Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Een goede avond allemaal,Emteechauffeurke schreef:Hallookes Sonneke,
Joa, 'k goan nie ambetant doen moar hie is 't fiest begonne zenne, oep de radio hemmes ze al over de ieste probleemmekes geklapt oan 't zeetsje me diene strontwind.....brrrrr!!![]()
![]()
Amai da dinneeke veur dezen oavend.....mmmmmmm zenne! Karbonnade peis ik ei in Olland een iel andere betekenis as hie?? is't nie??
Ie brenge me da direkt in associoatie me stoofvlees! De Karbonade Flamand!
Moar in ieder geval een supergoe ideeke!!
Men kommiskes z'en nog nie gedoan zenne..oep diene parking waaide weg me au karreke...!!'t zal veur morge z'en...hihi!!
Me diene schoolfotograaf..pffff..amai in onzen tijd kocht ons moeke een nief truike en moeste me sito-presto noar den coiffeur goan.....haha!
Oeioei, nou 'ist ie de hel losgebarste sé; deze noen zeide ze ging 't ergst z'en in kracht!! In den Bruxelles is 't Terkamerenbos al den ielen dag toe!
Doar in Holland zulde nou nie me de velo noar 't school kunne bollen!!Die gaste me hunne velo doen doar soms 15km op en af en soms nog mier, ielemoa iet anders as hie! 'k em doar ooit es ne fietswegwijzer zien stoan....Amsterdam 185 km.....brr...iel bizar!!
Mense hou vol en tot loater hee.!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Hoe ist mee t slecht weer? Hier viel het mee vandoag. Engeland en Frankrijk emmen de volle loag gekregen zag ik op den tv.
deze morgen viel het mee. Tegen de noen kregen we nen ielen straffen wind (nou nog zenne0 en een paor flinke buien en koud dat is bbbrrr,
Veur dezen nacht geven ze nog mier regen, morgen iet rustiger en woensdag weer vollen bak mee straffe wind (stormkracht) en veel regen mee zelfs hoagel en onweer. Amaai, de klein zal weer schrik emmen.
Joa zenne, ons dineeke ee gesmoakt. t was iel goe. Zeg Emteeke, ik geloof dat ze die zogezegde karbonade in Belgie als "spiering" kennen. Kan da??? As ge ier stoofvlees wil moaken, dan moette hachee vragen.
Joa, t is wel efkes wennen zenne. Oan den andere kant emmen zier iel veel dingen veur internationaal te koken, veural mee die "tokoos" ier.
Ach ja, tokoos zijn winkels mee aziatische produkten. Soms ziede doar iel komieke dinge ze zoals bijveurbeeld ....kouseband. Da zijn e soort sperziebonen moar dan wel ne meter lang en dus. Is eigenlijk veur de Surinaamse keuken. Mijn vriendin is een Surinaamse en die kan iel goe koken. Mijn buurvrouwke oan den overkant is ook Surinaams maar meer oan de Javaanse kant. Die gebruiken iel veel madame Jeanette pepers. Da is straffen toebak se. As ge die gebruikt meugde die pepers, as ze gesneeen zijn, nie mee au vingers vastpakken. Ge moet ze op een breed mes doen, dan in de pan en sebiet au hande wassen. Ier zeggen ze over die pepers ... hoe krommer hoe beter, hoe kleiner hoe heter
Mee mijn hand goat et al een beke beter. Kem er mijn verband afgedoan zenne want anders kan ek nie koken he. Ge zit toch altijd mee au hand int woater en zo en mee handschoenen oan kan ek nie werken zenne.
Allee, k gon es nog wa koartjes moaken se. tIs bekan Pasen he en ik wil een poar schoen koartjes versturen nor iel goe vrienden
Tot loater jonges,
lieve groetjes, sonneke
-
Zijn jullie niet een beetje laat met jullie carnavalstoeten. Carnaval is toch al lang voorbij. Kijk, bij mij is carnaval nog altijd zoals in Duitsland. Dat zie je elk jaar op tv. De carnavalstoeten in Keulen, Mainz en Dusseldorf en als het daar dan Rosenmontag is, dan is ook voor mij de carnaval afgelopen. Zelfs hier in Nederland is Carnaval al lang voorbij. Aswoensdag begint de vasten (voor diegene die er waarde aan hechten) en dus een 40-dagen vastentijd die eindigt met Pasen. En vermits het binnen 2 weken al Pasen is ....mucki schreef:Wat een weer enfin we moeten er aan wennen want dat is de toekomst zeggen ze met de klimaatverandering wind en regen gisteren hebben ze al bij al nog chance gehad met de carnavalstoet
Zo, het is nu wel echt bedtijd voor mij.
Voor al diegene die nog wakker zijn .... een goede nacht en tot morgen
sonneke
-
Goede middag allemaal,
Ja, schijnt vandoag gienen goeien dag te zijn. Iest krijg ik een mailtje van ons emteeke mee nie zo goe nieuws en dan een telefoontje van mijn vriendin. we zouden soamen noar de met goan vandoag moar eur dochter ee gisteren an accident had bij t zwemmem.
Ze moest mee nen salto het zwembad induiken en doarbij is ze te dicht bij de rand gebleven en ee se mee euren nek en schouder de betonnen rand van het zwembad geroakt. Paniek allom hé. i Is gelukkig goe afgeloepen moar t had oek anders kunnen zijn he. Amaai, k mag er nie on peizen.
van ons anneke horen we oek al niks
Of ze heeft het te druk mee euren dril of der is iet anders
Mijn hand zit terug ingepakt.t Word al moar erger van de zeer. K zal toch ne kier nor den dokteur moeten peis ek
Nou efkes nog een kadooke inpakken. T is morgen meester en juffendag op t school. dan worden alle verjaordagen en zo soamen gevierd mee lekkere patteekes en zo. genieten veur de kadeekes dus.
Jongens, tot laoter nog es he
sonneke
Ja, schijnt vandoag gienen goeien dag te zijn. Iest krijg ik een mailtje van ons emteeke mee nie zo goe nieuws en dan een telefoontje van mijn vriendin. we zouden soamen noar de met goan vandoag moar eur dochter ee gisteren an accident had bij t zwemmem.
Ze moest mee nen salto het zwembad induiken en doarbij is ze te dicht bij de rand gebleven en ee se mee euren nek en schouder de betonnen rand van het zwembad geroakt. Paniek allom hé. i Is gelukkig goe afgeloepen moar t had oek anders kunnen zijn he. Amaai, k mag er nie on peizen.
van ons anneke horen we oek al niks
Mijn hand zit terug ingepakt.t Word al moar erger van de zeer. K zal toch ne kier nor den dokteur moeten peis ek
Nou efkes nog een kadooke inpakken. T is morgen meester en juffendag op t school. dan worden alle verjaordagen en zo soamen gevierd mee lekkere patteekes en zo. genieten veur de kadeekes dus.
Jongens, tot laoter nog es he
sonneke
-
BLACKJACK - Lid geworden op: 30 dec 2006, 09:48
Hellookes,
we zen der uk nog ne kier groakt..........
Druk van't weekend, voetbal van de gasten, de match nadien nog ne kier overdoen nattuurlijk
..............., zondags goan ete veur de voetbal te steunen, 'n cinémake meegepakt, 'n wafelke goan eten en 's avonds noar de Buffalo's.
En veur da ge 't weet zijde weer op weg de moandag.........
Bedankt MTke veur de receptjes, 't zal meer iet zijn veur den iersten dag dat 't goe weer es buit'n, peis 'k. En ten ziet ter ni noar uit dat da veur sebiet zal zijne
. En da van Sonneken goan we zekers uuk uitproberen..............
Bij ons ier gebeurter niets mé karnaval, triestig, moar gelukkeg op Merelbeke wordt da duchtig gevierd zen, en altijd loate, nu was't et ierste weekend van moarte, hetgien noar Merelbeekse normen nog vroeg es.
'T ée als veurdeel dat 't weer meestal al wa betere es, we emme nog geweest dat 't veertien a vijftien graden was in de zonne, buiten op 't terraske. Als ge't mij vroagt ebbekik toch da liever dan koue mé regen of sniewe. In Zottegem wordt da uuk vrie vroeg gevierd, doar zen ze iene van de ierste. En dus altijd vrie koud
Nog iets over Zottegem, veur de menden die van langs die kanten zijne, den Kryton es DEFINTIEF gesloten ........ na 26 joaren ......... en al wa dat ter rond hangt uuk natuurlijk. DeSotto's en consoorten......der komt ter nu 'n grote garage, Be eM dubbelU om geen merk te noemen.
Veur velen toch 't einde van een tijdperk............
Allei jongens, loat de gerechtjes moar komm'n zuk azu zegg'n.
Ni te vele noar buit'n kijken, ge wordt ter toch moar depressief van.
Grtz,
BJ
we zen der uk nog ne kier groakt..........
Druk van't weekend, voetbal van de gasten, de match nadien nog ne kier overdoen nattuurlijk
En veur da ge 't weet zijde weer op weg de moandag.........
Bedankt MTke veur de receptjes, 't zal meer iet zijn veur den iersten dag dat 't goe weer es buit'n, peis 'k. En ten ziet ter ni noar uit dat da veur sebiet zal zijne
Bij ons ier gebeurter niets mé karnaval, triestig, moar gelukkeg op Merelbeke wordt da duchtig gevierd zen, en altijd loate, nu was't et ierste weekend van moarte, hetgien noar Merelbeekse normen nog vroeg es.
'T ée als veurdeel dat 't weer meestal al wa betere es, we emme nog geweest dat 't veertien a vijftien graden was in de zonne, buiten op 't terraske. Als ge't mij vroagt ebbekik toch da liever dan koue mé regen of sniewe. In Zottegem wordt da uuk vrie vroeg gevierd, doar zen ze iene van de ierste. En dus altijd vrie koud
Nog iets over Zottegem, veur de menden die van langs die kanten zijne, den Kryton es DEFINTIEF gesloten ........ na 26 joaren ......... en al wa dat ter rond hangt uuk natuurlijk. DeSotto's en consoorten......der komt ter nu 'n grote garage, Be eM dubbelU om geen merk te noemen.
Veur velen toch 't einde van een tijdperk............
Allei jongens, loat de gerechtjes moar komm'n zuk azu zegg'n.
Ni te vele noar buit'n kijken, ge wordt ter toch moar depressief van.
Grtz,
BJ
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Halookes mense!!
Joa 'k z'en ie zenne....ppppffffff amaiiii nou hemme kik iet meegemoakt zenne, moar gelukkig is alles terug een beke oep z'en plooi....pffff ! Sonneke, vried bedankt veur au lieve woordekes in de meelretour zenne!
Nou zen ik percies a zo een beke in de pattatte oan 't valle.de reactie van mij sterk 't ouwen misschien!!'k zal, peis ik es een goe sloppeke moete doen sé!
Alle 'k z'en content da ons beejeeke men ideekees in 't panneke goa doen!!
Amai 't is a hie weer van dadde me da weer sé....
ge zou a zo den otto pakke en noar Zaventem tuffe... en den ieste vlieger noar 't (Z) sonneke pakke sé..
Joa, vandoag gien menukkes van toen zenne..'t was weekend..mmmm.moar 't was wer rappekes zondagoavend..
Alle ék goan zien sé!
GRTZ,
EMTEEKEN
Joa 'k z'en ie zenne....ppppffffff amaiiii nou hemme kik iet meegemoakt zenne, moar gelukkig is alles terug een beke oep z'en plooi....pffff ! Sonneke, vried bedankt veur au lieve woordekes in de meelretour zenne!
Nou zen ik percies a zo een beke in de pattatte oan 't valle.de reactie van mij sterk 't ouwen misschien!!'k zal, peis ik es een goe sloppeke moete doen sé!
Alle 'k z'en content da ons beejeeke men ideekees in 't panneke goa doen!!
Amai 't is a hie weer van dadde me da weer sé....
Joa, vandoag gien menukkes van toen zenne..'t was weekend..mmmm.moar 't was wer rappekes zondagoavend..
Alle ék goan zien sé!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeiemorgen!!
Allee, voorlopig toch zenne.want ge moet vandoag weer alles hoe vastzetten en ouwen..pffff
Deze noen goan we de takken weeal es zien vliege sé!!
Ik wil ons Sonneke giene schrik oanjoagen moar daor bij eur is 't weer weeralarm!!
Hier van achter in da bos stoan er bekanst gien takken ne mier oan de bomen... doar is percies een bommeke gevalle! 't probleem is da da allemoal kaphout is en dus moe gekapt weurre....moar ge moe van zoveel instanties ouw papiere hemme da diene eigenaar z'en boske wa loat verloedere!!
Ier es da wer marktdag sé.. 't zal nie veel z'en want me diene wind bloast alles weg......!!
Ie zegge me oep 'pleintsje..onze vriend Mucki weet da wa ik bedoel... stoan veel van die Pakistanen me kleding en da just in een trokgat van kan ne mier en ge zie dikwijls zo een kledingrek tege de vlakte goan.....
Moar 'k em 't nog gezie die markt ziede me de week verder achteruitgoan. veurige week was 't er gien oemdat ze oep die ander ploats gien toelating van de brandweer kregen om er te stoan!!
Alle 'k em ne kier goe gesloape sé...'t was nodig zenne.pff!!Moar alles is terug oep z'en plooi sé !!
Joa , toen woare we wer ons vallieske oan 't pakke want 't was zondag hee...die ieste moand in Heverlee was wel een triestige zenne.pff!
Woar is den tijd hee.damme me die FNekkes oan 't lieren bollen woaren!!
Wie kent die nog??En de trippekes in Blanden, Bierbeek, Oud-heverlee??
Moar gaandeweg wier da toch plezanter naargelang de weken passeerde zenne..vooral die leste veur ons mutatie
Ik z'en een bitsje stilgevalle me menuideekes moar don 't worry!!
Tot loaters enneuh hou ze vast vandoag!!
GRTZ,
EMTEEKE
Allee, voorlopig toch zenne.want ge moet vandoag weer alles hoe vastzetten en ouwen..pffff
Ik wil ons Sonneke giene schrik oanjoagen moar daor bij eur is 't weer weeralarm!!
Hier van achter in da bos stoan er bekanst gien takken ne mier oan de bomen... doar is percies een bommeke gevalle! 't probleem is da da allemoal kaphout is en dus moe gekapt weurre....moar ge moe van zoveel instanties ouw papiere hemme da diene eigenaar z'en boske wa loat verloedere!!
Ier es da wer marktdag sé.. 't zal nie veel z'en want me diene wind bloast alles weg......!!
Alle 'k em ne kier goe gesloape sé...'t was nodig zenne.pff!!Moar alles is terug oep z'en plooi sé !!
Joa , toen woare we wer ons vallieske oan 't pakke want 't was zondag hee...die ieste moand in Heverlee was wel een triestige zenne.pff!
Moar gaandeweg wier da toch plezanter naargelang de weken passeerde zenne..vooral die leste veur ons mutatie
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Oek van ier uit nen goeije morgen,Emteechauffeurke schreef:Goeiemorgen!!
Allee, voorlopig toch zenne.want ge moet vandoag weer alles hoe vastzetten en ouwen..pffff![]()
Deze noen goan we de takken weeal es zien vliege sé!!
Hier van achter in da bos stoan er bekanst gien takken ne mier oan de bomen... doar is percies een bommeke gevalle! 't probleem is da da allemoal kaphout is en dus moe gekapt weurre....moar ge moe van zoveel instanties ouw papiere hemme da diene eigenaar z'en boske wa loat verloedere!!![]()
Ier es da wer marktdag sé.. 't zal nie veel z'en want me diene wind bloast alles weg......!!![]()
Ie zegge me oep 'pleintsje..onze vriend Mucki weet da wa ik bedoel... stoan veel van die Pakistanen me kleding en da just in een trokgat van kan ne mier en ge zie dikwijls zo een kledingrek tege de vlakte goan.....
![]()
Moar 'k em 't nog gezie die markt ziede me de week verder achteruitgoan. veurige week was 't er gien oemdat ze oep die ander ploats gien toelating van de brandweer kregen om er te stoan!!
GRTZ,
EMTEEKE
Emteeke, k wist het al van da weeralarm zenne. 't is hier vollen bak weer. Ge kunt mee moeite rechtop loepen en as ge de wind in de rug het, dan krijgde toch bonken
Momenteel emmen hier windstoten van bekan 120 km/uur ....nie mis he.
Kem rap mijn kommiskes gedoan se want t is nie te doen anders.
Van dan nacht oek ..... regen, windstoten donder en bliksem .....
den Edwin moest weer lachen zenne .... kijk zeit em .... ze moaken weer foto's van de Belgen
allee, van de noen gien kinderkoken niemier dus goan de klein en ik goan zwemmen. k zijn wel gien woaterrat zoals zij moar da kind moe toch oek wa plezier emmen he.
Jonges, tot loater nog es he. Kem weer nen langen ienzamen oavend vandoag moar mij vervelen doen ek nie zenne.
dada, sonneke
-
Hoikes sonneke en natuurlijk allemmaal,
Joa, ik zou zegge heft aa goe vast en doe gien stoeme dingen, want zemme just oep 'Ollans niefs gezei da de fietsers en camions dieste uuren moeste oan de kant blijve!!
enneeeeuuhh giene was oan den draad...da die katoennekes nie bij de gebuurs terecht komme...hihi...
!!
Allee 't is er justekkes van gekome sé..; 'k em noar den Okay geweest veur de grote stock...yesyes! Dus men kommiskes z'en oek al gedoan en 'k z'en wer gerust veur en tekke!!
En veur de koffie emmek een goe rijstvlaaike meegebracht.mmm!!
da zal smoake sé... moar d'as dan nie goe veur men vriendinneke want die is diabetisch!! Moar den dag van vandoag hemme ze oek schoon zoaken veur die mense zenne, en da vinnek wel iel tof da die mense oek ne kier kunne genieten van lekkers, specioal gemoakt !!
Allee Sonneke dan goade efkes noar de piscine me de klein. da's wel goe as ge kunt zwemme..den deze dus nie..
Ikke alien den baksteenslag!!
Sjeg Sonneke hedde gij da nie gewete, ik moest soms me een ploegske in Brakel noar, ik peis het dorpke RHEDER, veur goan te zwemme, en die zwemkom was percies altij deur ons afgehuurd, want doar was niemand as wij doar kwamen, allee in ieder geval was da oep den B-252 richting Arolsen, 't ieste dorpke woar as ge in kwam.. pfff, amai 't was doar toch schoen zenne.. ieder stadsje en dorpke, milj.....r 't had toch iet zenne!!
GRTZ,
EMTEEKE
Joa, ik zou zegge heft aa goe vast en doe gien stoeme dingen, want zemme just oep 'Ollans niefs gezei da de fietsers en camions dieste uuren moeste oan de kant blijve!!
Allee 't is er justekkes van gekome sé..; 'k em noar den Okay geweest veur de grote stock...yesyes! Dus men kommiskes z'en oek al gedoan en 'k z'en wer gerust veur en tekke!!
En veur de koffie emmek een goe rijstvlaaike meegebracht.mmm!!
da zal smoake sé... moar d'as dan nie goe veur men vriendinneke want die is diabetisch!! Moar den dag van vandoag hemme ze oek schoon zoaken veur die mense zenne, en da vinnek wel iel tof da die mense oek ne kier kunne genieten van lekkers, specioal gemoakt !!
Allee Sonneke dan goade efkes noar de piscine me de klein. da's wel goe as ge kunt zwemme..den deze dus nie..
Sjeg Sonneke hedde gij da nie gewete, ik moest soms me een ploegske in Brakel noar, ik peis het dorpke RHEDER, veur goan te zwemme, en die zwemkom was percies altij deur ons afgehuurd, want doar was niemand as wij doar kwamen, allee in ieder geval was da oep den B-252 richting Arolsen, 't ieste dorpke woar as ge in kwam.. pfff, amai 't was doar toch schoen zenne.. ieder stadsje en dorpke, milj.....r 't had toch iet zenne!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
goede avond allemaalEmteechauffeurke schreef:Hoikes sonneke en natuurlijk allemmaal,
Joa, ik zou zegge heft aa goe vast en doe gien stoeme dingen, want zemme just oep 'Ollans niefs gezei da de fietsers en camions dieste uuren moeste oan de kant blijve!!![]()
enneeeeuuhh giene was oan den draad...da die katoennekes nie bij de gebuurs terecht komme...hihi...
![]()
!!
En veur de koffie emmek een goe rijstvlaaike meegebracht.mmm!!![]()
![]()
Allee Sonneke dan goade efkes noar de piscine me de klein. da's wel goe as ge kunt zwemme..den deze dus nie..![]()
![]()
Ikke alien den baksteenslag!!
![]()
![]()
GRTZ,
EMTEEKE
Eindelijk ist en beetje kalmer buiten. t was nie te doen vandoag. t was zelfs zo erg dak den Edwin vanmiddag mee den otto noar zijn werk gebrocht em. Normaal moet em zoe een 20 minuten mee de velo moar da was nie meuglijk zenne. k Zijn doarna mee de klein noar 'zwembad geweest ... awel, die ee eur eigen goe geamuseerd zenne. Zee zoe bekans 3 uur in da woater geploetert. Ikke nie zenne ... kem an half uurke gezwommen, dan nog 15 minuutjes in da bubbelbad (goe warm ... zoen 32 groaden) en veur de rest em ek op mijne stoel gezeten en de klein een beetje in de goaten hauven. tegen half 4 zijmen dan weer noar den otto gegoan want k moest den Edwin van zijn werk afhoalen. Dezen aovend is em wel mee de velo gegoan en k heb wel efkes gebeld om te kijken of dat ij goe angekommen was. Hij ee wel een stuk te voet moeten loepen zei tie omdat de wind te sterk was op de groete brug woar em over moet.
De klein is nou al in dromenland se want die was goe bekaf
Oei, der passeeren ier just a stuk of 3 politieauto's mee blaulicht. kermis in de stroat peis ek. k gon nie kijken zenne want k zijn allien en ge weet moar nooit he. Der wonen ier veel te veel Antilianen en andere rare types in de straot. Overdag ziede die nie moar 'aovends kommen die noar buiten he....
joa zenne Emteeke. Rheder kan ik me goed erinneren. Ge moest doar oek langs de brouwerij rijden he (da groot geel gebouw rechts in den bocht as ge noar Arolsen reed). En oan den andere kant van de stroat was nog een gedielte en doar liep ne weg langs noar boven. Langs doar konde oek noar den BOC rijen as ek me nie vergis. t Is oek al zoe lang geleeen....
t waren doar inderdaad allemaal schoen dorpkes. Ooit es ne kier in Hameln geweest. Ikke wel zenne. Een iel schoen stadje. Hoxter was oek zo iet schoen .... zo vlak langs de Weser .....den David ee doar oeit ne keer a pak waspoeder in zo een stadsfontein gekiept ... resultaat ... de hiele stroat en de rails van den trein onder t schuim
schoen herinneringen on onzen jongen tijd he
zoese,efkes iet te drinken pakken en moar weer een beke knutselen.
salukes he, sonneke
-
Goeiemorgie!!!!
Allee mense 't doe toch deugd da da vandoag en iel pakske kalmer is sé!!
Men roam kannek terug opezette, ik hoop da 't er bij eulder alles is blijve stoan en hange??
Joa , Sonneke 'k lees da ge ua vried het geamuseerd in da zwemparadijs....
't moest moar zoe goe nie z'en..mmmmmm.hihi!!
Hie dees kante hemme da zoe nie, zoeiet, dan moete al noar den Brusselkant ofzoe goan, of noar die centerparks in de kempen! Die zwemkomme ie in dees gebure z'en over 't algemeen overdag bezet deur schole enzo, dus individueel zwemme goa nie zo goe!!
Doar in HOXTER en HAMELEN zen ik wel nie geweest, moar wel in de buurt veur een droppinske te doen sé.manman....sjieke streek zenne.ons eindpunt was een een gote boerderij (bauernhof) annex cafee( tzum stammtisch)!!
Doar we een bitsje bij de ieste woare hemme doar wel een goe potteke gepakt zenne..da smoakte toch goe sé Reinheitsgebot of nie.hihi!!
Allien da gedacht van da pintsje ei ons rapper doe goan peis ik....
Allee, toen woaren we wer de week begonne sé.pff 's morges krege me een boke me confituur en een jatte kaffee, toch lichte kost vinnek!!
's noenes ..yesyes Aspergeroomsoep....patoaters me vlees en abrikozencompot.mm!!
Allee tot loater heee
GRTZ,
EMTEEKE
Allee mense 't doe toch deugd da da vandoag en iel pakske kalmer is sé!!
Joa , Sonneke 'k lees da ge ua vried het geamuseerd in da zwemparadijs....
Hie dees kante hemme da zoe nie, zoeiet, dan moete al noar den Brusselkant ofzoe goan, of noar die centerparks in de kempen! Die zwemkomme ie in dees gebure z'en over 't algemeen overdag bezet deur schole enzo, dus individueel zwemme goa nie zo goe!!
Doar in HOXTER en HAMELEN zen ik wel nie geweest, moar wel in de buurt veur een droppinske te doen sé.manman....sjieke streek zenne.ons eindpunt was een een gote boerderij (bauernhof) annex cafee( tzum stammtisch)!!
Doar we een bitsje bij de ieste woare hemme doar wel een goe potteke gepakt zenne..da smoakte toch goe sé Reinheitsgebot of nie.hihi!!
Allien da gedacht van da pintsje ei ons rapper doe goan peis ik....
Allee, toen woaren we wer de week begonne sé.pff 's morges krege me een boke me confituur en een jatte kaffee, toch lichte kost vinnek!!
's noenes ..yesyes Aspergeroomsoep....patoaters me vlees en abrikozencompot.mm!!
Allee tot loater heee
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeie middag iedereen,Emteechauffeurke schreef:Goeiemorgie!!!!
Allee mense 't doe toch deugd da da vandoag en iel pakske kalmer is sé!!![]()
Men roam kannek terug opezette, ik hoop da 't er bij eulder alles is blijve stoan en hange??
![]()
![]()
Joa , Sonneke 'k lees da ge ua vried het geamuseerd in da zwemparadijs....![]()
't moest moar zoe goe nie z'en..mmmmmm.hihi!!
![]()
![]()
Doar we een bitsje bij de ieste woare hemme doar wel een goe potteke gepakt zenne..da smoakte toch goe sé Reinheitsgebot of nie.hihi!!![]()
![]()
Allien da gedacht van da pintsje ei ons rapper doe goan peis ik....![]()
![]()
Allee, toen woaren we wer de week begonne sé.pff 's morges krege me een boke me confituur en een jatte kaffee, toch lichte kost vinnek!!![]()
![]()
Allee tot loater heee
GRTZ,
EMTEEKE
Joa, vandoag en beke loater as normal moar t was een beke druk vanmorgen. Iest de kleine noar t school, dan mee men vriendin kommiskes gedoan veur t school en dan is ze bij mij kommem koffie drinken
Wa da zwembad ier betreft ... t is wel a schoen zenne. Der zijn 3 bassins in ... t ieste is mee nen verstelbaren bodem. da wil dus zeggen da zowel de beebiekes as de groete mensen kunnen zwemmen. Het woater is altijd boven de 30 graden ... ideaal dus voor de kleintjes en veur de zwangere vrouwkes
Dan emmen we nog het wedstrijdbad. Doar worden de zwemlessen gegeven en alle andere sportaktiviteiten zoals woaterpolo, synchroon zwemmen enz. En tenslotte emmen we nog het recreatiebad. Dat is mee bochten, eilandjes en een soort wildwaterboantje. Der zijn oek fonteintjes in en een tof bubbelbadje. Normaal gezien is ter oek nen tunnel om noar buiten te zwemmen moar die is momenteel dicht want ze zijn ont bijbouwen. Der komt nu a stuk bij woar ze een zogezegd piratenschip goan bijzetten. Hoe da word weet ek nog nie ... afwachten dus.
Oh ja, en dan emmen we oek nog zo een klein ploeterbadje veur de iel kleintjes. Doar stodde moar tot au enkels in moar veur die kleintjes is die mier as genoeg. Doar liggen dan oek kleine speeltjes in zoals badeendjes en viskes mee felle kleurkes. Da vinden die klein pagaders iel plezant.
In de vakansedoagen kunde bekan nie noar binnen ... zoe druk ist doar.
Zoe ze ... kem weer mijn klappeke gedoan. Vandenoavend gaon ek noar school. t is vergoadering over de uitbreidingsplannen van t school. K zijn es benieuwd se wa dat er uit de bus goat kommen
dada, sonneke
-
Goeiemorgen,
Amai Sonneke, da zwemkoemmeke d'as percies giene krot!!
d'as iel wa anders as da openluchtgevalleke von damals doar benede in de wijk!!
Ge weet wel hee.!!
Een paor berichtsjes terug ei Beejeeke gesproke over bekende uitgoans plaatskes in Zottegem......ie dees kanten is de zekers de CARRE en oep ons eigenste dorp is da WILLY's MOUSTACHE...da was ooit 't Seyenhof een zoal woar as nog ne Decap in stond..bussen me gepensioneerde kwoame doar bekanst alle doagen veur eule jatteke kaffee!!
Mij zien ze doar nie zenne...pfffff nie van plan veur die gasten hun schoen ogen een nief kostummeke te kopen! 
Allee toen was 't al ondertusse de 14 de geweurre sé.bekast al een half moand passee..;hihi dus nog zeven en een half moand te goan...pfff!
Joa 't was wer de trend van 's ochtens de boterhammekes me koffie..moar 's noenes was't witloof in hamrollekes in kaassaus en puree en een gateauke..mm, ik peis da diene kok goe gezind was..!!
Doar mee stoad da weekend wer veur de deur sé...wa goa da allemoeal wer brenge heeee..!!
Veur deze noen is 't Zeebrugse Vissoep me een boke sé!! oek ie goe!!
Zo, tot loaters
GRTZ,
EMTEEKE
Amai Sonneke, da zwemkoemmeke d'as percies giene krot!!
Ge weet wel hee.!!
Een paor berichtsjes terug ei Beejeeke gesproke over bekende uitgoans plaatskes in Zottegem......ie dees kanten is de zekers de CARRE en oep ons eigenste dorp is da WILLY's MOUSTACHE...da was ooit 't Seyenhof een zoal woar as nog ne Decap in stond..bussen me gepensioneerde kwoame doar bekanst alle doagen veur eule jatteke kaffee!!
Allee toen was 't al ondertusse de 14 de geweurre sé.bekast al een half moand passee..;hihi dus nog zeven en een half moand te goan...pfff!
Joa 't was wer de trend van 's ochtens de boterhammekes me koffie..moar 's noenes was't witloof in hamrollekes in kaassaus en puree en een gateauke..mm, ik peis da diene kok goe gezind was..!!
Doar mee stoad da weekend wer veur de deur sé...wa goa da allemoeal wer brenge heeee..!!
Veur deze noen is 't Zeebrugse Vissoep me een boke sé!! oek ie goe!!
Zo, tot loaters
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
goeide morgen allemaol,
slecht begin van den dag as ge 's morgens al wakker word mee troanen he. Pppfff, 't was nogal heavy gisterenavond op 't school zenne. Kem toch verteld da se de school goan splitsen he omda se te veel lierlingen emmen. Awel, de mieste dien der gisteren woaren zijn van die rijke mensen die nie weten wa doen mee hun centen. Zoe was ter gisteren ien die zei: ik wil dat mijn zoon naar de nieuwbouw gaat want het is vlak bij ons nieuwe huis van 600.000 euro dat we nu aan het bouwen zijn en dan blijft hij in ons milieu!!! k docht dak et kreeg!!! Zo een trut.
t kan misschien oan mij liggen zenne moar k zijn al janken de klas uitgegoan. De miester keek nogal zenne. Vlak doarna eet em iedereen weggestuurd en ik moest blijven veur a klappeke. Kem em toen gezei dat Anne-Greth eur eigen nie thuis voelt tussen de meeste lierlingen. Veur de rijke kant is ze da arm maske zonder echte voader die dus wel nie veel hee en veur den andere kant is ze te "bekakt" zoas ze da ier zeggen Da betekent dus ... zee nen dikke nek. k weet et. De kleine eure woordenschat is veel volwassener dan die van eur leeftijdgenoten moar doar kan da kind toch nie oan doen
Das veur een moeder nie plesant zenne omda te moeten horen en als ge da tegen iemand anders vertelt dan ist van .... ja moar, ze kan toch klasgenootjes uitnodigen om eens te komen lunchen ... dan krijgt ze ook vriendjes.
Kijk, da is bij mij vriendschap kopen en da wil ek nie. ast nie van harte is dan moet het niet.
ben ik nou verkierd of oe zit da??? K weet et nie mier zenne.
Allee, genoeg gesnotterd. K gon mijn gedachten ne kier verzetten ze en binnen een half uurke goan ek noar t centrum wandelen
salukes he,sonneke
t kan misschien oan mij liggen zenne moar k zijn al janken de klas uitgegoan. De miester keek nogal zenne. Vlak doarna eet em iedereen weggestuurd en ik moest blijven veur a klappeke. Kem em toen gezei dat Anne-Greth eur eigen nie thuis voelt tussen de meeste lierlingen. Veur de rijke kant is ze da arm maske zonder echte voader die dus wel nie veel hee en veur den andere kant is ze te "bekakt" zoas ze da ier zeggen Da betekent dus ... zee nen dikke nek. k weet et. De kleine eure woordenschat is veel volwassener dan die van eur leeftijdgenoten moar doar kan da kind toch nie oan doen
Das veur een moeder nie plesant zenne omda te moeten horen en als ge da tegen iemand anders vertelt dan ist van .... ja moar, ze kan toch klasgenootjes uitnodigen om eens te komen lunchen ... dan krijgt ze ook vriendjes.
Kijk, da is bij mij vriendschap kopen en da wil ek nie. ast nie van harte is dan moet het niet.
ben ik nou verkierd of oe zit da??? K weet et nie mier zenne.
Allee, genoeg gesnotterd. K gon mijn gedachten ne kier verzetten ze en binnen een half uurke goan ek noar t centrum wandelen
salukes he,sonneke
-
Hoi Sonneke!!!
Joa, da z'en gien plezante dinge zenne veur te oeren!!
Sonneke zij gerust zenne, ik ben er van overtuigd da ge tracht au beste te doen veur de maatschappij !! Daor twijfel ik gien moment oan sé! En natuurlijk as van au eigenste kind z'on dinges hoord en verneemt dan komt da iel hard oan zenne!! Ik peis da die beau-monde nijdig is da hun kind van belange zoe intilligent nie is as au dochter sé!! Zoe peis ik erover!En moe ne kier iel subtiel die mense van weerwoord diene..hihi
Allee ik zou zoeiet doen sé, da die gaste nie mier wete woar ze stoan! Zo een beke me militaire autoriteit.hihi!!
Ennneeuh. droogd de troantsjes zenne!!
GRTZ,
EMTEEKE
Joa, da z'en gien plezante dinge zenne veur te oeren!!
Ennneeuh. droogd de troantsjes zenne!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!