6A Houitser Soest

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

jeanluc61052

30 sep 2009, 17:24

yo de mannen, ikzelf, milicien gryzon lichting april71-mei72, via Turnhout naar Soest, kwartier: Kanaal van Wessem, 6A Bataljon A-Bij, lader 4de stuk, zijn er ouwe makkers waarmee ik een super legerdienst heb mogen meemaken, die het mischien interessant vinden via deze weg eens kontakt te nemen, iedereen welkom, antwoordt verzekerd,
bob

eliseke

30 sep 2009, 19:13

jeanluc61052 schreef:yo de mannen, ikzelf, milicien gryzon lichting april71-mei72, via Turnhout naar Soest, kwartier: Kanaal van Wessem, 6A Bataljon A-Bij, lader 4de stuk, zijn er ouwe makkers waarmee ik een super legerdienst heb mogen meemaken, die het mischien interessant vinden via deze weg eens kontakt te nemen, iedereen welkom, antwoordt verzekerd,

Hallo Jean-luc
Ik wens je veel geluk om je leger makkers van toen terug te vinden.

gr. Johan

Thobess

18 nov 2009, 21:55

Dag jeanluc,

Ik was in Soest van januari tot oktober 1970. Eerst een maand naar Turnhout en daarna twee maanden opleiding in Brasschaat als sp-chauffeur. Dan naar 't 6A in Soest, A-batterij, bovenste verdiep dus. Ik reed met 't vierde stuk (het jouwe dus) en de naam ervan was Agnes. Chef Rozé in de garage, den 'Ajax' batterij-overste. Een jaar of drie geleden nog eens in Soest geweest. De kazerne is helemaal onderkomen maar je kan door de draad op het terrein. Ik ben zelfs nog op mijn oude kamer geweest. Ondertussen wel lang geleden hé Jeanluc... Groeten,