Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

anneke57

14 mar 2008, 09:52

Hoikes allemaal,
allee vooruit k heb weeral veel leesgenot gehad.....met al jullie capriolen hihi....k ben weer een tijdje weg geweest omdat t zoneke weeral zijn best deed haha....maar mama geeft nie toe he....anders ben ik de sigaar....maar ja t zal wel goe kome met veeeeeeeel geduld en zenuwen.....nu is m 2 weken cursus aan t volgen op de jobclub van de vdab....en hij gaat er toch braaf naartoe....da s toch al iet he....
gistere naar antwerpe geweest...een beetje op de meir gaan rondlope....k kon het weer nie late om de c&a binne te gaan.. :oops: ...een bloeske voor mij en kleren en schoenen voor t zoneke... :oops: ....maar allee t was voor zijne pasen....
ja emteeke, diene drill begin ik toch plezant te vinde zenne....dan zijt ge nekeer buite he in plaats van altijd op diene bureau te moete zitte....we hebbe ne goeie drillgever en we lachen een stukske af zenne....ja voor mij mag het best....hihi....t is nie gelijk in de opleiding he....t is veel relaxer.. :wink: ....op ne moment liepe wa te dicht op mekaar bij t marchere ...en de lesgever zei dan da we nie te dicht op mekaar moeste kruipe.....en dan daarna moeste we "gelijk komen"bij peloton halt....iedereen schoot in de lach....hihi
vandaag nog een dagske congé gepakt se....efkes rustig uitblaze....en t zoneke denkt da ik gaan werke ben....van die rust ga ik nu geniete se....tot vanavond, want dan staat m weer voor de deur om zijn spelleke te spele....dus profiteer k er van om nekeer dada te zegge tege jullie....
gisteren heb ik op de meir een pak friete gegete, maar da kan toch smaken he....met ne goeie saté en een sauske andalouse erbij....mmmmm....lekker
morgen ist carnavalstoet in zavetem...en die komt voorbij mijn venster....dus ga ik daar van geniete se....en ze geven goe weer....dus hebbe ze geluk he...mijn vriendin komt dan met haar 3 kindere....die zulle weer snoepkes kunne rape....hihi....verheug er mij al op se....

dadakes ann :P :P :P
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

14 mar 2008, 10:03

Hallookes Anneke!!

Amai, 'k z'en content zenne da ge terug BACK IN TOWN zij, zoals ge kunt zien is 'ter hie al wa afgebabbeld hee..!! Dus goan we 't alarm afbloaze sé!!
Want we woare een bitsje ongerust zenne!!
Tomme toch...da weer wil weer nie vandoag..zonneke waar ben je?? :P :P

Allee tsuuuuusj,

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

14 mar 2008, 11:10

Emteechauffeurke schreef:Hallookes Anneke!!

Amai, 'k z'en content zenne da ge terug BACK IN TOWN zij, zoals ge kunt zien is 'ter hie al wa afgebabbeld hee..!! Dus goan we 't alarm afbloaze sé!!
Want we woare een bitsje ongerust zenne!!
Tomme toch...da weer wil weer nie vandoag..zonneke waar ben je?? :P :P

Allee tsuuuuusj,

GRTZ,
EMTEEKE
Hoi Anneke,

K zen content dadde der weer zij zenne. Ja ja, die zonen ... t is me wat he.
BTW Emteeke, t zonneke is hier bij sonneke vollen bak ont schijnen se. Al de hiele morgen ... der stoat wel een windje moar t was iel tof winkelen in t stad. Allien ... k was iet vergeten!!! Kom ik thuis en peis zo ... verdorie, k zijn precies iet vergeten.... en ja zenne ... mijne velo :oops: :oops: stom hé. K was mee de velo gegoan en ek ad em bij het hoofdpostkantoor "geparkeerd" want ge meugt nie fietsen in de winkelstroat ier. En dan goade natuurlijk van den ienen winkel in den anderen he en dan via nen andere weg terug want doar was nen nieven winkel geopend en zonder dadde der on peist was ik op weg noar uis he ... te voet. dus rap mijn spullen ier noar binnen en weer noar 't centrum :P :P
Allee, de velo stoat weer in 't schuurke :lol: :lol:
Kem veur van den noen lekkere versgebakken broodjes mee en italiaanse rauwe ham :lol: :lol:
Veur dezen oavend zijnt patatjes mee wortelkes en a kogelbiefstukske. veur de kleine ist brokoli want wortelkes eet ze nie zoe geire. Allien as ze rauw zijn, dan eet ze der van ... 't lijkt wel een konijntje :wink: :wink:

Ge ziet, da toerke noar 't stad ee mij goe gedoan hé.
k gon de tuindeur een beke openzetten se. Kon der weer lucht noar binnen.
Oh ja, peist er oan he ... binnen 2 weken ist weer zomertijd hé ... in de nacht van zaterdag den 30e op zondag den 31e pakken z'ons weer een uurke sloap af dus ... vroeg noar beddeke hé
En 2 doagen loater zijn we den 1sten april ... 30 joar geleden (ne zoaterdag) ree ik dienen dag mee knikkende knietjes noar Brakel se :wink:

tot loater nog es he
sonneke

Emteechauffeurke

14 mar 2008, 19:51

Goeienavond;

Allee Sonneke, hoe kunde nou ne velo vergete??? :? :? Joa as d'er efkes me de grijze massa nie bij zij doede zoa van die toere heeee!! Ge zij den ienigste nie zenne....pffff!!Nogal een chance da ge nie docht da 't em gepikt was.. :? :? :lol: FF tjes noar de plissie veur een verslagje van diefstal......en 'm zelf vergete mee te doen!!

Joa da dineeke veur vanoavend, da kan nie slecht z'en zenne...die weutelkes, mm...smaakelijk kan ik misschien nie mier zegge as 'k da hie oan 't penne zijn, gezien da uur!

'k em wer een goe achternoenekke gehad sé... :P :P efkes oep verplaatsing Scampies me looksaus... :lol: :lol:

Allee iedereen ne goeie nacht en doe nie wa ik nie zou doen.... :P :P !!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

15 mar 2008, 08:23

Goeiemorge allemaal,

Ei iedereen een goe sloppeke gedoan?? Ikke nie zoe goe..hie oep ons boan ei 't iel druk geweest sé..nou damme terug efkes 't venster ope kunne zetten!! :?

Allee veur vandoag geve ze lentetemperatuurkes, moar deze nanoan spreke ze wer van regen!! :? :?

Joa Sonneke, 'k z'en doar in Brakel oek mee knikkend kniekes noartoe gegoan zenne. da da nou just gelijk ikke oek 30joar gelede is heee... allee oep een moandsje zieme nie zenne Gij de 1ste april,ik dan...efkes zien in m'en boekske.. vrijdag de 28ste april,diene dag as we doar toekwame was da iel slecht, miezerig weer. doar kwame toen camions van de site's me snieje oep de capoot!! :? :?

Joa, toen was 't wer de gewone trend zenne. 's morges de boterhammeskes me koffie..amai wette wa 'k veur 's noenes em oepgechreve....puree me vanalles..pfff... dan zal da toen giene vette z'en geweest.. joa , ge zie da da oek ne kier kon tege sloage hee...!! 't is percies da ze da gewete hadde sé, want 's oavens krege me fritten me stoverij.. en da was al iel wa beter zenne!!

Veur de rest nie zoe veel niefs,moar wie weet heee.!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

16 mar 2008, 09:03

Hallookes allemaal,

Amai , 't is wer wa sé...pffff voddeweer weeral! :? Weeral nie zo goe gesloape!! Da gekletter tege die roamen!!

Tees weekend konde we hie goan kijke noar de sterrenkijkdag.. moar da weer ei ter anders over beslist. da had ik pertang es graag gedoan!!Elke moand is er hie in da sjalleke een vergadering van een sterrenclub, en nou dee deze in 't kader van de sterrenkijkdoage een publieksavond..moar ja 't weer heee.....!! :? Ik peis da 't er mier een potteke gepakt werd as deur da lenske gekeke..... :P :P Joa oep den duur krege ze dan toch sterren te zien, moar dan oep een ander manier sé!!Hihihihi :P :P

Gistere hemme kik es een goe dagske gehad sé....ik peis iedereen!! Ie woaren al veel die veur den ieste kier hun grasmachienneke uit 't schuurke oalde!!'k weet nie of da daar bij jullie is as den iene me z'en machien begin, begint een kwartietsje loater den andere en zovuurt!! Percies een kettingreaktie!! Vandoag zou 't nie gegoan hemme sé.gras is kloddernat!!

Allee, toen was 't wer den dagelijkse trend.poetsen,leren, marcheren, enz. enz. !!'s morges de klassieke boterhammekes me koffie, 'snoenes soep en patoaters me compote en worst alla Pollepens..hihi!! 's oavens pistolleekes me kaas en sausis....mmmm!!Joa, diene dag lag de kantien wer droog zenne....we krege in de imfirmerie weeral vitamiennekes ingespote!! :? :? Dus gien pintsjes!!Triestig!!

We zulle ons es goan klaarmoake sé!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

16 mar 2008, 09:18

Emteechauffeurke schreef:Hallookes allemaal,

Amai , 't is wer wa sé...pffff voddeweer weeral! :? Weeral nie zo goe gesloape!! Da gekletter tege die roamen!!

Tees weekend konde we hie goan kijke noar de sterrenkijkdag.. moar da weer ei ter anders over beslist. da had ik pertang es graag gedoan!!Elke moand is er hie in da sjalleke een vergadering van een sterrenclub, en nou dee deze in 't kader van de sterrenkijkdoage een publieksavond..moar ja 't weer heee.....!! :? Ik peis da 't er mier een potteke gepakt werd as deur da lenske gekeke..... :P :P Joa oep den duur krege ze dan toch sterren te zien, moar dan oep een ander manier sé!!Hihihihi :P :P

Gistere hemme kik es een goe dagske gehad sé....ik peis iedereen!! Ie woaren al veel die veur den ieste kier hun grasmachienneke uit 't schuurke oalde!!'k weet nie of da daar bij jullie is as den iene me z'en machien begin, begint een kwartietsje loater den andere en zovuurt!! Percies een kettingreaktie!! Vandoag zou 't nie gegoan hemme sé.gras is kloddernat!!

Allee, toen was 't wer den dagelijkse trend.poetsen,leren, marcheren, enz. enz. !!'s morges de klassieke boterhammekes me koffie, 'snoenes soep en patoaters me compote en worst alla Pollepens..hihi!! 's oavens pistolleekes me kaas en sausis....mmmm!!Joa, diene dag lag de kantien wer droog zenne....we krege in de imfirmerie weeral vitamiennekes ingespote!! :? :? Dus gien pintsjes!!Triestig!!

We zulle ons es goan klaarmoake sé!!

GRTZ,
EMTEEKE
Awel Emteeke, troest au jong. 't is ier oek ont plenzen. Al de giele morgen!!! :cry: :cry: Gien weer om nen hond deur te joagen!!
Gisterenoavend emmek de flikken gebeld se. A poar idioten vonden het plesant om in unnen hof a vuur oan te steken. En om nog mier vlammekes te krijgen goten ze der nog spiritus op oek :twisted: :twisted: . De vlammen sloegen tot tegen den balkon van de appartementen derboven En da midden in nen weunwijk. Joa, as snotoapen van 20 een pint te veel opemmen he.... en die trutten van un die adden lol se .... tot mee iene kier de flikken veur ullen neus stonden.
t was direct gedoan mee de leute :lol: :lol:
5 minuutjes loater was 't vuur uit en gingen ze allemoal sloapen.
Verder is de nacht rustig gebleven.

En vandoar ... nie veel te doen. Den Edwin zal wel noar de herhoaling van de F1 race kijken peis ek, Ik wee al wie der gewonnen he moar k mag het nie zeggen :wink:

Allee, tot dezen oavend nog es he
sonneke

Emteechauffeurke

16 mar 2008, 09:42

Hoi Sonneke!!

Amai, d'as doar percies en nogal een buurt...iest dees week die 3 flikkekarrekes doar 't stroat en nou die gasjes die d'er ieeeeeellll HIGH blijkboar een fiesje oan 't moake z'en!!! :? :?
Moar joa doar is 't forrummeke veur heeeee..es goe au hartekke luchte, ie kan da nog zenne!! :wink: :wink:

Jo, diene F1 zei mij nie zoeveel zenne....veel te veel laweit!! De meiste goan doar toch noartoe veu die karrekes zien te chraschen!!Nou da diene naftprijs de pan uitswingt.....is da een kostelijke affaire!!Pfff!! :evil: :evil:

Allee, 'k goan noar me sjoeke sé!! :P :P :lol: :lol:

GRTZ,
EMTEEKE :wink: :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

16 mar 2008, 13:59

Emteechauffeurke schreef:Hoi Sonneke!!

Amai, d'as doar percies en nogal een buurt...iest dees week die 3 flikkekarrekes doar 't stroat en nou die gasjes die d'er ieeeeeellll HIGH blijkboar een fiesje oan 't moake z'en!!! :? :?
Moar joa doar is 't forrummeke veur heeeee..es goe au hartekke luchte, ie kan da nog zenne!! :wink: :wink:

Jo, diene F1 zei mij nie zoeveel zenne....veel te veel laweit!! De meiste goan doar toch noartoe veu die karrekes zien te chraschen!!Nou da diene naftprijs de pan uitswingt.....is da een kostelijke affaire!!Pfff!! :evil: :evil:

Allee, 'k goan noar me sjoeke sé!! :P :P :lol: :lol:

GRTZ,
EMTEEKE :wink: :wink:

Hoikes allemoal!!

Wa hemmek ie just gezei??Over da chraschen!! Pekanst iel den oep is peirtotal....amai 'k em efkes oep 't niefs gezien... en diene pitstop....mmmmmm. nie goe zenne!Allee de sponsors zulle wer dokke sé!!
Tot vanoavend!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

16 mar 2008, 19:54

Hallokes jullie,

k ben alweer gerecupereerd van gistere se....heel de namiddag met de stoet mee gelope....en de kindere van mijn vriendin hebbe snoep en vanalles geraapt....ne hele zak vol.....amai da was wa zenne.....en confetti in mijne nek gekrege se....die gaste wiste mij te vinde....op een moment zag k er ene op mij afkome en dan heb ik het op een lope gezet maar k zat toch vol met confetti....tot hier thuis heb ik het meegebracht....tot in mijn ondergoed zat het....en dan s avonds naar t carnavalbal....amai t was lang gelede da ik mij nog eens zo geamuseerd heb se....rond 2.30 vannacht was k thuis....uitgeteld....en in mijn bed gezete tot deze middag....k had nie teveel gedronke zenne....ma ge zijt da nie gewoon he en we zijn geen 20 meer he.....maar t was plezant se....
voor de stoet hebbe ze geluk gehad met t weer se....amai t was precies uitgekoze....tege den avond tijdens t bal ist pas beginne regene....k was kletsnat as k thuis kwam....k was te voet he....
vandaag heb ik niks gedaan...zelfs nie gekookt....wa overschotjes uit den diepvries in de microgolf en t was vlug klaar se....da hebt ge zo achter een nachtje uit he....

schatten allemaal van mij tot laters he....ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

17 mar 2008, 07:39

anneke57 schreef:Hallokes jullie,

k ben alweer gerecupereerd van gistere se....heel de namiddag met de stoet mee gelope....en de kindere van mijn vriendin hebbe snoep en vanalles geraapt....ne hele zak vol.....amai da was wa zenne.....en confetti in mijne nek gekrege se....die gaste wiste mij te vinde....op een moment zag k er ene op mij afkome en dan heb ik het op een lope gezet maar k zat toch vol met confetti....tot hier thuis heb ik het meegebracht....tot in mijn ondergoed zat het....en dan s avonds naar t carnavalbal....amai t was lang gelede da ik mij nog eens zo geamuseerd heb se....rond 2.30 vannacht was k thuis....uitgeteld....en in mijn bed gezete tot deze middag....k had nie teveel gedronke zenne....ma ge zijt da nie gewoon he en we zijn geen 20 meer he.....maar t was plezant se....
voor de stoet hebbe ze geluk gehad met t weer se....amai t was precies uitgekoze....tege den avond tijdens t bal ist pas beginne regene....k was kletsnat as k thuis kwam....k was te voet he....
vandaag heb ik niks gedaan...zelfs nie gekookt....wa overschotjes uit den diepvries in de microgolf en t was vlug klaar se....da hebt ge zo achter een nachtje uit he....

schatten allemaal van mij tot laters he....ann
Hallookes Anneke,

Alaaf, alaaf, amai dan hebde U goe geamuseerd lees ik!! :P :P Joa, as ze me diene confetti beginne da zijde de pineut zenne....pffff die vuiligheid kruipt nou es overal tusse....Zeven kere t' haar wasse..... en 't is er nog nie uit! :? :? As ge dan thuis de kleren uitdoe kunde nog es iel ua huis kuise.brrrr!! Veurige week hemme ze hie oek hun bestje gedoan, moar oep bepaalde ploatse mochte ze giene confetti bezigen!!!

Joa, die nachtbrakerij is oek niks ni mier veur mij zenne, 'k z'en altij content da 'k in m'en beddeke lig! In den tijd draaide me ons hand doar nie veur om zenne.....nachtsjes oep de site..ieeelllll plezant! Moar joa, 't is as ge zegt heeee..!! We z'en gien 20joar ne mier!!

Me wa overschotteke uit de frigo kunde oek goei dinkskes moake zenne!!
Alien de combinaties z'en soms nie optimoal, moar toch!!

Allee, toen was 't wer vrijdag sé....pff...valliesekke moake veur noar huis te goan!!! :P :P Jehaaaa 's morgens was 't slappe kost zenne...een boke me platte koas en koffie...'k ost et gelove da 't er soms soldoate tege de vlakte ginge me den drill!! :? :? Moar 's noenes wier da dan gecompenseerd me een goe soeppeke, patoaters me compote en en blinde vink!!

Gisteren een superdagske beleefd sé...'k z'en nog oan 't nageniete sé!!

Zo, tot loaters heee...!!

GRTZ?
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

17 mar 2008, 19:03

goede avond iedereen,

geluve dat er doar in den Belgique mor gien ende komt on da carnavalgedoe :wink: :wink: Moer get gelijk zenne Anneke .. profiteer ter moar van. Ik doe dat oek. Wacht moar se tot de 4den april. Dan goan ons sonneke weer a lang week-end noar den Achterhoek. Da ligt tegen Enschede. Allee mier bepoald noar Winterswijk.
We zijn mee 14 vrouwen en wemmen doar 2 kieren per joar a creatief week-endje. Da betiekent dus ..... iel veel kletsen moar oek creatief bezig zijn he. We knutselen nen hielen dag en rond en uur of 3-4 's morgens kruipen win ons beddeke. moar ja, ik zijn giene lange sloaper he en rond een uur of 8 ben ek al deftig in de keuken bezig mee mijn ontbijtje zenne. tegen da de rest dan uit un bedde kommen is dees masken ier a lang en bried on de knutsel.
Miestal sloap ik zoen 10 uurkes (in totoal he) dus ge kunt au goe veurstellen dak echt gesloopt zen he as ek weer thuis ben :oops: :oops:

En 't week-end doarop is dan de Reunie van 't 43st. Weer fieste !!!!!

Allee, k gon es a poar zattekes kleerzetten se. Mijn vriendin komt zoe knutselen want t is mondag he. En veur de woensdag em ek een andere vriendin moar die moek nog alles lieren. As die eur keel openzet dan oert iel Lelystad et :P :P
Kem doarom vandoag mijn veurroad koffiepads mor deftig aangevuld want die 2 kenner der iet van senne. En ge zoet nou es ier moeten zijn. Kem just nen cake mee chocolat uit den oven hold se. En goe rieken dat em doet. Amaai mijn lijn :roll: :roll: Moar ja, 't is zoals ons Emteeke altijd zegt ee .... 't moe moar zo goe nie zijn :wink: :wink:

Allee allemoal, nog nen goeien oavend he.
liefs, sonneke

Emteechauffeurke

18 mar 2008, 08:20

Hoikes Sonneke!!

Amai, dan goade es ne kier goe deur de latte goan doar in Winterswijk!! :P :P Dus dringende boodschap oan Winterswijk....de mademoisellekes z'en doar zenne!!!!!Alarmfase oranje!! :P :P
'k em efkes oep de kaart gekeke....d'as zoe een beke ne verlore hoek van Olland...percies min of mier richting Brakel!! :P :P Knutseldeknutsel nog aon toe!!
Joa ,da knutsellen z'en ik nie zoe goe in sé. gien fijn pollekes... :oops: :oops: Ier dees kante oerde doar nie zo veel van knuteselle enz.

Joa sonneke, ik peis da ge es d'er oan moe goan peize veur ne sponsor van die koffiepads... die vliege goe doar bij au!! :P :P Zoe een Senseooke da vinnek wel een goe grief zenne.zelf hem ik wel zoeiet nie! Tegenwoordig kunde doar , peis ik cocomelkpads in krijge oek!!

Joa , toen woare we in weekend sé, dus gien menukkes vandoag!!

dezen oavend is 't spinaziestoemp me ne goeie worst sé!!

Mense, mense ik hoop da ge de paasbloemekes goe soigneert want ze geve geen goe weer zenne.pfff Oep paasmoandag is da hie wa verder POSSE-LEEST en ik peis da die goan uitgeregend zulle zijn!! :? :?

Tot loater hee.!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

18 mar 2008, 08:47

Emteechauffeurke schreef:Hoikes Sonneke!!

Amai, dan goade es ne kier goe deur de latte goan doar in Winterswijk!! :P :P Dus dringende boodschap oan Winterswijk....de mademoisellekes z'en doar zenne!!!!!Alarmfase oranje!! :P :P
'k em efkes oep de kaart gekeke....d'as zoe een beke ne verlore hoek van Olland...percies min of mier richting Brakel!! :P :P Knutseldeknutsel nog aon toe!!
Joa ,da knutsellen z'en ik nie zoe goe in sé. gien fijn pollekes... :oops: :oops: Ier dees kante oerde doar nie zo veel van knuteselle enz.

Joa sonneke, ik peis da ge es d'er oan moe goan peize veur ne sponsor van die koffiepads... die vliege goe doar bij au!! :P :P Zoe een Senseooke da vinnek wel een goe grief zenne.zelf hem ik wel zoeiet nie! Tegenwoordig kunde doar , peis ik cocomelkpads in krijge oek!!

Joa , toen woare we in weekend sé, dus gien menukkes vandoag!!

dezen oavend is 't spinaziestoemp me ne goeie worst sé!!

Mense, mense ik hoop da ge de paasbloemekes goe soigneert want ze geve geen goe weer zenne.pfff Oep paasmoandag is da hie wa verder POSSE-LEEST en ik peis da die goan uitgeregend zulle zijn!! :? :?

Tot loater hee.!!

GRTZ,
EMTEEKE
Goede morgen allemaal,

Joa Emteeke, winterswijk ligt inderdoad in nen uithoek van olland moar dan wel nen ielenschoenen uithoek zenne. Nog iel veel groen en zo. We huren doar 2 kier per joar zoen grote boerderij veur a lang week-end (vrijdag tot mondag). On de veurkant zitten de rokers en wij ( de niet-rokers) zitten oan den achterkant mee an prachtig uitzicht op de bossen. Wemmen een iel grote keuken (da moet oek e mee 14 vrouwen) en verschillende sloapkoamers. Der is zelfs een "Belgenkoamer". :wink: :wink:
Ik oer au el zeggen ... was da nou weer??? Awel, van die 14 zijn er dus 4 bij die ofwel uit België kommen of in België weunen. Zoas ikke ... ik ben nen Belg moar weun in Olland ...Eri is ollandse moar weunt in België ... en dan emmen we nog Gerda en Linda, 2 platte vloamingen. En vermits er op die grote koamer 2 2 persoonsbedden stoan .... vandoar de Belgenkoamer. Goe ee

Enne ... wa emmen hoert vanmorgen op de radio. Emmen ze doar in België eindelijk een regering??? Da ee oek lang genoeg geduurd he ... 9 moanden .... in dienen tijd krijgt ne mens a kind :oops: :oops:

Allee, k zijn es benieuwd wie welke portefeuille krijgt se. Joa, k zit hier wel in olland moar k moe oek stemmen se ast verkiezingen zijn. Dan weten ze me te vinden.

Jongens ... en maske ... 't is hier momenteel nog droeg dus k gon rap noar 't stad ... zonder velo :wink:

tot loater he
sonneke

Emteechauffeurke

18 mar 2008, 09:15

Halloo Sonneke en natuurlijk iedereen!!

Joa, noar 't schijnt is da zoe ver me die regering......moar 'k lig er toch nie van wakker zenne..betoale en afzien goan we toch zenne! Ennnneeeeuuh de moraal van 't verhoal......we dronke een glas, we dede een plas en alles bleef wat het was.... :? :? :? :evil: :evil:

Sjeg Sonneke , veur in 't vervolg as ge ga shoppen is er ne goeie site woar as ge kunt zien as 't droeg is of nie, of blijft.....www.buienradar.nl.... 'k zien just da 't er doar in Lelystad wel wa buijkes hange zenne!! 'k zien doar bekanst alle doage oep sé!!

Allee 'k goan a vuurt doen sé!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!