1959 Amay - Huy - Hoogboom

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

bernaar
Lid geworden op: 12 apr 2006, 15:48
Locatie: Mol

10 mar 2007, 18:29

Hoi,
Mijn naam is Bernard Dierckx uit Mol en ik probeer in contact te komen met vroegere legerkamereden. Ik ben mijn opleiding begonnen op 1 september 1959. De eerste twee maanden in Amay (in de buurt van Huy), waar we geconcingeerd zijn geweest omdat iemand de dik oor had gekregen. Van daar ging ik voor 1 maand naar Jambes (in de buurt van Namen). En vervolgens voor 9 maanden naar de kazerne in Hoogboom.
Na een zoektocht door de oude doos, heb ik nog een paar fot's kunnen terugvinden uit die tijd.
Als iemand zich hierin herkent, of personen kent die hier aanwezig waren, gelieven even een seintje te geven. Gewoon voor een vrolijke babbel en het ophalen van herinneringen.
Groetjes,
Bernard
Afbeelding

nota van de moderator: foto's zichtbaar gemaakt via Img toetsen :wink:

bernaar
Lid geworden op: 12 apr 2006, 15:48
Locatie: Mol

25 mei 2007, 09:29

Hoi,
Ik ben nogeens in de doos met oude foto's gedoken en heb volgende foto's uit mijn legertijd nog gevonden. Misschien dat iemand zich hierop herkent.
Groetjes Bernard
Afbeelding

Tilly
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 24 dec 2002, 15:35
Locatie: aan het bos van den baron

14 nov 2008, 15:36

Dit bericht werd toegevoegd aan deze topic.
Hallo,
ik ben op zoek naar legermakkers van het 27ste Genie Hoogboom Kapellen van klas 1959.
Groetjes !

Hoi,
Mijn naam is Bernard Dierckx uit Mol en ik probeer in contact te komen met vroegere legerkameraden. Ik ben mijn opleiding begonnen op 1 september 1959. De eerste twee maanden in Amay (in de buurt van Huy), waar we geconcingeerd zijn geweest omdat iemand de dik oor had gekregen. Van daar ging ik voor 1 maard naar Jambes (in de buurt van Namen). En vervolgens voor 9 maanden naar de kazerne in Hoogboom. Als iemand zich hierin herkent, of personen kent die hier aanwezig waren, gelieven even een seintje te geven. Gewoon voor een vrolijke babbel en het ophalen van herinneringen.
Groeten,
Bernard




lewe schreef:


Geregistreerd op: 4-5-2006

Geplaatst: Do 25 Mei 2006, 18:12 Onderwerp: Legerkameraden

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Bernaar
We hebben elkaar op een paar jaar gemist.
Was in Hoogboom centralist in het 29e Genie van Januari tot augustus 57
en ben er ook afgezwaaid.

anna1945
Lid geworden op: 21 jul 2005, 17:51
Locatie: Kruibeke

17 nov 2008, 10:03

Hallo Bernaar,

Mijn man Ferdinand Peeters is ook op 1 september 1959 in Amay begonnen, hij is daar 3 maanden geweest en dan naar Jambes, om uiteindelijk in Hitfeld (Aken) terecht te komen, hij is 5 jaar beroepsmilitair geweest. Hij herkent (op het eerste zicht) niemand van de foto's maar het is ook al zo lang geleden hé.
Groetjes
Anna1945 echtgenote Peeters Ferdinand
Geniet van elke dag.

bernaar
Lid geworden op: 12 apr 2006, 15:48
Locatie: Mol

26 nov 2008, 16:19

Hoi,
In ieder geval al bedankt voor de reactie.
Groetjes Bernard