OCTTR en 6TTR 1969 - 1970

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

cnocki

07 dec 2008, 10:11

Ik ben nog steeds op zoek naar oudgedienden van het OCTTR te Mechelen en 6TTR gekazerneerd te Ludenscheid in de Leie.
Ik deed mijn "drie dagen" rond 27 juni 1969 en werd vervroegd opgeroepen in het OCTTR, kazerne Baron Michel te Mechelen, van 1 september tot 30 november 1969 (telexist van opleiding). Daarna naar 6TTR in Ludenscheid (van 1 december 1969 tot 31 augustus 1970) waar ik bij de compagnie uitbating radio terecht kwam. Weinig radio en nog minder telex gezien. Wel veel met camionnekes rondgereden.
Ik heb nog een foto van de "drie dagen" en nog enkele goeie foto's van de opleiding en van Ludenscheid zelf.
Zijn er nog deelgenoten die een babbeltje hierover wensen te slaan?

janusmet

12 dec 2008, 18:59

Ik moet in dezelfde periode als u in Mechelen geweest zijn .
Echter ben ik daar geweest van juli tot eind oktober om dan de rest van de tijd door te brengen in Sankt Tonis ( Krefeld ) .
Waren hier gestationeerd met zo'n 60 belgen in een kamp van de Engelsen.
Moest je een of andere foto nog hebben van in Mechelen zou ik deze natuurlijk graag bekijken . Misschien staan we wel op dezelfde foto .

navys

14 nov 2009, 12:03

cnocki schreef:Ik ben nog steeds op zoek naar oudgedienden van het OCTTR te Mechelen en 6TTR gekazerneerd te Ludenscheid in de Leie.
Ik deed mijn "drie dagen" rond 27 juni 1969 en werd vervroegd opgeroepen in het OCTTR, kazerne Baron Michel te Mechelen, van 1 september tot 30 november 1969 (telexist van opleiding). Daarna naar 6TTR in Ludenscheid (van 1 december 1969 tot 31 augustus 1970) waar ik bij de compagnie uitbating radio terecht kwam. Weinig radio en nog minder telex gezien. Wel veel met camionnekes rondgereden.
Ik heb nog een foto van de "drie dagen" en nog enkele goeie foto's van de opleiding en van Ludenscheid zelf.
Zijn er nog deelgenoten die een babbeltje hierover wensen te slaan?
Ik lag daar ook in dezelfde periode, maar bij ctrz(hertzkabel)veel op oefening,veel chaufeur picket en na een tijdje verantwoordelijk voor het wagenpark, ook kpl geworden.