Euskirchen 1970/1971

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Noenkeltje

15 jul 2010, 18:49

Hallo, ik was van midden 1970 KROO in het B-eskadron. Was daar als tankcommandant op Leopard, na drie maand Stokkem en één maand Leopoldsburg. We deden ondermeer Höhne en Vogelsang aan.
Wegens familiale omstandigheden meeste herinneringen en alle foto's kwijtgeraakt.
Ik logeerde in het gebouw(denk blok 9) naast de kantine voor de soldaten en naast het wachtlokaal.
Namen die ik me herinner zijn: Leo Swaens (waarschijnlijk nu ergens bij de politie...) en Johny Vansanden die uit Antwerpen was.
Mensen die eventueel foto's zouden hebben, graag een kopie en alle onkosten worden vergoed!
Eens lansier, altijd lansier !

Renegade

18 jul 2010, 13:22

Hey Noenkeltje. Hier is een site waar je wss meer info zal te weten komen :

http://users.telenet.be/4regimentlansiers/

groetjes
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).

flurkske

23 jul 2010, 15:51

Was daar ook KROO van nov 69 tot juni 70. Heb reeds meerdere keren een oproep naar oude bekenden gedaan via deze weg, doch zonder resultaat. Hopelijk heb je meer geluk dan ik. Groetjes

Noenkeltje

06 jan 2011, 10:02

Heb nog wat bijkomende info over de periode 1970/1971 in de kazerne van Euskirchen.
Op de achterzijde van een foto die ik kreeg bij mijn afscheid staan nog een paar namen:
Wachtmeester Michel Gouwy (Poperinge?), 1WM DE MOOR, Vanslembrouck, Wm SWAANS (De Nek...) WM Eyckens, Ivan Werrebrouck, Wm Lenaerts, 1Wm Vermassen, Lt Brouns, Spiessens, en ook.... Naam en adres van Nicole Spiessens die toen in de Durenerstrasse 23 in Euskirchen woonde en die ook een adres had in België namelijk in Schoten (ik heb ook het exacte adres maar wil dit hier nog niet meedelen...)

Misschien kan dit verder helpen, alvast dank