Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hallookes,
Om voorlopig ff de druk van de ketel te halen op de thread van onze zeer goede vriend Peet, heb ik zelf maar een topic geopend!!
Daar zijn geen voorwaarden,iedereen welkom! Zin of onzin?Iedereen is welkom op de koffie. Iedereen mag zijn zegje doen relevant of niet!!
YOU ARE WELKOM!!!!!!!!
GRTZ,
ROBERT

Om voorlopig ff de druk van de ketel te halen op de thread van onze zeer goede vriend Peet, heb ik zelf maar een topic geopend!!
Daar zijn geen voorwaarden,iedereen welkom! Zin of onzin?Iedereen is welkom op de koffie. Iedereen mag zijn zegje doen relevant of niet!!
YOU ARE WELKOM!!!!!!!!
GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Wel Emteechauffeurke, als voormalig beroepsmilitair moet ik je initiatief toejuichen, alhoewel ...
Er zijn reeds verschillende topics geopend door verschillende oudgedienden (en daarbij reken ik eveneens de miliciens) dat het nogal moeilijk wordt overal te gaan lezen.
Zelf heb ik geen passende oplossing om al die verschillende wensen te canaliseren, maar de wijze waarop Peetje het daar over een langere periode gedaan heeft, blijkt ook niet de oplossing.
Peetje zoekt miliciens die tijdens zijn legerdienst ook in een bepaald garnizoen aanwezig waren, en lange tijd niets, tot dat er vrijwilligers (of boeffers zoals Peetje het pleegt te omschrijven) op deze topic verschijnen.
Hier wordt nu een oproep geplaatst naar Hawkisten, maar ik ben slechts een gewone TTr (hersteller elektronisch materiaal) geweest, die vanaf 1956 tot 1969 bij de Genie afgedeeld werd, en dan nog tot 1974 bij het 2A.
Maar ja, ik ben zoals Genieterke geen Hawkist.
Groetjes
Danny
Er zijn reeds verschillende topics geopend door verschillende oudgedienden (en daarbij reken ik eveneens de miliciens) dat het nogal moeilijk wordt overal te gaan lezen.
Zelf heb ik geen passende oplossing om al die verschillende wensen te canaliseren, maar de wijze waarop Peetje het daar over een langere periode gedaan heeft, blijkt ook niet de oplossing.
Peetje zoekt miliciens die tijdens zijn legerdienst ook in een bepaald garnizoen aanwezig waren, en lange tijd niets, tot dat er vrijwilligers (of boeffers zoals Peetje het pleegt te omschrijven) op deze topic verschijnen.
Hier wordt nu een oproep geplaatst naar Hawkisten, maar ik ben slechts een gewone TTr (hersteller elektronisch materiaal) geweest, die vanaf 1956 tot 1969 bij de Genie afgedeeld werd, en dan nog tot 1974 bij het 2A.
Maar ja, ik ben zoals Genieterke geen Hawkist.
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Halookes ,
Ja onze goede vriend de Peet wou misschien te specifiek zijn, zijn verwachtingen waren misschien iets te hooggegrepen, nu zijn topic overuren draait heeft hij misschien moeite om alles te vatten;
Mijn bedoeling is om veel breder te gaan, per definitie niet direkt alleen de Hawkisten. Als iemand iets te melden heeft, ne mosselsoupee, nen bbq,
een woefjeswedstrijd , of hoe als het met Uw lief is I DON'T CARE!!!
Niemand zal hier reclameren!!!!!!! In deze maatschappij is diversificatie een MUST anders ga je toch vroeg of laat met je bek tegen de muur!!
Het ligt wel in de bedoeling om regelmatig acte de precense te geven op andere topics!! Dit allemaal in de goeie oude BSD-traditie!!
Graag tot weldra,
GRTZ,
ROBERT

Ja onze goede vriend de Peet wou misschien te specifiek zijn, zijn verwachtingen waren misschien iets te hooggegrepen, nu zijn topic overuren draait heeft hij misschien moeite om alles te vatten;
Mijn bedoeling is om veel breder te gaan, per definitie niet direkt alleen de Hawkisten. Als iemand iets te melden heeft, ne mosselsoupee, nen bbq,
een woefjeswedstrijd , of hoe als het met Uw lief is I DON'T CARE!!!
Niemand zal hier reclameren!!!!!!! In deze maatschappij is diversificatie een MUST anders ga je toch vroeg of laat met je bek tegen de muur!!
Het ligt wel in de bedoeling om regelmatig acte de precense te geven op andere topics!! Dit allemaal in de goeie oude BSD-traditie!!
Graag tot weldra,
GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoi Vivke,
Amai, da doe mij een plezier om U hier te mogen verwelkomen sé!
Ik heb nen hele goeie zaterdag beleefd, goe weer, goe gegeten en gedronken en straks een beke TV zien als er iets is hee!
Tot weldra!!!!
GRTZ,
ROBERT

Amai, da doe mij een plezier om U hier te mogen verwelkomen sé!
Ik heb nen hele goeie zaterdag beleefd, goe weer, goe gegeten en gedronken en straks een beke TV zien als er iets is hee!
Tot weldra!!!!
GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
vivke - Lid geworden op: 16 jan 2006, 19:22
Hoi Danny, hier ben je welkom hoor. Ik ben trouwens na 62A naar Leopoldsburg gemuteerd, bij de TTR. Was hertzkabeloperatuur in het HK 1Pantserinfanterie Brigade. Veel maneuvers, was bijna nooit thuis.
Daar kenden ze iets van maneuvers.
2A was dat niet Hasselt?
Daar kenden ze iets van maneuvers.
2A was dat niet Hasselt?
My dog is my live
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Vivke, bedankt voor de uitnodiging.
Ik lees dit hier nu op dit vroege uurtje, en sta op het punt te vertrekken voor enkele dagen Normandië met moeder de vrouw.
Ik kom hier later op terug.
Groetjes
Danny
Ik lees dit hier nu op dit vroege uurtje, en sta op het punt te vertrekken voor enkele dagen Normandië met moeder de vrouw.
Ik kom hier later op terug.
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Hoi Danny,
Ook welkom hier hoor! Heeft de hostess U al van een koffietje voorzien?
Vivke, veel geluk met de concour hee!!!!!Ja gisteravond nie veel TV gezien eigenlijk. Maar ja t'is zomerseizoen op den TV
Tijdens mij zoektocht naar legerkamaraden van Brakel, heb ik meer respons gehad van het beroepskader dan van de miliciens Zeg nu nog eens iets van die beroepsgasten,da zijn toffe mensen zulle!!!!
Wij lagen op een kamer van zes, mij nie meegerekend dus vijf, en daarvan heb ik ene kunnen traceren.
Onlangs is uit het beroepskader van Essentho de Heer Guido Drieghe overleden,zijn zoon Erik geeft les volwassenonderwijs hier onze parochie!
Zoon Erik Drieghe was ook actief bij 13A BUREN,misschien gaat er bij de BURENAREN een belletje rinkelen!!
Zo tot weldra,
ROBERT

Ook welkom hier hoor! Heeft de hostess U al van een koffietje voorzien?
Vivke, veel geluk met de concour hee!!!!!Ja gisteravond nie veel TV gezien eigenlijk. Maar ja t'is zomerseizoen op den TV
Tijdens mij zoektocht naar legerkamaraden van Brakel, heb ik meer respons gehad van het beroepskader dan van de miliciens Zeg nu nog eens iets van die beroepsgasten,da zijn toffe mensen zulle!!!!
Wij lagen op een kamer van zes, mij nie meegerekend dus vijf, en daarvan heb ik ene kunnen traceren.
Onlangs is uit het beroepskader van Essentho de Heer Guido Drieghe overleden,zijn zoon Erik geeft les volwassenonderwijs hier onze parochie!
Zoon Erik Drieghe was ook actief bij 13A BUREN,misschien gaat er bij de BURENAREN een belletje rinkelen!!
Zo tot weldra,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoikes allemaal,
Soms zegt men hier in deze contreien dat ge een fort en een kanon hebt gekocht! Dit wil zeggen dat ge op Uw eigen begonnen zijt!
Awel zie da's hier nu echt van toepassing!Ik mag aannemen dat ergens een gat in de markt heb gevonden om aan een bepaalde behoefte te voldoen!
Ook staat hier nog altijd een tasje koffie klaar voor Anneke en trouwens voor iedereen, en van den bakker een platooke petit-foerrekes!!!!
Tot weldra!!
ROBERT

Soms zegt men hier in deze contreien dat ge een fort en een kanon hebt gekocht! Dit wil zeggen dat ge op Uw eigen begonnen zijt!
Awel zie da's hier nu echt van toepassing!Ik mag aannemen dat ergens een gat in de markt heb gevonden om aan een bepaalde behoefte te voldoen!
Ook staat hier nog altijd een tasje koffie klaar voor Anneke en trouwens voor iedereen, en van den bakker een platooke petit-foerrekes!!!!
Tot weldra!!
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
papafreddy - Lid geworden op: 04 nov 2006, 21:05
Hallo KerelEmteechauffeurke schreef:Hoikes allemaal,
Tot weldra!!
ROBERT
Hier ben ik ook zulle, heb je de zaken van mij goed ontvangen deze week?
Na mijn beroeps leven doe ik nog meer dan op deze topic zitten, maar op die andere topic ga ik da nie vertellen want daar past da nie.
Met name ik zit nu aktief in de muziek wereld he, pa bedienen.
Heb onder andere al de laatste showband mogen doen een paar jaar terug
En onze vriend Jergio Kwiskwater, da showbeest, heeft om zichtzelf te horen op het podium min 5 kw aan geluid nodig, daar moet je dan nog boven komen met uw front. Vandaar dat men soms klaagd dat alles te luid staat. Als het u goed is, zal ik hier eens een affiche plaatsen waar ons volgend optreden is met het "Flanders Gospel Choir" Dit is een VZW het is nie onze bedoeling om veel geld te verdienen, enkel maar uit de onkosten komen, en te sparen om onze 2de CD te financieren. Van de eerste hebben we zo'n 1000 stuks reeds verkocht, in eigen begeer, maar als je zo'n cd wilt hebben mag je gerust rekenen aan zo'n 10 000 euro voordat je hem in je handen hebt.
Graag antwoord op mijn vraag he? desnoods prive.
Zo voor dit is het dan en tot laters.
PapaFreddy
-
Hoi die Pappa freddy,
Idd. heb ik alles goed ontvangen.
Alle respect voor de Vlaamse muziekscene, doch mijn muziekintresse ligt wel op andere vlakken, tenslotte smaken verschillen hee!!'tja we zijn nog z'on beetje uit de Disco-fever tijd, Toen wij in Brakel waren vierde de SATURDAY NIGHT FEVER hoogdagen en was ABBA op zijn laatste bezig hee,
En natuurlijk de DEUTSCHE SLAGERMUSIC , Kate Bush, Jerry Rafferdy,Toto,Johnny hate's Jazz, Nena mit der 99luftbalonen en dan nog die andere Mit der stimmen im Wind, Katja Ebstein,Vicky Leandros en zo kunne we nog een tijdje doorgaan!
Ook het Franse genre staat mij wel aan, Joe Dassin, Dalida,Michel Sardou, Michel Fugain enz. enz....
Iers-keltisch wo Enia( Orinoco Flow)enz,
Latin sound: Jose Carreras,enz;
Italiaans: Pavarotti,Zucherro,enz.
Ja je ziet voorbeelden alom Van muziekstijlen waar ik zeer zeker van hou!
Ja natuurlijk mogen we onze eigen Helmut Lotti nie vergeten hee!!!!
Muziek ambassadeur bij uitstek!
Zo tot weldra,
ROBERT

Idd. heb ik alles goed ontvangen.
Alle respect voor de Vlaamse muziekscene, doch mijn muziekintresse ligt wel op andere vlakken, tenslotte smaken verschillen hee!!'tja we zijn nog z'on beetje uit de Disco-fever tijd, Toen wij in Brakel waren vierde de SATURDAY NIGHT FEVER hoogdagen en was ABBA op zijn laatste bezig hee,
En natuurlijk de DEUTSCHE SLAGERMUSIC , Kate Bush, Jerry Rafferdy,Toto,Johnny hate's Jazz, Nena mit der 99luftbalonen en dan nog die andere Mit der stimmen im Wind, Katja Ebstein,Vicky Leandros en zo kunne we nog een tijdje doorgaan!
Ook het Franse genre staat mij wel aan, Joe Dassin, Dalida,Michel Sardou, Michel Fugain enz. enz....
Iers-keltisch wo Enia( Orinoco Flow)enz,
Latin sound: Jose Carreras,enz;
Italiaans: Pavarotti,Zucherro,enz.
Ja je ziet voorbeelden alom Van muziekstijlen waar ik zeer zeker van hou!
Ja natuurlijk mogen we onze eigen Helmut Lotti nie vergeten hee!!!!
Muziek ambassadeur bij uitstek!
Zo tot weldra,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
papafreddy - Lid geworden op: 04 nov 2006, 21:05
Hallo iedereen.
In het verleden is er al geopperd om eventueel elkaar terug te zien.
Het is zo dat ik op 8 september te zien ben tijdens een optreden, zie affiche.
Ik ben dan die kerel vooraan het koor die de regie doet en monitoring.
Hopelijk tot ziens he
Papafreddy

In het verleden is er al geopperd om eventueel elkaar terug te zien.
Het is zo dat ik op 8 september te zien ben tijdens een optreden, zie affiche.
Ik ben dan die kerel vooraan het koor die de regie doet en monitoring.
Hopelijk tot ziens he
Papafreddy