1973 turnhout - Ludenscheid

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

koleos
Lid geworden op: 10 okt 2008, 15:11
Locatie: rummen

02 nov 2008, 11:32

hallo leeuwen,zijn er nog mannen die foto's hebben of weten van de kazerne in tunhout(1973)ben er 2m.geweest,daarna 10m.in ludenscheid,6ttr.staf cie.was chauffeur.ken nog wat namen zoals patrick declercq,patrick braeckmans,rudi de coninck,stevens en demuynck,natuurlijk vele andere namen vergeten.wie kent er nog onze kantienne "kabarka"onze specialiteit was bedford,unimog,man,tot zelfs de vuilkar.cafe de knightscorner,vele uren verbleven,mooie tijd achteraf,wie weet er nog iets van,
gr.guy mievis,rummen herk de stad.

Aime1955
Lid geworden op: 02 jan 2008, 23:10

02 nov 2008, 12:53

koleos schreef:hallo leeuwen,zijn er nog mannen die foto's hebben of weten van de kazerne in tunhout(1973)ben er 2m.geweest,daarna 10m.in ludenscheid,6ttr.staf cie.was chauffeur.ken nog wat namen zoals patrick declercq,patrick braeckmans,rudi de coninck,stevens en demuynck,natuurlijk vele andere namen vergeten.wie kent er nog onze kantienne "kabarka"onze specialiteit was bedford,unimog,man,tot zelfs de vuilkar.cafe de knightscorner,vele uren verbleven,mooie tijd achteraf,wie weet er nog iets van,
gr.guy mievis,rummen herk de stad.

Ik ben blij dat je er toch uitdrukkelijk bijzet dat het een mooie tijd 'achteraf 'was.
In 1974 zat ik ook in kazerne de Leie afdeling CTRZ.
Ja ,zoveel mogelijk plezier maken en pinten drinken en in de Knightscorner dansen.
Mijn favorite hit die tijd was 'WAR' van Edwin Starr. Daarvoor stelde ik mij nog graag eens op de tafels in de kantine om dit uit volle borst mee te zingen!

http://www.youtube.com/watch?v=I5GE5AsPOBo

Een perverte bezigheid eigenlijk:Mensen leren doeltreffend vermoorden!

koleos
Lid geworden op: 10 okt 2008, 15:11
Locatie: rummen

02 nov 2008, 14:56

dag aime,bedankt voor de reactie,toch iemand met' n "hippie"verleden!
inderdaad "war"was en is nog steeds 'n topper.ik durfde wel niet op de tafels staan,bij mij eindigde dat meestal in ballen!Dan heb je waarschijnlijk ook nog piet paniek gekend en gaston dierckx(overleden in 2003)Heb ook op de site van bsd gezien dat er niets meer van overschiet van de leie.ale makker tot wederhoren.guy 7325908