[Luchtmacht - MT] Bedford TH 4 Ton

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?
Gast

10 feb 2010, 10:11

Hallo,

Ik ben JP, en gewezen dienstklopper bij de VVE-UDA van 1 juni 1977 tot 30 november 1987. Voor de gemeenschap website van de VVE-UDA, http://www.uda.be, ben ik op zoek naar enkele mooie exemplaren van de Bedford TH 4 Ton, ook wel de Bedford Baché genoemd.

Zijn er hier jongens die op de MT's van de Luchtmacht hebben gewerkt als Milicien of Beroeps, en die nog enkele mooie exemplaren in bezit hebben? (ik bedoel dus wel foto's hé).

Stuur mij maar gerust een mailtje naar

jpvd@uda.be

Met vriendelijke groeten,

Den JP.

janf

30 mar 2010, 20:36

vve-uda schreef:Hallo,

Ik ben JP, en gewezen dienstklopper bij de VVE-UDA van 1 juni 1977 tot 30 november 1987. Voor de gemeenschap website van de VVE-UDA, http://www.uda.be, ben ik op zoek naar enkele mooie exemplaren van de Bedford TH 4 Ton, ook wel de Bedford Baché genoemd.

Zijn er hier jongens die op de MT's van de Luchtmacht hebben gewerkt als Milicien of Beroeps, en die nog enkele mooie exemplaren in bezit hebben? (ik bedoel dus wel foto's hé).

Stuur mij maar gerust een mailtje naar

jpvd@uda.be

Met vriendelijke groeten,

Den JP.[/quote.Hallo,dienstklopper van 1977 tot 1987 is dat niet een beetje te lang,ben zelf in Melsbroek terecht gekomen door mutatie(sluiting van de 25ste logistieke wing Meerdaal)in 1995 en heb daar in de mt gewerkt bij de mekaniekers tot 2007 maar van de bedford was toen al geen sprake meer,heb wel met de bedfort 4t mijn rijbewijs afgelegd veel jaren vroeger dan en dat was ook in Melsbroek. :wink:
Laatst gewijzigd door janf op 18 apr 2010, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

30 mar 2010, 20:40

Mooie website die jullie Voorzitter maakte.
Gast

30 mar 2010, 22:01

Hallo Janf,

Inderdaad 10 jaar, en ik vind verdekke niks terug over dienen bedford.
Greetz,

JP.
Gast

30 mar 2010, 22:04

Daffy schreef:Mooie website die jullie Voorzitter maakte.
Hallo Daffy,

Bedankt voor de felicitaties over de website, maar ik ben niet de voorzitter, maar wel de Webmaster en de Secretaris, en als het moet doe ik er ook nog wat public relations bij, maar daar zal het wel bij blijven, (smile).

Mja, ik ben een UDA in hart en nieren en ik denk dat ik zo zal sterven, want... waar het hart van vol is, is de mond van over !!!!

Nogmaals dank voor de website,

Greetz,

JP.
Gast

30 mar 2010, 22:28

Kijk eens in je prive mail JP,is het dat wat je zoekt ?

Danny.

31 mar 2010, 06:28

vve-uda schreef:Hallo Janf,

Inderdaad 10 jaar, en ik vind verdekke niks terug over dienen bedford.
Greetz,

JP.
Sorry, iets ontsnapt mij hier, wie was de vvv-uda die ik hier met foto beantwoord heb? :roll:

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
Gast

31 mar 2010, 07:50

Hallo Danny,

Dewelke bedoel je? De RL 4x4 of de TK 4 ton?

Greetz,

JP.

Danny.

31 mar 2010, 07:55

Weet ik veel wat dienen Bedford was waarmede ik rondgetschokeld ben, maar heb je de link aangeklikt?

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
Gast

31 mar 2010, 08:26

Sorry ik had over de link gekeken,

Ja ik heb die twee foto's toen van jou ontvangen. Ze hebben een ganse tijd ook op de website gestaan, maar ik kreeg vragen van de mensen om er kleuren foto's bij te zetten. Ik ben dan gaan zoeken op internet en heb uiteindelijk enkele Engelse exemplaren gevonden in kleur.

Niet echt ABL, maar klant is koning. Er staan trouwens kleine logo's bij die verwijzen naar hun Engelse afkomst. Toch bedankt voor de twee exemplaren die je mij hebt doorgestuurt. Ze staan trouwens op een USB sleutel, in geval ik ze nog kan gebruiken voor een ander artikel.

Dank, JP.