Herkent iemand die persoon...is mijn vader

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

dorinka

30 jan 2010, 00:50

Dank u voor de info, maar vind er hulp in. Ik zal dan de naam van mijn vader geven, hopelijk herkent iemand hem ? Stermans Jan Jozef Antoon, geboren in 1925 in Veurne Zou niet lang in de luchmacht van Koksijde geweest zijn. Had een zoontje Jean Pierre Sterkmans, overleden in 1956, amper 3 jaar oud. Heb hem nooit gekend. Mijn zus, Dorine Sterkmans geboren in 1964, overleden in 2000. Ik blijf achter met vol vragen, maar krijg nergens gehoor. Is opgenomen in het Sint-Amadeus cenrum, maar in welk jaar ? is er overleden in 1981. Niemand kan mij zeggen waar hij begraven is,over vader praten mocht niet thuis. Heb hem nooit mogen zien. Herkent iemand die persoon ?
Sterkmans Veronique
Mensen die hun legerdienst gedaan hebben, Jan Sterkmans deed met zijn broer reparaties van onderdelen van vliegtuigen,kan ook voor 1950 geweest zijn.

Sterkmans V

SDW

31 jan 2010, 20:40

Heb aan enkele ex-luchtmacht vrienden welk gelegen waren in KOKSIJDE

de vraag gesteld maar zonder resultaat.........SORRY !!!
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE

Brabo

31 jan 2010, 23:23

Ik weet niet goed waarom je info wil zoeken via "LEGERDIENST"?

Als je op GOOGLE de naam STERKMANS intikt dan krijg je enkele Sterkmans-(en) te zien(met foto)

De eerste is "STERKMANS EVENTS"(Jacques) en de tweede is "STERKMANS Jan"(maar is overleden) ! Beide heren lijken als twee druppels water op elkaar! De laatste (Jan) is van geboorte van Veurne! De naaste familieleden staan hierbij vermeld! Ik zou via deze mensen eens proberen te weten komen of je vader al of niet familie is van de overledene!

Ook eventueel eens kontakt zoeken met de eerste STERKMANS !

Proberen maar!
Gast

01 feb 2010, 10:58

hallo,
ik zag je berichtje en ik keek via www.infobel.be

naam:sterkmans
gemeente koksijde: en daar kwam ik uit op sterkmans .................j

ik hoop hierbij je geholpen te hebben