Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Emteechauffeurke
Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Locatie: Blaasveld op het Vlaamse boerenland

29 aug 2008, 14:06

papafreddy schreef:@ sonneke44

Dag Sonja

Ja tis al een tijdje geleden he dat je nog iets van me hebt gehoord.
Ja een bruggepensioneerde heeft het druk he.
Ja ik heb iets ontdekt, en nu heb ik een vraagje aan U.
Zou jij volgende personen kennen, die hebben ook in Brakel gezeten.
Eddy & Denise Schobben.
Zo ja als je ze kent, waren die daar ook tijdens onze bijeenkomst aan de kust, in dit voorjaar?
Alvast bedankt voor de moeite he

Freddy
Hoikes iedereen!!

Amai mense 't is weer lang gelede sé!! :P :P Druk druk en nog eens druk!!
Allereerst Papa Freddy die namen komen mij nie zo goe bekent voor!
Waren die van den Delta?? Welk joar?? Misschien zou ik die mogelijk kunne gekent hebbe?? :?
Ja mense ik heb de laatste doage iel veel om hande gehad zenne oa. veel
kuiswerk in m'en huizekke, dikwijls de route op me m'en vriendin veur de kommiskes enzo....!! :lol: Moar oek hemme we goe ziekskes geweest.. :cry: Wemme alle twee me een iel goei buikgriep gelege en 't slijt nie zo goe bij m'en vriendin! :? Dus nog efkes gedult sé!!En ik heb mijne kleinen teen es iel goe tegen den beton gesjot, ppffff 'k moest wel es efkes op de stoel goan zitte zenne! nou bekanst vijf daagskes later is 't nog nie OK sé! Moar 't is nie gebroke...oef!!
Allee en doarmee is veur de kadeeje 't plezier gedoan... terug de boeketaskes geried moake !!
Allee 'k goan voort want m'en vriendinneke wacht sé!! Tot loaters hee !!

GRTZ,
EMTEEKEN

PS: Waar is ons Sonneke??Ik peis da ze 't iel druk ei me 't school enzo!
Suuuupppeeers yes!!!!!

mucki
Lid geworden op: 02 okt 2007, 20:21

05 sep 2008, 19:35

wel het is wel heel kalm op het forum iedereen heef het blijkbaar heel druk Nu ja de vakantie is voorbij back to the bussines

sonneke44
Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Locatie: Lelystad

07 sep 2008, 15:11

papafreddy schreef:@ sonneke44

Dag Sonja

Ja tis al een tijdje geleden he dat je nog iets van me hebt gehoord.
Ja een bruggepensioneerde heeft het druk he.
Ja ik heb iets ontdekt, en nu heb ik een vraagje aan U.
Zou jij volgende personen kennen, die hebben ook in Brakel gezeten.
Eddy & Denise Schobben.
Zo ja als je ze kent, waren die daar ook tijdens onze bijeenkomst aan de kust, in dit voorjaar?
Alvast bedankt voor de moeite he

Freddy
Hoi Freddy,

Ja, ik ben er ook nog eens geraakt. Druk, druk druk hier. Het lijkt hier soms wel een gekkenhuis.
Wat je vraagje betreft ... Eddy Schobben heb ik zeker gekend maar ik geloof niet dat ze op de Reunie waren. Misschien dat ik ze volgend jaar zie, als de Reunie weer in Brakel is.

groetjes, Sonja

sonneke44
Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Locatie: Lelystad

07 sep 2008, 15:25

Hoikes iedereen!!

Amai mense 't is weer lang gelede sé!! :P :P Druk druk en nog eens druk!!
Allereerst Papa Freddy die namen komen mij nie zo goe bekent voor!
Waren die van den Delta?? Welk joar?? Misschien zou ik die mogelijk kunne gekent hebbe?? :?
Ja mense ik heb de laatste doage iel veel om hande gehad zenne oa. veel
kuiswerk in m'en huizekke, dikwijls de route op me m'en vriendin veur de kommiskes enzo....!! :lol: Moar oek hemme we goe ziekskes geweest.. :cry: Wemme alle twee me een iel goei buikgriep gelege en 't slijt nie zo goe bij m'en vriendin! :? Dus nog efkes gedult sé!!En ik heb mijne kleinen teen es iel goe tegen den beton gesjot, ppffff 'k moest wel es efkes op de stoel goan zitte zenne! nou bekanst vijf daagskes later is 't nog nie OK sé! Moar 't is nie gebroke...oef!!
Allee en doarmee is veur de kadeeje 't plezier gedoan... terug de boeketaskes geried moake !!
Allee 'k goan voort want m'en vriendinneke wacht sé!! Tot loaters hee !!

GRTZ,
EMTEEKEN

PS: Waar is ons Sonneke??Ik peis da ze 't iel druk ei me 't school enzo![/quote]

Sonneke is ter nog zenne. Allien ... ben iel druk bezig. ge ziet, ge zij nie allien he Emteeke. Jonge jonge, ge komt oek van alles tegen hé. Iest nen buikgriep en dan da klein teentje .... Was er zo weinig plek dan???
Allee, mijn weekprogramma is goed gevuld zenne. 3 doagen per week overblijf ... allee, zoalang ast nog duurt he want kem verleden week vliegende ruzie had.
De maandagavond gon de klein en ik nor line-dance. den dinsdagnamiddag, as de school uit is, geef ik cursus kaarten maken on kids van een andere school, ielemoal on den andere kant van lelystad. En nu heeft de directrice van 't school gevroagd of dak da oek on de kids van Anne-Greth eur school wil leren. Pfff pfff en da op mijnen ouderdom hahaha. ja, volgende maand zijn we weer a jaartje ouder hé. Mijne verjaardag valt deze keer in de herfstvakantie en dus krijg ik dit joar wel nen iel specialen verjaardag. daar heeft mijn manneke voor gezorgd. We vieren hem namelijk in ....Beieren!!!

Allee, ik gon nog iets doen ze. "t regent hier al den ganzen dag!!!
Nog nen goeien zondag hé!!!

groetjes, Sonneke

Emteechauffeurke
Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Locatie: Blaasveld op het Vlaamse boerenland

08 sep 2008, 14:29

Hallo Sonneke en natuurlijk allemaal!!

Amai Sonneke da's lang gelede zenne! :P Allee ik zien da ge oek veur alles goe zij m.a.w. ze kunne au veur alles gebruike!! :? Joa ge zij oek veel te goe veur deze aardbodem zenne! Ik kan d'er oek overe meeklappe!! Ik hoop da die klinkende ruzie nie al te veel escaleerd...want
het gene as ge kunt terug bijklappe..allee ge weet wel hee..!! :P
En gelijk as bij mij hedde het oek druk lees ik??
Me mijn kuis..da goa goe voorruit...'k em redelijk wa razias gehouwe!! :P Dikwijls van mijn hart nen baksteen gemoakt sé! Die gaste van de vuilkar hemme goe hun bestje gedoan veur alles d'er in te kappe!! 'k Weet nie moar m'en huis toont precies eens zoe groot....ge kunt 't er bal inhouwe nou zoe as ze zegge! :P :P
Deze morgen in alle vruugte me m'en ottooke noar de garage geweest veur de winterbeurt...en d'as oek al Okkee!!
Nou hemme kik deze noen me mijne arm een verkierde beweging gedoan en diene zit precies wa geblokkeerd.. 't is beleze peis ik..ieste diene teen en nou tees ! :P :? D'er is al een goei kladde Voltaren oep gesmeert sé!
En Sonneke wemme hie tees weekend oek gien goe weer gehad zenne..gistere zinnes veu noar de rommelmarkt te goan moar 't regende bakke! :? En de zaterdag zemme goan koekkebakskes eten ten voordele van de fanfare, moar wel me goe weer sé! Amai dees moand hemme weeral keus, tenoste weekend paling in 't groen en de week doarachter mosselen.. en dan verschiete da we vet weurre!! Nie goe mense!
Joa Sonneke, da's iel schoon van au man zenne! Arrangeere veur de verjaardag in Beieren te doen!! Misschien edde al sneeuw ginder!! Want 't kan soms rap goan zenne !

Allee we goan voortdoen sé, tot later
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke
Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Locatie: Blaasveld op het Vlaamse boerenland

08 sep 2008, 14:36

Hallokes,

Ikke nog es sé!!

Wa bedoelde me line-dance Sonneke?? Is da soms een moderne versie
van diene arobic van jaren terug??

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44
Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Locatie: Lelystad

10 sep 2008, 15:45

Emteechauffeurke schreef:Hallokes,

Ikke nog es sé!!

Wa bedoelde me line-dance Sonneke?? Is da soms een moderne versie
van diene arobic van jaren terug??

GRTZ,
EMTEEKEN
Hahaha, nie zenne. Ik geloof dat ze da oek country-dance noemen ... ge weet wel hé ... zoals de cowboys vroeger ... nou nog zenne. Der zit dor a koppel bij .. die kunnen der wa van zenne. De Paul zijn zuster woont in Canada en die goen dus regelmatig dor nortoe en regelmatig emmen ze dor van die country-avonden....
Ik dacht iest dat da mor zoe een stom gedoe was maar da is nie zoe zenne. Ne mens got er ferm van zweten amaai. en dan al die namen van die passen die ge moet onthouwen ... ne Schuffel, ne Ghoster-step enz. ... de kleine doet oek mee en die vind dat oek iel plezant. Allee, kem zelfs verleden week a poar nief botten veur eur gekocht want die wou ze aandoen veur den dans. Dag nog a paar jeans derbij ... allien de cowboy-hoed moet ze nog hebben moar die dingen kosten nen fermen duit zenne

Wa doen we dus allemoal ... de maandagmorgen nor de sportschool, de maandagavond nor da dans-gedoe, gisterenmorgen gon sporten en gisterenachternoen nor den andere kant van Lelystad om mee kids te knutselen. Vanmorgen weer gon sporten en nu ... bef-af dus rustig oan vandoag.

Allee, da wast weer veur vandoag zenne. "t is goe weer dus de was hangt buiten. Vandaag al het beddegoed in 't machine gesmeten. Da hangt nou goe te wapperen buiten zenne.

Jonges, nog ne goeien dag hé
knuffel, Sonneke

Emteechauffeurke
Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Locatie: Blaasveld op het Vlaamse boerenland

11 sep 2008, 16:25

Hallookes!!

Amai sjeg, 'k z'en just terug sé!! Pffffff...noar en tandarts gewest! :cry: :cry: Me serieus wa zier zenne!! 'k was kontent d'ak op diene stoel kon goan zitte!! Oef! Ik hoop da alles nou Okkee is zenne, moar d'er begint terug al wa leve in te kome en da goa nog wel was zeer
doen ei ze gezei Allee een Dafalganneke en 't zal wel over goan zekers??! :?

Sonneke iel veel dank veu den uitleg van de line-danse..amai da moet wel plezant zijn peis ik ! :P :P

We goan wa eten sé..allee toch probere!! want 't is toch nog wa voos zenne!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44
Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Locatie: Lelystad

12 sep 2008, 09:27

Goede morgen iedereen,

Nou ja zenne ... goe ... 't regent hier pijpestelen!!! Dus geen weer om een hond door te jagen.
Ik ben een beetje on de sukkel denk ik. Gisteren was dat hier zo een laf, drukkend weer. Zo rond de 25 groaden en zwaar bewolkt. Nie goe veur 't koppeke dus. Gisterennamiddag kreeg ik behoorlijke hoofdpijn die eindigde in .... just .... migraine. Dus lag ik al om 17.45 uur in mijn beddeke. Ik had gedacht ... neem ne Fromirex (medicatie voor migraine), slaap 2 uurkes en ben er weer vanaf. Niets daarvan. Da heeft nen ganzen nacht geduurd. Rond 04.00 uur vanmorgen weer zo een tablet genomen en eindelijk een beetje kunnen doorslapen. Momenteel geen hoofdpijn. Alleen een suf hoofd. Dat word dus heel rustig aan vandaag.

En ... emteeke, hoe gaat het met het mondje. Heb je nog veel last gehad??? Of heb je ferm aan den Dafalgan gezeten????

lieve groetjes, sonneke

Emteechauffeurke
Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Locatie: Blaasveld op het Vlaamse boerenland

12 sep 2008, 13:46

Hallokes!!

Joa mense 'tis iel triestig moar 'k em vandoag al terug oep de stoel gezete
sé!! :cry: :cry: Zemme terug iene moete herdoen want d'er zit een abses onder iene sé....pffffffff jank, jank!! :? :? Mense ik peis da'ak deze
nacht persies een kinderbed hem gedoan!!Moar "k em nou antibiotica gekrege en normoal zou vanaf morge de zier moete mindere! :? m'en iel
mondsje doe verd....ke goe zier!! En deze noen een beke geforceerd veur iet te eten allee goe is iet anders zenne! al een goe Dafalganneke gepaktt en subiet wa slapekkes doen!!

En ferm aan den Dafalgan zitte is nie goe zenne, want ge moet iest iet eten, want een lege maag me diene dafalgan is oek nie goe want iest moete bij heug en meug eten sé!! :oops: :oops:

En Sonneke BTW ik leef mee u mee zenne ik weet hoe as zier d'er uit zie!!

Joa mense 'k goan nog wa afzien en tot loaters hee!! M'en vriendinneke ga mij es goe in de watte legge ! 't is een schat van een mens sé! Om
begrijpelijke redenen hoopt ze d' vlug den ouwen ben.....alle ge verstoa da hee...! :P :P

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

mucki
Lid geworden op: 02 okt 2007, 20:21

13 sep 2008, 10:24

Wel Emtee da versta ik nie se HaHa,nee ernstig nu tandpijn das nie alles kweet er alles van en gewoonlijk gebeurt da int weekend en probeer dan maar is een tandarts te vinden nie te doen Ann sonneke en Emtee veel beterschap gewenst en toch nog een fijn weekend alhoewel het weerbericht is ook maar zozo

Emteechauffeurke
Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Locatie: Blaasveld op het Vlaamse boerenland

14 sep 2008, 17:51

mucki schreef:Wel Emtee da versta ik nie se HaHa,nee ernstig nu tandpijn das nie alles kweet er alles van en gewoonlijk gebeurt da int weekend en probeer dan maar is een tandarts te vinden nie te doen Ann sonneke en Emtee veel beterschap gewenst en toch nog een fijn weekend alhoewel het weerbericht is ook maar zozo
Hoi Mucki!!

Merciekes veur de wensen zenne moar 't is ondertussen al veel beter sé!! :P :P Morge moet ik nog es goan moar da zal allien veur een definitieve vullig z'en dus veel zier goa da nie z'en zenne...oef! een ding is zeker da 'k me een serieuze ontsteking hem gezete! Just nog twee doagskes antibiotika en we zien wel!!
Vandoag goe bezig geweest...'k ben bezig me rame en deure in 't sap te
zette, moar 't is nog nie gedoan, onder noen gestopt veur een baddeke en
direkt noar 't vriendinneke en aangezien m'en mondsje al veeel beter is
was die oek iel content.........!!!! :P :P
En...Sonneke ik hoop da da me au migraine oek nie lang ei geduurt zenne!!
Nou da ze goe weer voorspelle kunde da misse as kiespijn!!! Ik weet nie wa ik deze avond nog ga doen moar misschien m'en sjoeke nog es verrasse??

Zo sé tot loater hee..!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44
Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Locatie: Lelystad

15 sep 2008, 22:42

Goeden avond iedereen,

Ja, k zen ier oek nog es zenne. Den dokteur eu zijn handen vol on ons tegenwoordig. Verleden week was ik et en nou ist de klein. Ze had al een paar weken last van klein blaaskes just onder de knie... een plek zo groot as a stukske van 50 eurocent. Awel, da plekske is nou zo groot as nen appelsien ze. En 't jeukt en 't brandt zei de klein dus mor efkes een afspraak mee den doktor want ja, hier godde zomoer nie nor diene vent zenne. Alles gaat via de "doktersassistente" en as ge geluk hebt, dan meugde oek nog eens bij den dokter zelf langs. Meestal ist van ... neem mor een paracetamolleke en dan ist goe!!!
ikke dus gezei ... ik wil de dokter zelf spreken ... en ik kon vandaag nog mee de kleine nor hem. Ja ja, wonderen zijn de wereld nog nie uit blijkbaar. Allee, om een lang verhaal kort te maken ... ze zit mee een huidinfectie en moet nu 2 dagen thuis blijven tot de zalf die ze gekregen heeft zijn werk doet. zelf ben ik mee die zalf nie zo blij want er zit cortizone in en van da spul moet ik nie veel weten. Ik hoop nu dat die zalf wel zijn werk doet en dat de klein rap van die ellende verlost is. Ze krijgt 3 weken den tijd en als 't dan nog nie over is, dan moe ze terug.
Veur de rest weinig nieuws ... oh ja, mee mijn andere dochter gaat alles prima zenne. Het babyke is nu al 6 cm en 't hartje klopt iel goe. De misselijkheid is ook voorbij dus da is ook al e stuk beter hé !!!

Allee, tot hier nog eens een verslagske uit Holland. Ik duik zoe mijn beddeke in ze.

Jongens, sweet dreams en tot de volgende keer hé

groetjes, Sonneke

Emteechauffeurke
Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Locatie: Blaasveld op het Vlaamse boerenland

17 sep 2008, 13:43

Hallookes,

Allee zenne 'k z'en terug van den tandarts.....pff m'en definitief vullinkske zit d'er in..!! :P Amai zij heeft da gedoan zonder verdoving... :cry: moar 't ging toch sé!!Ik hoop da we nou vertrokken z'en veur een tetsje zonder de zier! deze noen al es goe gegeten en subiet nog een dafalganneke en efkes oep de fauteuil!
Allee mense wa peis de van de weer??? 8) 'k em al iel veel in den hof bezig geweest en al m'en rame zitte in 't sap! Allien de poort van de garage moet nog in de lak moar we geroake d'er nie uit veur het kleurrekke??!! Tenoste moand goan d'er dan nief dakgote geploatst weurre en dan kunne we me een gerust gevoel de winter in hee..!!
Joa mense groote maneuvers om in legerterme te blijven.
En Sonneke d'as goe niefs van au oudste dochterme heur babyke!! BTW ze moet al toch goan zien veur da schaapke al in te schrijven in 't kleuterklaske zenne wan t hie in den Belgiek is da al goe nodig sé!! :?
Allee veu as ge as koppel een nummerooke goa doen moet al iest zeker z'en van een klaske!! :? Iel bizar!

Zo se dit was een updeetken!
Tot loater!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke
Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Locatie: Blaasveld op het Vlaamse boerenland

18 sep 2008, 11:43

Hallookes!!
Ik heb nog een souvenierke gevondenAfbeelding

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!