Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

sonneke44

18 mar 2008, 10:28

Emteechauffeurke schreef:Halloo Sonneke en natuurlijk iedereen!!

Joa, noar 't schijnt is da zoe ver me die regering......moar 'k lig er toch nie van wakker zenne..betoale en afzien goan we toch zenne! Ennnneeeeuuh de moraal van 't verhoal......we dronke een glas, we dede een plas en alles bleef wat het was.... :? :? :? :evil: :evil:

Sjeg Sonneke , veur in 't vervolg as ge ga shoppen is er ne goeie site woar as ge kunt zien as 't droeg is of nie, of blijft.....www.buienradar.nl.... 'k zien just da 't er doar in Lelystad wel wa buijkes hange zenne!! 'k zien doar bekanst alle doage oep sé!!

Allee 'k goan a vuurt doen sé!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Joa, kem er ondervonden van die buikes. k Was just halfweg ... kreeg ik me doar en plensbui over mijne kop :evil: :evil: ikke kleddernat natuurlijk he.
kem mijne jas efkes bij de chauffage hangen se want binnen een uurke moek noar 't school he veur den overblijf en k gon doar nie mee nen natte frak buiten stoan zenne bbbrrr Goe veur iet op te doen!!!
Oh ja, kem oek nog een gesprek mee de directie van 't school. k mag mijn gedacht zeggen over den overblijf :twisted: :twisted: as get seffens oert donderen .... 't komt van lelystad zenne :evil:

tot loater, sonneke

Emteechauffeurke

18 mar 2008, 15:13

Hallo sonneke,

Oeioei,pfffff.....'k hope da diene direkteur gien pillekes veur den antidepressiva nodig zal hemme!! :? :? of een goe middelke veur de huuftpijn?? :P :P Awel, ik vind da nou oek sé...as ge ne kier au gedacht meugd zegge, ik zou da oek doen zenne!! Niemand spoare, want ons spoare ze oek nie sé!As diene direkteur ambetant blijft doen,..pffff amai die kost direkt bij mij al direkt beginne me de piste oebstakkel....goe in de modder, 't woater, onder de tanks......ik twijfel er sterk oan da da gasje bij den troep is geweest?? :P :P Ne niksweit benoemd deur de langen aarm zekers!! :evil: Amai, ik heb gezegd sé!! Anders een vet modelleke CEEE oan z'en gileeee !!
Allee, hie is 't nou redelijk noar den droege kant.. ons anorakske meuge me fkes oan de kapstok hange!! veur hoelang??
O, ja, ik peis da ge tees weekend en poar handdoekke oep de gazon moe legge......joa die tikkeneikes moete toch droeg valle...want die klokke vliege rap zenne... :wink: :wink:

Allee tot loaters hee!!
Sonneke tsjek your mailbox. je weet wel hee!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

18 mar 2008, 15:49

Emteechauffeurke schreef:Hallo sonneke,

Oeioei,pfffff.....'k hope da diene direkteur gien pillekes veur den antidepressiva nodig zal hemme!! :? :? of een goe middelke veur de huuftpijn?? :P :P Awel, ik vind da nou oek sé...as ge ne kier au gedacht meugd zegge, ik zou da oek doen zenne!! Niemand spoare, want ons spoare ze oek nie sé!As diene direkteur ambetant blijft doen,..pffff amai die kost direkt bij mij al direkt beginne me de piste oebstakkel....goe in de modder, 't woater, onder de tanks......ik twijfel er sterk oan da da gasje bij den troep is geweest?? :P :P Ne niksweit benoemd deur de langen aarm zekers!! :evil: Amai, ik heb gezegd sé!! Anders een vet modelleke CEEE oan z'en gileeee !!
Allee, hie is 't nou redelijk noar den droege kant.. ons anorakske meuge me fkes oan de kapstok hange!! veur hoelang??
O, ja, ik peis da ge tees weekend en poar handdoekke oep de gazon moe legge......joa die tikkeneikes moete toch droeg valle...want die klokke vliege rap zenne... :wink: :wink:

Allee tot loaters hee!!
Sonneke tsjek your mailbox. je weet wel hee!!

GRTZ,
EMTEEKE
Hier zijn we weer se. Zeg emteeke, iest en veural bedankt veur de mailke van au. Da doe toch zo goed as ne mens ne kier kan klappen he. En verder hier em ek nogal gelachen se mee auwen uitleg over die directie van 't school ....BTW ... die is nie bij den troep geweest zenne want t is een vrouw!!!! En zis moar 2 joar ouder as ik. Da gesprek is goe meegevallen.
Enne ... paasklokken kennen ze ier nie senne. Hier komt de paashaas. En vermits dienen deur t gras hoppelt moek nooit handdoeken in de hof leggen he. Hij steekt de eikes weg onder de coniferen en tussen de struiken. t is wel te hopen dat droeg blijft anders is de lol der af he :cry:

k gon es efkes oan de veurbereidingen veur 't oavendeten beginnen se. Veur mij ist witlof mee puree en een lekkere braadworst, voor de kleine bekans hetzelfde ... allien mee sperzieboontjes ... en veur den Edwin zijnt witte bonen in tomatensaus. Hij eet gien witlof en ikke gien witte bonen :roll:

Morgen ist veur de kleine paasontbijt op school. dan eten ze allemaal samen in de klas en dorachter meugen ze noar Schatteneiland (nen groten openlucht speeltuin) woar ze paaseikes meugen zoeken. Dus morgen niks les of zo ... simpel tof spelen.

Mannen, tot de volgende mail he
sonneke

Emteechauffeurke

19 mar 2008, 08:13

Hallookes allemoal,

Joa Sonneke, da dineeke van gisterenoavend da moe goe geweest zijn zenne! Gistereneoavend hemmek bij m'en sjoeke gedineerd en da was
oek smoakelijk sé! Iel plezaant da ge na al die eenzoame joare nog es me twee oan 't tafel kunt zitte sé!!

Allee dan is da babbelke me de patron van de "t school goe meegevalle......pff...ik dacht al da goa doar verkiert aflope??moar allee. ik zeg altijd dat den boog nie altij moe gespanne zijn! :P :P

Terwijl ik tees oan 't penne z'en is er hie wa verder een stoaking bezig oan de brug over 't kanaal! Al da verkier da normoal langs de ringweg goa, moe nou langs 't ie passeere!!En ons boan is al zoe druk, en nou komt da van diene ring doar nog bij!! :? :?

Amai , toen was 't wer zondag sé; deze kier vallieseke moake veur oep te goan!!Da was zoe wa de periode damme de schietsstand ginge onveilg moake...hihi!! Diene was doar benede de piste van Heverlee, zonder m'en eige te bestoeffe dee ik da doar iel goe zenne, FAL scores zo gemiddeld 16 a18 oep 20 sé!!Oep een gegeve moment in dienen drill moeste we " wapen vuurt goed " roepe !! As ge diene schietsstand doar half peirtotal het geschote zal da wel geweest z'en zekers !!Hihi !! :P :P

Joa Sonneke , da meellekke da geire gedoan zenne!! :wink:

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

19 mar 2008, 18:44

Goede avond allemaal,

Pppfff, 't was een druk dagske vandoag zenne. Der kwam moar gien end oan. Eindelijk ist ier weer een beke rustig.
Dezen achternoen iel goe nieuws gekregen vanuit den Belgique :wink:
'k Zen weer een beke gerust nou!!!
'k Gon seffens de eclairkes vullen se. Kem ze zelf gebakken. Nu nog de vulling erin en de chocolat derover en smullen moar.

En mee 't weer ... 't is giene vette ze. Regen, sneeuw, hagel en koud .... woar blijft 't zonneke :cry:
Veur de Pasen ist oek giene vette. Ze geven zelfs weer temparaturen onder nul. Iel koud weer veur de Paashaas ze. Amaai, da biestje got bibberen peis ek.

allee, ik duik nog efkes de keuken in ze en straks lekker rustig. Manneke is werken en is pas rond den 1nen weer thuis.

Jonges, nog nen goeien oavend he.
sonneke

BLACKJACK

20 mar 2008, 08:26

YES YES YES :D :D :D
Vandoage zemme elf doagskes thuis !!!!!!!!!!!!!!
Nog congé van verleje joar, en k"ed d"er dan nog wa stoan doarachterre :D
Vandoage goan me ni vele doen, n' beetsen op ons pluuie kommen gelijk da ze zeggn. 'N beetsen kwalitietime. Normoalle goan we 'n weeksken centerparcs mé de gasten, moar van de joare eet ter gien iene veel goestinge presies, den ene vrijt serieus, den anderen kan nie meer mé vuur zen werk, en den anderen wil wa centses verdien mé 'n vakantiejobken.......En 't weer belooft uuk ni vele presies :cry:
Sonneken,'k zu zeg'n, profiteert ter van zulange da ge ze nog overal mee noar toe krijgt, want ze zijn rap gruut genoeg............ :wink:
Moar allé, we loaten 't ni an ons erte kommen.
Of dat 't wil of ni, vandoage goan me al 'n beetsen zomers doene ;
'n zomers salaatsen : pechkes opgevult mé tonijnsalaa, pattatses in de mayonnaise, geraspte wortelkes, buuntses en komkommerkes mé nog 'n beetsen cocktailsause, en daarrond wa scampietses. :D ichte bij d'outstove dieme ne keer goe hard goan doen gloeien. :lol: Omme doar dichte bij goan zitten mé 'n goe fris gloazeken wijn zal't uuk guulzekers wel te doen zijn zekers........
We zul'n morgent wel in gang schieten vuur t'een en t'ander te doen, tijd genoeg.
Allei mensen, 'k goa 't ulder wensen......
Profiteert ter van als ge kunt, t'es allemoale genoeg rap gepasseert, gisteren 't nieuws geziene ??????????
Sluukes kameraadses,
BJ

Emteechauffeurke

20 mar 2008, 09:18

Goeiemorgen allemoal!!

Joa ,Beejeeken da z'en goei cullinaire ideekes zenne;moar da weer wil moar nie mee hee.!!! :? :?
En da houtvuurken ma da glaazekke wijn.....'t is percies winter!!En da geluidsjen van die knappende blokken!!
Enneehhh da congeeken, da 's nie te versmoade zenne!

Amai, Sonneke "k z'en content te hore da ge goe niefs et ontvange uit den Belgiek!!Kunde zekers terug oep auwen positieven komme!!'k zou voorstellen oem efkes een fleske te kroaken!!

Allee, toen was de week weeral begonne sé!! 'k val in herhaling moar 's morges was 't wer slappe kost zenne!! Een joegoertsje me bokes!!
's noenes een kiekske me jachtsaus en patoaters!!Mmm!!"k weet nog altij nie woarom ze ons 's morges zo van diene slappen toebak gave??

Ie es 't goe grijs zenne..gien zon te zien sé!! :? :?

Allee tot loater heee..!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

20 mar 2008, 10:46

Ook vanuit een koud en nat Lelystad een goede morgen...

Joa jongens, ier is ielemaol gien zonne te zien ze. Allien moar wolken die alsmoar dikker worden pppfff. Wemmen al a poar flinke buien gekregen vanmorgen :cry: En vanaf dezen achternoen wordt het nog slechter emme ze gezeit ....
't Weekend is oek giene vette moar da wisten jullie al he. 'k was van plan van de pampas te kortwieken se moar 't zal veur 't noste week-end zijn peis ek. Edwin wilde de vijver schoenmoaken zodat de viskes een beke meer licht emmen moar mee da pokkeweer is da nie te doen zenne.

Joa Beejeeke, 'k ken da mee die gasten. Van as ze een joar of 16 - 17 zijn begint dat ee. Vriendjes, vriendinnekes goen veur. Ze worden inderdaad iel rap groet. Gelukkig is die kleinste van mij nog een echt knuffelkontje. Nen echten plekpot soms. Dikwijls stoat ze neffes mij en ist van ... krijg ik een knuffel mammie.... krijg ik een kusje mammie ... en dan doe mammie dat ee :wink: :wink:

Allee, veur dezen oavend em ek oek alles in uis ze. 't zijn patatjes mee rode kool (wel zelf kleir gemoakt zenne ... niks uit e gloazen bokalleke) en nen goeien entrecôte.

En de éclairs va gisteren ... die woaren iel goe mjam mjam. Kem de chocola niet gespoard zenne. Der lag zekers 2-3 mm op. Nou moek van de klein es proberen om Berliner bollen te bakken :oops: :oops: Kem da nog nooit gedoan dus k zal es op zoek moeten goan noar a recepteken he.

Binnen een uurke zitten we weer op 't school ze veur den overblijf. 't Zijn vandoag allien de gasten van 't derde, vierde, vijfde en zesde die der zijn. De kleintjes emmen al vrij vandoag. Morgen en mondag emmen ze sozieso vrij omdat pasen is. Niee, paasvakanse kennen 'd ollanders nie. Stom he. Qua schoolvacanse zijn ze in België wel verwend zenne. Veel mier thuis as ier!!!

Zoese, k gon nog en beke iet ont uisouwen doen .

Jonges, salukes he
sonneke

Emteechauffeurke

20 mar 2008, 13:46

Hallookes allemoal!!

Amaikes, Sonneke,da van die éclairkes mmmmmm zenne!!Joa ge het groet gelijk zenne, veur roee koel te moake me tees voddeweer...brrrr echte winterkost sé!!
Troest au zenne... ie z'en de blaffeture oek oan't toegoan, d'er schijnt nog zo een feibel woaterzonneke.... k moest al een tekke in menne hof goan moar 't zal 't moar efkes uitstelle zie!!

Allee zo een recepteke veur Boulles de Berlin,,

Benodigdheden:
350 gr Bloem
2 Eieren
1/4 L Melk
1 lepel kristalsuiker
30 gr gist
1 Snuifje zout
75 gr Boter of margarine

Maak en gerezen deeg en laat het 30 Min rijzen.Verdeel in stukjes van 40 gr.Vorm balletjes, laat die nog es rijzen.Fruit ze in niet te heet frituurvet.
Snijdt ze open en vul ze me confituur of banketbakkersroom.

Ofwel: rol de deeg uit op1 a1/2 cm dikte.Steek mlidden uit van 5 cm diameter, breng in het midden een lepelconfituur,maak de rand vochtig en breng er een tweede cirkel op. Laat rijzen en fruit.Bestrooi met bloemsuiker voor het opdiene!!

Bron: Kookboek van de Boerinnenbond

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

21 mar 2008, 09:17

Hallokes,

Joa mense, ik peis da ge vandoag zoe van da grief gelijk die zeemanne moe oandoen....pfffff ..is da een vies weer!! :? :? Hoagel, sniewoater, joengjoeng!!

Joa Sonneke 'k hoop da da receptekke van die Berliner Bollen een beke goa lukke...ik von diene uitleg wa vaag in diene boek!! :? :? Moar die bolle, eet ik oek iel geire zenne....nadien hedde 5 minute werk veur diene bloemsuiker van au gezicht te vegen..hihi!! :P :P En nog es een goei niesbui d'erbovenoep!!Amai, tees doe me wer oan iet denke sé......joare terug, in de jaore stillekes deden we in ons famille zo ne woafelenbak...en die gast da oan't bakke was had die gewoente veu iemand een peir t stove sé !! Totoal onverwacht bakte diene doar een garen in !! :P :P joa, den deze ei 't er toen me kennisgemoakt!!Men goesting was rap over zenne!! :? :?

Allee, toen was 't menukke percies wa beter sé....'s morges krege me chocomelk...jiehaaaaa me de bokes heeee.!!
's noenes was 't soep me patoaters en spazie en rundsvlees!!
's oavens weutelpureestoemp me cornead-beaf(WEERAL !) :P :P
'k em 't nog gezei heeee.... de iene dag was da doar pekanst niks en denanderen dag was da doar ne regelrechte oanslag oep onzen BMI...allee toen was da nog nie uitgevonden!! :oops: :oops:

Vandoag z'en we wer verplicht van binnejobkes te doen sé...want buitedinkskes goan wer nie.pfff!! :? :?

Allee tot vanoavend heee...!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

22 mar 2008, 07:55

Hallokes allemaal,

Sé, nou weet ik et nie mier sé.is da nou tees weekend da ons Sonneke doar in dienen achterhoek is me haar jolig kliekske?? Ikke onthouwe....iel soms van hoegnoen tot twaalf uur zenne!!As ik et nie oepschrijf..pfffff..'t is soms vried me den deze zenne!! :? :? :oops: :oops:

Allee mense, morge zulde goe winterdinge moete oandoen veur me de klein gaste oem de tikkeneikes te goan......ien ding hedde zekerheid sé...ze zulle goe friskes oep de gazon terechtkomme!! :P :P Smelten van de warmte zit er zekers nie in sé!!Normaal moest men zus oep een standsje me POSSE-LEEST goan stoan veur van alles te verkope.moar gistere ei ze gebeld da da fiesje nie deur goat!!Amai, as ge doar een uurke of 5a6 in diene kou moe goan stoan.pfffff, d'er z'en plezaanter dinges zenne!!Binne een goe
potteke goan pakke bijvoorbeeld..hihi!

Deze morge nekier oep 't niefs gezien..pfff.. d'er z'en iel veel mense weg noar 't sonneke zenne! 26000 vertrekkers oep Zaventem..de bikiniekes en/of de nikskiniekkes zulle ginder wel gebezigt weurre sé!Chansjaars, en welle hie moar bibbere sé!

'k zie ie just in m'en boekske da de week toen al goe half was sé.....jiehaa!!

Qua menu was't den dagelijks trend...'s noenes was 't weeral patoaters me weutelkes en erwtjes me een loze vink veurafgegoan me een soepje!!
's oavens krege we een kom mossele me frittekes en een goe pint bier sé!
'k weet nie hoe as da komt......legerlogica weeral zekers!.......moar de moand Maart is toch gien mosselsezoen?????Bij den ABL dus wel!! :? :? :?

Allee mense, iedereen mooie Paasdagenen tot loater hee...!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

mucki

22 mar 2008, 08:43

Is het nu kerstmis of pasen ? Wat een rotweer en dan mogen we nog van geluk spreken in duitsland en zelfs in italie pakken sneeuw.Enfin t zal wel ens beteren zeker aan allen een fijn pasen

sonneke44

22 mar 2008, 09:49

Emteechauffeurke schreef:Hallokes allemaal,

Sé, nou weet ik et nie mier sé.is da nou tees weekend da ons Sonneke doar in dienen achterhoek is me haar jolig kliekske?? Ikke onthouwe....iel soms van hoegnoen tot twaalf uur zenne!!As ik et nie oepschrijf..pfffff..'t is soms vried me den deze zenne!! :? :? :oops: :oops:

Allee mense, morge zulde goe winterdinge moete oandoen veur me de klein gaste oem de tikkeneikes te goan......ien ding hedde zekerheid sé...ze zulle goe friskes oep de gazon terechtkomme!! :P :P Smelten van de warmte zit er zekers nie in sé!!Normaal moest men zus oep een standsje me POSSE-LEEST goan stoan veur van alles te verkope.moar gistere ei ze gebeld da da fiesje nie deur goat!!Amai, as ge doar een uurke of 5a6 in diene kou moe goan stoan.pfffff, d'er z'en plezaanter dinges zenne!!Binne een goe
potteke goan pakke bijvoorbeeld..hihi!

Deze morge nekier oep 't niefs gezien..pfff.. d'er z'en iel veel mense weg noar 't sonneke zenne! 26000 vertrekkers oep Zaventem..de bikiniekes en/of de nikskiniekkes zulle ginder wel gebezigt weurre sé!Chansjaars, en welle hie moar bibbere sé!

'k zie ie just in m'en boekske da de week toen al goe half was sé.....jiehaa!!

Qua menu was't den dagelijks trend...'s noenes was 't weeral patoaters me weutelkes en erwtjes me een loze vink veurafgegoan me een soepje!!
's oavens krege we een kom mossele me frittekes en een goe pint bier sé!
'k weet nie hoe as da komt......legerlogica weeral zekers!.......moar de moand Maart is toch gien mosselsezoen?????Bij den ABL dus wel!! :? :? :?

Allee mense, iedereen mooie Paasdagenen tot loater hee...!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Hallo allemaal,

Zeg Emteeke, ge peist toch nie dak zomoer a week-end weggaon zonder iets gedag te zeggen he. Niee, 't is het week-end van de 4den april dak wegzijn. Binnen 2 weken dus.
Gisteren kreeg ik op iene kier een enorme migraine aanval. 'k Zijn om 16.00 uur noer mijn beddeke gegoan en afzien dak gedoan em :evil: :evil:
Edwin ee veur 't oavendeten gezorgd ... awel , 'k werd misselijk van de geur allien al.
k em vanmorgen nog a pilleke gepakt se moar den Edwin is allien goan kommiskes doen.
K gon nou efkes in de zetel liggen se. Tot loater misschien nog es.

Fijne Pasen allemaal
sonneke

Emteechauffeurke

22 mar 2008, 13:35

Hoi Sonneke,

MEA CULPA, MEA CULPA!! :oops: :oops: :oops: !! Joa , nou was ik serieus abuis zenne!!Moar idd. soms moete ne kier zoveel info registreren da ge efkes verkierde inschattinge moakt heee...!!
Amai d'as gien goe niefs van diene migraine!'k zou zegge..soigneert au!!
Ik peis oek da da slecht weer doar oek veur iet tusse zit zenne !!

Allee ie blijft da zoe een beke noar den droege kant..moar 'k em er toch gien goe oog in sé!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

23 mar 2008, 08:20

Goeiemorgen en een mooie Paasdag aan allemaal!!

Beste mense, ik peis dat er nou veel kadeekes me een oepwindend gevoel oan 't wakker worde z'en sé!!! :P :P Allee die tikkeneikes z'en percies in nogal goei omstandigheden uit de klokke gevalle zien ik sé!!ie schijnt het zonneke zowaar, praktisch giene wind en bovenal droeg, iel droeg...;allee zolang as da duurt hee........!!As ik da hie zoe kan zien is er van eierraapaktiviteiten nog gien sproake....blijkboar is de buurt nog in platte rust gezien de neergeloate rolluiken!!Ik z'en vandoag wer bij de goei sé!! 'k z'en geinviteerd veur een dineeke bij m'en zus....jiehaaaa!!O ja iedereen smoakelijk eten veur da Paasdinee hee...!!

Ik hoop da vandoag ons Sonneke zoe en bitsje terug oep eure positieve oan't komme is sé...joa diene migraine d'as giene kattepis zenne!!

In m'en ondertussen gekende boekske lees veur vandoag....'smorges bokes me speculoos en koffie..veur 'snoenes had de kok een soeppeke voorzien sé!! enneeeeuuh konijn me puree en abrikozencompote( Weeral van diene compote!!)PPfff!! Joa , toen woare me zoe een bitsje ons ieste moandekke oan 't kloppe...dus nog zeven te goan.pff!! :? :? Allee de moand April was in Heverlee veel intressanter omdat die volledig stond veur de oepleiding chauffeur.die passeerde rapper dan de moand maart!!
Amai , veel uurkes in de FRAC gezete zenne!!En die simulators.da woare cocpittekes van ne SIMCA 1302..wie kent ze nog??Toen speelde ze ne film af en ge moest me da machienneke meevolge...As ge nie in 't sloap viel..hihi!!

Allee mense, tot de volgende heee...!!

GRTZ,
EMTEEKEN OEP Z'EN PAASBEST
Suuuupppeeers yes!!!!!