Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
Hoi emteeke,
seg ik mag toch meter zijn he.....k zal den doopsuiker al gaan bestellen se....hihi....amai da moe verschiete zijn om zo wakker te worde....
tja met t zoneke...k ben eens kerieus hoe lang dat m zijne studio nog ga kunne houde....gelijk dat m bezig is met de vdab gaan die mense da ook nie blijve dulde zenne....zijne dop zal ook nie lang blijve dure....en dan is de studio ook weg he.....k heb de weg geopend voor hem....hij moet ze bewandele....maar daar heeft m geen goesting voor....dus zijn keus....k trek het mij nie meer aan se....
k ben deze morge naar t werk gerede maar k heb het daar nie lang volgehoude...met zo ne zieke kop....k heb verlof gepakt voor de rest van de week se....nog wa recupereren en maandag vliege we er terug in...t zal nodig zijn want de pakke werk ligge daar redelijk hoog ....maar eerst mijn gezondheid se....dan doen k maar wa overure volgende week....maar eerst van mijn bronchite af gerake se....en wa bekome van da gezever van mijne zoon.....voila......dees week heet ik "alexander".....
k ga dees week as k wa beter ben die boule de berlins probere make se....k zal iet late wete....
en sonneke.....hou de moed erin he.....en geef je vriendin ne dikke hugh van mij....kwestie om haar een beetje op te beuren....en voor jou ook ne dikke pakkerd .....
dadakes ann
seg ik mag toch meter zijn he.....k zal den doopsuiker al gaan bestellen se....hihi....amai da moe verschiete zijn om zo wakker te worde....
tja met t zoneke...k ben eens kerieus hoe lang dat m zijne studio nog ga kunne houde....gelijk dat m bezig is met de vdab gaan die mense da ook nie blijve dulde zenne....zijne dop zal ook nie lang blijve dure....en dan is de studio ook weg he.....k heb de weg geopend voor hem....hij moet ze bewandele....maar daar heeft m geen goesting voor....dus zijn keus....k trek het mij nie meer aan se....
k ben deze morge naar t werk gerede maar k heb het daar nie lang volgehoude...met zo ne zieke kop....k heb verlof gepakt voor de rest van de week se....nog wa recupereren en maandag vliege we er terug in...t zal nodig zijn want de pakke werk ligge daar redelijk hoog ....maar eerst mijn gezondheid se....dan doen k maar wa overure volgende week....maar eerst van mijn bronchite af gerake se....en wa bekome van da gezever van mijne zoon.....voila......dees week heet ik "alexander".....
k ga dees week as k wa beter ben die boule de berlins probere make se....k zal iet late wete....
en sonneke.....hou de moed erin he.....en geef je vriendin ne dikke hugh van mij....kwestie om haar een beetje op te beuren....en voor jou ook ne dikke pakkerd .....
dadakes ann
my doggy is my baby
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hallookes Sonneke,
Joa, veur da telefongske deze oavend, d'as absoluut gien probleem zenne!
Oe zegge ze da wer !n 't Amerikoans.....It 't A BIG 10-4!!
Allee, m'en droemavontuurreke is al een bitsje gezakt zenne......pffff,amai ...allee oe doede nou zoeiet heee!!!Vandoag wil ik ne mier me suikerbollekes geconfronteerd weurre!!PPPPfff!
Mischien zienek oek te veel noar die bevallingsprogrammekes oep den TeeeeVeeee????
Ge zie wa 't er allemoal van komt sé..!!
Joa Sonneke, 't z'en gien beschuitsjes me muisjes zenne, ....allee doar kenne ze gien suikerbollekes hee..!!
Nogal een chance...'k z'en ooit ne peter geweest.....enneeeeeuuh d'as vriejed kostelijk zenne.....amai die moest persé gien goeiekoepe pakske hemme sé!!
En me Nieuwejoar, Kertsmis, unne verjoardag...mense doe da nie...hoe nobel oek.....weurt giene peter of meter......veur diene kost kunde alle joaren ne n ALL-INN pakke veur drie weke noar den Domenicaanse of woar oek....pfffff!!
Alleee 'k goan noar me sjoeke sé...mmmmmm!!
GRTZ,
EMTEEKE
Joa, veur da telefongske deze oavend, d'as absoluut gien probleem zenne!
Oe zegge ze da wer !n 't Amerikoans.....It 't A BIG 10-4!!
Allee, m'en droemavontuurreke is al een bitsje gezakt zenne......pffff,amai ...allee oe doede nou zoeiet heee!!!Vandoag wil ik ne mier me suikerbollekes geconfronteerd weurre!!PPPPfff!
Mischien zienek oek te veel noar die bevallingsprogrammekes oep den TeeeeVeeee????
Joa Sonneke, 't z'en gien beschuitsjes me muisjes zenne, ....allee doar kenne ze gien suikerbollekes hee..!!
Nogal een chance...'k z'en ooit ne peter geweest.....enneeeeeuuh d'as vriejed kostelijk zenne.....amai die moest persé gien goeiekoepe pakske hemme sé!!
Alleee 'k goan noar me sjoeke sé...mmmmmm!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Bedankt Anneke.anneke57 schreef:sonneke44 schreef:Amaai wa nen ochtend zeg. Nou kom ik etwa tegen se!!! Ben ik in de winkel mijn kommiskes ont doen ... go mijne GSM ... mijn vriendin oan de lijn. Huilen as kwee nie wa. 'k verstond er niks van...
Zeg ik tegen eur ... blijf rustig, ik kom af. Sonneke dus als ne zot noar uis ( 'k was te voeg gegoan), mijn kommiskis binnen gegooit, in den otto (intussen gelukkig vrij van sneeuw) en noar mijn vriendin.
Blijkt dat da maske gisteren een telefonske ee had van de Duitse Polizei da ze eur zuster dood gevonden emmen in eur appartementje. amaai se, kwas er nie goe van. Ik ken da maske oek persoonlijk. Een iel lief vrouwke ( just 45 geworden). Ze is wel doof geboren moar, hoe roar dat da oek klinkt ... we konden iel goe klappen mee mekoar se.
Nu is da een iel gedoe he. De woning is verzegeld, der word een otopsie gedoan dus mijn vriending weet nog niks speciaals. En ze kan giene letter duits oek nog. Ze heeft mij nou gevroagd of dat ik eur wil helpen mee vertoalen en zo want ze stoat er ielemoal allien veur.
k zen de ganse morgen bij eur geweest se en nou pas thuis. Kem eur gezei dat ze eur dochter moe thuis ouwen (ze zit in dezelfde klas as ons Anne-Grethje) want da meiske huilde oek troanen mee tuiten zenne. Wa een triestig begin van de week se ... amaai.
Kem er goddomme weer hoofdpijn van gekregen![]()
Ge zoudt veur minder ... toch!!!
Allee, k zal moar nen zakdoek pakken se. T is nodig!!!
Jonges, tot loater he
sonneke
Hey sonneke,
maar meiske toch....da s ne hele klap da ge te verwerke krijgt se....as k iets kan doen dan moet je t maar zeggen he....k heb ne grote schouder om ...je weet wel....als je t ergens kwijt wil....
groetjes ann
Das iel lief van au zenne. Intussen is de rust al een beke teruggekommen ze. K zijn just terug van bij mijn vriendin. De meester van 't school had een beke huiswerk meegeven veur Danisha zoda ze nie te veel achterloopt mee de rest.
Dezen achternoen komt de broer van mijn vriendin (weunt in Rotterdam) en 2 zussen om de begrafenis te regelen. T zijn mensen van Suriname en die emmen a special ritueel veur begrafenissen. Plus al da gedoe om het lichaam van Duitsland noer Nederland te doen .... pppffff nogal iet zenne.
Allee, k gon eindelijk ier iet doen want alles blijft liggen he.
Tot loater nog es he
knuf, sonneke
-
Goeieavond,
Amai sé 'k em wer eendagske gehad......een bitsje van alles en nogwa...pfffff!!
Allee vandoag nog es oem ons Sonneke gepeisd sé!!
't was iel lang gelede, moar 'k m nog es den Italioan loate komme me een plakke sé...diene prijs is nog goe te doen zenne! den overschot is veur morgen sé.mmmm!!
Joa ie es den oavend al goe oan 't valle sé...da zal nie lang duren da 't licht oangoa!!
Sweet Dreams !!
GRTZ,
EMTEEKEN
Amai sé 'k em wer eendagske gehad......een bitsje van alles en nogwa...pfffff!!
Allee vandoag nog es oem ons Sonneke gepeisd sé!!
't was iel lang gelede, moar 'k m nog es den Italioan loate komme me een plakke sé...diene prijs is nog goe te doen zenne! den overschot is veur morgen sé.mmmm!!
Joa ie es den oavend al goe oan 't valle sé...da zal nie lang duren da 't licht oangoa!!
Sweet Dreams !!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeiemorgie!!
Joa Sonneke, 'k z'en er wer iel vruug bij sé!!
'k kan d'er oek nie oan doen d'ak nen ochtendmens z'en sé....nog altij die gewoonte van..oe was 't nou wer....06:15 uur appel oan bed!!
BTW: Sonneke iel veel dank veur da tof tellefonneke gisterenoavend zenne!!
Dees weekend doen ik wer ientsje retour sé!!
Nou is da hie wel een bitsje gemist sé..pfff weeral gien zonneke!!
Allee veur de kurieuzeneuze hemmek nie gedroomt deze nacht!!Allee, ik peis toch van nie??
Nou hem ik gistere in m'en mailleke verteld d'ak bezig was me men vallies te pakke.....heuuu da was nie woar sé want toen was 't vandoag Poasmaandag,
dus hadde me toen een verlengd weekendsje sé!!Mea Culpa!!
En da Bronchitteke van ons Anneke wil percies nie weg goan??
En nou een ieeeeelll belangrijke dienstmededeling sé!!
TEES WEEKEND GOAN WE NOAR DE ZOMERTIJD HEEE....!!
Zo tot loater sé.
GRTZ,
EMTEEKEN
Joa Sonneke, 'k z'en er wer iel vruug bij sé!!
Allee veur de kurieuzeneuze hemmek nie gedroomt deze nacht!!Allee, ik peis toch van nie??
Nou hem ik gistere in m'en mailleke verteld d'ak bezig was me men vallies te pakke.....heuuu da was nie woar sé want toen was 't vandoag Poasmaandag,
En da Bronchitteke van ons Anneke wil percies nie weg goan??
TEES WEEKEND GOAN WE NOAR DE ZOMERTIJD HEEE....!!
Zo tot loater sé.
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Morgeeeeeeeeee,Emteechauffeurke schreef:Goeiemorgie!!
Joa Sonneke, 'k z'en er wer iel vruug bij sé!!![]()
'k kan d'er oek nie oan doen d'ak nen ochtendmens z'en sé....nog altij die gewoonte van..oe was 't nou wer....06:15 uur appel oan bed!!
![]()
![]()
Allee veur de kurieuzeneuze hemmek nie gedroomt deze nacht!!Allee, ik peis toch van nie??![]()
![]()
En da Bronchitteke van ons Anneke wil percies nie weg goan??![]()
![]()
TEES WEEKEND GOAN WE NOAR DE ZOMERTIJD HEEE....!!![]()
![]()
Zo tot loater sé.
GRTZ,
EMTEEKEN
Amaai, da kunde wel zegge da der vroeg bij zijt. Moat allee, om da uur was ik er oek al uit zenne. Zelfs in 't week-end ben ik er tomelijk vroeg bij. Mijn vriendin zegt dak knettergek ben om zo vroeg op te stoan
Kem gisterenoavend nen ielen toffen oavend had se. 'k Was nog on de klap mee ons Emteeke as Nell al binnenkwam. Ze was een alf uur te vroeg
En direct zei die kleine snotaap van mij ... ja Nell, ik snap er ook geen mallemoer van hoor!!! lachen da me toen gedoan emmen!!!
Enfin, we zijn toen moar on de knutsel gegoan he ... tot 23.30 uur. k Had weer eclairkes gebakken (kem der nog 6 over dus wie goesting heeft veur een eclairkes en een bakkie ....
Straks noar 't school se en vandenachternoen goan we mee de kadees het bos in. Om 01.00 uur wel efkes het dochterke van mijn vriendin goan oalen thuis da da kind oek meekan. Ze zijn doar bij eur thuis de begrafenis en zo ont regelen en da kind moe doar nie bij zijn.
Danisha blijft dus bij mij en morgen oek nog. Kunnen die 2 maskes soamen spelen se.
Zaterdagnacht moeten we dus een beke rapper sloapen he want ze pakken ons een uurken sloap af!!! Nie vergeten hé.
Emteeke ee oek al een belangrijke mededeling gedoan zag ik.
Soe ze, tot hier mijn klappeke van vandoag.
Nog nen ielen goeien dag allemaal,
salukes he, sonneke
-
Hallo Sonneke!
Amai , dan hedde doar nog es een goe fiesje gemoakt me die knutselploeg!!
Joa, ons Vloms plat is nie gewoen veur die Hollanders hee....!!Ik kan ze wel verstoan zenne zoelang ze nie in van de Fries beginne.pfff!!
As ge nog wa éclairkes et meugde d'er een poar oep 't forummeke zette sé!!
En da bakkie troost....plastikke bekerke is goe...anders moe ik den afwas retouren!
Awel sé, d'as nou iel sympathiek van au da ge da maske efkes uit de slameur neemt sé....es een goe boswandelinkske goa goe doen zenne!!
Allee 'k goan eens een stukske eten sé!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Joa, ons Vloms plat is nie gewoen veur die Hollanders hee....!!Ik kan ze wel verstoan zenne zoelang ze nie in van de Fries beginne.pfff!!
En da bakkie troost....plastikke bekerke is goe...anders moe ik den afwas retouren!
Awel sé, d'as nou iel sympathiek van au da ge da maske efkes uit de slameur neemt sé....es een goe boswandelinkske goa goe doen zenne!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoi allemaal,Emteechauffeurke schreef:Hallo Sonneke!
En da bakkie troost....plastikke bekerke is goe...anders moe ik den afwas retouren!![]()
![]()
GRTZ,
EMTEEKEN
We zijn terug se van ons boswandeling mee de klas. Amaai, was me da een modderveld. Hiel mijn broek en mijn botten onder de modder. k Had beter mijn caoutchou botten ongedoan in plek van die leren botten moar ja, dan is da zoe moeilijk rijen mee den otto he.
Hiel ons klein eure lange frak zonder tot tegen euren nek onder de moddervlekken. Precies een bende infanteristen die deur de modder geploetert hadden
't wasmachien draait al zenne. Want anders goat diene modder drogen he en nou nie.
Moar ... de kadees hadden iel veel lol ... veural de jongens uit de klas. Die gingen es een partijke voetballen se in plassen van 15 cm diep. Ge moet niet vroagen oe da die der achteraf uitgezien emmen he. der ist der ienen zelfs plat op zijnen buik geland. Oei oei, was de miester kwoad !!!
Zijn moeder moest em zelf komen ophoalen want hij mocht nie in den otto van die mevrouw die em meegepakt had. Gelukkig was ik da nie
Ik voel wel dak nen ielen achternoen in 't bos gezeten em ze. Iel mijn gezicht gloeit, k zijn precies een overrijpe tomaat .... en warm dak em.
Seffens noar de stad se. Gien gekook dezen oavend. We goan bij de chinees eten.
Allee, iest efkes afkoelen en dan op weg.
Mannekes en maske (veur ons Anneke hé) tot loater.
sonneke
-
Goeiemorgie!!
Amai Sonneke da moe een sjiek zicht z'en geweest sé...Doe me denken oan Heverlee.hihi
Oap da oefenterrrein stond een iel ouwe afgedankte tank en doaronder ne goeien plas woater...allien daarna was er gien wasmachien zenne!!
Ik peis oek da veel mamaakes een appelflauwte..allee bekanst..hadde wannier ze zoon of dochterlief terug zage!!
Au wasmachien zal diene oavend nie het ienege z'en geweest doar in Lelystad oan 't draaie was!!
En die gaste zien doar allemoal nie eene zenne, veur ne kier goe in de modder te bonjoure..hopelijk hemme ze nie veur die gaste noar den zeeman ofzo geweest veur grief veur de boswandeling??
Allee 'k em al iel vruug bezig geweest sé....de PMD gesorteerd en de zak van 't restafval...want 't is vrijdag, en dan komen de camions in 't stroat heee..!!Vruuger kwame die camions oep uur en tijd..moar de lesten tijd kunne die oep elk uur passeere, en da's vried ambetant....en den oavend tervoren alles buitezette doen ek nie, want ge weet nooit nie da 't er 's nachts ne flauwe plezante iet lolligs doe en's morges zitte dan me den oepkuis zenne!!
Ge geloofd da nie, moar hie schijnt zowaar 't zonneke sé.....veur hoelang weeral sé??
Toen begonne we de week weeral sé. 't was een kort weekske ivm paasmaandag! s noenes had de kok van dienst Italiaanse goestinkskes, want 't was Spaghetti Bolognaise veuafgegoan me een soepken!!
Allee, we zulle onze vrijdag es goan beginne sé!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Amai Sonneke da moe een sjiek zicht z'en geweest sé...Doe me denken oan Heverlee.hihi
Allee 'k em al iel vruug bezig geweest sé....de PMD gesorteerd en de zak van 't restafval...want 't is vrijdag, en dan komen de camions in 't stroat heee..!!Vruuger kwame die camions oep uur en tijd..moar de lesten tijd kunne die oep elk uur passeere, en da's vried ambetant....en den oavend tervoren alles buitezette doen ek nie, want ge weet nooit nie da 't er 's nachts ne flauwe plezante iet lolligs doe en's morges zitte dan me den oepkuis zenne!!
Ge geloofd da nie, moar hie schijnt zowaar 't zonneke sé.....veur hoelang weeral sé??
Toen begonne we de week weeral sé. 't was een kort weekske ivm paasmaandag! s noenes had de kok van dienst Italiaanse goestinkskes, want 't was Spaghetti Bolognaise veuafgegoan me een soepken!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
goeie morgen iedereen,Emteechauffeurke schreef:Goeiemorgie!!
Amai Sonneke da moe een sjiek zicht z'en geweest sé...Doe me denken oan Heverlee.hihi![]()
Oap da oefenterrrein stond een iel ouwe afgedankte tank en doaronder ne goeien plas woater...allien daarna was er gien wasmachien zenne!!
![]()
Ik peis oek da veel mamaakes een appelflauwte..allee bekanst..hadde wannier ze zoon of dochterlief terug zage!!
![]()
Au wasmachien zal diene oavend nie het ienege z'en geweest doar in Lelystad oan 't draaie was!!
![]()
En die gaste zien doar allemoal nie eene zenne, veur ne kier goe in de modder te bonjoure..hopelijk hemme ze nie veur die gaste noar den zeeman ofzo geweest veur grief veur de boswandeling??
GRTZ,
EMTEEKEN
Nou, de kadees zagen er dezen morgen weer allemoal proper uit zenne. Veel mamaakes worre inderdaad nie blij toen de kids thuiskwamen. Der was er zelfs eentje bij die 't bos ingegaan was op van die ballerina-schoentjes. Da kind eur kousen waren doorweekt!!! Moar allee, 't zit er weer op se. Nu beginnen de veurbereidingen veur 't kamp. Dan zijn ze 3 doagen weg van uis.
amaai, mijnen GSM rinkelt al de hiele morgen. Blijkt dat die zoak van mijn vriendin eur zus in handen is van de Kripo en mondag goan ze een 2de autopsie doen pppffff. Da maske ist der nie blij mee zenne.
Dezen noen gon ek bij eur om zelf mee dienen Hauptkommissar te bellen want die mensen ier begrijpen niks van die "ambtstaal". Ze wist nie dat er zoeveel kwam bij kijken zegt ze. 't is nog nie van de boan zenne.
Gelukkig zit eur dochter op school en krijgt ze niks mee van al da gedoe!!
K gon iest de sloapkoamers doen se, dan zijn die weer pikkobello. Van de zon is ier niks te zien zenne
As ge de zon doar bij jullie ziet ... stuur ze dan moar ne kier noar ier he
dadakes, sonneke[/list]
-
Hoi Sonneke,
Iest en veural nen iel dikke kus veur da superschoen koartsje d'ak deze ochtend van au in m'en bus em gevonne sé!!
Allee d'an woare de kadees wer spic en span...!!De vuile( intusse propere)was zal nou dapper oan 't fladdere z'en peis ik oan den droad..allee zoelang as 't droeg blijft hee..!!
Joa da gevalleke doar in Duitsland is zoe en bitsje een serieus geval oan 't weurre!! Ik peis da ze 't te goei moete wete wa 't er allemoal gebeurd is veur as da lichaam vrij geve oan de familie..iellll triestig sé!!
Heft nou de oerrekkes toe zenne...'k z'en superkwoa...'t zit zoe...daarjust emme ze diene zak van de PMD afgekeurd..ne ferme roee sticker..'k moet em terug uitloade en oepnief sortere....pfff! Nou geve kik praktisch alle kier zoene zak mee me dezelfde inhoud....noeit gienen ambras over gehad.awel sé, van koleire goan diezelfde zakke tenoste kier terug mee sé..
Subiet van eurreuzze( =emotie) ne pot goan pakke sé!!!
Ok doar z'en ergere zoake, moar 't is weeral 't begin van 't weekend!!
Joa te just de weerprofeet gehoerd sé...pf dees nanoen is 't nie just zenne!!
Allee 'k goan me weekendsje beginne sé..subiet noar 't sjoeke en loat den boer moar deusse zenne...jiehaaaaa!!
GRTZ,
EMTEEKEN IN THE MOOD
Iest en veural nen iel dikke kus veur da superschoen koartsje d'ak deze ochtend van au in m'en bus em gevonne sé!!
Allee d'an woare de kadees wer spic en span...!!De vuile( intusse propere)was zal nou dapper oan 't fladdere z'en peis ik oan den droad..allee zoelang as 't droeg blijft hee..!!
Joa da gevalleke doar in Duitsland is zoe en bitsje een serieus geval oan 't weurre!! Ik peis da ze 't te goei moete wete wa 't er allemoal gebeurd is veur as da lichaam vrij geve oan de familie..iellll triestig sé!!
Heft nou de oerrekkes toe zenne...'k z'en superkwoa...'t zit zoe...daarjust emme ze diene zak van de PMD afgekeurd..ne ferme roee sticker..'k moet em terug uitloade en oepnief sortere....pfff! Nou geve kik praktisch alle kier zoene zak mee me dezelfde inhoud....noeit gienen ambras over gehad.awel sé, van koleire goan diezelfde zakke tenoste kier terug mee sé..
Allee 'k goan me weekendsje beginne sé..subiet noar 't sjoeke en loat den boer moar deusse zenne...jiehaaaaa!!
GRTZ,
EMTEEKEN IN THE MOOD
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Allee Emteeke, k zen blij dat ge da koartje schoen vindEmteechauffeurke schreef:Hoi Sonneke,
Heft nou de oerrekkes toe zenne...'k z'en superkwoa...'t zit zoe...daarjust emme ze diene zak van de PMD afgekeurd..ne ferme roee sticker..'k moet em terug uitloade en oepnief sortere....pfff! Nou geve kik praktisch alle kier zoene zak mee me dezelfde inhoud....noeit gienen ambras over gehad.awel sé, van koleire goan diezelfde zakke tenoste kier terug mee sé..![]()
Subiet van eurreuzze( =emotie) ne pot goan pakke sé!!!
![]()
Ok doar z'en ergere zoake, moar 't is weeral 't begin van 't weekend!!
GRTZ,
EMTEEKEN IN THE MOOD
In mijnen tijd hadden de VBV's mier klieren on he
Moesten de vrouwelijke militairen der zoe bijloepen ... 't leger zoe nooit een tekort on mannelijke militairen emmen peis ek
Intussen ist zonneke goan schijnen ier. Der is oek een beke mier wind bijgekomen moar das allien mor goe.
Worveur emmen ze nou dienen PMD zak afgekeurd??? Der stoat toch op wat er inmoet of nie?? 't zijn roar gasten doar zenne.
Kem vandoag al een poar kier ferm moeten niezen .... k peis dak een valling opgedoen em gisteren
k zijn begost on mijn briefke te moaken mee alles wa dak goan meepakken volgende vrijdag. Allee, inpakken doek den donderdagoavend en als er mij nog iet te binnen schiet kan ik het er nog rap bijdoen he. Efkes noar uis kommen om uit op te oalen is een beke ver zenne.
enfin, de sloapkoamers zijn gedoan. Nou beginnen mee de patatjes schillen en de bloemkool geried moaken.
Jonges, tot loater hé
salukes, sonneke
-
Goeienoavend!!
Allee let er da goe moar af sé........'t is hie podore bamisweer
!!
Pff...we z'en hie bekanst oan 't verzuipe sé!!
Sjeg Sonneke as ge au vallieske moakt moete iest de hoofdzoake d'er in steke zenne.......de bijzoake kunde eventueel ter plekke oanschaffe sé..veur een washandsje bijveurbeeld rijde toch nie terug noar huis heee.!!En een tuub tandpaste vinde oek overal zenne! Joa, ne pot pindakaas neemde toch oek nie mee ne zak piepers (= patoaters)van 25 kilookes sleurde oek nie mee hee..!!Sateesaus is ielemoal uit den boze...hihi!!
Zoelang as da knutselgrief volledig mee is zal da wel lukke zekers !!
Amai Sonneke, da bloemkoelleke.....iel goe zenne!!
Me nen goeie witte roux! Bloem en boter op het vuurke, daarna opwerken me melk, beke bij beke tot er een schoen wit sauske is!! Op smoak brenge me peper, kruidnagel en zout sé! Wel altij blijve roeren zenne, da da nie klonterd....iel belangrijk!
'k em iniens goesting veur een gekookt eike sé!!
Have A Nice Dream!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Allee let er da goe moar af sé........'t is hie podore bamisweer
Pff...we z'en hie bekanst oan 't verzuipe sé!!
Sjeg Sonneke as ge au vallieske moakt moete iest de hoofdzoake d'er in steke zenne.......de bijzoake kunde eventueel ter plekke oanschaffe sé..veur een washandsje bijveurbeeld rijde toch nie terug noar huis heee.!!En een tuub tandpaste vinde oek overal zenne! Joa, ne pot pindakaas neemde toch oek nie mee ne zak piepers (= patoaters)van 25 kilookes sleurde oek nie mee hee..!!Sateesaus is ielemoal uit den boze...hihi!!
Amai Sonneke, da bloemkoelleke.....iel goe zenne!!
'k em iniens goesting veur een gekookt eike sé!!
Have A Nice Dream!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
Hallokes,
k weet t is laat da k nog aan de pc zit maar ben nog nie moe....maar t weerke zal morge goe zijn se....dus ga ik morge op stap se....met mijne kleine patatter da dat beestje ook nekeer buite komt....want met da weer en met zijn longskes ging da nie zo goe he....
allee vooruit met ons sonneke gaat het al wa beter....en da ze da kind opvangt vind ik heel lief zenne....t is al moeilijk genoeg se....
k ben vandaag langs geweest bij mijn kaartlegster....ja k kant nie late maar k doe da graag..
..en voor 90 % kome de dinge toch altijd uit se..
..ze geeft mij veel hoop en ze zei da k ne goeien tijd tegemoet ga...2008 zou toch goe aflope voor mij ..
.da belooft he....daar ga k van geniete se.... veel mense vinde da zever maar k ben er toch al veel mee geholpe geweest....
bloemkool met witte saus da mag ik ook heel graag zenne....daar kan k mij ziek aan eten se....met een patatje en ne goeie braadworst....meer moet da nie zijn.....k heb er al nekeer een beetje curry in de saus gedaan...da s ook lekker se....as ge curry moogt he....
vandaag heb k het bij soep met ne boterham gehoude....kwestie van een beetje aan mijn lijn te peizen he....en gene goesting om te koke.....vandaag nekeer van geprofiteerd om wa te doen wa ik graag doe se.....en daar was koken nie bij....mijn bronchite is al beter se.....allee k voel mij al wa beter in mijn vel....dus kan k er weer tegen he....
emteeke merciekes da ge ons eraan herinnert da t uur verandert want k was da weer vergete se....alle jaren moet k peinze hoe da k da uur weer moet verzette...verder of terug....k heb mij al gemist ook zenne....maar nu ist verder zette he....ge zie he....ons emteeke peinst toch aan ons he....
dadakes allemaal ann
en slaapwel
k weet t is laat da k nog aan de pc zit maar ben nog nie moe....maar t weerke zal morge goe zijn se....dus ga ik morge op stap se....met mijne kleine patatter da dat beestje ook nekeer buite komt....want met da weer en met zijn longskes ging da nie zo goe he....
allee vooruit met ons sonneke gaat het al wa beter....en da ze da kind opvangt vind ik heel lief zenne....t is al moeilijk genoeg se....
k ben vandaag langs geweest bij mijn kaartlegster....ja k kant nie late maar k doe da graag..
bloemkool met witte saus da mag ik ook heel graag zenne....daar kan k mij ziek aan eten se....met een patatje en ne goeie braadworst....meer moet da nie zijn.....k heb er al nekeer een beetje curry in de saus gedaan...da s ook lekker se....as ge curry moogt he....
vandaag heb k het bij soep met ne boterham gehoude....kwestie van een beetje aan mijn lijn te peizen he....en gene goesting om te koke.....vandaag nekeer van geprofiteerd om wa te doen wa ik graag doe se.....en daar was koken nie bij....mijn bronchite is al beter se.....allee k voel mij al wa beter in mijn vel....dus kan k er weer tegen he....
emteeke merciekes da ge ons eraan herinnert da t uur verandert want k was da weer vergete se....alle jaren moet k peinze hoe da k da uur weer moet verzette...verder of terug....k heb mij al gemist ook zenne....maar nu ist verder zette he....ge zie he....ons emteeke peinst toch aan ons he....
dadakes allemaal ann
my doggy is my baby
-
Hallookes Anneke,
Amai sjeg.....gij kunt er iet van zenne.pfffff !!
Oei, die nachtbrakerij is nie mier aan mij besteed sé, Wanneer ge da berichtsje oan 't penne woart was ik al lang in dromeland!! Hihi!! Ocharme da woefke van au, joa as da beestje al wa op ouwerdom geroakt...ge doe da nie graag weg hee!!
'k z'en es curieus da ons Sonneke eur vallies in orde oan 't geroake is..es zien da ze menne goeie road ei gevolgd....! Ge moe nou nie peize da 'k doar ne specialist in zen zenne! Moar toch is da een kwestie van logisch peizen sé!!
Mense, mense, 't is hie terug droeg weer geweurre......gisterenoavend was 't gien weer veur ne woef deur te joage!! En da blijft nou koud hee.....da fabelke van diene oepwarming van onzen bol geloeve kik ne mier zenne!!
In ieder geval kan da nog iel koud z'en zenne!!
Pffff, m'en gebure ligge nog percies in hunne pettattenbak....d'er is nou giene iene rol al omhoog getrokke.....ge kunt me de blote bille oep stroat goan!!
Joa, 'k em 't nog gezei, 'k zen nen ochtendmens zenne!!
Allee, toen was 't mennukke veel belovend!! 's noenes was 't de soep van den dag gevolgd met vis me weuttelkes en erwtsjes n puree en as dessert een éclairreke sé!!
's oavens appelcompote me ne pens, sneekes brood en koffie! Diene dag was den ABL ons percies oan't vetmesten.pff
Mense, 'k goan menne zaterdag beginne sé!!
GRTZ,
EMTEEKE
PS: Deze nacht een uurke minder uitgoan en da's goeikoep sé
Amai sjeg.....gij kunt er iet van zenne.pfffff !!
'k z'en es curieus da ons Sonneke eur vallies in orde oan 't geroake is..es zien da ze menne goeie road ei gevolgd....! Ge moe nou nie peize da 'k doar ne specialist in zen zenne! Moar toch is da een kwestie van logisch peizen sé!!
Mense, mense, 't is hie terug droeg weer geweurre......gisterenoavend was 't gien weer veur ne woef deur te joage!! En da blijft nou koud hee.....da fabelke van diene oepwarming van onzen bol geloeve kik ne mier zenne!!
Pffff, m'en gebure ligge nog percies in hunne pettattenbak....d'er is nou giene iene rol al omhoog getrokke.....ge kunt me de blote bille oep stroat goan!!
Allee, toen was 't mennukke veel belovend!! 's noenes was 't de soep van den dag gevolgd met vis me weuttelkes en erwtsjes n puree en as dessert een éclairreke sé!!
's oavens appelcompote me ne pens, sneekes brood en koffie! Diene dag was den ABL ons percies oan't vetmesten.pff
Mense, 'k goan menne zaterdag beginne sé!!
GRTZ,
EMTEEKE
PS: Deze nacht een uurke minder uitgoan en da's goeikoep sé
Suuuupppeeers yes!!!!!