Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hoi Vivke,
Welcom back hoor, 'kem den bakker me de pateekes verzet naar de vrijdag noen hoor !!, Voor morgenmiddag heb ik likeurpralinekkes voorzien, me ne koffie-cognac......hihi voor in'twarm te komen, Grand-marnier, Courvoisier,Jen B,allee 't zal een beke straf zijn morgen!!
GRTZ,
ROBERREKE
Welcom back hoor, 'kem den bakker me de pateekes verzet naar de vrijdag noen hoor !!, Voor morgenmiddag heb ik likeurpralinekkes voorzien, me ne koffie-cognac......hihi voor in'twarm te komen, Grand-marnier, Courvoisier,Jen B,allee 't zal een beke straf zijn morgen!!
GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoi Vivke,
GRTZ,
ROBERREKE
GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
Emteechauffeurke schreef:Merciekesss Anneke,
We proberen altijd ons best te doen zulle!Ik ben stillekes aan bezig uit een diep dal te komen, veel meegemaakt laatste tijd......schuld van andere waar ik zelf gene controle op had.....veel geofferd...nu terug beginnen t leven.... Die ervaring om d'er zelf zonder hulp uit te komen, geef ik nu door aan andere die hetzelfde hebben meegemaakt!!
Bij mij mogen ze eens goe bleiten, da lucht op want opkroppen is nie goe zulle!!
GRTZ,
ROBERREKE
ja emteeke....dat dal heb ik onlangs ook gekend....vooral als je wat ouder wordt raakt het diep he....maar ik kom er ook stillekes uit zenne....mocht je erover willen praten (vrijblijvend) is dat voor mij geen probleem hoor....ik weet hoe dat voelt.....en een luisterend oor is altijd welkom he....
groetjes ann
my doggy is my baby
-
vivke schreef:'k zen hier sè. Beetje druk gehad laatste dagen. Trainen, trainen, trainen.
Woefkess moeten nog gekamt worden, zijn er 6 is wat werk aan. Onze pup moet in bad, heb al 2 vechtende honden uit elkaar gehaald, ben dus al moe.
Ocharme da kleintje, wat een bewaarengel moet dat hebben seg. Troost moeder de vrouw ook maar van mij....
Moet nog gaan winkelen, manlief moet fritten hebben vandaag en dan deze avond weer naar de hondenschool.
Gisterenavond instructeursvergadering gehad en moet het lessenrooster en verslag ook nog maken.
Mijne dag is tekort
allee ons viv is ook terug boven water......kalm aan doen he meid.....mmmmm lekker frit......
ik heb da nog al gehoord van "pensionnés" dat ze een agenda moeten bijhoude om alles gedaan te krijge se....hihi
my doggy is my baby
-
Emteechauffeurke schreef:Hoi Vivke,
GRTZ,
ROBERREKE
moet ik zien dat ik vrijdagnoen op post ben....hihi.....zijn er eclairekes bij?....met ne goeie gran marnier kan da ,wel smaken he.....k zal ik voor de pousse-café zorgen......vrijdagavond gaan we allemaal goe slapen..
my doggy is my baby
-
Merciekessssss nog eens!!!!
Als het nodig is stuur ik wel een peeebeeeke hoor!!!!!
Allee ik moet nog altijd om da kindje denken, jaaaaaaaren terug ook zoiets in de familie meegemaakt maar minder erg.Die eerste uurekes weet ge nie meer wie of wat ge zijt hoor!!
GRTZ,
ROBERREKE
Als het nodig is stuur ik wel een peeebeeeke hoor!!!!!
Allee ik moet nog altijd om da kindje denken, jaaaaaaaren terug ook zoiets in de familie meegemaakt maar minder erg.Die eerste uurekes weet ge nie meer wie of wat ge zijt hoor!!
GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoikes allemaal,
'k zen justekkes terug van wa commiskes doen sé, 'twas nie veel zulle!
Ma ja nu zijn wij gerust voor meer dan een week sé!
Want idd. als ge alleen woont staat ge d'er dikwijls nie bij stil wat een mens nodig heeft hee!!!!!Maar ja wij behoren nog tot een bepaald ras dat z'en plan heeft leren trekken hee!!!! Den 43A in Brakel heeft daar ne serieuse impact op gehad hoor!!! En welk jong volk hoorde nog over den troep praten????
Niemand nie meer!!!!!! Ze gaan liever hier wa verder naar den Carree, stiepelzat zuipen, en nogwa!!Jonge, jonge gooit die ne keer 2dagen op de site in een HIGH ALERT status, ge zult wa zien!Ik zou daar geen moeite mee hebben, maarre de kilookes heee dat er zijn bijgekomen, een groot schandaal voor mij!!
GRTZ,
ROBERREKE
'k zen justekkes terug van wa commiskes doen sé, 'twas nie veel zulle!
Ma ja nu zijn wij gerust voor meer dan een week sé!
Want idd. als ge alleen woont staat ge d'er dikwijls nie bij stil wat een mens nodig heeft hee!!!!!Maar ja wij behoren nog tot een bepaald ras dat z'en plan heeft leren trekken hee!!!! Den 43A in Brakel heeft daar ne serieuse impact op gehad hoor!!! En welk jong volk hoorde nog over den troep praten????
Niemand nie meer!!!!!! Ze gaan liever hier wa verder naar den Carree, stiepelzat zuipen, en nogwa!!Jonge, jonge gooit die ne keer 2dagen op de site in een HIGH ALERT status, ge zult wa zien!Ik zou daar geen moeite mee hebben, maarre de kilookes heee dat er zijn bijgekomen, een groot schandaal voor mij!!
GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Ja Vivke,
Als ge zo een beke bourgondisch leeft is da soms nie evident!!
GRTZ,
ROBERREKE
Als ge zo een beke bourgondisch leeft is da soms nie evident!!
GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Genieterke - Lid geworden op: 15 nov 2002, 01:36
Even bij stilstaan.
Durch alcohol und nicotine, geht die halbe mensheit hin.
Ohne alcohol undrauch, stirb die andere mensheit auch!
Het Genieterke
Het Genieterke
ESTE NIX PAX CHRISTE NIX !
-
vivke schreef:Ge kunt beter Bourgondisch leven dan ni leven
je hebt gelijk vivke..
groetjes en slaapwel allemaal...ann
my doggy is my baby
-
yessss...da haben sie recht genieterke....wir wohlen mal geniessen von ne gutem jägerschnitzel mit pomm-frite und mayo....Genieterke schreef:Even bij stilstaan.
Het Genieterke
schone grusse ann
my doggy is my baby