garage nen deur den RDW erkende keuringmeester ee.
Tis topen dat morgen nie regent want kmoet zo een 5 km weer te voet noar huis. Zo flexible zijn ze niet zenne da se ne mens noar uis brengen.
Dus mannen, peis morgen ne kier op mij ee dat mijn karreke der zonder klierscheuren vanaf komt
Allee, kgon iest iet oan tuisouwen doen se. De kleine sloapt nog dus tsal goed veuruit goan.
Tot loater nog es he
sonneke
Nou ja, goed!! 't regent hier vollen bak!!! En ne ferme wind. Fietsen zit er dus nie in vandoag!!!Gelukkig em ek gisteren al kommiskes gedoen tot en met morgen want morgen zit ik bijna nen gansen dag zonder otto. Morgenvroeg om 08.00 uur moet ik al in de garage zijn. Den otto krijgt een grote onderhoudsbeurt en tegelijkertijd de APK keuring zoals ze da ier zeggen.
Ja, hier gebeurt dat allemoal in de garage zelf, op veurwoarde da die garage nen deur den RDW erkende keuringmeester ee.
Tis topen dat morgen nie regent want kmoet zo een 5 km weer te voet noar huis. Zo flexible zijn ze niet zenne da se ne mens noar uis brengen.
Dus mannen, peis morgen ne kier op mij ee dat mijn karreke der zonder klierscheuren vanaf komt
Allee, kgon iest iet oan tuisouwen doen se. De kleine sloapt nog dus tsal goed veuruit goan.
Tot loater nog es he
sonneke
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hoi Sonneke,
Awel sé, 'k zen vried content zenne d'ak au hoor, amai 'k had de zenuwen!
Woehaa,hihihi da me diene mosterd, joa da kunde U ne kier goe in troempere!!Das nou echt goe veur de valling doen te losse!! Hedde dan doar in Brakel dien straffe deutse nie gepruuft....Lowensenf en consoorten..pfff!!
Hie wa verder in m'en stamkroegske hemme ze mosterd van Gent....Tieretijn noemt 't em allee of toch zuuiet!! D'as iel bekent da huis doar in Gent!! Beejeeke zal da wel kenne peis ik.
Joa Sonneke laat die fotookes moar komme zenne, 'k zen curieus sé!!
Hie is't nou aan 't regenen me redelijk wa wind.....en 'k hoor just ons Frankske oep de radio nie veel goe spreke over 't weer..
Tot loater hee..
GRTZ,
EMTEEKE
Awel sé, 'k zen vried content zenne d'ak au hoor, amai 'k had de zenuwen!
Hie is't nou aan 't regenen me redelijk wa wind.....en 'k hoor just ons Frankske oep de radio nie veel goe spreke over 't weer..
Tot loater hee..
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
BLACKJACK - Lid geworden op: 30 dec 2006, 09:48
Hoi,
yep, Tierentyn is nen zeer gekenden Gentschen mostoard.
'k Vindet persuunlijk iene van de beste, en da es nu ni omdak van de streke ben zen. Een bootsen mé uuflakke mé ne goeien schep mostoard derop
da es toch vuur e vingers van af te lekke
Da goat ter altijd in. Da doe mij sebiet peizn op de Gentsche fieste ........
in't muséetjen kunde da toar krijge, of op de poatersholfieste ..... nog betere.
Op een virkenshespeke, 'n zogezeid ' varkenshammetje ' est uuk ni te versmoaden, 'n beetjen winterkost kunde nu wel gebruike os ge boatekkekt .....
'k zein der mé weg,
Baai,
BJ
'k Vindet persuunlijk iene van de beste, en da es nu ni omdak van de streke ben zen. Een bootsen mé uuflakke mé ne goeien schep mostoard derop
in't muséetjen kunde da toar krijge, of op de poatersholfieste ..... nog betere.
Op een virkenshespeke, 'n zogezeid ' varkenshammetje ' est uuk ni te versmoaden, 'n beetjen winterkost kunde nu wel gebruike os ge boatekkekt .....
'k zein der mé weg,
Baai,
BJ
-
Allee, ge moet gien zenuwen niemier hebben se. Sonneke is ter weer.Emteechauffeurke schreef:Hoi Sonneke,
Awel sé, 'k zen vried content zenne d'ak au hoor, amai 'k had de zenuwen!![]()
Woehaa,hihihi da me diene mosterd, joa da kunde U ne kier goe in troempere!!Das nou echt goe veur de valling doen te losse!! Hedde dan doar in Brakel dien straffe deutse nie gepruuft....Lowensenf en consoorten..pfff!!
![]()
Hie wa verder in m'en stamkroegske hemme ze mosterd van Gent....Tieretijn noemt 't em allee of toch zuuiet!! D'as iel bekent da huis doar in Gent!! Beejeeke zal da wel kenne peis ik.
Hie is't nou aan 't regenen me redelijk wa wind.....en 'k hoor just ons Frankske oep de radio nie veel goe spreke over 't weer..![]()
![]()
![]()
Tot loater hee..
GRTZ,
EMTEEKE
Joa, dienen Duitsen mosterd ken ik oek zenne. Der is oek straffen toebak tussen ... amai!!! Moar ja, zo een ferm lik mosterd op een goei dikke Bratwurst ... da kennen zier nie zenne.
Das altijd tieste wa we eten as we op congé goan. Dees joar weer se. 3 weken noar Beieren ... de bergen in
Nou nog op Anneke wachten se. Die laot oek niks meer weten hé. Potdorie toch .... der zal toch niks serieus zijn zekers??? Kzijn nu toch oek al een beetje ongerust zenne
dada, sonneke
-
Hoikes,BLACKJACK schreef:Hoi,
'k Vindet persuunlijk iene van de beste, en da es nu ni omdak van de streke ben zen. Een bootsen mé uuflakke mé ne goeien schep mostoard deropda es toch vuur e vingers van af te lekke
![]()
Op een virkenshespeke, 'n zogezeid ' varkenshammetje ' est uuk ni te versmoaden, 'n beetjen winterkost kunde nu wel gebruike os ge boatekkekt .....![]()
'k zein der mé weg,
Baai,
BJ
Joa , hie in men stamkroegsje is da veur de platookes mix enzuu, dus koase, kop me klein cornisjonnekes en ajuuntsjes en dan diene mostoard..mmmm!! Dan geve die nog een groot bord met Suparanoham me mostoard.....MMMMM ook!!Amai Sonneke ge het er we in gesloagd zenne met diene BRATWURST Ik moet nog tot tees weekend wachte tot da kraammeke hie terug stoad! Pffff...ik zen hie wa oan't afkoele want dees noen was't wer fiest..ons Sonneke wet woar 't over goa..pff een half fles Spa in men jib.joengejoenge.....ik krijg oepjachte gelijk kweeniewa!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoi Emteeke,Emteechauffeurke schreef:Hoikes,BLACKJACK schreef:Hoi,
'k Vindet persuunlijk iene van de beste, en da es nu ni omdak van de streke ben zen. Een bootsen mé uuflakke mé ne goeien schep mostoard deropda es toch vuur e vingers van af te lekke
![]()
Op een virkenshespeke, 'n zogezeid ' varkenshammetje ' est uuk ni te versmoaden, 'n beetjen winterkost kunde nu wel gebruike os ge boatekkekt .....![]()
'k zein der mé weg,
Baai,
BJ
Joa , hie in men stamkroegsje is da veur de platookes mix enzuu, dus koase, kop me klein cornisjonnekes en ajuuntsjes en dan diene mostoard..mmmm!! Dan geve die nog een groot bord met Suparanoham me mostoard.....MMMMM ook!!Amai Sonneke ge het er we in gesloagd zenne met diene BRATWURST Ik moet nog tot tees weekend wachte tot da kraammeke hie terug stoad! Pffff...ik zen hie wa oan't afkoele want dees noen was't wer fiest..ons Sonneke wet woar 't over goa..pff een half fles Spa in men jib.joengejoenge.....ik krijg oepjachte gelijk kweeniewa!!
GRTZ,
EMTEEKE
Joa zenne. kwee moar al te goe woar 't over goa. Doe wel efkes rustig oan zenne. Tes nie goe veur de rikketik zenne. Moar kweet et ... 't moe moar zoe plezant nie zijn hé ....
groetjes, sonneke
-
Mogguuuu!!
Ja, efkes oep z'en ollans heee!
Ik weet nie wa ik hem moa ik z'en percies wa griepperig aan 't weurre...ne kop die as zo dwaas stoat as kweeniewa, ne stijven nek..brrrr!Moar alle we zulle we zien sé!
Joa, ik kan da dus nie loate van 's nachts met raam open te sloape as't ga..
misschien nen trok gepakt ofzo?? Een tetsje terug ei de kinesist ne kier diene nek es goe gekraakt en da was goe sé....ik peis da diene gast da nog es zal moete doen.....mmmm!!
Joa, allee 'k zen terug wa oep menne positieve sé..manmanman!!Moar ja, we z'en gien 20 joar nie mier zenne!!
Vandoage is't weer juunnesoep...ik eet da zo gére sé!!
Amai Sonneke Urlaub machen im Bayernland.....Sehr Gemutlich!! Dan Solten Sie viele Bratwursten mit Senf und gebachene Swiebelen Nutzen!
Jawol!
Und Echtes Kartoffelnsalat.....viel Spass Damit!!
Meines Gott......und auch vieles Bier zu Trinken!!
Tees Deuts is wel nie honderd percent just zenne......moar we goeie da 'ter toch moar uut heee...!!Zoe zemme dan!!
Tsjuus!
GRTZ,
EMTEEKE
Ik weet nie wa ik hem moa ik z'en percies wa griepperig aan 't weurre...ne kop die as zo dwaas stoat as kweeniewa, ne stijven nek..brrrr!Moar alle we zulle we zien sé!
misschien nen trok gepakt ofzo?? Een tetsje terug ei de kinesist ne kier diene nek es goe gekraakt en da was goe sé....ik peis da diene gast da nog es zal moete doen.....mmmm!!
Joa, allee 'k zen terug wa oep menne positieve sé..manmanman!!Moar ja, we z'en gien 20 joar nie mier zenne!!
Amai Sonneke Urlaub machen im Bayernland.....Sehr Gemutlich!! Dan Solten Sie viele Bratwursten mit Senf und gebachene Swiebelen Nutzen!
Jawol!
Tees Deuts is wel nie honderd percent just zenne......moar we goeie da 'ter toch moar uut heee...!!Zoe zemme dan!!
Tsjuus!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Morgeeeeeeeee,Emteechauffeurke schreef:Mogguuuu!!
Joa, allee 'k zen terug wa oep menne positieve sé..manmanman!!Moar ja, we z'en gien 20 joar nie mier zenne!!![]()
![]()
Jawol!
Tsjuus!
GRTZ,
EMTEEKE
zoe se. Kem er mijn ieste wandeling al opzitte. Om 08.00 ure dan otto noar de Kwik Fitt gebroacht veur een grote beurt ( een ONDERHOUDSBEURT he ... dadde mij nie verkierd verstoat
Intussen goan ek de sloapkamers ies onderhande pakke se. Kem toch tijd. t ventje is nou nog thuis moar vandennoen moet er weer goen werken. Rond een uur of 5 komt em dan noar uis veur teten en dan is em weer weg om te werken. kem dan den gansen oavend om mee mijn hobby bezig te zijn
Amai, andjuinsoep ... lekker... mee iel veel andjuin. Ik doen der dan nog altijd een snee geroesterd broed bovenop mee gesmolten koas mjam mjam
Allee Emteeke, kzijn content dadde weer een beke bij au positieven zijt. an goei nachtrust doe wonderen ee, tenminste .... as gallien sloapt toch
En wa da open venster betreft ... op ons sloapkoamer stoan de vensters oek altijd open se ... zomer en winter. Moest ek da nie doen, kzoe iedere morgen oefdpijn emmen en da kan ik missen as tandpijn se
Enfin, genoeg gekletst nou. Tis tijd dak iet goan doen.
Mennekes, tot loater nog ies he
dada, sonneke
-
Hoikes,
Joa, 'k zen hie nog es sé want dees noen zennek weeral den boulvaar oep sé...moar dees kier wa kalmer zenne...pffffff!
Justekkes men brievebuske goan leegmoake sé....'k zen weeral gerust want d'er woaren gien vensterkes bij....die z'en gewoenlijk nie goe hee..!
In passant diene hoop reklammekes bij 't papier gedoan..kem zeker oep een moand tijd al pekanst mier as tien kilo in de doos gesmete sé,zemme mij gezei , en da weet ik van d'Hollanders zelf da ze doar twie to drei kiere mier van die blaadjes in de bus krijge as hie...as 't moet alle doage een pakske van twie kilo...!Tienegste woar as die goe veur z'en is veur au schelle van de patoaters in te doen...
En diene PMD.....veur de hollanders.....de petfles, tetrabrick, blikskes enzo, die schuift oek goe sé...ik z'en zoe zot veu da allemoal af te wassen veu as da in diene zak goa.moar al goe want dan stinkt da nie he.!!
En me da glas doen ik just 't zelfde.die goan as nief in den bol.;de etikketekes doen ik er wel nie af zenne!
Allee tot zolang sé!
GRTZ,
EMTEEKE
PS: Van die beurt..da had ik al deur zenne!!

Joa, 'k zen hie nog es sé want dees noen zennek weeral den boulvaar oep sé...moar dees kier wa kalmer zenne...pffffff!
Justekkes men brievebuske goan leegmoake sé....'k zen weeral gerust want d'er woaren gien vensterkes bij....die z'en gewoenlijk nie goe hee..!
In passant diene hoop reklammekes bij 't papier gedoan..kem zeker oep een moand tijd al pekanst mier as tien kilo in de doos gesmete sé,zemme mij gezei , en da weet ik van d'Hollanders zelf da ze doar twie to drei kiere mier van die blaadjes in de bus krijge as hie...as 't moet alle doage een pakske van twie kilo...!Tienegste woar as die goe veur z'en is veur au schelle van de patoaters in te doen...
En diene PMD.....veur de hollanders.....de petfles, tetrabrick, blikskes enzo, die schuift oek goe sé...ik z'en zoe zot veu da allemoal af te wassen veu as da in diene zak goa.moar al goe want dan stinkt da nie he.!!
En me da glas doen ik just 't zelfde.die goan as nief in den bol.;de etikketekes doen ik er wel nie af zenne!
Allee tot zolang sé!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Profiteer moar van 't schoen weer. Tenminste ... hier ist al de hielen dag schoen weer. Ze weten derboaven precies dak 2 keer nen ielen toer te voet moest doen vandoag maar allee, den otto stoat weer veur de deur se. Om 14.25 uur belden ze dat em kleir was. Dus ons sonneke eure frak on en weer noar die garage. Stond mij karreke schoen in 't zonneke te blinken. Alles OK, just 1 lampke was kapot en da emme ze vervangen.Emteechauffeurke schreef:Hoikes,
Joa, 'k zen hie nog es sé want dees noen zennek weeral den boulvaar oep sé...moar dees kier wa kalmer zenne...pffffff!![]()
![]()
![]()
Justekkes men brievebuske goan leegmoake sé....'k zen weeral gerust want d'er woaren gien vensterkes bij....die z'en gewoenlijk nie goe hee..!![]()
![]()
In passant diene hoop reklammekes bij 't papier gedoan..kem zeker oep een moand tijd al pekanst mier as tien kilo in de doos gesmete sé,zemme mij gezei , en da weet ik van d'Hollanders zelf da ze doar twie to drei kiere mier van die blaadjes in de bus krijge as hie...as 't moet alle doage een pakske van twie kilo...!Tienegste woar as die goe veur z'en is veur au schelle van de patoaters in te doen...![]()
![]()
Allee tot zolang sé!
GRTZ,
EMTEEKE
![]()
Ik kan weer a hiel joar tuffen se
Zeg, diene PMD ... da kennek nog zenne. Moar hier zijn ze al een beteke slimmer want op die petflessen betoalde leeggoed dus as ge die weer meepakt noar de winkel krijgde 25 euro cent per fles terug.
En de blikskes (as ek die al ies gebruik) en de gloazen pottekes spoel ik oek properkes uit zenne.
Mee da papier valt da nog mee zenne. Kwee nie of ze dan in den Belgique oek kennen moar hier kunde van die stickers krijgen oem op au deur of au brievenbus te plakken en doar stoat op: GEEN RECLAME. As ze da zien dan smijten ze gien reclamefolders in au brievenbus. Wel de streekkrant en zo. En om de 14 dagen komt er zo ne groete cammion deur de stroat die al het papier meepakt. Ge moet het natuurlijk wel buiten zetten he
Allee, kgon mijn patatjes schillen se. Tis dezen oavend patatjes mee gestoofde prei en een lekker scholleke derbij. Veur de kleine em ek braadworst gepakt want dad is giene viseter.
emteeke, kzijn curieus om toeren hoeda ouwen noen geweest is
groetjes, sonneke
-
Goeiemorgen allemaal,
Amai , gisteren een schoon noenneke gehad...mmmm dat smoakt noar mier sé..!!
Joa Sonneke 'k zen blij da da ottooke terug picobello is...en diene prijs van ien lampekke das 't nou oek nie hee.!!Een tetsje terug hemme kik de otto waor ik nou mee bol oek binnen gedoan..moar doar woare mier stukken oan..
Veurige moand oak mee noar de control en 't ging goe..joa ikke goan bij de camions.....want deze is lichte vracht=4maal4 en doar is de file soms minder!!
( lichte vracht is in Holland het grijs kentekenbewijs)
En hemme de schollekes gesmoakt????Sé , doar kunne ze mij veur wakker moake...mmm! Moar vis is oek al nie mier goeiekoop!!
O ja , en diene gestoofde prei, da 's een must bij de vis zenne, as ge doar een goeie scheut witte wijn bij doe da is af hee!!
En een pettatsje..mier moe da nie z'en sé!
Desgevalend kunde doar wa dillekruit an toevoegen!
Misschien nog es ff en rap gerechtsje. nie veel nuudig Een Zalmsteackje en Spinaziestoemp uit het vriesvak.
Ge bakt in een panneke da steacksken en ge loat diene stoemp goan in de micro.... gewuun een telloorken pakken en schikken....rap gedoan sé..mm
Bon Apetit
GRTZ,
EMTEEKE
Amai , gisteren een schoon noenneke gehad...mmmm dat smoakt noar mier sé..!!
Joa Sonneke 'k zen blij da da ottooke terug picobello is...en diene prijs van ien lampekke das 't nou oek nie hee.!!Een tetsje terug hemme kik de otto waor ik nou mee bol oek binnen gedoan..moar doar woare mier stukken oan..
En hemme de schollekes gesmoakt????Sé , doar kunne ze mij veur wakker moake...mmm! Moar vis is oek al nie mier goeiekoop!!
Misschien nog es ff en rap gerechtsje. nie veel nuudig Een Zalmsteackje en Spinaziestoemp uit het vriesvak.
Ge bakt in een panneke da steacksken en ge loat diene stoemp goan in de micro.... gewuun een telloorken pakken en schikken....rap gedoan sé..mm
Bon Apetit
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoi, oek ne goei morgenEmteechauffeurke schreef:Goeiemorgen allemaal,
Amai , gisteren een schoon noenneke gehad...mmmm dat smoakt noar mier sé..!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joa Sonneke 'k zen blij da da ottooke terug picobello is...en diene prijs van ien lampekke das 't nou oek nie hee.!!Een tetsje terug hemme kik de otto waor ik nou mee bol oek binnen gedoan..moar doar woare mier stukken oan..Veurige moand oak mee noar de control en 't ging goe..joa ikke goan bij de camions.....want deze is lichte vracht=4maal4 en doar is de file soms minder!!
( lichte vracht is in Holland het grijs kentekenbewijs)
En hemme de schollekes gesmoakt????Sé , doar kunne ze mij veur wakker moake...mmm! Moar vis is oek al nie mier goeiekoop!!![]()
O ja , en diene gestoofde prei, da 's een must bij de vis zenne, as ge doar een goeie scheut witte wijn bij doe da is af hee!!
En een pettatsje..mier moe da nie z'en sé!
Bon Apetit
GRTZ,
EMTEEKE
Niks van dus. Deze morgen wakker geworre mee een ferm migraine. Kem direkt a pilleke gepakt en kzijn weer in mijn beddeke gekropen. Mee da pilleke kan ek nie rondloapen se want dan ben ek so suf as kweeniewa.
Rond dan 10 nen werd ik weer wakker. De kleine ad al eur ontbijtje gepakt (een boterhammeke mee kipfilet) en zat rustig TV te kijken. Das toch a verstandig kind se.
Da word dus vandoag iel rustig oan doen. kmoet er seffens wel efkes uit veur a poar kommiskes moar kgon te voet. Den otto loat ik nou stoan veur alle veiligheid.
Oh ja, kvond just nen iele schoenen foto van mij uit mijnen legertijd. Da was een verrassing. Iemand die al joaren in Duitsland woent (tegen Konstanz aan de Bodenzee) ad diene foto. 't Is nen ex-TTRíst en ij eed oek in Brakel gezeten. 'k zal em op de forum van 't 43ste zetten se.
Allee, kgon in de zetel duiken se. kvoel me echt nie goe!!! Normal duurt zo een migraine 3 doagen bij mij dus as ge me moest missen .... ge weet wat er schilt he
groetjes, sonneke
-
Hoi Sonneke!!
Amai, da kunde nou es van afzien sé..
Ik hem doar oek soms last van...en d'as nie te doen!!
Iest en veural de pillekes neme...probere te relaxen..veel water drinken..dan den tram in..gien licht.....nen groeten handdoek oep da bed...verstand oep nul....ev. de stekker van den telefoon d'eruit..deurbel plat......en ruste. iel veel ruste!!
Oep een gegeve moment zulde dan au lichaam voele te zweten en dan is 't ergste gepasseerd!!
Zoe emme kik da ervaren!!
Ieeeeellllll veel sterkte Sonneke!!
GRTZ,
EMTEEKE
Amai, da kunde nou es van afzien sé..
Iest en veural de pillekes neme...probere te relaxen..veel water drinken..dan den tram in..gien licht.....nen groeten handdoek oep da bed...verstand oep nul....ev. de stekker van den telefoon d'eruit..deurbel plat......en ruste. iel veel ruste!!
Oep een gegeve moment zulde dan au lichaam voele te zweten en dan is 't ergste gepasseerd!!
Zoe emme kik da ervaren!!
Ieeeeellllll veel sterkte Sonneke!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
BLACKJACK - Lid geworden op: 30 dec 2006, 09:48
Hoi,
just thusgekomen en nog 'n beke tv kijke.
'n grappake tege de valling, mé 'n talleurke koas derbij.
Mensen op den tv die eigenlijk buiten de maatschappij valle , moar die veur makoar zorge en die 'n ongeloooflijke belevenis ebbe.
Sebiet doarachter reklam veur 'n niew magazien, zu te zien super snob en vuur mense mé vrie veel geld.
Véel mensen zonder werk, en veel werk woar men geen mensen veur vind..snel veranderende technologie...steeds moar opleiding... subsidies...nen steeds mier snel veranderenden weireld...
morge nen ekstra dag, allei tes eigenlijk vandoag al ...moar veur te werke ... of veur geld uit te geven ????
Vroag es wie leefter en wie ni ???????
Wa datte al ni ziet op den tv. zoa loate op den avond........
Emteke die zoa te zien toch nen serieuzen superdroam ét.
Sonneke in de patattenmand.
En Anneken die 'presies n lange radiopause inlast.
é tien ier mé tander iet te moaken ... wie weet ????
t zal messchien 'n beetjen stil zen de komende doagen precies......
'k ben eindelijk ne kier drie doagskes thuis.
We goan der van profiteren...allei toch ons beste doen,
allei sloapwel allemoal,
BJ
Mensen op den tv die eigenlijk buiten de maatschappij valle , moar die veur makoar zorge en die 'n ongeloooflijke belevenis ebbe.
Sebiet doarachter reklam veur 'n niew magazien, zu te zien super snob en vuur mense mé vrie veel geld.
Véel mensen zonder werk, en veel werk woar men geen mensen veur vind..snel veranderende technologie...steeds moar opleiding... subsidies...nen steeds mier snel veranderenden weireld...
morge nen ekstra dag, allei tes eigenlijk vandoag al ...moar veur te werke ... of veur geld uit te geven ????
allei sloapwel allemoal,
BJ
-
He Blakjackske,BLACKJACK schreef:Hoi,
allei sloapwel allemoal,
BJ
Lang niets van au gezien. Hoe ist jongske? Joa, Sonneke is uit de patattenmand zenne. Een goei pilleke veur de migraine, a paor uurkes sloapen en dan nog a paracetamolleke mee codeïne en we kunnen der weer tegen. Kzijn content dak mor ienen dag miserabel geweest zijn
Deze murgen al noar 't gemientenhuis geweest se. T Is weer teind van de moand he en dan moek altijd noar 't gemientenhuis veur nen "Attestati de Vita" zoals ze dadier zeggen. Mee andere woorden ... een levensbewijs.
Kem et al deurgefakst noar den Brussel anders krijg ik mijn weduwepensioen nie. Da is nogal nen rompslomp zenne. Allee, kem weer an moand rust se.
"t weer is hier fantastisch. "t Z(s)onneke schijnt
Kem alles dad een beke los zit noar binnen gedoan, oek de lege plantenbakken. Anders kan ek ze bij de overburen goan oalen en da zijn Spanjoarden die bekan gien nederlands klappen.
Joa, ons Emteeke geniet er van tegenwoordig. Gruut gelijk zenne. Zoelang as tem moar nie overdrijft want das nie goed he.
Joa, en ons Anneke ... da blijft moar duren he die stilte .... gottekes toch.
Niee zenne, k geluuf nie dat tien mee tander te moaken he.ksoe nie weten hoe!!!!
Allee, kgon ier nog tien en tander doen se en vandennoen weer oan de knutsel. K doen da toch zoe gere da knutselen. Gienen tijd om mij te vervelen zenne
Ge krijgt allemoal an dikke bees van mij
sonneke