Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

mucki

24 mei 2008, 17:34

kalm op het forem.Mt met verlof denk ik Ik denk zo eens terug aan mei 72 toen ging ik bijna afzwaaien ergens blij maar toch met een beetje spijt want ik had 11 maanden doorgebracht met toffe mensen spijtig is het contact volledig verloren gegaan ik zie ook heel weinig respons van de jaren 71/72Ik ben toch echt van plan om Brakel nog eens te bezoeken een fijn weekend nog iedereen

Emteechauffeurke

24 mei 2008, 19:41

mucki schreef:kalm op het forem.Mt met verlof denk ik Ik denk zo eens terug aan mei 72 toen ging ik bijna afzwaaien ergens blij maar toch met een beetje spijt want ik had 11 maanden doorgebracht met toffe mensen spijtig is het contact volledig verloren gegaan ik zie ook heel weinig respons van de jaren 71/72Ik ben toch echt van plan om Brakel nog eens te bezoeken een fijn weekend nog iedereen
Hoi Mucki!!

Don't Worry, Emteeke is nie mee congee zenne!! :P :P Joa, de situatie me men vriendin is iel hechter oan 't weurre sé!! Dus veu efkes de mense oep 't forummeke gedag te zegge is nie mier zoe evident heee..!!! Moar zij gerust we z'en nog On Air zenne, allien nie mier alle doage!! Veur morge en overmorge is da misschien al het geval!! En vandoag was 't nog droog weer, en dan z'en we de route oep hee...!!Hihi!!

Joa mense ze z'en hie al serieus bezig de drapperies oan 't toe doen zenne, ik peis da da nie lang ne mier goa overblijve!! :? :? 't is te hope da ze nie veel stukke goan moake!!

Ik z'en oek curieus hoe as da me ons Sonneke is???? :? Misschien lei ze oep eure fauteuil me de voettekes omhoog??Pffff !!

En, toen woare wa van ons ieste dagske terug in de Belgiek oan't geniete!!
De euforie wa 't er al zoe een bitsje af want iniens realiseerde da diene 28 ste mei 78 al een stukske dichter kwam.....pff.....joa, da was den dag da we terug Tzum Brakel moeste goan!! :? :cry: Moar volgens m'en boekse was da veur 3 weekskes....den 19 juni ginge we dus terug Tzum Heimat, jiehaa!!

Allee, mense we goan nog wa geniete van den oavend sé!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

25 mei 2008, 00:34

Hallokes allemaal,

k heb nog nekeer ons forumke gevonde se....t is weer druk,druk he...maar allee...beter da dan da we ons vervelen he....
voor ons sonneke....k heb guido en suzy gezien zenne...eindelijk....ze waren blij iets te horen van jou se....
ja k heb het weer druk met t zoneke he....die heeft weer van zich late horen....pfff....k word het beu maar ja....nu denk ik da k hem ne lange tijd nie meer ga zien....want hij is zijne studio en zijne dop kwijt en is terug naar antwerpe vertrokke....dus....terug naar af....hij moet het maar weten he....
intussen ben ik in vilvoorde naar de spaanse fiesta geweest....amai....leuk...en met mijn ma naar de zee gereden....en tussendoor nog wa gaan werken ook....maar allee ...t is weer wa rustig nu...
vandaag heb mijn zoneke zijne rattenest gaan opkuise in zijne studio....daar heb de hele namiddag mee bezig geweest....pfff....k heb daarachter een goei douchke gepakt se....

dadakes ann
my doggy is my baby

sonneke44

25 mei 2008, 11:35

anneke57 schreef:Hallokes allemaal,

k heb nog nekeer ons forumke gevonde se....t is weer druk,druk he...maar allee...beter da dan da we ons vervelen he....
voor ons sonneke....k heb guido en suzy gezien zenne...eindelijk....ze waren blij iets te horen van jou se....
ja k heb het weer druk met t zoneke he....die heeft weer van zich late horen....pfff....k word het beu maar ja....nu denk ik da k hem ne lange tijd nie meer ga zien....want hij is zijne studio en zijne dop kwijt en is terug naar antwerpe vertrokke....dus....terug naar af....hij moet het maar weten he....
intussen ben ik in vilvoorde naar de spaanse fiesta geweest....amai....leuk...en met mijn ma naar de zee gereden....en tussendoor nog wa gaan werken ook....maar allee ...t is weer wa rustig nu...
vandaag heb mijn zoneke zijne rattenest gaan opkuise in zijne studio....daar heb de hele namiddag mee bezig geweest....pfff....k heb daarachter een goei douchke gepakt se....

dadakes ann
Hoi Anneke,

Iest en veural ... bedankt he veur iets tegen Guido en Suzy te zeggen.

Nou wa 't zoneke betreft ... was't zoe erg dan mee zijne studio??? Kan em da begot nie zelf opkuisen??? Hij heeft er toch ne nest van gemoakt :evil:
'k weet et, 't zijn mijn zaken nie moar toch .... as moeder weet ge dat hé.

Allee, kem just al 't grootste deel van ons spullen ingepakt veur 't kamp se. Woensdagmorgen nog a paar kleinigheidjes (een beetje snoep en zo) en we kunnen vertrekken. Dus as ge mij nie hoort ... ik ben pas de vrijdagnamiddag weer terug he.

Veur de rest nie veel nieuws. De voetjes zijn weer ok zenne. Gien zware bloaren of zo ... allien de rug wil nie zo goe maar allee ... da goat oek weer over he

En ja, we zijn al on't aftellen veur de congé he. De 06 juli vertrekken we weer noar Beieren se veur 3 weekskes ..... joepieeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!
Weer lekker genieten van ne goeie Hefe Weizen Hell, een lekkere duitse Bratwurst en van die ferme grote schnitzels mmmjjjjj .... ne Jager, ne Zigeuner of ne Wiener mee Bratkartoffeln und gemischte Salat .... jammie jammie ....

Jonges en maskes, 'k zijn der mee weg zenne. Goe binnen blijven vandoag want ze geven regen veur de komende 3 doagen :roll: :roll:

Nog ne goeie zondag hé!!!!
sonneke

Emteechauffeurke

25 mei 2008, 20:47

Goeienavond allemaal!!

Joa mense, 'k z'en hie zenne!! :P :P Amai, vandoag nen ielen schonen dag gehad sé!! Pertang was 't em me iel slecht weer begonne zenne! Moar navenant dienen dag avanseerde ging d a van, slecht noar iel goe!! :P :P

Allee, hie in ons dorp was 't er ne milieudag me oude ambachte en allerlei standsjes enzo !! Iel intressant! M'en vriendin was superkontent sé!! iel onverwacht nen BRATWURST me alles d'er oep en d'er oan genuttigd!! En d'er was van de dierenbescherming ne stand me nen tombola altij prijs , ge kent da hee.!! :P :P Allee, den deze koopt een lotsje me den nr 63.....joa mense ge goa da nie gelove, ik had een VHS- cassette van K3 :? :? en een dooske me boxersjortsjes!! :? :? :? Ge moe altij peizen...'t is veur 't goe doel he...!! Wa loater zemme dan es een koekebakske me een jattekke kaffee goan consumeren.....mmmmm zenne!! :P :P En voorts woaren doar de steltelopers van Merchtem...mense, mense doar moete giene schrik veur hemme zenne, zoe hoog!!En oep een ander ploats was 't er nen buikschuifconcour, mor doar zemme nie gepasseerd!! Zie da ze mij doar konde bezige??PFfff.....nie me mij sé!!

Ons Anneke ei nie veel chanse me da zoneke percies!! :? En ons Sonneke ei iel sjieke voorruitzichte lees ek....hihi!!

Zo sé

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

26 mei 2008, 07:52

Goeimorgie!!

Joa mense 'kz'en nie up to date zenne!! :? :? 'k em nou pas gehoord da 't er in Zaventem nen Boeing is getotterd!! :? :? 'k peisde direkt oan ons Anneke ......, veur dazelfde geld lag 't er ne moteur ofzo oep eur koerrekke :? Ge meugd doar nie on peize sé!! Da kan goe z'en da ons Anneke diene slag ei gehoord??As 'k da zoe zie is da nie zoe ver van 't centrum ??

Da weer is ie noar de knoppe!!! Moar dan doen we moar wa binnewerk vandoag?? :oops:

IK hoop da ons Sonneke goe weer ei oep da kamp, want as ge in den drop moe kampere..plezant is iet iel anders zenne, moar ge kunt er oek iel veel leute mee beleve!!

Zo sé, we goan de week beginne..yesyes!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

mucki

26 mei 2008, 20:27

Ja da weer is nu toch echt wel heel onbestendig eerst dreigende wolken dan schijnt de zon en wordt het warm enfin en dat blijft zo duren woensdag 26 graden ik moest vandaag op Zaventem zijn en ja je ziet het wrak liggen van op de luchthaven ze hebben daar vried veel chanche gehad of da was op een drama uitgedraaid allee mensen sloppel allemaal en tot de volgende keer

Emteechauffeurke

27 mei 2008, 07:57

mucki schreef:Ja da weer is nu toch echt wel heel onbestendig eerst dreigende wolken dan schijnt de zon en wordt het warm enfin en dat blijft zo duren woensdag 26 graden ik moest vandaag op Zaventem zijn en ja je ziet het wrak liggen van op de luchthaven ze hebben daar vried veel chanche gehad of da was op een drama uitgedraaid allee mensen sloppel allemaal en tot de volgende keer
Goeiemorgie!!

Allee, 't is hie weer koekenbak....pfffffff, doar is ie just een goei patat oep den A-12 gebeurd en alles wa noar Antwerpen moet, moet langs den N-16 en N-183 langs 't ie passeere!! Oem dan voorts den E-19 te pakken!! En as ge van ie noar Mechelen moet moete wel efkes de gazet mee doen, want ge goa iel veel tijd hemme veur diene te leze sé!! :P :P 't verkeer stoa hie veur m'en deur goe stil zenne!! Me ander woorde, doar goa giene iene oep tijd z'en sé!! Nogal een chance d'ak subiet den andere kant oep moet sé! :P

'k z'en van plan oem vandoag de ramen te lappe en de drapperiekes te wasse, moar ze geve iel slecht weer en dan edde veur niks gelapt hee....!!

Gisteroavend emmek oep m'en kamer nog ne changement de decor gedoan.pffff..joa zoe af en toe doen ik da sé!

Toen was 't gedoan met 't schoon weer sé...pff valliesken maken veur terug oep te goan Tzum Brakel dus .hihi!! Mor ge had wel den indruk da diene tijd rapper voorbijging dan in Heverlee.allee veur as ge't wist was 't er een moand passee !!Da was oek den ieste keer da'k mee m'en ottoke bolde, dus was 'k iel zenuwachtig zenne, joa een goei 400 km is nie niks sé!!

Allee, 'k goan starte sé!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

27 mei 2008, 19:37

Goeienavond,

Joa mense ik z'en ie nog es zenne, deze nacht da gepasseerd is zemme serieus wakker geblaze van de brandweer..pff....deze morge wiste we da diene Sauna afgebrand was!!'k em diene brandreuk geroke tot in m'en koamer sé...d'as toch z'on 2,5 km van dienen brand!! Ik vind da iel verschrikkelijk veur die mense zenne!! :? :?

Allee m'en rame en drapperiekes z'en gelijk nief sé, ge zie iel goe da verschil zenne!! :P :P

Veur de rest is da weer ie redelijk noar de goeie kant, moar ze geve weer zoe van da weer da nie deugd!!

Zo sé,

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

mucki

27 mei 2008, 19:54

Ja t is toch wel straf he bijna 20H00 en volop zon en heel de dag wolken en af en toe regen ge wet begot nie meer wat ge moet aan doen Ja sauna Imelda wel bekend in dees streken erg voor die mensen en morgen 26 graden ik ga toch eens proberen naar de kust te gaan groetjes

mucki

29 mei 2008, 19:59

Wel ik dus gisteren naar de kust in t shirt en short heb ik mij dat beklaagd ijskoude winde gevolg ik heb daar vlug een polo shirt gekocht ja De Boosere ge zat er go naast ze jong trouwens vandaag al nie veel beter onvervalste regen enfin morgen beter zullen we maar zeggen de groeten

Emteechauffeurke

30 mei 2008, 14:15

mucki schreef:Wel ik dus gisteren naar de kust in t shirt en short heb ik mij dat beklaagd ijskoude winde gevolg ik heb daar vlug een polo shirt gekocht ja De Boosere ge zat er go naast ze jong trouwens vandaag al nie veel beter onvervalste regen enfin morgen beter zullen we maar zeggen de groeten

Hoi Mucki, en natuurlijk ook allemaal!!

't is hie idd. soms van god gekloagd me da weer zenne!! :? :? Joa, wa moete nou oandoen?? Ne Sweaters is te veel en een T- sjirtsje te weinig.... :? :? En veur as ge da weet edde een goei fleuris zitte !! Ik peis idd. da die weerprofete aandele hebbe in het zeetoerisme!! As die gaste goe wete da 't goa storme zegge ze da da iel goe goa z'en sé!! 't Liefste zegge die da zoe oep ne donderdagoavend..da iederien in alle state is en ieniens noar de winkel stormt veur zomerspullekes enzo en kiloos zonnebrand......!! :P :P

Allee, deze veunoen wa kommiskes goan doen sé....'k em nief kopkussens gekocht want d'ouwe z'en peirtotal..... en sloape goa dan nie zoe iel goe ne mier heeee...!! in passant m'en bedde verschoont en ne kier den dweil d'er deur gejoagd......aaa joa da kenne we nog van toen zenne!! :lol: :lol:
In Brakel hadde we zoe van die superverslete oepneemvoddes ennnneuuhh 't ging d'er oek mee sé!! 't schoenste was da diene vloer redelijk proper was....amai , wa hemme we gesleurd me die zwoar gegalvaniseerde emmers die al zekers al van veur den oorlog woare....plastieke nooit gezien doar!! :? :? En diene vuilbak....da was zoene grote grijze plastieke van SULO.....den trap af en da weet 'k nie mier woar as we diene ginge kappe.. terug den trap op en iel belangrijk...veel warm water, efkes d'er mee schudde en FERTIG!! Joa die stonke nie zenne...!! :P :P

We zulle es goan zien sé, 'k z'en curieus hoe as ons Sonneke da kamp ei overleeft?? Ik hoop da da giene modderpoel was.....amai, ocharme da wasmachienneke!

GRTZ,
EMTEEKEN IN WEEKENDMOOD!!!!!! :lol: :lol:
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

31 mei 2008, 08:04

Goeiemorgie!!!

Joa mense, 't is hie dees week teen en tander geweest zenne.pffff iest die ferm patat oep den A-12 dan diene saunabrand, hie oep ons dorp een omlegginske oemda ze de boan oan't vernieuwe z'en en doarbove ei 't' er hie
nen trein iel lang in panne gestoan.....onze vriend Mucki zal doar wel mier over wete..want hij pakt die verbinding regelmoatig! 'k hoop da de volgende week normoal goa z'en moar doar zen ik nie zoe zeker van!!

'k hoop oek van ons Sonneke iet te hore, want 'k z'en es curieus hoe as da me da kamp is geweest sé!! :P :P

Veur de rest nie zoe veel niefs, allien z'en ik dees week nog iemand van dees parochie tege gekome die da me mij in Brakel ei gezete sé.....joa, hie in den environ hemmek al zoe een poar gevonde zenne!! Oep den MSN-site z'en ik oek ne schoolkameroad tege gekome, moar hij ei in Essentho gediend!!

Zo sé, 'k goan nog wa voortdoen...hihi...want 't is percies nog droog weer, en dan moet doar van profitere zenne...!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

mucki

31 mei 2008, 09:11

Goeimorgen allemaal ja Emtee hoe wet et ik zat nie op dien trein maar ik moest de volgende nemen dus da was nougabolle, mee een bus na Mechelen ik hem den trein daar nog zien staan op den overweg gelukkig was die toch al dicht voor de werken Spijtig maar ik ben precies den enige van de lichting 71 op dit forum enfin een beetje van t goe weer profiteren tot ziens

sonneke44

01 jun 2008, 09:25

Goede morgen allemaal,

Ja, we zijn weer thuis zenne!!! 't kamp zit er weer op veur dees joar enne ... 't was plezant. Het weer viel redelijk mee. Allien den donderdagachternoen viel letterlijk in 't woater. We zouden paleis Het Loo bezoeken en dan lunchen in de tuinen van het paleis moar tegen dat zoever was kregen we doar toch een onweer over onze kop. Een poar van de maskes in paniek want die woaren bang van den bliksem en vermits dat er doar iel veel hoge bomen stoan kon ik da goe verstoan zenne. Dus wij mee iel dienen annekesnest noar de auto's, alle kids der in gepropt (per auto 1tje teveel moar ja ... ge loat die gasten nie in de gietende regen stoan he) en weer noar 't kamp. We hebben dus doar moar de bokes opgegeten. De meester ee dan nen ielen hoop cremeglaskes goan oalen om de kids te troosten en doar woaren se iel blij mee. Rond een uurke of 4 was't droog en konden ze weer noer buiten. Binnen a paor minuten hingen de jongens weer in de bomen en lagen de meiden plezant te "chillen" op 't gras.
Van a paar kids ben ik ferm verschoten zenne ... amaai, wa a verschil mee thuis of op 't school. Zijn ze op 't school een veurbeeld veur de klas ... op kamp loaten ze nen iel andere kant zien. Brutaal en onbeschoft!!! Jakkes. En as ge da dan tegen de ouders vertelt, dan bekijken ze mij van ... allee, wa vertelde gij nu!!! Zoe is mijn kind ielemoal nie :evil: Ja ja, stille woaters diepe gronden hé.

Mor, algemien gepakt wast iel plezant. Zeker noa den 10 nen as de kids in bed loagen. Wij zaten toen nog een uurke of 2 noa te praten over den dag mee a glaske wijn. Da was iellllllllllllll gezellig. Dan gingen we oek nor binnen, de lucht matrassen op de grond enne ... sloapen!!! Allee, tenminste ... proberen. Den iesten nacht em ek mor anderhalf uur gesloapen. 't is toch een iele verantwoordelijkheid hee mee zo 25 kids op kamp. Den ienen heeft last van astma, nen anderen heeft ADHD (iel druk dus), nog nen anderen heeft heimwee en ligt te janken en ja, dan slaap je zelf oek nie he. Martin lag naast mij en oek hij kon nie sloapen. Resultaat ... om 05.15 uur 's morgens zat ik al buiten nen boek te lezen en om 05.30 uur kwam Martin noar buiten mee een bakkie verse koffie. Amaai, is da nen toffe pee se!!! Op zoe e kamp goat da der toch anders on toe as op 't school he. Hij ee mij doar zitten vertellen hoe dat em zijne man ie lieren kennen en zo.... iel gezellig.
Toen da we de vrijdag weer op 't schoo woaren vroeg mijn vriendin ... waar edde gij gesloapen ... dus ik antwoord .... nou, in de eetzaal op mijn luchtmatras en nost Martin. Die bekeek mij alsof ze het in Keulen hoorde donderen. En 't was direct van .... eeeeeeeeeee, jij slaapt naast nen homo!!!! Zeg nou ne kier ... wa kan er veur een vrouw veiliger zijn dan nost een homo te sloapen :lol: :lol: En derbij ... Sabine en Desiree sliepen oek in dezelfde ruimte. Der werden natuurlijk wel pikante opmerkingen gemokt zenne en we loagen zoe te lachen dat sommige meiskes riepen ... kan da dor nie e wa stiller!!!!!
Ge kunt jullie wel voorstellen dat ik doodop was he toen we thuis waren. 't Is nu zondag en ben nog nie volledig op mijn positieven zenne. Zelfs de kleine ligt nog te sloapen :wink: :wink:

Allee, 'k gon a wasmachientje vullen se. Allien ... we emmen ier dezen nacht a ferm onweer had en 't ziet er nie goe uit mee het weer. Afwachten dus !!!

Jonges, nog ne goeie zondag he

groetjes, sonneke