1968 KROO Brasschaat + Lombardsijde
-
noekie - Lid geworden op: 23 jul 2010, 11:27
Hallo,
Ik ben voor mijn pa’s verjaardag (Willy Demey- ° 1942 – stamboeknummer 67/52717) op zoek naar mensen die samen met hem zijn legerdienst hebben vervuld.
Hier zijn legerhistorie :
Januari – Maart 1968 : Veldartillerieschool commando West-Kwartier Brasschaat – SMKROO
April – December 1968 : Lombardsijde – Het 32° artillerie bataljon – School voor luchtdoelartillerie SP195
Onder het motto, 1 beeld zegt meer dan duizend woorden, voeg ik hierbij nog een paar foto’s. Mocht je jezelf of iemand herkennen op 1 van deze foto’s, dan hoor ik het graag.

Willy Demey

Brasschaat

Brasschaat

Lombardsijde
Ik hoop dat iemand me kan helpen in deze toch wel moeilijke zoektocht.
Heb je tips over hoe ik misschien via een andere manier aan de contactgegevens van die personen zou kunnen komen, dan mag je mij dat natuurlijk ook laten weten.
Alvast bedankt voor je reactie.
Mieke
Ik ben voor mijn pa’s verjaardag (Willy Demey- ° 1942 – stamboeknummer 67/52717) op zoek naar mensen die samen met hem zijn legerdienst hebben vervuld.
Hier zijn legerhistorie :
Januari – Maart 1968 : Veldartillerieschool commando West-Kwartier Brasschaat – SMKROO
April – December 1968 : Lombardsijde – Het 32° artillerie bataljon – School voor luchtdoelartillerie SP195
Onder het motto, 1 beeld zegt meer dan duizend woorden, voeg ik hierbij nog een paar foto’s. Mocht je jezelf of iemand herkennen op 1 van deze foto’s, dan hoor ik het graag.

Willy Demey

Brasschaat

Brasschaat

Lombardsijde
Ik hoop dat iemand me kan helpen in deze toch wel moeilijke zoektocht.
Heb je tips over hoe ik misschien via een andere manier aan de contactgegevens van die personen zou kunnen komen, dan mag je mij dat natuurlijk ook laten weten.
Alvast bedankt voor je reactie.
Mieke
Laatst gewijzigd door noekie op 02 sep 2014, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
fc108714 - Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:24
Beste noeki
mijn naam is albert christiaens en was bij de eerste lichting
KROO s LAA waar Willy les aan gaf 1 augustus 1968 zijn we in
Lombardsije aangekomen in antwoord op U vraag weet ik enkel
dat op de foto in lombardsijde de eersteWm iemand uit Willebroek
was de ouders hadden een cafe aan de brug ben zelf ook van willebroek maar ken zijn naam niet cafe is afgebroken .de vierde op de foto is deWm Bondeel
mijn naam is albert christiaens en was bij de eerste lichting
KROO s LAA waar Willy les aan gaf 1 augustus 1968 zijn we in
Lombardsije aangekomen in antwoord op U vraag weet ik enkel
dat op de foto in lombardsijde de eersteWm iemand uit Willebroek
was de ouders hadden een cafe aan de brug ben zelf ook van willebroek maar ken zijn naam niet cafe is afgebroken .de vierde op de foto is deWm Bondeel